EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופטת הפמינאצית רויטל באום שוחטת סבתא בת 77: “מי שמולידה בן זכר צריכה לקבל עונש בשם המלחמה בפטריארכיה”.

כמות הזדון של שופטות המשפחה הפמינאציות בישראל פשוט לא תאומן. והפעם מתפרסמת השופטת הפמינאצית רויטל באום מחיפה. חיפה תמיד הייתה מעוז פמינאצי בהובלתה של סוכנת המוות אספרנצה אלון שעלתה למחוזי אחרי שהביאה למותם של לא מעט גברים באיזור חיפה. כעת כל מיני צרעות פמינאציות מנסות להתבלט כממשיכות את דרכה של האספרנצה. כאמור, הפעם מדובר בכלבת שטן ארורה בשם רויטל באום, עם רקע מקצועי כתליינית בהוצאה לפועל (מוסד הידוע בשמו ההוצאה להורג). הביטו בשופטת הזו והיגעלו. הקאה מובטחת.

רויטל באום פמינאצית המטילה מכת בכורות על האימהות שהעזו להוליד בנים זכרים

ומה עשתה התולעת באום? אישה גרושה שמגדלת 2 ילדים הבריחה את בעלה מהארץ לפני 12 שנים. בדרך כלל זה קורה כאשר הגרושה מבלה בתחנת המשטרה בהגשת תלונות שקר על בעלה, במקום לשבת עם הילדים ולהכין איתם שיעורי בית. הבעל הציל את נפשו ונמלט מגיא צלמוות (ישראל) לפני 12 שנים. הגרושה עושה חיל ומרוויחה 8,600 ש”ח בחודש. סביר להניח שהיא מרוויחה לפחות עוד 3,000 ש”ח בשחור. באה הגרושה ולקחה שני עורכי דין תאבי בצע דניאל דניאלי ודפנה פלר לתבוע… את מי??? את הסבתא מהצד של האבא, אישה בת 77 שעבדה כל חייה בניקיון בתים וכיום מקבלת 3,100 ש”ח מהביטוח הלאומי. מהות התביעה היא בעצם לקנוס את הסבתא על כך שהולידה בן זכר יהודי. אם הסבתא היתה מולידה בת יהודיה, אותה סבתא לא הייתה חייבת שקל אחד למזונות של הנכדים שלה. והנה כאן, הסבתא היחידה שאותה תובעים היא הסבתא מהצד של האבא. גם השופטת רויטל באום, וגם השופט בערעור הערבי סארי ג’יוסי לא מתייחסים כלל וכלל להכנסות של ההורים של האישה – כאילו הם לא קיימים בכלל.

ואז באה השופטת הנאלחת רויטל באום וקבעה שאכן צודקת הגרושה ויש לקנוס את הסבתא על כך שהעיזה להוליד בן זכר במדינת ישראל, ועוד יהודי והחליטה שהסבתא תצטרך להפריש 800 ש”ח לגרושה שאימללה אותה ואת הבן שלה, שהבריחה את הבן שלה מהארץ, וכמובן ניתקה את הנכדים מהסבתא במשך 12 שנים. מה זה אם לא מכת בכורות – המכה העשירית במכות מצריים? הנה בבקשה שופטת ישראלית בשם רויטל באום רואה עצמה ממשיכת דרכו של פרעה הרשע וממטירה את מכת הבכורות על הגברים בישראל, ועל האימהות של הגברים. זו דוגמא מובהקת לרשע ולזדון הפמינאצי שמטריף את כל השופטים בכל הערכאות בישראל.

לא הצלחנו למצוא את פסק הדין של הזדונית רויטל באום, אבל מה שכן התפרסם הוא פסק הדין בערעור של הערבי סארי ג’יוסי שגיבה אותה. גם הערבי סארי ג’ויסי עשה עבודה רשלנית, לא טרח לסקור את הפסיקה והתקדימים, והחליט על דעת עצמו לאשר את פסק הדין של באום. עד כמה שידוע לנו על פי הפסיקה האחרונה, על הגרושה לפנות קודם כל להורים שלה ולמצות את כל מעגלי התמיכה לפני שהיא בכלל תובעת את הסבתא מצד האבא.

בכלל אנחנו לא מבינים בשביל מה יש ביטוח לאומי? במקרה זה בו אין אבא, מי שצריך לבוא בנעליו של האבא זה הביטוח הלאומי ולא הסבתא מצד האבא. מה רוצים ממנה? היא מסכנה, עבדה בניקיון בתים ובגיל 77 גוררים אותה לבתי משפט ומאשימים אותה בהולדת בן זכר יהודי? אנחנו היינו מוסיפים שזה מקרה מובהק של ילדים מרדניים (או נכדים מרדניים) והיה פה מקום להתנגד למזונות האלה מכוח עילת המרדנות.

עו”ד דניאל ישראלי רודף אחרי סבתות בנות 77 כדי לחלוב מהן כסף.

 

לשופטת הפמינאצית רויטל באום מחיפה יש קופת שרצים – פרטים בקרוב

 

 

Views: 20

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *