EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד אדווין פרידמן 2: הגיש תלונת שווא במשטרה על פרסום שהוא סייען לחטיפות ילדים והפרקליטה מירב גבע מיקנובסקי זרקה אותו מכל המדרגות

עו”ד אדווין פרידמן המתמחה בייצוג נשים אנגלוסקסיות שחוטפות ילדים מישראל ולישראל, ועל הדרך מקבל אורגזמה מכתיבת הכפשות נגד הדברים שהוא לוחם בהם שהם אלימים, מסוכנים ולא מסוגלים לגדל ילדים, התלונן במשטרה על אתר שפרסם את דרכי התנהגותו הנכלוליות. אתר “אדווין פרידמן – לוייר או לאייר” ובעברית “אדוין פרידמן עו”ד או שקרן”. https://liarlawyer2013.wordpress.com/. הנ”ל הגיש תלונתו בתאריך 4/4/2017 אצל השוטרת אירה כץ שהזמינה אותו להתלונן והזינה למחשב מספר תיק פל”א 147543/17. הפרקליטה מירב גבע זרקה את התלונה שלו לפח האשפה. מה לעשות, זבל מגיע לפח הזבל….

אדווין פרידמן העורך דין שתפר תיק לאלי דניאל - עובד בשירות פמינאציית הנשים
אדווין פרידמן העורך דין שתפר תיק לאלי דניאל – עובד בשירות פמינאציית הנשים

התיק נפתח במשטרת תל אביב ביחידת הסייבר הכושלת בניהולם של דוד מישקין וירון בן צבי. לאחר פתיחת התיק הוא הועבר לעיונה של פרקליטה מפמת”א, עו”ד מירב גבע מיקנובסקי אשר קבעה כי אין באתר שום לשון הרע ושום פגיעה בפרטיות וסגרה את התלונה. משכך, אין כל מניעה לפרסם את התיק במלואו, לפחות כדי שאדווין פרידמן יוכל לקרוא בעצמו כמה יחידת הסייבר השקיעה בו: אפס פעולות חקירה!!! אירה כץ לקחה את הניירות שהוא מסר לה והכניסה אותם לשקית ניילון, ובזה הסתיים הטיפול. נציין שהשופט טל חבקין התיר את כל החומרים הללו לפרסום אצל רביב דרוקר ובכל ערוץ עיתונות החפץ בכך.

להלן תיק החקירה במלואו, ראשית תלונתו של אדווין פרידמן:

כעת ניתן לראות מה עשו במשטרה עם התלונה שלו. ראשית פתחו כריכה מקרטון.

ואחר כך אירה כץ פתחה “יומן חקירה” שנראה ככה ומתעד אפס פעולות חקירה. אפילו מזכר הגברת אירה כץ לא כתבה. הפעולה היחידה שעשתה זה שלקחה מאדווין ניירות וניילנה אותם בניילונית.

וזו הפרקליטה מירב גבע (מיקנובסקי) שהחליטה כי אין שום לשון הרע בפרסומים הללו, אין איומים ואין שום חשש לעבירה פלילית בפרסומים אלו. פירושו של דבר שמירב גבע קבעה שאדווין פרידמן הוא באמת שקרן המגיש תלונות שווא, ואנו מצפים ממירב גבע מיקנובסקי שתגיש נגד אדווין פרידמן כתב אישום על מסירת ידיעות כוזבות במשטרה.

פרקליטה נוכלת ונאלחת מירב גבע מיקנובסקי שמהפה המסריח שלה יוצאים רק שקרים
בתמונה: פרקליטה נוכלת ונאלחת מירב גבע מיקנובסקי שמהפה המסריח שלה יוצאים רק שקרים

למענכם קוראינו היקרים, אנו מעתיקים לכם את תוכן האתר, שלא תצטרכו לחפש אותו בגוגל:

LIAR LAWYER 2013

עו”ד אדווין פרידמן, שקרן או טיפש?

איך נקרא לעורך דין המגיש תביעה ובעל פה טוען נתונים הסותרים תוכנה המהותי לגבי אותו המקרה? בהכרח אחת הגרסאות שיקרית, אנלוגית לעבירה פלילית של מתן עדויות סותרות.

איך נקרא לעורך דין המגיש תביעה נזיקית כספית לבית המשפט לגבי מקרה שלטענתו (בע”פ בדיון פרונטלי בפני בית משפט, נכתב בפרוטוקול) לא היה וחרף סתירה חזיתית זאת דורש פיצוי כספי על הדבר שלטענתו בע”פ כאמור-לא היה?

מבולבלים?! גם אנחנו. מקרה שהיה כך היה:

לשקר אין רגליים, הוא צולע

בתאריך ה- 21/08/2011 הגיש עו”ד אדויל פרידמן  לבית הדין הרבני, בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מן הארץ של לקוחתו וילדיה.  הבקשה הוגשה לאחר שלקוחתו ניסתה לצאת עם הילדים מן הארץ ללא אישורו או ידיעתו של אב הילדים, בזמן בו הילדים היו אמורים לשהות בבית האב ונעצרה ע”י משטרת הגבולות בשדה התעופה. (ראו צילומים מצורפים. ) לעומת זאת בדיון הפרונטלי טען שלקוחתו יצאה בגפה בעוד ילדיה שהו במחיצת האב במסגרת הסדרי הראיה. הסדרי הראיה שנקבעו לקיץ:

הסדרי הראיה שנקבעו לקיץ (מסומן הקטע בו נקבעו הימים בהם הילדים אצל האב):

בין התאריכים 14/08/2011-20/08-2011 הילדים ישהו אצל האב

בין התאריכים 14/08/2011-20/08/2011 הילדים ישהו אצל האב

הבקשה שהוגשה לבית הדין הרבני:

הבקשה בה כתוב במפורש שהאשה הגיעה עם הילדים כדי להוציאם לחו"ל בזמן בו היו אמורים לשהות עם האב

הבקשה בה כתוב במפורש שהאשה הגיעה עם הילדים כדי להוציאם לחו”ל בזמן בו היו אמורים לשהות עם האב

לאחר שהאב סיפר על כך לכל מיני גורמים, הגיש עו”ד אדויל פרידמן תביעה נזיקית כנגד האב בגין אי ידוע לקוחתו על כך שישנו צו עיכוב יציאה מן הארץ שהוארך ע”י בית הדין הרבני בשנה נוספת.

במהלך הדיון בתביעת הנזיקין שהוגשה וכן בדיונים אחרים חזר ואמר עו”ד פרידמן כי לקוחתו לא התכוונה לנסוע עם הילדים לחו”ל.  (לדוגמא, מתוך פרוטוקול דיון מתאריך 20/09/2012, כן, שנה אחרי עדיין טוען זאת: “האשה ניסתה לנסוע לחו”ל בזמן שהילדים היו אצל הבעל, היא הגיעה לשדה התעופה כשהילדים היו אצלו, וכשהגיעה לשדה התעופה מצאה שהיה צו עיכוב יציאה מהארץ נגדה.” “את צו עיכוב היציאה מביה”ד הרבני ביטלו בינתיים” עמ’ 3, שורות 2-5 ) עם זאת, בכתב תביעת הנזיקין מבקש עו”ד פרידמן “הפסד עלות כרטיסי טיסה לה ולילדיה” (ראו תצלום מצורף, סעיף 23 ב’).

וכן דמי בייביסיטר לחתול ע”ס 300ש”ח ליום.

לטענתו האשה לא התכוונה לצאת עם הילדים ובכל זאת דורש העו"ד החזר עלות כרטיסי טיסה של הילדים

לטענתו האשה לא התכוונה לצאת עם הילדים ובכל זאת דורש העו”ד החזר עלות כרטיסי טיסה של הילדים

כמה שאלות:

האם עורך דין אדויל פרידמן משקר לבית המשפט (ואחת הגרסאות הסותרות התקבלה ע”י בית המשפט)?!

האם הוא שיקר לבית הדין הרבני?!

הייתכן שעורך דין אדויל חושב שבבית הדין הרבני יושבים מזוקנים פרימטיביים שלא מבינים דבר?

הייתכן שעו”ד אדויל חושב שהחוכמה וההגיון לא שורים בבית המשפט ולכן ניתן לעבוד על “כבוד השופט” בקלות?

הייתכן שאדויל בטוח שכל דבר ולו הקטן ביותר שתבקש אישה יקבל את אישורו של בית המשפט (נוהל חותמת גומי)

אולי בכלל מדובר בטיפשות של אדויל?!

—- יובהר שגם לבית המשפט המחוזי הגיש עו”ד אדויל נתונים שקריים —–

אנא ענו על הסקר כדי להביע את דעתכם. תודה. (ניתן לבחור ביותר מאפשרות אחת)מה דעתך על עו”ד אדויל פרידמן על סמך התנהלותומדובר בעורך דין שקרן.מדובר בעורך דין טיפש.יש לפרסם ולהוקיע עו”ד המגישים שקרים לבית המשפט/בית הדין הרבני.VoteView ResultsCrowdsignal.com

זה המקום לציין כי כמה חודשים לאחר המקרה המדובר, האשה נעלמה עם הילדים ועברה לעיר אחרת מבלי ליידע את האב או את בית המשפט. עורך דין פרידמן טען כי לא ידע על כך ואף המשיך בשקריו (לפיהם כביכול האב התנגד לרישומם בגנים המקוריים, דבר שהוכח כשקר מובהק – מפליא ששקר זה “נעלם” מעיניו של השופט-) ובעקבות כך הילדים היו ללא מסגרות חינוכיות למשך כחודשיים וחצי.  העובדות לגבי המקרה הזה יפורסמו בקרוב. (יובהר כי הילדים חזרו להתגורר בעיר ממנה נעקרו שלא כדין ולא ברשות, לאחר דיון בבית המשפט)

———————–  

אתר זה משמש כתלונה ללשכת עורכי הדין ולוועדת האתיקה בלשכה שתבהיר האם מקובלת עליה התנהלות כזאת. כל תגובה מהלשכה (או אי תגובה) תפורסם באתר זה.    

———————–

כיוון שאנחנו הוגנים, אנו קוראים ומבקשים מעו”ד אדויל פרידמן להגיב לגבי העניין הספציפי הזה וכן לגבי שאר הדברים שהתפרסמו ויתפרסמו בהמשך.

כל תגובה, מכתב, איום בתביעה וכו’, יועלו באתר זה. את ההמשך ננהל “בדלתיים פתוחות” כדי שהציבור יוכל לראות ולקבל מושג על המתנהל בבתי המשפט בכלל ובתי המשפט לענייני משפחה בפרט.

כמו כן, בהמשך,  נפרסם כדין בפרסומים המותרים בארץ ובחו”ל, דברים אישיים ופרטיים שיש אומרים שהם אף משיקים להתנהגויות מפלילות על עו”ד אדווין פרידמן  ובני משפחתו וכן חומרים שהגיע אלינו מחו”ל.

אנו מבקשים את עזרת הציבור! אם נפגעתם על ידי העו”ד הנ”ל או שברשותכם חומר שראוי לפרסמו, אנא צרו עימנו קשר ועיתונאי/ת יבדוק את סיפורכם ונפרסמו לפי הצורך.

הכל יתנהל ללא זיהוי ותחת חסיון עיתונאי.

זכרו, מחר עורך דין זה יכול לנסות לנתקכם מהילדים שלכם תמורת תשלום ובאמצעות שקרים. בואו נעצור את אלו הפוגעים בילדים תמורת בצע כסף.

****************

אדווין הבכיין הקטן

בבית ספר הוא היה מתלונן למורה. בצבא הוא היה מתלונן למפקד. כן. זה אותו אחד שהיה רץ ומלשין על כל דבר קטן… תביעה שהגיש עו”ד אדויל פרידמן מתייחסת לסטטוסים אותם פרסם האב בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו. מכתב התביעה גילינו שאם אתה מספר על העוול שנעשה לך ומשתף את חבריך בבזיון והאבסורד שהולך מאחורי “בדלתיים סגורות”, זה אומר שאתה לא כשיר להיות אבא ואתה לא אדם נורמטיבי. (ראו מטה את  החלקים מכתב התביעה הנוגעים לעניינו):אדם שמספר את האמת, מציף את השקרים והאבסורד שבבית המשפט אינו ראוי להיות אבא (הכל לפי עו”ד אדווין פרידמן. ראו סעיף 10).ראשית נתחיל בפרסומים ה”קשים” ( ראו תמונה מטה ) שפורסמו בדף הפייסבוק הפרטי של האב שבעקבות כך טוען אדויל פרידמן שהאב לא כשיר להיות אבא (יצויין שהשופט קיבל זאת כראיה):

ברגע שהאב מספר על כך שהאמא מטיילת בחו"ל למשך שבועיים הוא לא כשיר להיות אבא

ברגע שהאב מספר על כך שהאמא מטיילת בחו”ל למשך שבועיים הוא לא כשיר להיות אבא–>  דרך אגב, זה היה משעשע לראות את הפקידונת של אדויל, ענת שוילי שקוראת לעצמה כיום קדמי, גולשת בדף הפייסבוק של האב בזמן הדיון כדי לחפש שטויות שניתן לדעתה להראות לשופט וכל זאת לעייני השופט…  <–הבה נפרש את הסטטוסים שפורסמו בדף הפייסבוק הפרטי של האב. לשם הבהירות נחלקם לנושאים:

נושא ראשון:$200,000 דולר שהוציאה הגרושה במשך שנה וחצי (המיליונרית): הוצאות שוטפות ותשלום לעורך דין (אמה של הגרושה טסה בחינם לביקורים בארץ כיוון שהיא בת זוג של אדם העובד בחברת בריטיש איירוייז).נצא מנקודת הנחה, שההוצאות השוטפות לחודש של האשה הינם 12,000 ש”ח.12,000ש”ח כפול 18 חודשים נותן סך של 216,000ש”ח.לטענת האשה היא הוציאה סך של $200,000 בשנה וחצי או במילים אחרות סך של 720,000ש”ח  ($200,000 כפול 3.6 – שער הדולר)הילדים בני חמש ושש. סך המזונות שנפסקו (אע”פ שהאב  מגדל אותם מחצית מהזמן) הינם 3400ש”ח לחודש. חשבון פשוט 3400ש”ח X 12(חודשים) = 40800 דמי מזונות לשנה.נכפיל זאת ב 13 שנים וקיבלנו 530,400ש”ח עד הגיע הילד הקטן יותר לגיל 18.

לסיכום: העורך דין גבה סך של חצי מיליון שקל (720,000ש”ח שבוזבזו פחות 216,000ש”ח הוצאות בשנה וחצי שווה 504,000ש”ח). להזכירכם כי סך המזונות על הילדים מגיע לאותו הסכום. כך שלמעשה האב אמור לממן את העורך דין שממציא דברים ומשקר כדי לנתק את הילדים מאביהם. לא היה עדיף שהכסף היה ניתן לילדים במקום לטעון שאין להם מה לאכול כשהם אצל האם?!

מאחר ובמלשינון של מס ההכנסה מככבים עורכי דין ומאחר וניתן לראות את התנהלותו של עו”ד אדויל פרידמן, תוגש בקשה למלשינון ולמס הכנסה לבדיקת עו”ד אדווין פרידמן בחשד להעלמת מס  כדי לבדוק האם ישנם קבלות והאם שולמו המיסים כראוי על הסכומים האסטרונומיים שהוא גובה.נושא שני: הנסיעה לחו”ל של האשה למשך שבועיים, זמן בו ניסתה להשאיר את הילדים עם אימה שהיא בכלל תיירת בארץ שקופצת לביקור. בזמן שהאשה טיילה בחו”ל למשך שבועיים היא לא יצרה כל קשר עם הילדים.

כנראה מתוך נקמה גרידא, הגיש עו”ד פרידמן בקשה לבית המשפט להעביר את הילדים לאימה של האשה. זה מביא אותנו לנושא השלישי.נושא שלישי: “כשהשופט בכיס שלה ומאמין לכל שטות”. זה נכתב לאחר שהתברר שהאשה דיברה עם השופט כשהאב לא היה נוכח בדיון וסיפרה לו שהיא רוצה לבקר את אביה החולה (למשך שבועיים!!!!), וכן, זה אותו תירוץ שבו השתמשה כשניסתה להוציא את הילדים מהארץמפליא הדבר שאביה של האשה גר בדרום אפריקה, מוכן ויכול לטוס לאנגליה ולא יכול לטוס לישראל כדי לפגוש את בתו…..נמשיך, כשהוגשה ה”ראיה” של הסטטוסים בפייסבוק הפרטי של האב, הגיש עו”ד פרידמן בקשה לבית המשפט ובה ביקש שהילדים ישהו עם אימה של הגרושה. האב הסביר לשופט כי גם כך הילדים שוהים איתו, בביתו, כבר שבועיים ימים, ואימם לא בארץ ואפילו לא יצרה כל קשר עם הילדים, כך שמיותר בשביל לילה אחד שיהיו עם אימם של הגרושה לטרטרם כי גם כך יום אחרי הם חוזרים לביתו של האב.

מיותר לציין שהשופט קיבל את בקשת האשה ועורך דינה וכפה את הבאת הילדים לאימה של הגרושה. כך נראה רגע הבאת הילדים לאמה של האשה (צולם במצלמה נסתרת  – התאריך בוידאו שגוי -):

הדבר השני אליו מתייחס הסטטוס הוא שיחות הטלפון של האב עם הילדים בזמן שהם שוהים בבית אימם.השופט קבע מפורשות תוך הסבר מפורט איך שיחות הטלפון בין האב לילדים צריכות להתנהל, באיזה שעות מותר לאב להתקשר וכן הסבר לאם על כך שהיא חייבת לענות ולומר לילדים שאביהן בטלפון. דבר מזה לא נעשה. האשה מונעת מהילדים והאב לדבר בטלפון בזמן שהם אצלה.

כשהאב מתקשר לילדיו האשה לא עונה או במידה והיא עונה היא שמה את הטלפון בהשתק ולא אומרת לילדים שאביהם בטלפון. עקב כך ילדיו של האב מנותקים ממנו לחלוטין למשך חמישה ימים כל שבוע שני (מיום חמישי בבוקר – האב שם את הילדים במסגרות- ועד ליום שלישי בצהריים, זמן בו האב אוסף את ילדיו מהמסגרות.) בעניין זה השופט מתעלם וקונה את ההמצאות של האשה.כך נשמעים ילדיו של האב לאחר חמישה ימים בהם לא דיברו איתו אע”פ שהתקשר לאישה ושלח אסאמאסים ובהם ביקש לדבר עם ילדיו. האשה לא ענתה לטלפון ולא נתנה לילדים לדבר:

נושא רביעי: “אמא שלי מבקרת את המלאכים שלי בגן “עדיין לא הבנו מה פסול בסטטוס הזה או בעובדה שבני משפחתו של האב ביקרו את ילדיו בגן. האם אדויל פרידמן העו”ד חושב שבגלל תשלום שהוא מקבל יש לנתק ילדים ממשפחתם המורחבת?!אם הצלחתם למצוא משהו פסול בכך אנא יידעו אותנו….זהו לעת עתה.

בקרוב נעלה הקלטות סמויות מהמסוגלות ההורית שהאב עבר, בהן ניתן לראות איך אנשי המכון משקרים בלי בושה בחקירתם בבית המשפט וכן חומרים נוספים הנוגעים להליך המשפטי המראים איך על ידי הגשת שקרים לבית המשפט ניתן לנתק ילדים מההורה..–

לנו אין מה להסתיר….

–תודה על הקריאה.אתם מוזמנים לצפות בסרט שנעשה בעקבות מאבק של אחד האבות: “בדרך של אבא”

3 מחשבות על “”

  1. דרור ישראלייישר כוח אלילהגיב
  2. אורלי נתנאלעד שלא יחליפו את השופטים שמנולים בדרך אוטומטית ללא שיקול דעת ואת המערכת של עורכי הדין הלקויה מלמעלה עד למטה. עד אשר לא יוקיעו את האנשים שמכונים עורכי דין שנולדו ללא מצפון עם תאוות בצע שאין לה רע ואין לה תקדים בעולם, נמשיך לשמוע סיפורי זוועה מכוערים ועגומים. וכן לכל אחד יש תפקיד בסיפור המכוער הזה . למדנו לקבל את עולם המשפט שמחזק ומטפח את הפשע ואת השקר ואת ההתנהלות הכושלת בענינים רבים במדינה!!!
    עד אשר כולם לא יגידו די!!
    וישלחו את כל המעוותים האלה הביתה המדינה תהפוך לחממה של מעשים בלתי נסבלים בעליל!!!להגיב
    • shimiזוהיי זוועה והתעללות בילדים חסרי ישע. תוך כדי פגיעות חמורות ביותר באב ובזכויות אדם והורה שלו בכלל. בית משפט אינו הזירה המתאימה לטיפול בבעיות גרושין ופרידה וילדים , בתי המשפט רק מחמירים את הבעיות הקיימות ממילא ואינם מועילים בהרגעת הרוחות והגנה על הילדים בכלל. זוהי זוועה שמתרחשת יום יום בבתי משפט למשפחה, בתי משפט שתוכננו לתקן את העוול שיצרו בתי משפט קודם אבל אלו עושים עוול לא פחות מהעוול שעשו בתי משפט הרגילים למשפחות רבות מאוד.
      בתי משפט מעודדים מאבק בתוך המשפחה רק כוון שהמאבק מפרנס את עוכרי הדין.
Views: 3

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *