EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פולואפ הבכיר מעולם המשפט (חננאל שרעבי) ותלונת האונס במשפחה: השוטר יגאל בן שלום בשירות מכבסת החונטה כיבס לשופט חננאל שרעבי תלונת שווא על אונס במהירות שיא 6 ימים “לא נמצא אלמנט משמעותי”- חוקרת הילדים לא הצליחה לדובב

יגאל בן שלום כיבס לחונטה המשפטית את סקנדל האונס של חננאל שרעבי

לפני שבוע דווח כי השופט חננאל שרעבי, שופט בהרכבי ערעורי משפחה בחיפה חטף תלונת שווא על אונס וגילוי עריות. https://חדשות מענגות: השופט חננאל שרעבי מחכה לניידת שתיקח אותו לכלא קישון. הלילה הוא כבר לא ילעס גת. חננאל שרעבי הוא הבכיר מעולם המשפט שחשוד בגילוי עריות .     הציבור הוזהר שיש צו איסור פרסום גורף.  רק עדנה קרנבל פרסמה את הסיפור ורק עדנה קרנבל ידעה שמדובר בתלונת שווא.

חננאל שרעבי חטף זרנוקה הוא שדפק גברים על תלונות שווא חטף בעצמו תלונת שווא על אונס במשפחה
חננאל שרעבי חטף זרנוקה הוא שדפק גברים על תלונות שווא חטף בעצמו תלונת שווא על אונס במשפחה

עכשיו 2 כתבים מדווחים שזו באמת תלונת שווא.  החונטה מכבסת סקנדלים במהירות שיא.  תוך 6 ימים השופט חננאל שרעבי הפך מ”חלאת המין האנושי” ל”קורבן תלונת שווא”.  עכשיו אנחנו אמורים לרחם עליו…  החונטה ניצלה מ”יום הדין”…  בתמונה השוטר שכיבס את תלונת השווא במהירות שיא – 6 ימים, יגאל בן שלום.

יגאל בן שלום כיבס לחונטה המשפטית את סקנדל האונס של חננאל שרעבי
יגאל בן שלום כיבס לחונטה המשפטית את סקנדל האונס של חננאל שרעבי

אלון חכמון ממעריב מכבס כביסה לחונטה

היום, 9/9/2021 פרסם אלון חכמון במעריב כי  פרשת הבכיר במערכת המשפט: מסתמן כי התיק צפוי להיסגר – מעריב .  לפי אלון חכמון ממעריב:  “במשטרה צפויים להודיע ליועמ”ש כי אין ממש בתלונה שהוגשה נגד הבכיר בחשד לעבירות חמורות, וככל הנראה מדובר באירוע שלא התקיים כלל, ואין כל חשד לפלילים מצד אותו בכיר… מדובר באירוע שיצא מכלל פרופורציה בשל הנסיבות העוטפות אותו”.

דליפמן מדליף:  חסר אלמנט משמעותי

פרסום אחר של יחצ”ן הפרקליטות אביעד גליקמן-דליפמן    עקב קשיים בחקירה: התלונה נגד הבכיר במערכת המשפט צפויה להיסגר  “עקב קשיים בחקירה: התלונה נגד הבכיר במערכת המשפט צפויה להיסגר.  לחדשות 13 נודע כי בעקבות חוסר באלמנט משמעותי – לא ניתן יהיה להמשיך בחקירה נגד הבכיר במערכת המשפטית. על כן, הפרשה נמצאת במבוי סתום ולא צפויה להימשך. יש לציין כי לא מדובר בתלונת שווא….בעקבות מחסור באלמנט משמעותי, שבלעדיו לא ניתן להמשיך בפעולות החקירה, הפרשה צפויה להיסגר.עם זאת, יש להדגיש כי לא מדובר בתלונת שווא ושמערכת אכיפת החוק התייחסה ברצינות ובאמינות למגישי התלונה, אולם כרגע הפרשה נמצאת במבוי סתום ואם לא יקרה משהו דרמטי בזמן הקרוב התיק צפוי להיסגר”.

אנו לא מצליחים להבין איך מישהו שמכנה עצמו כ”עיתונאי” מוכר לציבור קשקושים כמו “מחסור באלמנט משמעותי” – שזה ביטוי שלא אומר לציבור שום דבר, ודליפמן איננו מתבייש לחתום על כתבות זבל כאלה.  מה הבעיה לספר לציבור מה האלמנט המשמעותי?  בד”כ האלמנט הזה זה חקירה של עובדת סוציאלית שמדובבת את הקטינה, חוקרת ילדים.  בד”כ חוקרות הילדים האלה נוטות להאמין לכל שטות שהילד פוללט ולייחס לכל בכי של הילד/ה אינדיקציה לכך שזה בגלל פגיעה מינית.  חוקרות הילדים האלה חוששות שאולי באמת היה משהו כי הם לא בעצם יודעות מה היה ולא היה, ולכן הן תמיד מסייגות ומכסת”חות את חוות הדעת ב”לא ניתן לשלול כי הפגיעה המינית באמת קרתה”.  ככה הן קוברות את הגברים הגרושים.

כנראה שחוקרת הילדים לא הצליחה להוציא שום דבר מהנכדה, או שהנכדה מסרבת להיפתח, ולכן החקירה “תקועה”.

מה שמפליא זה מהירות השיא לנקות את שמו של החשוד, חננאל שרעבי:  6 ימים!!!!!   בכל מקרה אחר, התלונות האלה על אונס ופדופיליה רודפות אחרי כל גבר גרוש אחר במשך שנה, שנתיים ואף שלוש כי אף אחד במערכת לא מוכן לקחת על עצמו את האחריות לקבוע שהאישה הגרושה משקרת לצרכי תועלת.  לכן מורחים את תיקי הגירושין שנה, שנתיים שלוש ואפילו 9 ו 10 כאשר כל פעם מזמינים עוד תסקיר עו”ס ועוד תסקיר עו”ס.

תלונה חמורה אונס עי שופט מחוזי חננאל שרעבי - כתבה של טובה צימוקי
תלונה חמורה אונס עי שופט מחוזי חננאל שרעבי – כתבה של טובה צימוקי

למה חננאל שרעבי זכה לכיבוס כביסה אקפרס?

חננאל שרעבי זכה לטיפול בזק פשוט בגל שעוה”ד של המתלוננת (כנראה אשתו של חננאל שרעבי) צוטט כמי שאמר “יום הדין למערכת המשפט…   אם זה נכון זו עבירה של שנים בכלא”.  עו”ד חור אוריאל ניזרי אמר: “מדובר ביום הדין למערכת המשפט. עלינו לשאול את עצמנו שאלות קשות, בין היתר, איך לא ידענו לזהות? כיצד הצליח לחדור אדם זה לתוך לב ליבה של מערכת המשפט? איך אנו המשפטנים ואנשי אכיפת החוק, אפשרנו לכך לצמוח מתוך מערכת אשר אמורה להיות דוגמא ומופת לכל השאר? ועוד שאלות קשות נוספות שיעלו בעתיד”…. “גם בימים קשים כאלה אסור לנו לאבד את האמון במערכת המשפט, אך על מערכת המשפט לדעת שהיא לא יכולה להאמין בעצמה בלי גבול. עלינו ליצור מנגנונים טובים יותר אשר יהיה בהם חסם בפני כשלים דומים בעתיד”.

חור אוריאל נזרי יצא פאלש יצא בהצהרות בובסטיות על אונס עי שופט ובסוף זה בלוף
חור אוריאל נזרי יצא פאלש יצא בהצהרות בובסטיות על אונס עי שופט ובסוף זה בלוף
חור אוריאל נזרי פתח ג'ורה על חננאל שרעבי ולא זכה לפרסום אותו קיווה לקבל
חור אוריאל נזרי פתח ג’ורה על חננאל שרעבי ולא זכה לפרסום אותו קיווה לקבל

המשפטים האלה הפחידו את הציבור, והחונטה המשפטית פחדה מסקנדל.  לכן מייד החלו לפעול לנקות את השטח.  עכשיו חננאל יכול לישון בשקט ולהמשיך לעשות לאחרים בדיוק את מה שעשו לו, ללא ייסורי מצפון.

Views: 8

4 Comments

  1. אתמול הוצא צא”פ חם וטרי על ידי השופטת דורית סבן נוי לאחר בחינת החומר האמור ע”י היועמ”ש…
    הצא”פ על כל פרטי החקירה וכל פרט הלול לזהות את החשודים ללא הגבלת זמן “עד קבלת החלטה אחרת” (נכתב ידנית).

  2. איזה גיבוב של שטויות.
    השופט הוא סבא נהדר וראוי להערצה.
    אהוב על כל ילדיו ונכדיו.
    אף נכד/ה לא נחקר/ה והשופט חגג את החג עם כל ילדיו ונכדיו.
    את פשוט כותבת שטויות בלי ביסוס ולא אתפלא אם את הגשת את תלונת השווא.

  3. יש אלים באולימפוס ויש אבות גרושים. תעודת עניות לכנסת הוא שחוק הפונדקאות והלכה 019/15 הגיעה מבית המשפט העליון. גיל רונן הוביל את האבות הגרושים לימין שניצל זאת. נוצר מצב הזוי שאבות שרובם חילוני, ליברלי תומך במפלגות ימין דתיות בשביל איזה מילה טובה כי הם מאמינים שאילו יחזירו את ילדיהם.

    האבות הגרושים צריכים להיות אדישים בין הימין הקיצוני לשמאל הקיצוני לרבות המפלגות הערביות

    הפתרון הוא האזהרה לדור הצעיר של הגברים לא להיות מובלים למשרפות הנשמה של מרכזי הקשר ולחיי עוני ודלות – גבר בסדום צריך לנהל מגע מבוקר עם המין הפריבלגי שנטען להיות “יפה” – זה פשוט עסקה לא טובה לגבר ויש לעודד אלטרנטיבות ויש על כך מחקרים רבים ואף זה קיים בעולם – זה החוב המוסרי שלנו לדור הגברים הצעיר

  4. ממש הפתעה היה ברור שלחונטה ענין לנקות את השופט כך שאיני יודע אם יש אמת בסיבת סגירת התיק או לא..
    בעבר עניין בעל מאפיינים דומים נסגר מבלי שהציבור היה מודע לכך אלא מסרו גרסת שקר כלשהי לציבור כגון שהשופט הודח כי התבטא באופן לא הולם למתדיין וכד’.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *