EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופטת אילת דגן (חיפה): “מנהלת בית זונות שרוצה הפטר 5.5 מיליון ש”ח חובות צריכה לחטוף סרטן כתנאי להפטר” – הפטר למאדאם מנהלת בית זונות תמר דיין תוך שנה

הגברת תמר דיין מחיפה בת 60 גרושה עם 4 ילדים בוגרים, כיום סבתא. הגברת ניהלה בית זונות ועסקה בעוקץ אנשים באמצעות עסקאות פירמידה. הגברת צברה 5.5 מיליון ש”ח חובות. אין לדעת כמה מזה זה ריבית וכמה מזה זה הקרן של החובות. אף אחד גם לא יודע למי היא חייבת כסף. היא נכנסה להליכי פשיטת רגל לפני הרבה שנים, אבל ב 2003 ביטלו לה את הפשט”ר בגלל שהחובות נצברו שלא בתום לב. אבל אז היא הגישה הבקשה מחדש ביוני 2019 בטענה שהיא מסורטנת: חטפה סרטן בריאה ובשלפוחית השתן. בתחילת ההליך החדש פסקה לה השופטת אילת דגן לשלם 300 ש”ח לחודש למנהל מיוחד עו”ד מיכאל גבור כדי לצבור קופה לשלם לנושים. זה קרה בתאריך 5/6/2019. עברה בדיוק שנה ובתאריך 16/6/2020 השופטת אילת דגן מהמחוזי בחיפה נתנה לה פטור מלא מכל החובות. המאדאם שילמה 300 ש”ח לחודש לקופת הכינוס ומי שלקח את הכסף הוא עו”ד מיכאל גבור, Michael Gabor  זה שאילת דגן מינתה מנהל מיוחד לתיק של המאדאם.

עו”ד מיכאל גבור – המנהלת המיוחד של המאדאם שקיבל את כל ההפרשות החודשיות שלה

ואנו שואלים: אם היה מדובר בגבר שמנהל בית זונות ועוקץ אנשים בעסקאות פירמידה, האם גם אז תוך שנה הוא היה מקבל הפטר מחובות של 5.5 מיליון ש”ח? האם בכלל השופטת אית דגן הייתה פוסקת לגבר מנהל בית זונות ועוקץ פירמידות 300 ש”ח לחודש תרומה לבניית קופת כינוס נכסים? סביר להניח שלא – עם סרטן ובלי סרטן. פסק הדין הזה נראה על פניו פרי האג’נדה הפמיניסטית רדיקלית: מערכת חוקים אחת לגברים ומערכת חוקים אחרת לגמרי לנשים.

אילת דגן
השופטת אילת דגן נתנה הפטר 5.5 מיליון ש”ח מחובות של מאדאם שניהלה בית זונות

ואנו שואלים עוד: למי בדיוק הועילה ההחלטה ב 2019 שהמאדאם תשלם 300 ש”ל לבניית קופה לתשלום לנושים? הרי ב 12 חודשים היא שילמה 300X12 = 3,600 ש”ח. מה זה 3,600 ש”ח מתוך 5.5 מיליון ש”ח חובות? זה אפילו לא טיפה בים. הרי מראש ידעה השופטת אילת דגן שבחיים המאדאם הזו לא הייתה מסוגלת להפריש הפרשות חודשיות לקופת הכינוס שבכלל יתקרבו לגודל החוב שהיא חייבת (5.5 מיליון ש”ח), אז בשביל מה בכלל מלכתחילה היה צורך לכפות עליה לשלם 300 ש”ח בחודש – כשזה בכלל לא מועיל לנושים, ובמצבה עם הסרטנים בריאה ובשלפוחית והאירוע המוחי, כל שקל הוא חשוב???

התשובה די ברורה: הכסף הזה הולך למנהל המיוחד מיכאל גבור. הגברת המסורטנת משלמת לקופה כל חודש כמו כיפה אדומה, כאילו כדי לשלם לנושים, ובסוף בא הזאב וטורף את כל הקופה. במקרה זה הזאב הטורף הוא אותו מוכאל גבור.

בתמונה: תמי דיין כיום סבתא – לפני המחלה

ולהלן ההחלטה הראשונה של אילת דגן בה פסקה על מנהלת בית הזונות תמר דיין לשלם 300 ש”ח לחודש, שבסוף נאכלו ע”י מיכאל גבור והנושים קיבלו קדחת.

Views: 26

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *