EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטה מירב גבע הזמינה חקירת משטרה על רויטל סוויד בגין הטרדה מינית בכתבה בה נכתב שהיא “מטורללת והזויה” עם פוטומונטאז’ במדי קומיסארית

רויטל סוויד

האם רויטל סוויד הוטרדה מינית מפרסום פוטומונטז’ שלה במדי שוטרת? על פי גישתה של הפרקליטה מירב גבע מיקנובסקי מפרקליטות מחוז תל אביב מי שמטפלת בעבירות “שיימינג” נגד עובדי ציבור (שזה אומר שכל ביקורת על עובד ציבור, זה “שיימינג”), הרי שהפוטומונטאז’ הוא עבירה פלילית ויש להעמיד לדין.

רויטל סוייד היתה פילגש של אפי נוה והוא סידר לה מקום במפלגת העבודה

 

בשנת 2015 הינחתה הפרקליטה מירב גבע מיקנובסקי את השוטר הזוטר מוטי דוד מיחידת הסייבר בתל אביב לחפש כתבות בהם מכפישים עובדי ציבור על מנת שאפשר יהיה להוציא צווי מעצר וצווי חיפוש.

הפרקליטה מירב גבע המציאה תיאוריה שאם בכתבה יש רמז למשהו מיני, אז מייד אפשר לפתוח תיק פלילי, גם בלי מתלוננים, על “עבירה מינית” וכך ניתן יהיה לשדל את שופטי הבית של הפרקליטות בתל אביב, רונית פוזננסקי, חיותה כוחן ועוד כל מיני חותמות גומי זבלים, להוציא צווי חיפוש. 

הרי על סתם פוטומונטאז’ או קריקטורה אף שופט לא היה מבייש את חתימתו וחותם על חיפוש.  לכן צריך לייצר ניפוח שהפרסום הוא עבירת מין.  

קריקטורה של רויטל סוויד במדי קומיסר – האם זו הטרדה מינית?

 

 

וכך מצא אותו מוטי דוד כתבת ביקורת על רויטל סוויד, מי שפעם היתה סנגורית פלילית שעשתה הרבה רעש על חשבונו של רוני רון ופרשת רוז פיזם, ואז פתאום נכנסה לכנסת מטעם מפלגת העבודה והחלה לפלוט שטויות פמינאציות בצרורות, מה שמוכיח שהיא שונאת גברים קלינית.

לא ברור איך רויטל סוויד הייתה פעם סנגורית, אלא אם כן שמה לעצמה מטרה להוציא כסף מגברים, ולמכור אותם לפרקליטות.

כך למשל היא עשתה לרוני רון (הבן זוג של מארי פיזם). סוויד הבטיחה לרוני רון הרים וגביעות שהיא תזכה אותו ושהיא תוכיח שהוא לא רצח את נכדתו, ובסוף מכרה אותו לפרקליטות. נציין שהיא גם הבטיחה לו מציצות כששידלה אותו לתת לה את התיק כדי שהיא תוכל להתפרסם.

איך הפכה רויטל סוויד לקורבן עבירת מין בגלל קריקטורה?

 

בכתבה הופיע פוטומונטאז של סוויד במדי קומסארית. מוטי דוד פעל לפי ההוראות שקיבל ממירב גבע מיקנובסקי, וישר פתח תיק פלילי: פל”א 501046/15 בלי שרויטל סוויד בכלל ביקשה להתלונן.

רק אחרי שהוא פתח את התיק, היחידה שלו, יחידת הסייבר תל אביב בראשותם של דוד מישקין וירון בן צבי שלחו מכתב לכנסת, וביקשו להגיע לכנסת, להציג לסוויד את התמונה, ולהפוך אותה קורבן עבירת מין ע”י עצם לקיחת התלונה ממנה.

 

כעת נשאלת השאלה מה מעמדה של רויטל סוויד? האם היא קורבן עבירת מין גם אם היא לא התלונה בכלל? האם למשטרה מותר להכריח אזרחים לשמש “מתלוננים” בלי שהן בכלל יודעים שבמשטרה הם מסווגים כמתלוננים וקורבנות.

אנו נציג בפניכם את כל תיק החקירה. כך נראה תיק חקירת שיימינג במדינת ישראל, בלי מתלוננים….. כמו כן נציג לכם גרסה של התמונה שבגינה החליטו מוטי דוד ומירב גבע מיקנובסקי שרויטל סוויד הוטרדה מינית, בלי שהיא בכלל יודעת שהיא מוטרדת מינית. גילוי נאות: זו לא התמונה המקורית, אבל היא מאוד דומה לה. השוטר אלי לוריא כתב לכנסת שזו תמונה עם “קונוטציות מיניות”.

לא רואים לוויטל סוויד כוס או ציצי אז איפה ההטרדה המינית?

רויטל סויד אושיה פמיניסטית רדיקלית התקדמה בזכות אפי נוה
רויטל סויד אושיה פמיניסטית רדיקלית התקדמה בזכות אפי נוה

 

ועכשיו קוראים יקרים אימרו לנו, מה “מיני” בתמונה הזו? איפה ההטרדה המינית?

 

תמונות כאלה רואים בעיתונות ובטלוויזיה כל הזמן. אין פה ציצי חשוף, אין ישבן חשוף וגם לא רואים לרויטל סוויד את הכוס. ממילא הגוף בתמונה איננו של רויטל סוויד, ורק התמונה של הפרצוף היא שלה. אז איך היא יכולה להיטרד מינית מתמונה של הפרצוף שלה? צריך לשאול את מירב גבע מיקנובסקי.

 

זו מירב גבע מיקנובסקי הפרקליטה שטיפלה בתיק רויטל סוויד וההטרדה המינית מפוטומונטז’ – לא קיבלה זין שנה ובגלל זה הוזה על קונטציות מיניות

 

רויטל סוויד שימשה בובת מין של אפי נוה במשך כמה חודשים!

 

אצל אפי זה הרבה זמן. רויטל סוויד השתגלה עם אפי נוה בתאי שירותים, על הדשא בפארק, בחוף באשדוד. פתחה לו כוס. בלעה לו שפיך ובתמורה הוא הביא אותה לכנס לשכה באילת שם סידר לה שריון במפלגת העבודה – כי לא היו לה לקוחות, ואלה שייצגה אותם הפיצו עליה שהיא גרועה ומוכרת את הלקוחות שלה.

 

אפי והשרמוטה רויטל סוויד בולעת השפיכים

להלן תיק החקירה במלואו ונתחיל עם הכריכה של הקרטון בו מוחזקת החקירה:

כריכה של תיק החקירה של בובת המין של אפי נוה רויטל סוויד
כריכה של תיק החקירה של בובת המין של אפי נוה רויטל סוויד
דף פתיחה של חקירה על הטרדה מינית של רויטל סוויד באמצעות קריקטורה
דף פתיחה של חקירה על הטרדה מינית של רויטל סוויד באמצעות קריקטורה

ולהלן יומן החקירה של ה”הטרדה המינית” של רויטל סוויד. כפי שניתן לראות אפס פעולות חקירה. האותיות ש.ק. פירושן השוטר “שי קוצר”, אולם אין שום מזכר ממנו על מה שהוא עשה ומה שהוא לא עשה.

רשימת פעולות חקירה בהונאה ת"א הורדה מינית של רויטל סוויד כקומיסרית סובייטית
רשימת פעולות חקירה בהונאה ת”א הורדה מינית של רויטל סוויד כקומיסרית סובייטית
עמ2 יומן חקירה של הונאה ת"א הטרדה מינית של רויטל סוויד בלי שהתלוננה בכלל
עמ2 יומן חקירה של הונאה ת”א הטרדה מינית של רויטל סוויד בלי שהתלוננה בכלל

ולהלן תקציר התיק” של החקירה בענין רויטל סוויד:

איך נראה תקציר תיק משטרתי? ראו תיק שפתחה משטרת תל אביב על רויטל סוויד בלי שהתלוננה
איך נראה תקציר תיק משטרתי? ראו תיק שפתחה משטרת תל אביב על רויטל סוויד בלי שהתלוננה

ולהלן הכתבה עם התמונה המינית של רויטל סוויד:

כתבה על רויטל סוויד חירטוטי זבל שנחקרה במשטרת תל אביב כהטרדה מינית
כתבה על רויטל סוויד חירטוטי זבל שנחקרה במשטרת תל אביב כהטרדה מינית
כתבה שלו לורי שם טוב על רויטל סוויד בובת המין של אפי נוה על חירטוטי הזבל
כתבה שלו לורי שם טוב על רויטל סוויד בובת המין של אפי נוה על חירטוטי הזבל
המשך כתבה של לורי שם טוב על רויטל סוויד בובת המין של אפי נוה חירטוטי הזבל
המשך כתבה של לורי שם טוב על רויטל סוויד בובת המין של אפי נוה חירטוטי הזבל

 

השוטר אלי לוריא רצה לנסוע לכנסת להראות לרויטל סוויד קריקטורה

 

 

ולהלן המכתב שכתב השוטר אלי לוריא לכנסת. במכתבו כתב כי בכתבה נכתב על רויטל סוויד שהיא “אישיות הזויה ומטורללת”, ושבתמונה יש “קונוטציות מינית”. אתם קוראים יקרים ראיתם את התמונה. אין שום “קונוטציות מיניות” וברור שככה תופרים תיקים לאזרחים.

 

מכתב השוטר אלי לוריא לקצין הכנסת גביית עדות מרויטל סוויד על קונוטציות מיניות
מכתב השוטר אלי לוריא לקצין הכנסת גביית עדות מרויטל סוויד על קונוטציות מיניות

 

הבנתם את זה?  השוטרים ממציאים כל מיני “קונוטציות מיניות” שעולות בראשם המעוות של השוטרים והפרקליטים עצמם. מי שחושב שיש “קונוטציות מיניות” בתמונה כזו ושזו עבירה פלילית שצריך לבזבז עליה משאבי משטרה וחקירה, צריך טיפול פסיכיאטרי דחוף לטפל בסטיות המיניות שלו/שלה.

 

רק פרקליטה שבעצמה “הזויה ומטורלללת” כמו מירב גבע מיקנובסקי שכנראה בקושי מקבלת זין מבעלה, יכולה להמציא כזו עלילת מין על סמך פוטומומטאז’ שכמוהו רואים בפורים בכל חנות לתחפושות.

 

השופט טל חבקין אישר לפרסום את כל תיק החקירה

השופט טל חבקין אישר לפרסום בכל מדיה אפשרית את כל החומרים הללו, כאשר רביב דרוקר פנה אליו וביקש אישור לפרסם את החומרים הללו, שהודלפו אליו ע”י מירב גבע מיקנובסקי וחברותיה הצרעות מפמת”א.

 

טל חבקין אישר לרביב דרוקר לפרסם חומרי חקירה מכל סוג כולל חיסיון עוד לקוח
טל חבקין אישר לרביב דרוקר לפרסם חומרי חקירה מכל סוג כולל חיסיון עוד לקוח

 

 

 

בתמונה עו”ד מירב גבע מיקנובסקי ושותפה לתיקים אלירן גלילי הכפוף לה. ברקע נשות פמת”א

 

כעת לא נותר אלא לשאול מה היה קורה אם התמונה הזאת הייתה מופיעה בכתבה? גם פה יש “קונוטציות מיניות”? הפרקליטה מירב גבע הייתה מתפוצצת מקנאה.

 

רויטל סוויד פוטומונטאז' בשמלה של כוסית
רויטל סוויד פוטומונטאז’ בשמלה של כוסית

 

Views: 60

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *