EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הרשמת בהמת המגדר ליאור משאלי שלומאי בעליון: סרבנית גט היא קדושה ואסור לפרסם את שמה. גברים סרבני גט הם נבלות ויש לסקול אותם באבנים בגץ 1944/21

ליאור משאלי שלומאי בהמת מגדר שמונתה רשמת פמינאציה בבית משפט עליון

למה הציבור נגעל מבית המשפט העליון?  כי הוא מאוכלס באנשים צבועים, שקרנים, נוכלים, עצלנים והמון המון פמינאציות.  היום כדי לנצח בבית משפט עליון צריך כוס או להיות ערבי.

הנה דוגמא.  סרבנית גט עתרה לבית המשפט העליון כי יש לה טענות…..  גם סרבנית גט ועוד מעיזה להתלונן.  התנועה למען איכות השפיטה הגישה בקשה לעיין בתיק ולהסיר את צו איסור הפרסום על שמה.

 

ליאור משאלי שלומאי בהמת מגדר שמונתה רשמת פמינאציה בבית משפט עליון
ליאור משאלי שלומאי בהמת מגדר שמונתה רשמת פמינאציה בבית משפט עליון

מי שקיבלה את התיק זו הרשמת ליאור משאלי שלומאי, זונת מגדר ידועה שהתמחתה אצל השופטות הכי פמינאציות והכי רעילות כוס שיש בעליון.

כמובן שהסרבנית גט לא טרחה לשלוח את התגובה שלה למבקשת וכמובן שלרשמת בכלל לא אכפת.  כל מה שמעניין את ליאור משאלי שלומאי זה להגן על סרבנית הגט כדי שהיא תוכל להמשיך ולסחוט את בעלה….

אילו היה זה גבר לא היה ספק בכלל שהיו מפרסמים את שמו אבל מכיון שזו אישה הרי עוטפים אותה במעטה של קדושה ומגנים עליה.

ככה זה בישראל (New Sdom):  דין אחד לגברים ודין אחר לנשים.

 

להלן החלטת בהמת המגדר ליאור משאלי שלומאי

בבית המשפט העליון

 

בש”פ  1944/21

 

לפני: כבוד הרשמת ליאור משאלי שלומאי

 

מבקשת העיון:

המבקש:

התנועה למען איכות השפיטה בישראל

פלוני

 

נ  ג  ד

 

המשיבה: פלונית

 

בקשה לעיון חוזר מיום 18.9.2022; תשובת המשיבה מיום 6.12.2022

 

 

החלטה

לפניי בקשה לעיון חוזר בהחלטת כב’ הרשמת ש’ עבדיאן מיום 27.5.2021, בגדרה נדחתה בקשת מבקשת העיון לעיין בתיק בית המשפט בהליך שבכותרת. עוד ביקשה המבקשת להורות על הסרת צו איסור פרסום על שם המשיבה בהליך, ולחילופין לצמצם את תחולת הצו לתחומי מדינת ישראל. בבקשה נטען כי שינוי הנסיבות המצדיק עיון מחדש בהחלטה הוא הודעה מטעם בתי הדין הרבניים שלפיה המשיבה נכנסה לכלא בשל סרבנותה לקבל גט. לטענת המבקשת, שינוי הנסיבות האמור מעורר אינטרס ציבורי בפרסום שם המשיבה, וזאת לנוכח אפליה נטענת בין גברים לנשים, שכן בעוד ששמם של גברים סרבני גט מותר בפרסום, על שמן של נשים המסרבות לקבל את גיטן מוטל צו איסור פרסום.

 

לאחר שעיינתי בבקשה ובתשובת המשיבה לה, הגעתי לכלל מסקנה כי דין הבקשה להידחות.

 

הטענות העובדתיות הנטענות בבקשה אינן נתמכות בתצהיר או בכל מסמך אחר. כך, טענת המבקשת שלפיה על-פי הודעה מטעם בתי הדין הרבניים המשיבה נכנסה לכלא לא גובתה במסמך כלשהו, ולא ברור על איזה מידע טענה זו נשענת. בהקשר זה יצוין כי המשיבה בתשובתה טענה כי לא היו דברים מעולם. בדומה לכך, אף טענת המבקשת שלפיה שמם של גברים סרבני גט מותר בפרסום לא גובתה כנדרש, ולא צורפה כל החלטה שיפוטית בנדון שממנה ניתן ללמוד על האפליה הנטענת.

 

בשים לב לכל האמור, לא מצאתי להיעתר לבקשה, והיא נדחית.

 

מבקשת העיון תישא בהוצאות המשיבה בגין בקשה זו בסך של 1,500 ש”ח.

 

ניתנה היום, ‏י”ד בכסלו התשפ”ג (‏8.12.2022).

 

ליאור משאלי שלומאי
ר ש מ ת

 

PDF

 

בגץ 1944-21 רשמת ליאור משאלי שלומאי סרבנית גט לא יפורסם שמה ו 1500 שח הוצאות

 

Views: 12

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *