EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הכירו את גילה קבלי “יועצת הסתרים” של אורי שהם (שהרבני) שהעניקה שירותי “יעוץ” בלשכת שופטי העליון לפני שמונה לנציב תלונות על שופטים

אורי שהם בייש את עדות המזרח בהיותו חייל נאמן של החונטה האשכנטוזית

התנועה למען איכות השפיטה בישראל בהנהגתו של יוני קפאח הגישה בקשה לחופש מידע למשרד המשפטים על מנת לחשוף את נסיבות מינויו של העירקי עלוב הנפש אורי שהם (מי שהיה שופט עליון רע, גועלי ואכזר, “מזוז סטייל”). נציין רק שאורי שהם מתבייש בשם משפחתו המקורי “שהרבני”. התנועה ביקשה לדעת איך קרה שפתאום מודיעים לציבור שממונה נציב תלונות ציבור על שופטים (נתל”ש) חדש ושמי שמונה הוא אורי שהם. התעוררו שאלות: למה דווקא הוא? מי עוד עמד מולו בתחרות על התפקיד הנכסף (והמכניס) של נתל”ש? מי המליץ עליו? כיצד בדקו את “כישוריו”? ולמה הציבור לא ידע מראש שהוא מועמד לתפקיד הבכיר הזה? נציין רק שזה שופט שלא זיכה אף אחד בחיים שלו. הוא ידוע כמרשיען סדרתי. את כולם הוא מרשיע. אולם כדי לקבל את התפקיד הנכסף הוא החליט לזכות אחד בשם חייבטוב, שהיה בכלל כלוא בכלא המון זמן. אולם שהם דגר על פרסום פסק הדין המזכה במשך 3 חודשים כדי לפרסם אותו בסמוך לטקס הפרישה שלו, ולזכות במחיאות כפיים. אבל חייבטוב ישב בכלא 3 חודשים מיותרים בגלל העירקי הטייחן אורי שהם. וזה האיש שאותו החליטו להציב בתור ממונה על תלונות על שופטים, כשבאמתחתו שקי שרצים מירושלים ועד בגדד.

ראו מה כתב רביב דרוקר על שהם: כבודו פורש, שחייבטוב יחכה עוד קצת בכלא, וגם משה נוסבאום: מדוע לא הוקדם שחרור חייבטוב? “מדוע לא הוקדם שחרור חייבטוב? אלישע חייבטוב, שהורשע ברצח וישב בכלא 12 שנה, שוחרר מהכלא בהחלטתו האחרונה של שופט בית המשפט העליון אורי שוהם. כעת, ביקורת נמתחת על החלטת הזיכוי, שליכולה היתה להתפרסם הרבה קודם לכן ולהביא לשחרור מוקדם יותר של חייבטוב”.

בפועל המינוי של אורי שהם מתגלה כביזיון. מדובר במומחה לטיוח שקרים ופשעים של שופטים. אצלו כל מחדל יטוייח. הוא לא בודק שום דבר. הוא מממציא תיאורים שלא היו ולא נבראו והוא משמש מכבסה לפשעי שופטים.

למרבה הפלא, במקום לקבל חומרים רלבנטים לבקשה לחופש המידע, הממונה על חופש המידע שרון סבן ספראי שלחה את יומנו של אורי שהם בבית המשפט העליון. ומה מסתבר? שהעירקי הזה בקושי עבד. בקושי היו לו דיונים. קיבל משכורת של מיליון ש”ח בשנה, והופיע בבית המשפט אולי פעם בשבוע, אולי פעמיים בממוצע. ראינו שהוא הלך לספריה הלאומית ובילה שם. גם השתתף בטקס פרידה לפצ”ר היוצא בפו”ם, חגג יום הולדת בתאריך 3/8/2018, ונפגש עם אחת יעל הוברגר שהסבירה לו מה הזכויות לו בפרישה, וכו’.

עיון ביומנים לא גילה שום דבר משמעותי, למעט פגישה אחת עם יועצת תקשורת בשם גילה קבלי בתאריך 4/7/2018. כעת אנו רוצים לדעת מי זאת? מה יעצה גילה קבלי לאורי שהם? איזה כישורים יש לגילה קבלי לייעץ לאורי שהם? כמה כסף הוא נותן לה על היעוץ שלה? האם היא ממשיכה לייעץ לו? האם יעצה לו רק בלשכתו בבית המשפט העליון או שגם הגיעה לביתו ויעצה לו יעוצים שונים ב”פרטי”?

גילה, גילה, גילה קבלי, השמיעי קול!!! מי את ומה יעצת לאורי שהם????

בתמונה: גילה קבלי היועצת הפרטית של אורי שהם שופט העליון העירקי לשעבר

ראו התשובות של שרון סבן ספראי:

צפו בטקס הפרישה של אורי שהם שהרבני מבית המשפט העליון. ברוך שפטרנו.

עיינו גם בפרוטוקול המינוי של אורי שהם לתפקיד הנתל”ש אחרי שפרש מבית המשפט העליון. לקשקוש הזה קוראים במדינת ישראל “פרוטוקול”? הרי לא כתוב פה כלום. ככה עובדים על הציבור: מייצרים מסמכים שאין בהם כלום, ואחר כך מתפארים בדו”חות רשמיים שהרשות השופטת מתנהלת בשקיפות, ושאין לציבור מה להתלונן על שופטיו כי “הכל שקוף”. ומי חתומה על הפרוטוקול הביזיוני הזה? אילת שקד.

 

Views: 17

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *