EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטה עו”ד רננה לוי: “לסבית אלימה שאונסת אישה לא צריכה לשבת במעצר”. השופט נתן זלוצ’ובר: “ללסביות שאונסות לסביות מגיע צא”פ בלי כלא” – פרשת אביגיל דודטאשוילי

באתר אשדודנט פרסמו שאיזו לסבית אלימה הועמדה לדין על אונס הבת זוג שלה בבית משפט מחוזי בבאר שבע. שמה לא פורסם. עצם העובדה שכתב האישום הוגש לבית משפט מחוזי כבר מעוררת לכשעצמה סימן ברור לכך שמדובר באונס חמור מאוד. לכן נשאלת השאלה מדוע שמה לא פורסם? הרי כאשר מעמידים גבר לדין על אונס, מיד הפרקליטות דורשת לפרסם את שמו כדי להוציא מהמחילות מתלוננות נוספות ולעודד אותן להתלונן. מדוע אם כן כאשר לסבית אונסת אישה, הפרקליטות פתאום לא מעוניינת להזהיר את הקהילה הלסבית בדרום מפניה, ולהזמין את הקורבנות האחרות שלה לבוא ולהתלונן? הפרקליטה המטפלת בתיק היא עו”ד רננה לוי, לסבית ידועה בקהילת באר שבע ומפליא שאיננה ססבורה שיש להזהיר את חברותיה מפניה של הלסבית האנסית האלימה שאותה היא רוצה להרשיע.

נציין שרננה לוי ביקשה לשחרר את הלסבית האלימה (שאחר כך גילינו ששמה אביגיל דודטשוילי) למעצר בית. אילו היה מדובר בגבר הוא לא היה מקבל שום מעצר בית. השופט היה שולח אותו למעצר עד תום ההליכים בלי למצמץ. https://תושבת הדרום נאשמת באונס בת זוגה – פוסטה

עו"ד רננה לוי סבורה שאין צורך להזהיר לסביות בקהילה מפני לסביות אנסיות ואלימות
רננה לוי – לסבית אלימה שתופרת עבירות מין לגברים בבאר שבע בלי ראיות

עו”ד רננה לוי סבורה שאין צורך להזהיר לסביות בקהילה מפני לסביות אנסיות ואלימות

פרשה זו מעיניינת במיוחד שכן כאשר מייחסים לאישה אונס של אישה, צריך לפרט איך היא אנסה? מה היא החדירה? ואיך אפשר לדעת שהאונסת גורתה מינית ונהנתה מהאונס? אלה פרטים מסקרנים ביותר שלציבור יש ענין רב לדעת אותם. על כן התנועה למען איכות השפיטה בישראל בהנהגתו של יוני קפאח פנתה לפרקליטות מחוז דרום וביקשה הסברים: מדוע נשים אונסות מקבלות צא”פ ונשלחות למעצר בית ואילו גבר החשוד באונס נתקע במעצר עד תום ההליכים, והשם שלו מפורסם בכל כותרות העיתונים. האם גובש נוהל מיוחד לטיפול בלסביות אנסיות? מה ההבדל בין גבר אלים ללסבית אלימה? מי שענתה הייתה מי שהגישה את כתב האישום רננה לוי – לסבית בעצמה. כרגיל וכמו כל התשובות של הפרקליטות, התשובה היא שזכותה של הפרקליטות לעשות מה שבא לה, והיא לא נדרשת לסטנדרטים אחידים או להסברים.

נתן זלוצ’ובר מגלה חיבה יתרה ללסביות שאונסות לסביות – פרשת אביגיל דודטשווילי

מה שקרה אחר כך די משעשע. יוני קפאח פנה אל השופט נתן זלוצ’ובר ודרש ביטול איסור הפרסום על שמה של הלסבית האלימה ופרסום כתב האישום, כדי שנוכל לדעת מה הוחדר בקורבנית שזה נחשב ל”אונס” אישה על ידי אישה. זלוצ’ובר התעצבן מאוד שמישהו בכלל מעז להעביר ביקורת על ההחלטות השיפוטיות שלו (ההחלטה להטיל איסור פרסום על שם הלסבית) וכתב שהוא חושש שיוני קפאח שונא לסביות וזו הסיבה להגשת הבקשה. נציין שזהו טיעון דבילי לחלוטין. אבל אז בא הטוויסט. המזכירה של זלוצ’ובר ששלחה את ההחלטה הזועמת שלו, פרסמה בעצמה את שם הנאשמת: דודטאשוילי. בדיקה קטנה באינטרנט גילתה שמדובר באחת בשם אביגיל דודטאשוילי מאשדוד.

מזכירה-דוחה-ממרשם-בגלל-כפילות-ונותנת-שם-דודטאשוילי-30-10-2020

ודווקא בגלל שהשופט זלוצ’ובר חושב שהבקשה לפרסום שמה של הלסבית מונעת משנאת לסביות, אנו מפרסמים את כל התכתובת לשיפוט הציבור כדי שאביגיל דודטאשוילי תוכל לתבוע את זלוצ’ובר והמזכירה שלו. העיקר שיהיה שמח בהנהלת בתי המשפט ושישלמו פיצוי ללסבית האלימה מאשדוד.

להלן כתבתו של זיו קריסטל מ”פוסטה”.

https://posta.co.il/article/67546756-2/

תושבת הדרום אביגיל דודטאשווילי נאשמת באונס בת זוגה

כתב אישום יוצא דופן על עבירות מין ואלימות בין בנות זוג. בהבדל מובהק מגברים הנאשמים באונס, הנאשמת כאן שוחררה למעצר בית

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום יוצא דופן נגד צעירה תושבת הדרום (25), בטענה שאנסה את בת זוגה ותקפה אותה.
לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עו”ד רננה לוי, הנאשמת והמתלוננת היו בנות זוג במשך מספר חודשים, במהלכם ביצעה הנאשמת עבירות אלימות ואיומים כנגד בת הזוג, ובשני מקרים אף אנסה אותה וביצעה בה מעשים מגונים.


כתב האישום מייחס לנאשמת ביצוע שתי עבירות של אינוס, תקיפת בת זוג תוך גרימת חבלה של ממש ומספר עבירות של מעשה מגונה בכוח, תקיפת בת זוג ואיומים. בית המשפט אסר לפרסום את פרטי כתב האישום המלא מעבר לאמור כאן. בהבדל מובהק מתיקי אינוס נגד גברים, הצעירה שוחררה למעצר בית כבר במהלך ימי חקירתה (במעצר ימים) ופרקליטות מחוז דרום מבקשת עכשיו להאריך את מעצר הבית שלה עד תום ההליכים. הסנגור, עו”ד מאיר לחן, אמר כי הוא ממתין לקבלת חומר הראיות. אשר לשחרורה המוקדם של הנאשמת סבור עו”ד לחן כי “בית המשפט ראה את התמונה הכוללת, את טיב הראיות והתמשכות הליכי החקירה”.

עיינו כאן בהשתלשלות הפרשה עד לחשיפת שמה של הגרוזינית האלימה דודטאשוילי אביגיל:

Views: 41

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *