EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הצתה מאוחרת לעו”ד שירה אודם יערי אחרי 7 שנים תובעת את עו”ד יניב מויאל 250,000 ש”ח על שותפות בוסר ומציגה ראיות המעידות על עצלנותה

יניב מויאל חטף תביעה משותפה מטורללת שירה אודם יערי אחרי 7 שנים

באתר ניוז 1 פרסמו כתב תביעה שהגישה איזה עו”ד אחת בשם שירה אודם יערי נגד עו”ד יניב מויאל בגין הפרת הסכם שותפות, ועוד כל מיני טענות שהוא איים עליה וניצל אותה.  ניוז 1 גם צירפו את כתב התביעה. 8819-09-21.

 

התביעה היא על סכום של 250,000 ש”ח והיא הוגשה לבית משפט מחוזי בתל אביב בספטמבר 2021:  ת”א 8819-09-21 שירה אודם יערי נ’ יניב מויאל.

 

 

 

עו”ד יניב מויאל נלחם בהפלייה נגד גברים בבתי משפט למשפחה

 

עו”ד יניב מויאל התפרסם בשנים האחרונות כמבקר קולני של בתי המשפט למשפחה, התבטא חריפות על האפרהייד המגדרי נגד האבות והוא גם נלחם כמו שד נגד כל מי עובדות סוציאליות מגדריות שכתבו תסקירים מכפישים נגד אבות וגברים.

בדף הפייסבוק שלו הוא התבטא לא פעם ולא פעמיים נגד שיטות ודרכי הפעולה של שופטים ועובדים סוציאלים והישווה אותם למעשי הנאצים:  סלקציות, הפליה, רדיפה והוצאה להורג.

 

יניבוש מויאל גם נסע ב 2014 לועדת זכויות האדם בז’נבה ונשא נאום חוצב להבות באנגלית נגד הפרות זכויות האדם של גברים ואבות בישראל.

 

 

יניב מויאל חטף תביעה משותפה מטורללת שירה אודם יערי אחרי 7 שנים
יניב מויאל חטף תביעה משותפה מטורללת שירה אודם יערי אחרי 7 שנים

להלן מקצת מפועלו של עו”ד יניב מויאל:

יניב מויאל בכנס בתאריך 28/5/2015:

“אנחנו אזרחים, ומשטרת ישראל, משרד הרווחה ובתי המשפט, נועדו לשרת אותנו. אותנו. אנחנו לא משרתים אותם. הם נועדו כדי שלנו יהיה יותר קל להיות הורים על ילדינו. מה שהם עושים זה בדיוק הפוך. במקום שהם יתנו לנו כלים להיות הורים יותר טובים, הם חושבים שהם יכולים לשמש תחליף.

משפט שכל הזמן מצטטים לי אותו בפסקי דין “בית המשפט הוא האבא של הילדים”. זה משפט מחריד. זה אולי מתאים במדינה טוטליטרית כרוסיה. במדינת ישראל, ההורים הם ההורים של הילדים. לא בית משפט, ואם בית המשפט הוא אבא של הילדים – שישלם מזונות! אם אתם רוצים לקחת את התפקיד של ההורים, אז אולי תתנו לי את מספר הטלפון האישי שלכם, שכל פעם אם תהיה לי איזה בעיה אני אשאל אתכם, אם אני צריך ללכת ימינה או שמאלה”.

“התופעה הזו שנכנסים לאנשים הבייתה ובמקום בחרדת קודש, לתת להם עדיפות קודם כל לדעתם, פקידת הסעד או שופט במדינת ישראל, שם עצמו במקום ההורים. הוא מחליט מה טוב לילד. לא. הם לא צריכים להחליט מה טוב לילד. אני אבא של הילד ואני אחליט מה טוב בשבילו שזה בתחום הסבירות של הורה סביר. אל תתערב לי בעניינים”.

“בגירושין לחלק רכוש לוקח לרו”ח מתחיל בשנה א’, אם אתה נותן לו את כל הפרטים: 10 שעות. בבית משפט לענייני משפחה: 4 שנים. מישהו יכול להסביר לי למה? למה זה לא בכלל עניין מינהלתי חלוקת רכוש? באים ממנים רו”ח, לא צריך שופט לא כלום. נותנים לו את הפרטים, הוא מוציא דוח, ככה וככה מתחלק. לא רוצה להגיש תביעה. למה אני צריך לשלם אגרה? אני משלם מסים. אני רוצה לפנות לבית המשפט, למה אני צריך לשלם אגרה? למה אני צריך לשלם ערבון? למה צריך לנהל הליכים שחשובים לילדים שלי בכסף בכלל? למה? עכשיו, אם אין לי כסף, אז מה, אני לא יכול לדאוג לאינטרסים של הילדים שלי? בחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופוסות יש לי זכות וחובה לדאוג לצרכים של הילדים שלי. עכשיו, אם השופט טעה ואני צריך לערער, למה אני צריך לשים 20 אלף ש”ח ערבון? למה אני צריך לבקש בקשה לפטור מאגרה?”

 

 

 

וצפו כאן בכנס על אובדנות בקרב אבות גרושים.  עו”ד יניב מויאל בכנס “התאבדות גברים גרושים בצל הגירושין ושירותי הרווחה”. בוועדה למניעת אובדנות של יעל גרמן וגיל זלצמן לא מוכנים להקשיב למצוקת האנוש של גברים גרושים, שכל המערכות סוגרות עליהם, הכול נלקח מהם, והם מובלים ע”י רשויות המדינה, לרבות שופטי משפחה, ישירות אל עבר המוות. פתרונות אין, אולם ה”מומחים” מציעים “כדורים לכל דורש”.

וכאן בכנס “בחסות האפלה בית המשפט למשפחה”.  לדבריו בתי המשפט למשפחה משתיקים גברים הסובלים התעללות והשפלה בבתמ”ש למשפחה, באמצעות איום בהטלת הוצאות. בהרצאה זו מדבר יניב מויאל על השופטת הפמיניסטית דפנה ברק ארז, אשר הטילה הוצאות עונשיות נגד אבא שלא רואה את ילדיו בגלל “סגנון כתיבה משתלח”, אבל העובדה שהתבצע פה פשע ע”י שופטת המשפחה אסתר ז’יטניצקי שניתקה את האבא מילדיו, לא דגדגה לשופטת העליון דפנה ברק ארז את קצה המצפון, שלצערנו אין לה.

 

וכאן בכנס באנגלית.  הרצאה של עו”ד יניב מויאל על השיטות הלא דמוקרטיות של בתי המשפט למשפחה, נוער, מחוזי ובית משפט עליון להשתיק אבות הסובלים התעללות והשפלה בבתי המשפט, באמצעות סנקציות קשות של לקיחת ילדיהם, הוצאות כספיות דמיוניות ועוד. בהרצאה זו מדבר יניב מויאל על אובדן המצפון של מערכת המשפט.  30/11/2016.

וכאן עו”ד יניב מויאל בהפגנה של א’ זה אבא:

 

 

 

 

יניב מויאל בפרומו לסדרה של אורנה בן דור “דיני נפשות”.

 

 

אורנה בן דור בסדרה “דיני נפשות” מציגה את מערכת בתי המשפט למשפחה במלוא כיעורה. בפרומו מופיע עו”ד יניב מויאל שמסביר כי “העובדות הסוציאליות הן תמנון רב זרועות. נשים מסוכנות ורעות. ברגע שהתמנון לוכד אותך, לא תוכל להשתחרר מלפיתת החנק ל 10 שנים. רק אחרי שהעובדות הסוציאליות ילעסו אותך ואת בן/בת הזוג, אולי… יניחו לך, אם לא תתאבד על הדרך. שופטי המשפחה כולם ללא יוצא מהכלל שפוטים של העובדות הסוציאליות. השופטים לא באמת עצמאיים ולא תמיד השיקולים טהורים. יש הרבה שנאת גברים והפלייה באופן השיפוט של בתי המשפט למשפחה”.

 

וכאן בראיון שנתן מול ויצו הדסים בתיק שבו ייצג אישה נגד הרווחה.

לדבריו עו”ס ליאת רייס כלאה ילד בויצו הדסים ואינה מאפשרת לילד להיפגש עם אימו.

 

מאיפה צמחה ליניב מויאל הספחת שירה אודם יערי? 

 

נשאלת השאלה מאיפה צמחה לעו”ד יניב מויאל ספחת בשם שירה אודם יערי שטוענת שהיא היתה שותפה שלו, ושהוא חייב לה לא פחות מ 250,000 ש”ח?  אף אחד מעולם לא פגש את העו”ד הזו המתיימרת להיות שותפה יחד עם עו”ד מויאל.

אף אחד לא ראה את השם שלה מתנוסס על המכתבים שלו, ואף אחד לא ראה אותה במשרד שלו.  אז מאיפה צמחה לו שותפה?

עיינו בכתב התביעה והוא מביש מאוד את התובעת.  מסתבר שאי שם לפני 7 שנים, בינואר 2014 הוא והיא התרשמו זה מזו והחליטו לשתף פעולה.  הם עשו כל מה שנדרש כדי להקים שותפות עורכי דין:  נרשמו כשותפות, נרשמו במע”מ, ישבו ותכננו חלוקת עבודה, אבל מהר מאוד החבילה התפרקה.  היא לא הביאה אף לקוח לשותפות.

הוא הביא מלא לקוחות וביקש ממנה להכין לו טיוטות להגשה.  היא שלחה לו טיוטות אבל הן היו מעפנות וגרועות, והוא היה צריך לתקן את הניסוחים שלה כל הלילה.

מהר מאוד נמאס לו ממנה, במיוחד כאשר באה בדרישות לקבל 50% מלקוחות שהוא הביא שהיא בכלל לא עבדה עליהם.  השניים חתכו זה מזו מהר מאוד ב 2014.

אבל פתאום ב 2021 נזכרה שירה אודם יערי שממש עוד מעט חל חוק ההתיישנות כי עברו 7 שנים והנ”ל רצה לבית משפט מחוזי עם כתב תביעה מביש מאוד.  הגברת פשוט לא מתביישת לצרף את כל התכתובות הפרטיות בינהם, לכבס את הכביסה בפרהסיה, ולתת לכל העולם לקרוא איך היא מתנהגת כמו פרזיטית, איך היא מתנסחת כמו עילגת, ואיך השותף שלה נוזף בה שהיא פשוט לא מוצלחת, גרועה, לא יודעת לכתוב ולא יודעת להביא לקוחות…..

ואת הנספחים המבישים האלה עו”ד שירה אודם יערי עוד רוצה שהשופטת תקרא ותיתן לה 250,000 ש”ח????

כל שופט נורמלי יזרוק את התובעת הזו מכל המדרגות.  זה נראה כמו ניסיון בוסר של 2 עורכי דין מתחילים לשתף פעולה.  הניסיון לא עלה יפה, והשניים היו צריכים להמשיך לדרכם.  מדוע פתאום הגברת מעלה באוב דברים שנשכחו רגע לפני שההתיישנות בועטת לה בתחת?  מי ייתן לה 250,000 ש”ח כשהנספחים שהיא צירפה מעידים על העצלנות שלה ועל היותה עו”ד גרועה?  ועכשיו שכל העולם יכול לקרוא איך הגברת לא יודעת להיפרד בכבוד, מחכה כמו נחש צפע מעבר לפינה 7 שנים ואז מכישה באמצעות תביעה למחוזי, מי בכלל ייקח אחת כזו בעייתית לעבוד אצלה?  הגברת גמרה לעצמה את הקריירה.

את שירה אודם ייצגו עו”ד ניר שוסטר ועו”ד עמיחי פיקסלר

 

פשוט ביזיון של תביעה.  עו”ד שודדים עם גלימה למטרות סחיטה.  יניב מויאל שם עליהם זין ומשתין עליהם בקשת.

 

עמיחי פיקסלר הגיש תביעה מטופשת על שותפות שלא היתה ולא נבראה
עמיחי פיקסלר הגיש תביעה מטופשת על שותפות שלא היתה ולא נבראה

להלן כתב התביעה:

שירה אודם נגד יניב מויאל תא 8819-09-21

שירה אודם ניסתה להוציא פס”ד בהעדר הגנה ונכשלה

 

עוה”ד של שירה אודם יערי ניר שוסטר ועמיחי פיקסלר ידעו שיניב מויאל לא גר בארץ.  הוא עבר לפורטוגל.  בכל זאת ניסו להטעות את בית המשפט שביצעו מסירה בערב סוכות בכתובת הישנה שלו.  השופטת טל לוי לא נפלה בפח, ואמרה שמסירה בערב חג איננה מסירה ודרשה שיגישו לה רישום של כניסות ויציאות מהארץ.

טל לוי דוחה בקשה למתן פסד בהעדר הגנה כשניסו להמציא לכתובת בישראל שהוא לא גר בה

שימו לב:  שירה אודם ניסתה להוציא ליניב מויאל צו עיכוב יציאה

 

 

תראו איזה בדיחה.  המפגרת הזאת חושבת שבית משפט מחוזי זה כמו בית משפט למשפחה ששם מוציאים לגברים צווי עיכוב יציאה על ימין ועל שמאל, בלי בדל של ראיה. מספיק שהאישה נובחת שהיא “חוששת שתעמוד מול שוקת שבורה.

הנה ההחלטה הראשונה בענין.  השופט סירב להוציא צו עיכוב במעמד צד אחד אבל קבע דיון במעמד הצדדים:

החלטה שירה אודם יערי ניסתה להוציא ליניב מויאל צו עיכב יציאה תא 8819-09-21 אודם נ’ מויאל

  החלטה בבקשה לעיון מחדש

 

בקשה לעיון מחדש של שירה אודם יערי להוציא ליניב מויאל צו עיכוב יציאה נדחתה 20-6-2022

שירה אודם מבקשת הארכת מועד להמציא התביעה ליניב

 

 

בקשה של שירה אודם יערי להאריך מועד להמציא ליניב מויאל עם כניסות ויציאות מישראל

שירה אודם חטפה 3,000 ש”ח הוצאות כי השופט מצא שיש ממש בטענת ההתיישנות

 

שירה אודם חטפה 3000 שח הוצאות כי התביעה שהגישה התיישנה

 

 

יניב מויאל עיתונאי בכיר בעדנה קרנבל עם ליאור לב בכנס למען גברים גרושים
יניב מויאל עיתונאי בכיר בעדנה קרנבל עם ליאור לב בכנס למען גברים גרושים

 

 

Views: 35

2 Comments

  1. אני ממליץ לגבר בהליך גירושין ומחליט להעסיק אשה שתייצג אותו לבדוק טוב – אם אפשר – ללמוד מיצוג או פעילות קודמת שלה על דעותיה בעניין שוויון מגדרי – זה תנאי הכרחי ולא מספיק כמובן ליצוג סביר. כך, עורכת דין שמאמינה בכל ליבה שילדים ראוי שילכו עם האמא והאבא ישלם – סביר שתייצג את האבא בצורה גרועה והוא יאלץ לפטר אותה, כדי להגן על עצמו ממנה… חשוב לטובת הציבור ליצור מאגר זמין שיאפשר לציבור להימנע מאילו שקיים סיכון סביר בשכירת שירותיהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *