EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ניל הנדל הקקי האמריקאי בעליון מעונין רק בידידות בית משפט עם פות: “מי שאין לו פות לא יצטרף לבג”צ הפגנות הקורונה” בגץ 6934/20 בגץ מעונין שיפגינו נגד ביבי גם בסכנת הידבקות מקורונה – אבל הפגנות נגד השופטים עצמם זה רק “אנקדוטלי”

ניל-הנדל-קקי-אמריקאי-פוסק-רק-לטובת-מי-שיש-לה-פות-וציצים

לפנינו הליך הממחיש את גועליותו של השופט האמריקקי בעליון ניל הנדל. אנחנו מדברים על זה שמגמגם בעברית ושאף אחד לא מבין מה הוא מחרטט מתחת לכיפה שהוא חובש. לאחרונה בדיון של מחבל בבית משפט עליון, המחבל ביקש דחית מועד וניל הנדל איחל לו רפואה שלמה. מדובר בגמד משפטי, אחד שלא ברור איך הצליח לטפס למעלה, ומה הוא בכלל עושה בבית המשפט העליון, חוץ מלגבות משכורת של מיליון ש”ח בשנה על חשבון כולנו ולייצר זבל משפטי וחירטוטים.

ניל הנדל שופט בקוקסינליאדה של העליון

ניל הנדל שופט בקוקסינליאדה של העליון

ניל הנדל אמריקקי קוקסי פמינאצי חבל שלא נשאר בטקסס

מדובר בבג”ץ שהגיש אליעד שרגא, ג’ינג’י המתוקצב מתורמים שמאלניים מחו”ל על מנת לעשות בלגן בארץ. בג”ץ 6934/20. לאליעד שרגא יש עמותה עם השם הפומפיוזי התנועה למען איכות השלטון בישראל. את שרגא לא מעניין בכלל התחלואה הגואה בנגיף הקורונה, וכל מה שהוא רוצה זה להתסיס את המדינה באמצעות ארגון הפגנות נגד ביבי – גם כשכולם יושבים בסגר שני. גם שופטי העליון מעוניינים לסלק את ביבי מהפוליטיקה.

ניל-הנדל-קקי-אמריקאי-פוסק-רק-לטובת-מי-שיש-לה-פות-וציצים
ניל-הנדל-קקי-אמריקאי-פוסק-רק-לטובת-מי-שיש-לה-פות-וציצים

שופטי העליון בטוחים שברגע שביבי יעוף מהפוליטיקה, המדינה תפסיק להתעסק בחדשות על שחיתויות בבית ההמשפט העליון, וחייהם יוכלו לשוב למסלולם, והם יוכלו להמשיך ולשלוט במדינה באמצעות כוחם הרב מבלי שאף אחד יביע מחאה נגד השופטים. לכן למרות שברור לכולם שההפגנות של בלפור יכולות לחכות עוד חודש או ודשיים עד לשיטוח עקומת הקורונה, במקרה זה קיים מפגש רצונות בין אליעד שרגא ושופטי החונטה בעליון להטריד את ביבי.

שרגא מבקש מהעליון לקבוע כי תקנות הקורונה אשר מצמצמות את זכות ההפגנה בשם בריאות העם, אינן חוקתיות, כי המפגינים לא יכולים לצאת מהבית ולהפיץ מחאה בניחוח קורונה נגד ביבי.

בקשה להצטרף לעתירה כדי לקבל גושפנקא להפגנות נגד השופטים עצמם

מה ששרגא ושופטי החונטה בעליון לא ציפו לו, זו העובדה שהתנועה למען איכות השפיטה בישראל תבקש להצטרף לעתירה ולעמוד בפני שופטי הבגץ ולדרוש מהם לגלות דוגמא אישית ולאפשר את ההפגנות גם מול הבתים שלהם, של השופטים – אלו שעושים סלקציה נאצית נגד גברים בכל יום בשנה.

התנועה לאיכות השפיטה כתבה בבקשתה להצטרף לעתירה של התנועה לאיכות השלטון, שיש מאות אבות גרושים אשר יושבים בבית ורק מחכים לפקודת אור ירוק לצאת מהבית ולהפגין נגד שופטות בית המשפט למשפחה אשר פוגעות בגברים, מבצעות בהם חיסול פיסי ממוקד, תוך שהן נוקטות בהפלייה נגד גברים, ומפגינות שנאת גברים קלינית. למשל שמות של שופטות אשר יש צורך להגיע עם מגפונים אליהם הביתה על מנת ללמד את שכינהם אילו מפלצות אדם סדיסטו-נאציות שורצות בינהם: עידית בן דב ג’וליאן, תמר זנונית פורר, אליה נוס, יעל וילנר ואספרנצה אלון, וזו רק הרשימה הפותחת.

עוד הוסבר בבקשת ההצטרפות כי המשטרה מטרפדת את זכות ההפגנה כאשר היא משתמשת בשני סעיפי חוק מחוק העונשין, החוק נגד השמעת רעש, מהומה ושאון במקום ציבורי והחוק נגד העלבתם של פושעי מדינה המקבלים משכורת מהמדינה על מנת להגיש כתבי אישום נגד מפגינים. הובאו בבקשת ההצטפות מספר דוגמאות קונקרטיות להפגנות שקיבלו את השם החביב “עו”סים שכונה” והתקיימו בשכונות בהן גרות עובדות סוציאליות נאלחות במיוחד, כאלה שמיישמות שנאת גברים קלינית ומנתקות אבות מילדיהם. במקרים אלו היה זה דווקא בית המשפט העליון שגיבה את הפרקליטות שהגישה כתבי אישום נגד המפגינים, (בעיקר מוטי לייבל ולורי שם טוב) המבוססים על הקמת רעש ושאון והעלבת העו”סיות הפוגעניות.

בדרך כלל כאשר מישהי שיש לה פות, למשל נציגת שדולת הנשים, מרכז רקמן או ויצו מבקשת מבית משפט להצטרף לעתירה כעותרת, טוענת או ידידת בית משפט, הנשיאה אסתי חיות נותנת הוראה לאשר להן את ההצטרפות. אבל אם חס וחלילה גבר יבקש להצטרף לעתירה, אוי ואבוי מה יעשו לו שופטי החונטה. ראו למשל את ההחלטות של הקקי האמריקאי ניל הנדל, פעמיים. ראו איך הוא מקשקש, מחרטט, חי בעולם דמיוני משלו, ועושה הכל כדי שלא יהיו לו פדיחות באולם, ושלא יצטרך לתת החלטה על זכות ההפגנה נגד שופטים, מול הבתים שלהם.

קראו כאן את העתירה של אליעד שרגא נגד הבגלות קורונה על ההפגנות בבלפור כדי שניתן יהיה להמשיך להפגין נגד ביבי גם במהלך הקורונה חרף סכנות ההידבקות, בגץ 6786/20.

בגץ-6786-20-עתירה-של-אליעד-שרגא-נגד-הגבלות-קורונה-ובעד-חופש-ההפגנות-נגד-ביבי-במהלך-הקורונה

קיראו כאן את בקשת ההצטרפות לעתירתו של אליעד שרגא:

פחע-64-בקשה-בגץ-6786-20-להצטרפות-לעתירה-על-חוק-ההפגנות-5-10-2020

קיראו כאן את החלטתו הראשונה של הקקי המריקאי ניל הנדל:

הנדל-החלטה-ראשונה-בגץ-הפגנות-7-10-2020

קיראו כאן את הבקשה לעיון חוזר:

פחע-64-עיון-מחדש-סולברג-בגץ-ההפגנות-9-10-2020

וקיראו כאן את ההחלטה החירטוטית השניה של הקקי האמריקאי ניל הנדל:

ניל-הנדל-החלטה-דחייה-עיון-מחדש-בגץ-ההפגנות-12-10-2020

Views: 5

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *