EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אינקוויזיציה פמיניסטית בפעולה: נפל בפח מנחם צרויה מנהל תיכון טכנולוגי נעמת ביפו. מורה מחליפה שלחה לו דחקות ארוטיות בווצאפ, ודפקה לו תלונת הטרדה מינית וירטואלית

מנחם צרויה ניהל את תיכון נעמת יפו וחטף זפטה פמיניסטית

אסור לגבר להיות נחמד לנשים בעבודה.  פשוט אסור.  הנשים כיום בונות לעצמן תעודת ביטוח, ובבוא היום אינן מהססות לטעון שהן הוטרדו מינית תחת יחסי מרות גם כשהן עצמן יוזמות את היחסים המיוחדים.  במקרה זה לא מדובר בקשר רומנטי בין מנהל בית ספר למורה מחליפה.  מדובר בקשר של החלפת דחקות בווצאפ.

קבלו גזר דין של בית הדין למשמעת של עובדי המדינה למנהל בית ספר תיכון טכנולוגי נעמת ביפו מנחם צרויה קשיש בן 68, שבזמן הבידוד בגל הקורונה הראשון  במשך 3 חודשים והתכתב עם מורה מחליפה זמנית והם סימסו זה לזו דחקות מיניות.

כשהסתיים גל הקורונה הראשון הוא לא המליץ עליה לקביעות, והיא נקמה בו בתלונה שהיא “הוטרדה מינית” תחת יחסי מרות.  המורה המחליפה עבדה עליו, בנתה לעצמה תעודת ביטוח ובבוא היום שלפה את נשק יום הדין תלונה על הטרדה מינית ביחסי מרות וכפיפות.

מנחם צרויה למד על בשרו – מי שעובד בנעמת סופו שיחטוף זמבורה פמיניסטית

בגלל התלונה מנחם צרויה החליט לפרוש.  העונש:  נזיפה, הפקעת משכורת והורדה בדרגה.  הנה כך באה לקיצה קריירה מפוארת כמנהל 38 שנים.

השרמוטה התחנחנה אליו ופיתחה איתו מערכת יחסים קרובים (וירטואלית) עד כדי כך שהחליפו בינהם דחקות מצחיקות על מין וארוטיקה – בחודשי הבידוד של גל הקורונה הראשון.  זה הפיג לשניהם את השעמום בזמן שהיו בבידוד.  זה לא קרה בזמן שהם נפגשים יום יום בבית הספר.  זה קרה בגל הראשון של הקורונה ממרץ 2020 עד יוני 2020 כשכולם היו נעולים בבית.

לא הצלחנו להבין איך הוא הפעיל עליה יחסי מרות וירטואלים בזמן שהם בכלל לא נפגשו פנים אל פנים.

מנחם צרויה מנהל תיכון נעמת יפו עוד קורבן של האינקוויזיציה הפמיניסטית
מנחם צרויה מנהל תיכון נעמת יפו עוד קורבן של האינקוויזיציה הפמיניסטית

 

מנחם צרויה פיתח יחסים לבביים עם נשים ולמד לקח לא להתקרב אליהן
מנחם צרויה פיתח יחסים לבביים עם נשים ולמד לקח לא להתקרב אליהן

 

 

 

מנחם צרויה ניהל את תיכון נעמת יפו וחטף זפטה פמיניסטית
מנחם צרויה ניהל את תיכון נעמת יפו וחטף זפטה פמיניסטית

אסור להיות נחמד לנשים בעבודה.  הסכנה מרחפת בכל פינה

 

זה עונשו של גבר שהוא נחמד מידי לנשים.  הן נוקמות כשהגבר לא רוקד לפי החליל שלהן, והנקמה היא קשה.  ברגע שמגישים כתב אישום משמעתי על “הטרדות מיניות”, הקריירה של האיש מחוסלת.  זה לא משנה שהמורה הצעירה לא נפגעה, וגם הייתה שותפה פעילה מלאה לדחקות, ובזמן אמת בכלל לא התלוננה.

היא התלוננה רק כאשר הוא החליט שהיא לא מתאימה לקביעות.  ובכל זאת לא עזר לקשיש הזה כלום, וגם הוא נפל בפח.

גברים היזהרו מכל מה שנודף ממנו ריח של נעמת

 

מדובר בבית ספר של נעמת.  אנו ממליצים לכל גבר באשר הוא להתרחק מכל מה שקשור לנעמת.  נשות נעמת הן פנאטיות רדיקליות ששונאות גברים, ואין לאף גבר מה לחפש באף אחד מהמוסדות של נעמת.

על גזר הדין חתומים:  עו”ד אורי כהן, עו”ד יוחנן יצחק ורחמים כהן.

להלן גזר הדין:

מנחם צרויה מנהל בית ספר שפיתח יחסים לבביים עם מורה מחליפה
Views: 87

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *