EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פרופסור יורם יובל המבולבל טוען כי כל הגברים הם פצצות מתקתקות לא פצצות כאלו שמותירות טעם טוב בפה אלא בדיוק ההפך.

מכונת התעמולה של ערוץ 2 לא נחה לרגע. הפעם על הכוונת השר המיועד לבטחון פנים איתמר בן גביר. לצורך התעמולה כנגד השר המיוחד גיסו אופירע וברקו לתוכנית הכושלת שלהם שני שחקני חיזוק פרופסור יורם יובל המבולבל ואת מי שהיה המפכ”ל הכושל אהרונישקי שלמה ההומו. שימו לב לכותרת לכתבה שהתפרסמה בערוץ התעמולה של מאקו.

פרופסור יורם יובל המבולבל טוען כי כל הגברים הם פצצות מתקתקות. לא פצצות כאלו שמותירות טעם טוב בפה אלא בדיוק ההפך.

עם מי היא שכבה כדי לקבל את הבמה התקשורתית?

 

צמד הסתומים אופירה החלולה וברקו הטיפש

ישאל הקורא מדוע לדעה כל כך חשוכה ודי מטומטמת הפרופסור המנוול זוכה לבמה? התשובה פשוטה. מים שחקו אבנים. ערוצי השטן השמאלני הפמינאצי מהדהדים לנו מסביב לשעון מסרים המוכתבים להם והמשרתים את הנרטיב של השמאל הישראלי והכת הפמינאצית. גם גבלס המנהיג הגרמני הנערץ ואיש התקשורת לימד אותנו שאם חוזרים על שקר הרבה פעמים אז בסוף השקר הופך לאמת.

 

כל גבר הוא אוייב, כל גבר הוא פצצה מתקתקת כל גבר הוא אנס שלא יצא מהארון. ממש מזכיר את התעמולה הנאצית הישנה והטובה. לא יאומן שהאיש החשוך הזה מקבל במה. במדינה נורמאלית הוא היה מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי.

 

הפרופסור יורם יובל המבולבל שחושב שכל גבר הוא פצצה מתקתקת וכל אישה עם וגינה מתוקה

עוד טוען הפרופסור המבולבל כי בתקופה האחרונה יש גל של אלימות אשר שוטף את המדינה, ונדמה כי אין יום שעובר ללא דיווח על תקיפה. בראיון אצל הזוג המהולל הכדורגלן הסתום והפריחה מהצמד “אופירה וברקוביץ’, פרופסור יורם יובל, שהוא פסיכי (אטר) חוקר מוח, אמר מה לדעתו הסיבה למצב המטריד. שימו לב גברים “זאת בעיה שלנו כי אנחנו גברים ללא ברקס. לטענתו של המבולבל האדם ההגון מתאפק – אבל אצלנו הגברים זה בדיוק מה שנפגם” .טינף ונשאר בחיים וזו בדיוק ההוכחה שהגבר היהודי ישראלי ממש לא אלים.

אירועי אלימות בישראל חריגים רק בתחום אחד. איש מהתקשורת המגויסת לא יעיז לדבר עליה וזו בדיוק הסיבה מדוע לא ניתן לטפל בה. אלימות נשים, ערבים, ומסתננים אינה מטופלת מאחר והיא מושתקת על ידי התקשורת המגוייסת כך שלא ניתן לטפל בבעיה שאינה קיימת. מאחר והמשטרה וזצה”ל (צבא ההגנה ללא ברור על מי הוא מגן) הם שחקנים פוליטים בידי השמאל. הם לא מטפלים באירועי אלימות כאלו כפי שהיה צריך לטפל אלא מטפלים בעיקר בעברינות של יהודים שהיא כשלעצמה די שולית ביחס לחברתה המושתקת.

מסע התעמולה האין סופית להפוך את גברי מדינת ישראל בפרט (וגברי העולם בכלל) לקוקסינלים לא מפסיק לעבוד. הגבר הקלאסי/האלפא הוא כמובן ללא חת וללא מעצורים לא יודע להתאפק וכמובן אלים אנס ודוחה. לעומתו הגבר החדש הוא הרצוי והוא שייך לקבוצת הסיטרא אחרא LGBTQI+++ שניתן לסכמו לפי הנוסחא הבאה W=LGBTQI  האות W מייצגת ווירד (מוזר/weird).

נשגב מבינתו של היצור הדוחה הזה לקבל את העובדה כי 50% מהאלימות שייכת לנשים את זה הוא לא רואה וגם לא מקבל גם אם יעמוד מולו פרופסור זאב וינשטוק ויציג בפניו את נתוני האלימות שנאספו במהלך 50 השנים האחרונות.

 

זו בדיוק הסיבה גם מדוע הוא נחשב לפרופסור כי את התואר פרופסור בישראל יכולים לקבל רק אלו שמצדדים בשמאל הישראלי הפסיכי.

עכשיו המבולבל וחבירו לתוכנית המפכ”ל הכושל בדימוס שלמה אהרונישקי מפמפמים לנו כי יש מצוקה של כוח אדם במשטרה ולכן יש גל של אלימות שוטף את מדינת ישראל. גל הטרור היחיד ששוטף את ישראל הוא הגל של ערוצי התעמולה ששתקו לאורך כל תקופת שלטונו של האח פח בנט וחברו החלולן משיכון ג’ לפיד היהיר ועתה פוצחים בשירת הארס ההסתה והשנאה.

מדוע שוטרים עוזבים את המשטרה? ובכן השוטרים הטובים לא עוזבים הם מפוטרים או גורמים להם להתפטר זאת בגלל השוטרים הרעים. השוטרים הרעים לעיתים רחוקות מפוטרים. מי שחושב שמשכורות של שוטרים נמוכות חי בסרט הם מקבלים משכורת 5 ספרתית בלי מאמץ וכל הדרישה מהם להיות כלבים מאולפים. תארו לעצמכם שהמדינה תגייס עוד שוטרים ותעלה להם את השכר מה יהיה מצבכם הפיזי? בישראל בכל שנה שוטרים שוברים את העצמות לאזרחים ומיד פותחים להם תיק כסת”ח על תקיפת שוטר. מח”ש מתה.

על מי באמת מגינה המשטרה? על המשטר. במשטרה משרתים אוסף של יודנרטים שכל המטרה שלהם לחזור הביתה עם בוכטה של כסף ופנסיה חלומית. אין שוטר שיכול להפעיל שיקול דעת וכמו כלבים מאולפים הם יעשו כל מה שיגידו להם ואין להם שום כוונה לאכוף את החוק או חלילה צדק. עובדתית מי שהלך אי פעם למשטרה להתלונן כנגד שופט או שופטת או כנגד שוטר או שוטרת שתלונתו לא נזרקה לפח שניה אחת אחרי שיצא מחדר החקירות. פושעים אלו שוטרים ושופטים יכולים לחולל כל פשע אפשרי ולצאת מזה בלי חקירה ואפילו בלי לדעת שהתלוננו נגדם. לא מאמינים תדברו עם רוני קאשי עם אמיר מלמד  או עם דניאל עמירם מה עלה בגורל התלונות הצודקות שלהם. ומה יהיה גורלם בגלל שהעזו להתלונן.

אז מדוע יש כל כך מעט נשים בכלא? התשובה די פשוטה. חז”ל אמרו “כשהזין עומד השכל בתחת”. לזכרים יש תכונה בבונית המוכיחה שמוצא האדם כנראה בכל זאת מהקוף ויש להם צורך להגן על הנקבות. לכן הנקבות בעולם בכלל ובישראל בפרט יכולות על פי רוב לעשות מה שבחור שלהם ולצאת מזה כמעט ללא פגע. יש מדינות שפחות מגינות על נשים ויש מדינות שיותר מגינות על נשים אבל אין שום מדינה כל כך טובה עבור נשים פושעות שקרניות ואלימות כמו ישראל. בסופו של יום הכל תלוי מי מטפל בתלונות ובישראל ההנחיה היא לתת לנשים חסינות אבסולוטית.

בואו נניח שהפרת הוראה חוקית היתה נאכפת הרי כי כל אישה שמפירה צו שיפוטי לאפשר לגרוש שלה לראות את הילדים הייתה נשלחת לכלא ומכאן היו בערך 10,000 נשים שיושבות בכלא כל שנה.

אם זנות היתה באמת מחוץ לחוק הרי נשים היו חיבות לצאת לעבודה ולא להתפרנס מנישואין. בישראל משום מה נאסרה הזנות אבל הותרה בצורה של חתונה? כאשר בשני המקרים אתה משלם כסף תמורת זיונים. בישראל גם אם הזונה תתפס היא לא תעמוד לדין אבל הלקוח יעמוד לדין פלילי למרות ששילם. לזכות הזונות יאמר כי שאצלן לפחות יש תמורה בעד האגרה.

נניח שכל אישה שהייתה מרימה יד על בעלה הייתה יושבת בכלא הרי כי מחצית הגרושות היו נכלאות. ואפשר להמשיך לזרום עם דוגמאות כיד המלך אבל אצרף עוד שתי דוגמאות בלבד

למי שייכת המעבדה לגידול סמים – לבעל או לאשה? בני זוג באמצע שנות ה-30 לחייהם נעצרו בסוף השבוע בחשד לכגידול סמים מסוג מריחואנה במרתף ביתם. תחילתה של החקירה דווקא במעשה שוד שבוצע לכאורה בחנות נוחות בתחנת דלק באזור מרחב איילון. כבר בראשית החקירה על החשד כי אין מדובר בשוד סטנדרטי וכי לא מן הנמנע שמדובר בביום של שוד בו נטלו חלק עובדי המקום. אחת מהם נעצרה לחקירה, שבמהלכה הגיע לחוקרים מידע על מעבדה לגידול סמים המתופעלת במרתף ביתה שביבנה.

בבקשה להארכת מעצר נגד החשודה ובעלה, הוסיפה המשטרה גם עבירה של נטילת חשמל, מים וגז בגניבה. בדיון בבית משפט השלום אתמול הוחלט על הארכת מעצרו של הבעל עד יום שני ואילו האישה שוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים. בית המשפט עיכב את ביצוע ההחלטה עד לערעור המשטרה, ואכם היום הפך בית המשפט המחוזי את ההחלטה והאריך גם את מעצרה עד מחר.

למי שייכת מעבדת הסמים

בני זוג מאשדוד שכרו דירה ברחוב החלוצים והפכו אותה למעבדת סמים ובה גידלו עשרות שתילי מריחואנה. סמים נתפסו גם בדירת המגורים שלהם. האישה סטודנטית ללימודי אחיות שוחררה למעצר בית ואילו מעצרו של הגבר הוארך בחמישה ימים

 

צפו במעבדת הסמים שנתפסה בדירה ברחוב החלוצים באשדוד

 

דוגמאות כאלו בסדום הינם מאוד נפוצות, תמיד הזכר אשם ואילו האישה היא תמיד הקורבן.

 

ומכאן נחזור חזרה לאנלוגיה הדפוקה של הפרופסור כנראה הכי מטומטם בישראל שימו לב. כל אידיוט והדיוט בישראל יודע כי בישראל יש יחס סלחני לנשים. בעוד בעולם נשים שמבצעות פשעים נכנסות לכלא הרי בישראל בכדי שאשה תיכנס לכלא היא חייבת לעשות משהו מאוד חריג. למרות זאת שימו לב לטענה של הדביל “הנטייה לאלימות היא נחלתם של הגברים, תכנסו לכל בית סוהר ותראו מי יושב שם. 90-95 אחוז הם גברים, ככה זה בכל העולם. מאידך הוא מוכן להודות כי לנשים יש סוגים אחרים של רשע, שגם בהם אסור לזלזל”. אם כך אם אסור לזלזל בהם מדוע הרוע הזה לא זוכה לסורג ולבריח?

 

נסיים בכך שנשים ישראליות שנעצרו בחו”ל הוחזרו לארץ בעסקאות מפוקפקות רק בגלל האגדה הפמינאצית והחור השחור שלהן

קחו לדוגמא את נעמה יששכרוב סוחרת הסמים הישראלים שנתפסה ברוסיה והבבון נהנתניהו נחלץ להצלתה. אין זכר ישראלי אחד שביצע פשע בחו”ל וזכה לטיפול VIP להחזרתו ארצה. נהפוך הוא אף אם הם גיבורי מלחמה הם נשארים מאחור עד ששוכחים מהם או שהם מתים או מומתים.

 

 

 

 

המפכ”ל הכושל בדימוס שלמה אהרונישקי בתפקיד שחקן אורח בתוכנית של אופירה וברקו

 

“הפילוסוף” אהרונישקי הציג גישה מאוד פילוסופית: “אלימות בפשיעה זאת לא סיבה, זאת תוצאה. אנחנו רוצים לטפל בסיבות השורש, מתוך ההנחה שאדם לא נולד אלים. אנחנו בתקופה הכי לא טובה לדבר על זה, לכן הוא רואה את הבעיה בכך שהממשלה החדשה!? שבמשך שנתיים לא מינתה מפכ”ל, ייבשה את המשטרה, ועכשיו היא פתאום מתעוררת”. (החמור לא מתבייש לרמוז כי האחריות רובצת לפתחו על ביבי כאילו לא הייתה ממשלה אחרת בשנה וחצי האחרונות)

אך הפילוסוף אהרונישקי לא מסתפק בכך. לטענתו המשטרה היום חבוטה לגמרי, שוטרים הפסיקו להאמין בעצמם, בארגון שלהם. עד היום הם לא קיבלו גיבוי מאף אחד. מה את רוצה שירגיש שוטר שככה הממשלה מתייחסת אליו?” זהו טיעון מטופש שמסית את הבעיה מעברינות של שוטרים רבים שלא בחלו באמצעים ושיתפו פעולה להפללת ראש ממשלה מכהן בפשעים שהוא כפי הנראה כלל לא ביצע.

לסיום הפילוסוף אהרונישקי חושב שנחצו פה כל הקווים האדומים. נלך לאובדן בעקבות משטרה שהמצפן שלה יפסיק להיות החוק ויתחיל להיות פוליטי. מה יחליט השר? מי יעשה הפגנות ומי לא? איך זה יעבוד? אני באמת מודאג”. עדנה חושבת שהשר זקוק לאישפוז בכפיה ליד הפרוספר יובל המבולבל שרוצה לדקור אנשים במעברי החציה המשטרה כמו בית המשפט הפרקליטות הצבא הפכו מזמן לשחקנים פוליטים שאוטוטו יצליחו להשמיד את המדינה.

הפתיעה דווקא אופירה שכהנאה לא הבינה את הקונספט של התוכנית שלה שאמרו להסית נגד זכרים ולא רק נגד הימים וטענה בפני הדוקטור המסוכן כי היא יוצאת נגד הטענה שלו ואמרה. לא כל הגברים אלימים!.

התשובה של הדוקטור המופרע הפתיעה לא פחות כי בשניה אחת הוא חזר בו מטענתו שימו לב “אני אדבר רק עליי. לפחות פעם בשבוע אני רוצה לדקור בן אדם במעבר חצייה. לא דקרתי אף פעם אף אחד, ואני לא אעשה את זה כי אני איש הגון ואני מבין שיש שם משפחה, ושלא מגיע להם. עוד לא נולד הבן אדם שיגרום לי לעשות את זה, אני שולט בזה, רובנו שולטים בעצמנו”. מסתבר שגם בסופו של יום לדעתו אלו רק הגברים ששולטים בעצמם נשים כנראה שלא.

 

קראו את הכתבה כפי שפורסמה באתר הזבל השמאל פמינאצי מאקו

בעוד שאנחנו מכירים את המצוקה של כוח האדם במשטרה, גל של אלימות שוטף את מדינת ישראל, והשאלה שנשאלת היא על מה אנחנו כאזרחים צריכים להקפיד. בראיון ל”אופירה וברקוביץ'” המפכ”ל לשעבר שלמה אהרונישקי ופרופסור יורם יובל אמרו מה לדעתם הפתרון למצב.

“האלימות באה מתוכנו”, פתח את דבריו פרופסור יובל, “הנטייה לאלימות היא נחלתם של הגברים, תכנסו לכל בית סוהר ותראו מי יושב שם. 90-95 אחוז הם גברים, ככה זה בכל העולם. לנשים יש סוגים אחרים של רשע, שגם בהם אסור לזלזל”.

לטענתו מעבר לגורמים שלא ניתן לשנות אותה כמו מגפת הקורונה, שבעקבותיה עלתה רמת האלימות ברחבי העולם, ניתן לטפל בנושא השנאה וההסתה במדינת ישראל. “שנאה היא כמו סרטן, היא מתפשטת ושולחת גרורות”, אמר, “בואו נפתח את זה סופית. השר המיועד לביטחון לאומי, אדם שהוא עבריין מורשע בעבירות של סיוע לטרור, עשה מעשה שפל ונבזה כשלקח קצין צה”ל גיבור מעוטר והפך אותו לבוגד”.

“זה מזכיר לי את הזמנים שלפני רצח רבין, שאותו איש שעכשיו הוא השר לביטחון לאומי הפר חוק. אני גם זוכר מי באותו זמן שתק שתיקה רועמת ונתן לזה לקרות. הוא עכשיו ראש הממשלה”, המשיך, “עד שההנהגה של מדינת ישראל לא תתעשת ולא תצא מהשנאה שהם ליבו אותה,לא אומר שהמציאו אותה”.

זאת נאיביות לחשוב ככה.
“המדינה תמיד הייתה מפולגת”.

אני מסכימה שהשקט והשלווה צריכים להגיע מלמעלה ליתר העם. אולי השר הביטחון לאומי יעשה סדר?
אהרונישקי: “אלימות בפשיעה זאת לא סיבה, זאת תוצאה. אנחנו רוצים לטפל בסיבות השורש, מתוך ההנחה שאדם לא נולד אלים. אנחנו בתקופה הכי לא טובה לדבר על זה, אנחנו מדברים על ממשלה חדשה שבמשך שנתיים לא מינתה מפכ”ל, ייבשה את המשטרה, ועכשיו היא פתאום מתעוררת”.

“קודם כל שמדינת ישראל תחליט שהיא רוצה לטפל בזה”, המשיך אהרונישקי, “יש לנו נטייה לא טובה לחפש את הפתרון הקל והפשוט -‘שים עוד שוטרים, תן לשוטר עוד שכר ונפתור את העניין’. זאת בעיה מאוד מורכבת ובשביל לטפל בזה צריך להכריז על פרויקט לאומי”

אבל אם היינו רואים יותר שוטרים ברחובות?
“זה לא היה פותר את הבעיה, כי צריך חינוך, חקיקה, שיקום ורווחה. זה לא נכון לחשוב שאפשר לטפל בבעיה מהסוג הזה עם יותר כוח. עד היום לא באמת בנו תוכנית לאומית לטפל באלימות ובפשיעה, נזכרים מעת לעת וזה איום ונורא”.

בהמשך, אהרונישקי התייחס לאיתמר בן גביר. “הניסיון של בן גביר ושל ראש הממשלה לשנות פה סדרי בראשית ולעשות פה מהפכה לא תצליח. לטפל בטרור ובפשיעה כאילו 75 שנה חיכינו שיבוא המשיח, אם זה היה כל כך פשוט כבר היו מוצאים מי שיטפל. הוא לא יכול להחליט שהוא הופך למפכ”ל על, אז הוא הופך את המשטרה לכלום, מדיניות זה חלק גדול וחשוב. המשטרה היום חבוטה לגמרי, שוטרים הפסיקו להאמין בעצמם, בארגון שלהם. עד היום הם לא קיבלו גיבוי מאף אחד. מה את רוצה שירגיש שוטר שככה הממשלה מתייחסת אליו?”.

אז מה הוא רוצה לדעתך?
אהרונישקי:”בשלב הזה הוא רוצה להיות מפכ”ל”.

פרופסור יובל: “הוא רוצה לשלוט. כרגע הוא שולט במשטרה, אם התיקונים בחוק יתקבלו הוא ינסה לשלוט גם בדברים אחרים”.

פרופסור, לדקור בן אדם במעבר חצייה, זה חינוך?
“זאת בעיה של ברקס. כל הגברים פצצות מתקתקות”.

אני יוצאת נגד הדברים שלך. לא כל הגברים אלימים.
“אני אדבר רק עליי. לפחות פעם בשבוע אני רוצה לדקור בן אדם במעבר חצייה. לא דקרתי אף פעם אף אחד, ואני לא אעשה את זה כי אני איש הגון ואני מבין שיש שם משפחה, ושלא מגיע להם. עוד לא נולד הבן אדם שיגרום לי לעשות את זה, אני שולט בזה, רובנו שולטים בעצמנו”.

אולי אתה בעצמך זקוק לטיפול פסיכולוגי?
“יש לי חותמת של פסיכיאטר. פרויד הבין משהו חשוב על טבע האדם, בין האדם ההגון והפושע, אדם ההגון מתאפק – וזה מה שנפגם אצלנו. האיפוק”.

משהו קרה לך היום.
“יכול להיות, אבל אני עדיין אומר לכם אמת על טבע האדם וזה לא ישתנה”.

איך בונים ברקסים?
“על ידי דוגמה אישית מלמעלה שאני לא רואה אותה. את השתיקה הזאת שומעים בכל דרגי המערכת”.

אהרונישקי איך אתה מסכם את המצב של המדינה?
“אני מודאג, אני חושב שנחצו פה כל הקווים האדומים. נלך לאובדן בעקבות משטרה שהמצפן שלה יפסיק להיות החוק ויתחיל להיות פוליטי. מה יחליט השר? מי יעשה הפגנות ומי לא? איך זה יעבוד? אני באמת מודאג”.

קישור לכתבת הזבל של מאקו

Views: 43

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *