EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לסחטנית הגברים עו”ד ענבל הראל (חיפה) ובעלה דביר אלטיט: זרקה כמה גפרורים על דלת משרדה והאשימה בן הזוג לשעבר של הלקוחה אורלי לוי בהצתת משרד. השופטת טל תדמור זמיר זרקה אותה

ענבל הראל סחטנית כתובות מגברים ויועצת מומחית לנשים להעליל תלונות שווא

עוה”ד ענבל הראל מחיפה המתמחה בייצוג נשים שקרניות וזדוניות תפרה תיק לגרוש של מרשתה אורלי לוי  והתלוננה במשטרה כי הוא הצית לה את דלת המשרד.  ענבל זרקה כמה גפרורים על הדלת בעודה עוטה כפפות ורצה למשטרה.

היא עשתה זאת 3 ימים אחרי שהאיש פרסם בפייסבוק שענבל הראל סוחטת אותו במזונות ויועצת לאורלי לוי למנוע ממנו קשר עם הילדים. למען הנוחיות הגבר נקרא ה”גרוש” אבל הוא בכלל לא היה נשוי לאורלי לוי מעולם.  למזלו חסך לעצמו סחיטה של כתובה….

על מה כל המהומה???  על אורלי לוי הגרושה מחיפה.  הביטו בה.  שימו לב לנכסים היקרים שבזכותם היא חושבת ש”מגיע לה”.   הגרושה הזו אורלי לוי עובדת כגננת בעירית חיפה.  רצוי שתקראו את התסקיר שכתבה העו”ס אהובה וינוגרד עליה:  היא צועקת על 3 הילדים, מפליקה פליקים בטוסיק, מושכת להם בשערות, מכה עם כפכפים ושורטת.  אם ככה היא מתנהגת כלפי הילדים שלה, מה היא עושה בגנון?????  התלונה היחידה על האבא היתה שהוא נותן לילדים לרדת במעלית לללא מבוגר….

 

 

בתמונה הגודליגרית אורלי לוי

 

 

אורלי לוי גרושה שקיבלה מבעלה טיול לניו יורק וטענה שבגלל זה מגיע לה מזונות ברמה גבוהה
אורלי לוי גרושה שקיבלה מבעלה טיול לניו יורק וטענה שבגלל זה מגיע לה מזונות ברמה גבוהה

 

 

 

אורלי לוי שימו לב לציפורניים חתולה שורטת אוהבת לשרוט את הגברים שלה
אורלי לוי שימו לב לציפורניים חתולה שורטת אוהבת לשרוט את הגברים שלה

המשטרה בחיפה רצה לתפוס את האיש והביאו אותו להארכת מעצר אצל השופטת טל תדמור זמיר, אבל היא זרקה את המשטרה לכל הרוחות.  ראו מ”י 17239-06-21 משטרת מרחב חוף / מטה מרחב חוף – חיפה נ’ פלוני.  נפתח 8/6/2021. (תיק במשטרה פל”א 425306/21.

הרי אם ענבל הראל טוענת שהציתו לה את דלת המשרד, איפה הראיות?  איפה צילומים?  איפה איכונים מהמשטרה?  האם מצאו את הגפרורים?  רק בגלל שהגבר ממורמר על זה שהיא סחטה אותו ומפרסם בפייסבוק, זו עילת מעצר?  ברור שהמעצר היה מבויים ע”י ענבל הראל.  נציין שבכל רגע נתון היה הגרוש ע”י מעקב שענבל הראל שמה לו באמצעות משרד חוקר פרטי “אורי סבר – היחידה לחקר האמת”.

 

בתמונה: ענבל הראל זרקה כמה גפרורים על דלת משרדה והאשימה את הבעל של לקוחתה אורלי לוי

ענבל הראל חיית טרף פמינאצית

עו”ד ענבל הראל מתפארת בפייסבוק איך היא סוחטת מגברים כתובות למרות שהלקוחות שלה בוגדות ומעלילניות שווא, איך היא גורמת לזרוק גברים מהבית שלהם עם תחתונים ועוד לחייב אותם לממן את מגורי האישה או המשכנתא, והיא ממש מתארת איך בבית דין רבני כל הדיינים לטובתה, והיא תמיד מביאה נצחונות לנשים שלה…. בחיפה.

 

 

ענבל הראל סחטנית כתובות מגברים ויועצת מומחית לנשים להעליל תלונות שווא
ענבל הראל סחטנית כתובות מגברים ויועצת מומחית לנשים להעליל תלונות שווא

זו לא חוכמה גדולה להביא נצחונות לנשים בחיפה.  זו העיר עם השופטים הכי פמינאצים בארץ.  יעל וילנר הטילה חיתיתה על הגברים בחיפה, אספרנצה אלון וחננאל שרעבי יושבים בהרכבי ערעורי משפחה ותמיד פוסקים נגד הגבר.   עכשיו גם הערבוש מחמד סארי ג’יוסי פוסק כמוהם.  גם הנבלה הגועלי מהעליון יצחק עמית צמח בחיפה.  בבית הדין הרבני מספיק להופיע ולהגיד ל”מרשתי יש כוס וציצים”, והדיין דניאל אדרי משתחווה בפניה.

גם פרחה עם מנת משכל של עטלף יכולה להביא נצחונות לנשים בחיפה.

ענבל הראל עשקה את הגבר וקפצה על פוסט בפייסבוק

בפוסט שכתב האבא בפייסבוק 3 ימים לפני שענבל הראל התלוננה עליו על ההצתה התלונן האב שעשה את רוב הונו בעסקים בארה”ב – כי גרושתו אורלי לוי “גוזלת” מיליונים מכספו בחסות מערכת המשפט. וכך כתב החשוד: “אני משלם במשך 18 חודשים 25 אלף שקל מזונות: 8,500 שקל משכנתא, 5,000 שקל ללימודים בבית ספר, 4,500 שקל להוצאות הבית ו-7,500 לאקסית… אם נפרדנו, אני אמור אמור להמשיך לפרנס אותה עד כדי התעשרות על חשבוני? את חיה בבית שלי שלא שמת עליו מעולם ולו שקל אחד, בית של שלוש קומות, ואני משלם את כל ההוצאות והמשכנתא”.

אם לא די בכך שכרו השתיים חברת חקירות לצורך ביצוע מעקב אחר הקורבן במטרה לנסות ולסחוט עוד כסף כיאה לגודלריות כחול לבן ובחסות התאטרון המשפטי ישראלי. ככל הידוע לנו המעקב לא הניב את הפירות להן ציפו השתיים.

החשוד הוסיף וכתב כי “האקסית והמערכת המשפטית עושים חגיגות על חשבוני… תפסה אמריקה, והכל בזכות מניפולציות קשות ורוע לב לא נגמר… להמשיך ולהתעמר קשות בי ובילדיי, דרך מערכת המשפט, בחסות החוק. 15 פעמים הגישה בקשות שונות ומשונות… ומבקשת עד עצם היום הזה להרחיק אותי מילדיי היקרים”.  פוסט זה לא הזכיר ישירות את עורכת הדין של האישה, ענבל הראל.

נציין שענבל הראל דרשה בשם אורלי לוי 50,000 ש”ח מזונות

היא טענה שזה מוצדק כי הגרוש לקח אותה ל 3 חופשות “יקרות” בזנזיבר, ארה”ב ותאילנד, ושיכן אותה בפנטהאוז מפואר שהיתה עליו משכנתא של 8,500 ש”ח.  עוד היא טענה שאחרי הפרידה כל הכסף שהיא היתה מקבלת הולך למימון “מאהבת בעלות של 50,000 ש”ח…

למעוניינים לקרוא מה העובדת הסוציאלית אהובה וינוגרד חשבה על הזוג, הנה התסקיר.  בתסקיר כותבת העו”ס שאחת הבנות אמרה שאמא לא מכה אותה פעמים רבות, ותיארה צביטות בטוסיק ופליקים.  בת נוספת דיברה על “אלימות מתמשכת” של האמא, שנפסקה כשהתחילו הליכי הגרושין, כולל משיכות בידיים, מכות עם כפכפים ושריטות.  הצעקות נמשכות עד היום.  הבן הכחיש הכל. 

 

ושימו לב שמדובר בגננת בעירית חיפה!!!!  אמא למופת…..  אותה אורלי לוי התלוננה אצל העו”ס שהאבא נותן לילדים לרדת לבד במעלית.  אוי יוי יוי…..

אהובה וינוגרד עובדת סוציאלית חיפה זה בסדר שהאמא מפליקה ומושכת בשערות הילדים
אהובה וינוגרד עובדת סוציאלית חיפה זה בסדר שהאמא מפליקה ומושכת בשערות הילדים
תסקיר אהובה וינוגדר עוס חיפה

דביר אלטיט הבעל של ענבל גוייס לפברק תלונה משלו על “תקיפה ע”י אלמוני”

ענבל הראל אפילו גייסה את בעלה דביר אלטיט להעליל על האיש. דביר אלטיט טען ש”כמה שעות מוקדם יותר באותו היום של ההצתה  – גבר אלמוני היכה וניסה לתקוף אותו בחנות אלקטרוניקה שבבעלותו”……

אלטיט הוא הבעלים של סטריאו שופ, חנות שממוקמת בחוצות המפרץ “בבניין שקט וצדדי, מחוץ להמולה של אזור הקניות הגדול”. אלטיט היה נשוי לאישה אחרת וענבל חשקה בו ו”גנבה אותו לעצמה”.  אפילו התנדבה לייצג את אלטיט בגירושין שלו מאשתו.

לפי כתבה של שמעון איפרגן הכתב הקוקסינל של מאקו דביר אלטיט טען במשטרה ש”אחד מהם נכנס למשרד שלי עם אלה והכה אותי”, “הוא אמר לי: ‘תמסור ד”ש חם לאשתך’, והכה אותי בעוצמה”, סיפר דביר שלטענתו  נזקק בהמשך לטיפול רפואי באמצעות 2 אקמולים.

 

 

ענבל הראל תופרת התיקים ובעלה דביר אלטיט
ענבל הראל תופרת התיקים ובעלה דביר אלטיט

 

ענבל הראל תופרת התיקים ובעלה דביר אלטיט- שגויס להגיש תלונת שווא משלו במשטרה

השופט שאחראי לכל הבלגן בתיק המשפחה הוא טל פפרני, שהטיל על האיש סכומי מזונות אסטרונומים, אולם גם טל פפרני לא האמין לשטויות של ענבל הראל, ופשוט העיף אותה מהתיק.

 

השופט טל פפרני ב 2011
השופט טל פפרני ב 2011

 

ולמה שהכלבה תזרוק גפרורים על הדלת של משרדה? 

מסתבר שכאשר אורלי לוי (טל. 050-7891979 מרח’ חנה סנש 20 חיפה) חפצה להתגרש, היא עשתה קומבינה עם ענבלהראל ושתיהן סיפרו לאבא שענבל תעשה להם גישור, ושההכל יהיה טוב.  ענבל הראל הציגה עצמה כמגשרת מוסמכת והיא שידלה את האבא להביא לגישור מסמכים “כדי שאפשר יהיה להכין טיוטות”.  במשך כמה חודשים היא ניסתה לקדם את הדרישות של אורלי ולשכנע את האבא לוותר על המכנסיים שלו עד שהוא הבין שזו מלכודת פמיניסטית.  האבא הודיע לענבל “יאללה שאורלי תתבע אותי”.

אלא שאז המגשרת הפכה להיות העורכת דין של אורלי לוי, והגישה תביעה שצירפה אליה את כל המסמכים שהאבא חשף בגישור.  כל עורכי הדין יודעים שזה דבר שאסור לעשות (כלל 31 לכללי לשכת עורכי הדין).  ענבל לא רצתה לוותר על התרנגולת המטילה לה ביצי זהב, ולכן בתגובה להתראה שקיבלה שעליה לפסול עצמה, הלכה ויזמה את התלונות.

להלן מכתבו של עו”ד אורי קינן המייצג את האבא לעו”ד ענבל הראל, התראה הגין הפרת כללי האתיקה:

מכתב אורי קינן לעוד ענבל הראל התראה סעיף 31 לכללי לשכת עורכי הדין היתה מגשרת ואסור לייצד צד אחד

נציין שענבל הראל שכרה את שירותי עו”ד טל אבריאל שכתב שענבל “פעורת פה לנוכח ההאשמות”, שהיא “עשתה מלאכתה נאמנה”, שהאבא “מנסה לרפות את ידיה”, שהיא בכלל לא היתה מגשרת, שאת המסמכים היא קיבלה באופן וולנטרי מהאבא, שה”מטרה לפסול אותה היא שקופה ונלוזה”, שהיא בסך הכל ניסתה לחסוך זמן ומשאבים, ושהיא עזרה לאבא לבקש מאורלי להפסיק לקלל את האבא מול הילדים, ו”יש לברכה על כך”.  עוד טען אבריאל שענבל “מייצגת מעולה ויסודית”, ו”חבל” שהאבא מנסה לפסול אותה.  עוד כתב אבריאל שענבל היא “נורמטיבית ומוערכת מאוד בקהילה המשפטית”.

כן…  ענבל הראל מוערכת מאוד בקהילת הפמינאציות ובמרכז רקמן, אבל עובדה שכעבור שבוע לאחר מכתב זה, היא עצמה כתבה לשופט פפרני ב 22/8/2021 שלאור כלל 31 לכללי לדשכת עורכי הדין היא מבקשת לצאת מהתיק. אכן השופט טל פררני שחרר אותה, ושלום על ישראל. תלה”ם 14916-10-20.  ראו מכתבו של טל

מכתב תשובה של טל אבריאל בנושא הנוכלות של ענבל הראל

ולהלן התשובה של אורי קינן (מייצג את הגרוש לטל אבריאל (מייצג את ענבל הראל):

מכתב תשובה מאורי קינן לעוד טל אבריאל על ניגוד ענינים של המגשרת ענבל הראל

וכאן ניתן לראות איך הגיבה אורלי לוי לבקשת ענבל הראל להתפטר מהייצוג שלה, פניה ישירה לשופט טל פפרני:

התיחסות אורלי להתפטרות ענבל

אורלי לוי כיום מיוצגת ע”י עו”ד איתן גליק מרעננה, פוליטיקאי מ”יש עתיד”, חבר של יאיר לפיד וליהיא שמיהיא? בתמונה איתן לפיד עם שימפנזה מהסאפארי.

 

 

להלן כתבה של זיו קריסטל מפוסטה 9/6/2021:

חיפה: נעצר ושוחרר חשוד בתקיפת עורכת הדין ענבל הראל המייצגת את הגרושה אורלי לוי

עו”ד לענייני משפחה התלוננה על הצתה בכניסה למשרדה, ובעלה התלונן כי הותקף על ידי אלמוני. המשטרה יירטה פוסט פייסבוק של איש עסקים ש”התלונן” על גובה המזונות. השופטת מתחה ביקורת על מעצרו של החשוד ללא ראיות

איש עסקים חיפאי אמיד, המצוי בסכסוך גירושין קשה, נעצר בחשד שהצית את דלת הכניסה למשרדה של עורכת הדין המייצגת את גרושתו, ושלח לפני כן שליחים לתקוף את בעלה (8 יוני 2021).

החקירה נפתחה בדיווח על הצתה שבוצעה ביום שני בלילה, בכניסה למשרדה של עורכת דין מוכרת לענייני משפחה במרכז הכרמל בחיפה. באירוע נוסף, שלא נראה כצירוף מקרים, בעלה של עורכת הדין התלונן כי כמה שעות מוקדם יותר באותו היום – גבר אלמוני היכה וניסה לתקוף אותו בחנות אלקטרוניקה שבבעלותו.

 

משטרת חיפה עצרה כחשוד בשני האירועים איש עסקים תושב חיפה, בן 47. לחשוד סכסוך מזונות קשה, ועורכת הדין ענבל הראל (המתלוננת) מייצגת את בת-זוגו לשעבר אורלי לוי בהליכים המשפטיים מולו. לפי החשד, עורכת הדין של האישה הפכה מטרה לזעמו. הגבר נחקר גם בחשד כי קשר לכאורה קשר עם אדם נוסף שנשלח לתקיפת בעלה של עורכת הדין, דביר אלטיט.

אחת ה”ראיות” לכאורה שהיו למשטרה בדבר המניע של החשוד, נמצאה בפוסט שפרסם לפני שלושה ימים בלבד בפייסבוק. בפוסט תיאר הגבר – שעשה את רוב הונו בעסקים בארה”ב – כי גרושתו “גוזלת” מיליונים מכספו בחסות מערכת המשפט. וכך כתב החשוד: “אני משלם במשך 18 חודשים 25 אלף שקל מזונות: 8,500 שקל משכנתא, 5,000 שקל ללימודים בבית ספר, 4,500 שקל להוצאות הבית ו-7,500 לאקסית… אם נפרדנו, אני אמור אמור להמשיך לפרנס אותה עד כדי התעשרות על חשבוני? את חיה בבית שלי שלא שמת עליו מעולם ולו שקל אחד, בית של שלוש קומות, ואני משלם את כל ההוצאות והמשכנתא”.

 

החשוד הוסיף וכתב כי “האקסית והמערכת המשפטית עושים חגיגות על חשבוני… תפסה אמריקה, והכל בזכות מניפולציות קשות ורוע לב לא נגמר… להמשיך ולהתעמר קשות בי ובילדיי, דרך מערכת המשפט, בחסות החוק. 15 פעמים הגישה בקשות שונות ומשונות… ומבקשת עד עצם היום הזה להרחיק אותי מילדיי היקרים”.  פוסט זה לפחות אינו מזכיר ישירות את עורכת הדין של האישה.

שופטת בית משפט השלום בחיפה, טל תדמור זמיר, דחתה אתמול את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים. המשטרה ביקשה את ימי המעצר “כדי למצות את החקירה עד תום ולגבש עמדה במהלך המעצר”.

 

השופטת קבעה כי התשתית הראייתית לחשד קלושה – וקיבלה את בקשת הסנגור, עו”ד ציון שמעון, לשחרר את החשוד ללא תנאים. “עיינתי בתיק החקירה ולא שוכנעתי בשלב זה כי קיים יסוד סביר לחשד, לפיו החשוד אכן ביצע את המעשה. דומה כי אצה למשטרה הדרך לעצור את החשוד, בטרם התגבש החשד נגדו”.

עו”ד שמעון אמר כי לחשוד “אין ולא היתה כל כוונה לקחת את החוק לידיים, והוא יילחם על זכויותיו במסגרת החוק בלבד”. לדבריו, החשוד מסר אליבי, ועם כל הצער בדבר, יתכן שהפגיעה בעורכת הדין ובעלה קשורה ללקוחות אחרים, שיכלו לעשות אותו הדבר.

הבהמה תמי אולמן עשתה לעצמה יחסי ציבור על חשבון ה”חשדות”

ראש מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין, עו”ד תמי אולמן, גינתה את המעשים וכתבה:

“מתעוררת עורכת דין באמצע הלילה בבעתה, כי שרפו את דלת משרדה, והכו את בעלה.תשאלו למה!? כי מישהו כעס על כך שהיא מייצגת את הצד השני לו בתביעה, וזאת סיבה טובה מספיק כדי לנסות להפחידה ולנטרלה מהתיק. אז לאותו אלמוני שהעז לעשות מעשים קשים כאלה נגד עורכת דין מסורה ללקוחה – כוח ושנאה זאת לא הדרך. תסתכל על עצמך במראה. כך אתה רוצה שילדיך יגדלו, לעולם שכולו אלימות? הזוהי הדרך לפתרון המצוקה האישית שלך? מביש! מאחלת לחברתנו ולבעלה להתגבר מהר על הטראומה הקשה אותה חוו. ועד מחוז חיפה ואני נפעל לשנות את החוק, כך שעורכי דין ייחשבו כעובדי ציבור, ואולי יהא בכך כדי למנוע את מעשי האלימות הבאים”.

 

 

תמי אולמן כלומניקית עם אפס הצלחות עושה הרבה רעש בחיפה
תמי אולמן כלומניקית עם אפס הצלחות עושה הרבה רעש בחיפה

 

https://posta.co.il/article/90870/

גם כתב הזבל שמעון איפרגן כתב על זה כתבה ועשה כל מה שהוא יכול להשמיץ את הגרוש שהוא “יצא נגדה למסע נקמה אכזרי”:

 

שמעון איפרגן כתב זבל לתדמיתנות ויחסי ציבור של המשטרה
שמעון איפרגן כתב זבל לתדמיתנות ויחסי ציבור של המשטרה

 

חיפה: איש עסקים חשוד כי תקף את עורכת דינה של אשתו ענבל הראל ובן זוגה דביר אלטיט

לפני למעלה משנה החליט איש העסקים להיפרד מזוגתו ואם ילדיו,אורלי לוי ולאחר שנקלעו לקשיים בדיונים על הרכוש והכסף שהיה אמור להעביר לה לאחר הפרידה, היא שכרה את שירותיה של עורכת דין שתייצג אותה ענבל הראל – – אך בן זוגה לשעבר, כך על פי החשד, לא היה מרוצה מהתנהלותה של עורכת הדין בתיק ענבל הראל  ויצא נגדה למסע נקמה אכזרי. כל הפרטים

פרשה יוצאת דופן מסעירה בימים האחרונים את העיר חיפה, ובמרכזה איש עסקים מבוסס, זוגתו לשעבר אורלי לוי, עורכת דינה ענבל הראל ובעלה דביר אלטיט וכמה עבריינים לכאורה שטרם נתפסו ופגעו על פי החשד בעורכת הדין שמייצגת את זוגתו לשעבר של איש העסקים.

הסיפור החל לפני למעלה משנה כאשר איש העסקים נפרד מזוגתו ואם שלושת ילדיו אחרי שנים רבות של זוגיות וללא הסכם ממון שנחתם ביניהם. מיד לאחר הפרידה החליט הגבר להעביר לידיה של זוגתו לשעבר דירה בשווי של מיליון דולרים לצד סכומי כסף נוספים, אבל הצדדים לא הצליחו להגיע להסכם פרידה סופי ומקובל על שניהם שיעגן את זכויות האישה והילדים.

 

האישה החליטה לשכור את שירותיה של עורכת דין אשר הגישה תביעה נגד בן זוגה לשעבר, תביעה שעברה לבית המשפט ובה נטען שעל האישה לקבל את כל הזכויות והכספים שמגיעים לה, אלא שעל פי החשד איש העסקים לא אהב את העובדה שנאלץ להוציא כחמישה מיליון שקלים על ההליכים המשפטיים בתיק, והחליט השבוע, כך על פי החשד, לצאת למסע נקמה בעורכת הדין המייצגת את אם ילדיו.

לטענתה של עורכת הדין הגבר ראה בה לכאורה כמי שאחראית להמשך ההליכים המשפטיים נגדו שנמשכו כאמור למעלה משנה, ועל פי החשד הגבר או מי ממקורביו יצאו למסע נקמה בו רצו להעביר לה את מסר חד וברור: שתפסיק לייצג את זוגתו לשעבר בתיק המדובר.

בתחילה, כך על פי החשד, הציתו את רכבה של עורכת הדין שחנה בסמוך לביתה, ולאחר מכן כמה רעולי פנים תקפו את בעלה במשרדו. “אחד מהם נכנס למשרד שלי עם אלה והכה אותי”, סיפר בעלה של עורכת הדין, עורך דין בעצמו, בעדותו במשטרה. “הוא אמר לי: ‘תמסור ד”ש חם לאשתך’, והכה אותי בעוצמה”, סיפר הגבר שנזקק בהמשך לטיפול רפואי.

וזה לא נגמר שם: מסע הנקמה נגד עורכת הדין הגיע לשיאו שלשום (שני) בשעות הלילה אחרי שאלמונים הציתו את דלת משרדה. עורכת הדין ובעלה ניגשו ומסרו עדות המשטרה, והחשד הוא שאנשים שפעלו ככל הנראה מטעמו של בן זוגה לשעבר של מרשתה ניסו להלך עליה אימים כדי שתסכים לכל מיני הצעות או בקשות בתיק המשפטי וכדי להגיע להסכמות סופיות על הכספים המגיעים לאישה וילדיה.

מקורבים לעורכת הדין ובעלה טוענים כי השניים מבוהלים מאוד מרצף האירועים וחוששים לחייהם וחיי ילדיהם. “הם מפחדים ואני מקווה שהמשטרה תעצור את החשודים ותמצה עמם את כל חומרת הדין”, ציינה עו”ד תמי אולמן, יושבת ראש לשכת עורכי הדין במחוז חיפה. “ש גורמים שכנראה רוצים להפחיד אותה כדי שלא תטפל בתיק הספציפי הזה ומדובר בטראומה קשה עבורה ועבור בעלה. צריך לשנות את החוק שעורכי דין יוכרו כעובדי ציבור והעונשים יוחמרו. הדם שלנו אינו הפקר”.

אתמול (שלישי) עצרו חוקרי משטרת מרחב חיפה את איש העסקים בחשד להצתת דלת משרדה של עורכת הדין והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, אך סנגורו, עו”ד ציון שמעון, טען שאין ראיות הקושרות את החשוד לאירוע ולדבריו בזמן ההצתה מרשו שהה בביתו.

השופטת החליטה לשחרר את איש עסקים ללא הגבלות מאחר ולא הוצגו ראיות לפיהן יש לו קשר להצתת דלת המשרד, ובימים אלה ממשיכים במשטרה לחקור את שלושת המקרים החמורים בניסיון לאתר את החשודים. עורך הדין שמעון מסר כי מרשו מכחיש מכל וכל את כל החשדות נגדו וכי אין לו יד ורגל בכל אותם מעשים.

https://www.mako.co.il/men-men_news/Article-08227c03b00f971027.htm

 

 

ענבל הראל חטפה תלונה בלשכת עורכי הדין:

תלונה-משמעתית-נגד-עוד-ענבל-הראל-חיפה

 

Views: 26

22 Comments

  1. היא משפחה שלי ואני לא סובלת אותה !! מגיע לה שעזב אותה !! חחחחח
    תמיד הייתה אישה מתנשאת וחושבת עצמה טובה יותר מכולם
    שתכלס אין לה חברה אחת ותמיד הייתה בודדה

  2. אורי הדר היקר
    מה ששכחת לספר שאתה בכלל איש מחשבים לשעבר.. וללא נסיון כלשהוא בחינוך וללא שום רקע כלשהוא !!
    אז אתה האחרון שיכול להמליץ על מישהי..
    כשאתה ממליץ על אורלי אתה שוכח לספר שאתה ניסית אינספור פעמים לתקתק אותה ..בזמן שאורלי הייתה נשואה …במקרה יש לי את ההודעות אס אמ אס
    ששלחת לך ..אם אינספור פיתויים על הקולנוע בעין הוד..

    לבסוף תיקתקת אחרת בשם טל..עובדת סייעת שלך בגן פו ..שניצלת אותה וגרמת לה לתסביכים אינסופיים…

    ושלא נדבר איך ניצלת את כולנו עם שכר מינימום של המינימום והשפלות וצעקות לכל העובדות שהיו לך ..ורמסת את כולנו

    תעשה חשבון נפש עם עצמך לכבוד יום כיפור בטרם אתה ממליץ על נשים שאתה מנסה לתקתק אותם …

    ואם תתעקש אשלח לך גם את ההודעות שאתה מפתה לא אחת ולא שתיים מהעובדות שלך !!!!
    מעניין אם גרושתך תמי ..ידעה מכל הרפש הזה …אולי זו הסיבה שזרקה אותך ??
    אתה מיץ של הזבל בקיצור

  3. חחחח הבא בתור זה השף גיא פרץ שאיתו יוצאת אורלי לוי. מסכן!!!
    לא יודע מה מחכה לו. בטח עכשיו אוכלת לו את הראש של כמה היא טובה כפי שעושה לכולם!!
    אשה בוגדנית ולא נאמנה! רואה את הגבר כארנק או כשטר וכרטיס אשראי

  4. אוי בטח ענבלאו מי מטעמה רשמו זאת. אם הייתה ישרה לא הייתה עוזבת ומתפטרת מהתיק הרי שחדעה טוב מאוד שהלכה עקום ועברה על כמה וכמה עברות משפטיות קשות. ופחדה על התחת שלה. יש לה שאיפה להיות שופטת ועם תביעה כזאת הלך עלייה

  5. עד היום סובל
    וגם הבת שלה שמתה לברוח ממנה
    משדלת אותה לשנות את שם משפחתה ללוי ולותר על שם מדפחה של האב!! ״שם של טייסת ״ עלק
    בדיוק כמו שעושה עם שלושת הילדים הקטנים. משדלת גם אותם לשנות את שם משפחתם. ועוד הרבה דברים שיד לספר וחא יגמר

  6. אחלה גננת
    מה אתה בכלל יודע?!? הייתה נעדרת ימים שלמים שטסה לחול עם אמה ואחותה ולא יידעה אפאחד. השאירה השגחה עי הסייעת.
    וזה שהיא מבקשת מסבטה הסייעת להתעלל ולהרביץ לילדים אתה יודע?!?
    וממתי אפשר להעסיק בן אדם לתפקיד גנן אם אין לו המקצוע לכך?
    אורלי סיימה ללמוד רק לפני 6 שנים חינוך!!!! איך הגעת למצב שבו אתה טוען 16?!?
    שוב שקרים

    ולגבי זה שהיא אשה טובה תחשוב שוב תזכירים של עוס וערמות של תלונות במשטרה שמגיעים לעליון על הכאת ילדים. שהיא מסתירה כבר שנים. תכף הכל יתפוצץ לה בפרצוף.

  7. אני מכיר את הגרוש הראשון של אורלי לוי
    גם בו היא התעללה ברמות קשות
    אישה פח אשפה

    מזלו שהוא ברח ממנה בשן ועין
    מנעה ממנו אינספור פעמים לקחת ולהיות עם ילדתם המשותפת וגרמה לו לצער רב שנים על גבי שנים !!!

  8. הגעתי אל ענבל בתחילת גירושין ארוכים וקשים במיוחד.
    למרות שהתיק היה מורכב מאוד שמערב סוגיות משפטיות לא סטנדרטיות, היא לא הרפתה והצליחה להביא אותנו להסכמות.

    ההסכמות שהתקבלו לא כללו “סחיטת גברים” וגם לא “סחיטת נשים” ולא כללו כל פעילות לא כשרה אחרת.

    ענבל היא משפטנית טובה,
    בעלת ידע עצום בתחומי דיני משפחה,
    הידע והיעילות שלה ושל צוות המשרד חסכו לי הרבה זמן ועלויות בהליך הגירושין.

  9. אני המום לנוכח השיימינג המטורף שנעשה כאן על 2 נשים שבמקרה אני מכיר את שתיהן שנים רבות.
    את עורכת הדין ענבל הראל פגשתי לפני כ9 שנים, היא ייצגה אותי מול גרושתי ובניגוד לנסיון קודם שהיה לי עם עורכי דין ענבל עשתה כל שביכולתה להרגיע אותי מצד אחד אך נלחמה על זכויותי לא יותר לא פיות. את חילוקי הדעות ניסתה והצליחה לפתור עם עורך הדין כל מחלוקת תוך רגישות מדהימה ל2 הצדדים. במשך השנים נשארנו בקשר וזכיתי לראות עורכת דין מקצוענית שמטפלת בנשים וגברים כאחד. לא פעם ולא פעמיים הבאתי לענבל מקרי פרו בונו והיא לעולם נעתרה לבקשותי לסייע, שוב לגברים ונשים כאחד. השיימינג כאן הוא מהרמה הנמוכה ביותר וחבל שאנשים הקוראים לעצמם עיתונאים מרשים לעצמם להשתמש בשפה כל כך נמוכה.
    ענבל אני מחזק את ידייך להמשיך בדיוק כמו שאת. תתעלמי מרוע של אנשים כי זו כתבה אינטרסנטית ונובעת מרוע.

    אורלי יקרה, אני נאלם דום נוכח השטויות שנכתבו כאן. אורלי עבדה אצלי 16 שנה כגננת. התחילה אצלי ילדה בת 24 שעבדה כסייעת, למדה התבגרה והגיעה לנהל את אחד מהסניפים שלנו והייתה מושא להערצה של כל הילדים, הצוות ואפילו ההורים שכל כך קשה לרצות אותם. כאיש מקצוע עם נסיון של 18 שנה בניהול גני ילדים אני מוכן להתעמת עם כל עובדת סוציאלית באשר היא, שאורלי היא אחת הגננות המעולות שהכרתי בכל שנותי ועברו אצלי עשרות גננות. האשה הזו נשמה טהורה.
    וגם את אורלי תעמדי על מה שמגיע לך. אף אחד מהמלעיזים לא ראה אותך גם נותנת את כולך בגן וגם הקרעת להצליח לגדל את ילדייך ולא לחסוך מהם דבר גם כשלא היה בנמצא ואף אחד לא יגיד לך אם את אמא או גננת טובה חוץ ממי שמכיר אותך באמת יום יום שעה שעה במשך שנים, שם את ילדיו בידייך והעסיק אותך שנים ארוכות, גם בזמנים טובים וגם בפחות טובים.

    אוהב את שתיכן. תתעלמו. זה כל מה שאני מבקש מכן.

  10. אני גבר וקיבלתי ייצוג מעולה מענבל. עורכות דין רציניות נלחמות על הזכויות של הלקוחות שלהן, וזה המקום לציין שהכל נעשה באמצעים כשרים לחלוטין. גירושים הם לא דבר נעים, מה לעשות…. אנשים נוטים לשכוח את כל זה, בעיקר אם הם לא צודקים ולא הוגנים. “סחיטת גברים” היא אגדה ואני יכול להעיד מעבר לייצוג המעולה על היחס האנושי שזכיתי לו מענבל, הרבה מעבר למחוייבויותיה המקצועיות. הכתבה הזו מעידה בעיקר על ה”כתבת” שמעניין מאוד איך לא הגיעה לכלי תקשורת אמיתיים. מי שהפסיד במשפט, שיבדוק את עצמו ואת הייצוג שקיבל. You pay peanuts, you get monkeys.

  11. עורכת הדין הרעה מכל. אך נותנים יד שהרי ידוע מראש שלנשול את האב מנכסיהם זה תפקידה?!?
    ואורלי לוי בגדה בבעלה ונכנסה להריון רק בשביל לקחת את הונו של האב. מכנים אותה ״הרעה בנשים״ בחיפה. הקארמה חזרה אלייך ביג טיים!!
    אני לא אהיה מופתע אם אני אגלה שגם בו היא בגדה בשביל גבר אמיד אחר!! בטח סחטה אותו ככל שיכלה ועוברת להבא בתור. דפוס התנהגות שלה מגיל מאוד צעיר!! כך נהגה לעשות גם בילדות!!

  12. אורלי לוי הפרחה מחיפה
    חשה עצמה מלכת אנגליה מקסימום ערסית וואנה בי
    לא הצליח לך מותק
    מי המסכן הבא?!?
    תזהרו היא משחקת אותה רמה גבוהה לוכדת גברים ואז מסכנים נופלים למלכודת שלה בשביל בצע כסף.
    אין רמה
    אין שכל
    אבל שיחקת לך המזל עם חיים שהאמין לך המסכן שאת אישה טובה. ורק סבל.
    מעניין מי הבא בתור ברשימה של הגולדיגרית הזאת.

  13. הרי אורלי לוי בגדה בבעלה כששמעה שה״אבא״ פנוי ומהר נכנסה להריון ממנו,התגרשה מבעלה וכל זה אך ורק בשביל לקחת את הונו של האיש המסכן!!!!
    אישה רעה זה הכינוי שלה בחיפה בקרב אנשים שמכירים אותה.
    מצאה לה עורכת דין בדיוק כמוהה
    מין מצאה את מינו
    מסכן האבא הולך שולל בידי שתי שטנייות
    אורלי לוי בגדת? הינה הקארמה חזרה אלייך בגדול!!
    מקווה שהצדק יעשה למען יראו ויראו

  14. יש לי ידידה טובה (מיכל) שגם לה ענבל הרסה את החיים באופן רע ויסודי !!!
    אישה ללא עכבות .. שקרנית ..מיניפולטבית..
    רודפת בצע .. וחסרת יושר פנימי !!!
    תעשה הכל להרוס לצד השני את החיים
    ואין לה שום עכבות שיש ילדים באמצע .. הורסת גם אותם על הדרך !!!
    צריך לאסוף את כל נפגעי ענבל לכתבה אחת !!
    אישה שטן

  15. אני מכירה את עורכת הדין הזו ..מנוולת וערמומית
    התעללה בידיד שלי באמצעות המערכת המשפטית
    שברה את נפשו ורוחו בשקרים
    והרחיקה אותו למרכז קשר והכל בגלל כסף
    אדם שאוהב את ילדיו וקשור אליהם עד אין קץ .
    גמרה עליו !!

    אין לה מצפון !! הכל בשם בצע כסף

  16. מכיר את הדיין מבית הדין בחייפה דניאל אדרי הדיין הכי מושחת שפגשתי לדיין יש דם על הידיים

  17. איזה סיפור לא יאמן כיסופר …
    כמה הנשים האלו מגעילות ורודפות בצע ככה זה משתקף מהכתבה … היו מוכנות לעשות המעשים השפלים ביותר למען עוד ועוד כסף !!!

    מסכן הגבר שעבר כל זה … זו התעללות לשמה !!
    צריך להכניס אותן אחת אחת לבית משוגעים ולבית הסוהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *