EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליט יהודה טוביאס הגיש כתב אישום נגד נהג מונית ציון לרדו על 3.80 ש”ח בגלל תלונה של עו”ד אורי סורוקר. ניהל תיק 3 שנים והטיס 3 עדים מת”א לאילת. הנהג נקנס ב 2,200 ש”ח וסורוקר תובע את אילה חסון

יהודה טוביאס העמיד לדין נהג על 3.80 שח והטיס לאילת 3 עדים

עו”ד אורי סורוקר והבן שלו עלו על מונית בתאריך 17/3/2017 באילת מהמצפה הימי לשדה התעופה.  בסיום הנסיעה הנהג לחץ כל כפתור תוספת נהג שני שהוסיפה 3.80 ש”ח. עו”ד סורוקר הגיש על כך תלונה פלילית, ובמשך שנתיים לא הירפה מהמערכת עד שלא הגישו נגד הנהג כתב אישום.

הפרקליט יהודה טוביאס מיחידת התביעות של משרד התחבורה עט על המציאה והגיש כתב אישום פלילי על 3.80 ש”ח!  הנהג היה ביומו הראשון לעבודה ועשה טעות.  זה הסתים בקנס של 2,200 ש”ח, אבל המדינה הוציאה על זה הרבה יותר:  5 שנים של דיונים משפטיים, הטסת עדים מתל אביב על חשבון המדינה, וגם תביעה של המתלונן עו”ד אורי סורוקר (הנוסע הממורמר) נגד אילה חסון על 300,000 ש”ח.  כך המערכת מייצרת לעצמה עבודה.

למה השופטת לא מחקה את כתב האישום הזה ביום בו הוגש?????

יהודה (ליונל) טוביאס – פרקליט או ערפד הצמא לטרף?

מי שאחראי לכל הסקנדל הזה הוא הפרקליט שבתמונה, יהודה ליונל טוביאס, מיחידת התביעות של משרד התחבורה.  לא רק שבזבז משאבי ציבור על הכנת כתב אישום, זמן של תובעים, שופטת וסנגור מהמדינה, הוא גם הטיס 3 עדים מיותרים לחלוטין מתל אביב לדיון ביום שבכלל לא היה צריך לשמוע עדים.  הטרפת חוגגת.

ככה עובד הראש של הפרקליטים.  צמאים לדם חשודים.  הבו להם טרף, והם בחדווה ינעצו את הטלפיים.

יהודה טוביאס העמיד לדין נהג על 3.80 שח והטיס לאילת 3 עדים
יהודה טוביאס העמיד לדין נהג על 3.80 שח והטיס לאילת 3 עדים

יהודה ליונל טוביאס יחידת התביעות של משרד התחבורה – העמיד לדין נהג על 3.80 שח והטיס לאילת 3 עדים    https://יהודה טוביאס

הנהג ציון לרדו הוזמן מאילת לשימוע במשרד התחבורה בתל אביב.  נציג יחידת התביעות של משרד התחבורה יהודה טוביאס החליט להעמיד אותו לדין באילת.  בדיון קדם משפט שבו בכלל לא שומעים עדים, יהודה טוביאס הטיס לאילת מתל אביב 3 עדים על חשבון המדינה.  הם חזרו לתל אביב כלעומת שבאו.  בכלל מה יש לעדים מתל אביב להעיד על מה שהיה במונית באילת בה ישבו רק אורי סורוקר והבן שלו?

ציון לרדו נהג המונית שחטף כתב אישום על 3 וחצי שח בגלל אורי סורוקר
ציון לרדו נהג המונית שחטף כתב אישום על 3 וחצי שח בגלל אורי סורוקר

בתמונה:  ציון לרדו נהג המונית שחטף כתב אישום על 3 וחצי שח בגלל אורי סורוקר

השופטת ליאורה אדלשטיין באילת עושה שמות באילתים

וזו השופטת שאחראית למחדל הזה, ליאורה אדלשטיין.  התובע אמר לה לנהל תיק, אז היא מנהלת גם אם זה על 3.80 ש”ח.  לא הזיז לה קצה שערה בכוס שהתובע מבזבז למדינה הון תועפות על שטויות ומטיס עדים מתל אביב על חשבון המדינה.  היא את השעות שלה טוחנת ואת המשכורת שלה מקבלת. תת”ח 8317-03-18 : מדינת ישראל נ’ ציון לרדו.  נפתח 5/3/2018.

ליאורה אדלשטיין השופטת באילת שאחראית לביזיון כתב אישום על 3.80 שח
ליאורה אדלשטיין השופטת באילת שאחראית לביזיון כתב אישום על 3.80 שח

איילה חסון עושה תחקיר וחוטפת תביעה מאורי סורוקר

ראו תחקיר של אילה חסון מתאריך  27.11.2020.  הפרקליטות ענתה לה שלא היתה ברירה כי ככה החוק מחייב.

לאחר תחקיר זה הגיש אורי סורוקר ת”ז 014930036 תביעה אזרחית נגד אילה חסון ועוד בלוגר בשם גילי כהן שגם הוא צלצל לשאול אותו מה בער לאורי סורוקר כל כך להגיש תלונה פלילית על טעות של 3.80 ש”ח במונה של מונית.

הנה, לתפארת מערכת השפיטה בישראל.

אורי סורוקר הגיש תביעה נגד אילה חסון על 300,000 ש”ח בתאריך 13/12/2020!!!! ת”א 27064-12-20 : סורוקר נ’ חסון.  התביעה נדונה אצל השופט אבי שליו.  סורוקר ניסה לעשות מחטף על אילה ולהוציא פסק דין בהעדר הגנה.  כנראה שלח שליח לכתובת פיקטיבית של אילה, חיכה 20 ימים וביקש מחטף.  השופט אבי שלו דחה אותו.

תביעה מטופשת.  על מה הוא תובע?  אסור לעשות תחקירים?  מאיפה הקריץ 300,000 ש”ח נזקים?

כתב תביעה אורי סורוקר נ אילה חסון ביקש פסד בהעדר הגנה
כתב תביעה אורי סורוקר נ אילה חסון ביקש פסד בהעדר הגנה

גרסתו של הנאשם ציון לרדו

באתר חדרי חדרים פורסם ב 19/11/2020:

השבוע עלה לשידור נהג מונית מהעיר אילת במהלך תכניתו של אברי גלעד בגלי צה”ל, ושיתף בסיפור הזוי על טירוף שאחז בעורך דין מהרצליה פיתוח, שתובע אותו בבית המשפט באישום על קבלת דבר במרמה, בעוון טעות קטנה בלחיצה על המונה, לחיצה שלא חייבה את הלקוח באגורה בודדת נוספת מעבר למה שהוא היה צריך לשלם.

“אהלן ציון מה עניינים נהג מונית מאילת”, פתח גלעד ושאל שאלה אחת פשוטה “כמה נגררת בבתי משפט על 3 שקלים ו-40 אגורות” ליותר מזה ציון לא הזדקק והחל מיד לגולל את כל הסיפור ההזוי שתקראו.

יצאתי לפנסיה, הפנסיה שלי כולה 900 שקל, אמרתי אתה יודע עם הפיצויים אקנה מונית ומספר, וכך לפחות נעשה השלמת הכנסה, שנוכל להתקיים, ואכן קניתי מונית. ביום הראשון שהתחלתי לעבוד כנהג  מונית. מונית חדשה הספידו-מטר בקושי חמישים קילומטר, אני מקבל נסיעה, מהמצפה התת ימי באילת לשדה התעופה הישן, עולים לי למונית עורך דין עם הבן שלו, הוא שואל אותי כמה עולה הנסיעה, אני אומר  לו בסביבות 35 שקל, נכנסים, מתיישבים, אחרי 300 מטר הוא שאל אותי למה אתה לא מפעיל מונה? אמרתי לו, שאלת כמה זה עולה, תגיד לי מונה אני מפעיל מונה, הפעלתי את המונה. הוא היה עם מזוודה, הגעתי ליעד, הוצאתי את החשבונית, עכשיו שתבין, אני בין הנסיעות הראשונות שלי, אפילו את המונה אני בקושי יודע להפעיל… התוספת למזוודה זה 3 שקל ו-40 אגורות, במקום לעשות לחיצה על תוספת למזוודה, לחצתי על 3, כאילו זה תשלום על הנוסע השלישי,  הסכום הוא אותו סכום, אותה תוספת, אני מוציא לו את החשבונית, הוא שאל אותי למה נוסע שלישי אנחנו רק שני אנשים? אמרתי לו לו שטעיתי, במקום 1 לחצתי 3. בתגובה הוא אמר לי אתה עוד תשמע ממני, אמרתי לו בא קח את ה-3 שקל עזוב אותי, הוא התעקש, לא לא לא אתה עוד תשמע ממני.

עורך הדין אכן הגיש את התלונה למשרד התחבורה, והם קראו לי לשימוע, לבוא מאילת, זה טיסות, וזה איבוד יום עבודה, וזה בבזבוז יום שלם בשימוע, סיפרתי להם את הסיפור, יום ראשון תחילת העבודה שלי כנהג מונית. שום דבר הם לא היו מוכנים לשמוע.

אחרי כמה חודשים,קיבלתי מכתב עם זימון לבית המשפט על קבלת דבר במרמה ועוד כמה סעיפי אישום. אני מגיע לבית משפט, מגיע התובע של משרד התחבורה, אני שואל אותו, מה הסיפור? הוא אומר לי אם אתה רוצה להגיע להסדר שלם 3000 ש”ח קנס, ועוד 1000 שקל פיצוי לעורך דין, אמרתי לו תקשיב על הקנס אני עוד יכול להתווכח אתך, אבל 1000 שקל פיצוי לעורך דין, גם אם תעמיד אותי מול כיתת יורים אני לא אשלם את 1000 השקלים, הוא לא היה מוכן להגיע לשום הסדר.

נכנסנו לדיון הראשון בבית משפט, הוא אומר על העבירה הזו אנחנו תובעים או 3 שנות מאסר, או 75 אלף שקלים קנס, זו התביעה. על כל שקל, שנת מאסר! התחלתי לצחוק שם… אמרתי לשופטת, אם הוא ככה מתעקש אני הולך למשפט עד הסוף, אבל תמנו לי עורך דין מהסנגוריה ציבורית, אני פנסיונר אין לי כסף לממן לעצמי עורך דין, והשופטת אשרה לי בגלל שהתביעה היא תביעה של 3 שנות מאסר, מגיע לך, היא אמרה. עד היום מונו לי כבר 3 עורכי דין מהסנגוריה הציבורית כל פעם מתחלפים. 4 שנים כבר מתנהל המשפט והוא עדיין בעיצומו.

רק תראה – אומר ציון –  כמה כסף ציבורי נשפך על 3 שקלים ו40 אגורות. כבר עשרות דיונים, הזמן שלי, הפסד עבודה שלי, הפסד זמן עבודה של התובע, למזלי הגדול המשפט מתנהל באילת, אבל הסניגור הציבורי מגיע בטיסה, התובע מגיע אף הוא בטיסה, מה עם זמנו של בית  המשפט, וכל זה על על זוטי זוטי זוטות… הסניגור הציבורי הגיש בקשה ליועץ המשפטי לממשלה כדי להגחיך את המערכת, מדובר על 3 שקלים, הם הולכים עם זה עד הסוף.

עוד חודש יש לי שוב פעם דיון, ואני אומר לך, זה אפילו לא הגיע לשלב ההוכחות, הם עוד צריכים להטיס עדים מתל אביב. השופטת קבעה דיון מקדמי, התובע שכח שמדובר רק במקדמי, הוא הטיס את כל העדים לאילת, השופטת שאלה אותו למה הבאת עדים, זה רק דיון מקדמי, הם לא צריכים להעיד עכשיו…

אם זה לא עצוב, לא יודע אם לצחוק או לבכות, משפט של 4 שנים ועדיין מתנהל. אמר נהג המונית לאברי גלעד שנותר המום.

https://www.bhol.co.il/news/1155701

דוד רוזן כהרגלו מטייח ומחרטט

נציין כי ח”כ משה ארבל פנה לדוד רוזן הנציב על תלונות המייצגים בערכאות, וזו ההחלטה המטייחת של דוד רוזן שקיבל את עמדת משרד התחבורה שבגלל שהנהג “הודה” הרי שהיה מוצדק לשפוט אותו ולהעמיד אותו לדין.  ממש ביזיון של נציב, דוד רוזן, זבל ששווה לתחת. גם התפקיד שלו זה בזבוז משאבים.

דוד רוזן היה שופט גרוע ונציב תלונות על פרקליטים עוד יותר גרוע
דוד רוזן היה שופט גרוע ונציב תלונות על פרקליטים עוד יותר גרוע

ח”כ משה ארבל התלונן על פרקליטות המדינה בעקבות הגשת כתב אישום נגד נהג מונית שגבה 3 שקל ו-80 אגורות מעבר למותר.
כתבה של בן שאול 26/11/20

ח”כ משה ארבל התלונן בפני נציב תלונות על מייצגי המדינה בערכאות, השופט דוד רוזן, בעקבות החלטת פרקליטות המדינה להגיש כתב אישום נגד נהג מונית שגבה 3 שקלים ו-80 אגורות מעבר למותר.

לדברי ארבל, מדובר בכתב אישום הנוגד את השכל הישר ואת עקרונות המשפט הפלילי.  “בשבוע שעבר שמעתי בתחנת גלי צה”ל, בתכניתו של אברי גלעד, את שיחתו עם צ׳, נהג מונית נגדו הוגש כתב אישום בגין חיוב יתר”, כתב ארבל בפנייתו לנציב, “מר צ׳ סיפר כי עם תחילת עבודתו כנהג מונית בשנת 2017, ביומו הראשון בתפקיד הסיע שני נוסעים בעיר אילת ובשגגה סימן במונה נוסע שלישי במונית, במקום לסמן תוספת מזוודה”.

“כתוצאה מכך”, כותב ארבל, “התייקר שכר הנסיעה ב-3 ש”ח ו-80 אגורות, לשכר נסיעה מופרז של 33.3 ש”ח. בעקבות שגגה זו פנה הנוסע למשרד התחבורה אשר החליט בפברואר 2018, כמעט שנה לאחר הנסיעה, להגיש כתב אישום נגד מר צ׳. בעקבות השיחה ברדיו, התקשרתי ושוחחתי עם מר צ׳ אשר הפנה אותי לעורך דינו אשר בהסכמתו העביר לי את כתב האישום”.

במכתבו הוסיף כי “מאז הגשת כתב האישום חלפו למעלה משנתיים וחצי במהלכם התנהל תיק הדגל של יחידת התביעות של משרד התחבורה בבית המשפט השלום באילת. במהלך תקופה זו התקיימו מספר דיונים בהם ייצגו את מר צ׳ שלושה סנגורים שונים מטעם המדינה. כלומר, לאורך שנתיים וחצי עסקו בתיק מטעם המדינה תובעי משרד התחבורה, שלושה סנגורים במימון המדינה וכמובן השופט ועובדי המנהלה בבית המשפט”.

ארבל התייחס לבזבוז משאבי הציבור הנגזרות מניהול תיק שכזה. “התובעים והסנגורים במשפט הוטסו לכל דיון ממרכז הארץ ובחזרה. כלל עלות המשפט עד כה, עוד טרם התחילו דיוני ההוכחות, עומד וודאי על עשרות אלפי שקלים רבים וייתכן שאף מעבר לכך. קשה לטעון כיצד לא מדובר בבזבוז משאבי ציבור משווע ושימוש לא ראוי בסמכות ההליך הפלילי ע”י יחידת התביעות הארצית של משרד התחבורה.

“גם במנותק מהעלות העצומה למשלם המיסים מדובר בבירור במקרה שלא מגיע לרף החומרה שצריך להגיש בגינו כתב אישום ולבקש להכתים אזרח בכתם של הרשעה בהליך פלילי”.

לסיום ביקש ממנו לפעול לביטול כתב האישום. “אבקשך לפעול לבירור העניין, כיצד התקבלה ההחלטה להגיש כתב אישום בגין גביית יתר של פחות מ-4 ש”ח נגד נהג מונית שזו לו החריגה הראשונה בניגוד לכל היגיון, לשכל הישר ולעקרונות המשפט הפלילי”.

הפרשה הסתיימה בקנס 2,200 ש”ח.  לקחים לא הופקו.  יהודה טוביאס ימשיך לחפש במי לנעוץ את מלתעותיו

כתבה ב ערב ערב 2998 של איציק נועם1/1/2021

נהג המונית מאילת שהואשם בשל חיוב יתר של 3.8 שקל ישלם קנס

הסתיים משפטו של נהג המונית ציון לרדו מאילת, שהואשם על ידי משרד החבורה בגביית יתר ● לרדו הודה באשמה והוטלו עליו קנס בגובה 2,200 שקל וכן פיצוי והתחייבות ● כעת נודע כי תלונה נוספת עמדה תלויה כנגד הנהג, על חיוב יתר והתנהגות שאינה הולמת ● ביהמ”ש: מדובר בעבירה שברירת המחדל עליה צריכה להיות קנס ולא משפט

Views: 246

4 Comments

  1. עורך דין אורי סרוקר מושחת יש לו קשרים במערכת המשפט אני אמר את זה על סמך דברים שראיתי בעניים שלי .

    תשאלו את השופטת איריס לושי עבודי .

  2. השופטת הזאת עושה המון דברים לא הגיונים אתם חושבים שהאזרחים ישתקו על זה שהיא מעוותת מציאות אם הרבה מעירים על תפקודה כדי לכם לבדוק

  3. שנה טובה.
    אולי היה צריך להעמיד לדין את התובע על שיחוד העדים, טיסה לאילת ללא צורך, אהה זה היה בטעות?! גם נהג המונית טעה.
    אבל על טעויות צריך לשלם, כולם.

  4. חשוב לעקוב אחרי המקרה, כאן כנראה היה קשה להוציא צו איסור פרסום.

    בבתי המשפט למשפחה כל יום מתקבלות החלטות ופסקי דין הזויים שהמערכת מנסה להסתיר. גברים פשוט נאנסים שם בצורה מזעזעת בגלל רצונם הטבעי לשוויון וקשר עם ילדיהם.

    בתי המשפט למשפחה הם משרפות הנשמה של הגברים הגרושים בסדום. בהחלט יש שופטים בסדום, שצריך לשפוט על פשעים נגד האנושות.

    ראיה לכך, לדעתי הלא מלומדת, היא תביעות חמורות שהגישו נגדם בעבר אבות גרושים בבתי משפט מחוץ לסדום. כאשר ממה שאני קורא באתר, אני מבין שבדיקה מעמיקה של מערכת זו, היתה מעלה ששופטים עוברים בסדום עבירות חמורות מאוד שהעונש עבורן במדינות נאורות הוא מוות. פשוט מזעזע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *