EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופטת מירה דהן נעלבה מהכינוי “מכשפה פמינצנצית” ודרשה מהמשטרה למצוא את הגולשים שכתבו עליה ולדפוק להם כתבי אישום ומאסרים על “זילות”

מירה דהן היא שופטת משפחה פמינאצית שמתעללת בגברים והיא משמשת מתוות מדיניות של אפרטהייד מגדרי נגד גברים בהיותה האחראית על כל שופטת המשפחה בתל אביב. אלא מאי? מירה דהן לא אוהבת שקוראים לה פמינאצית או שכותבים עליה שהיא פמינאצית. היא נעלבת מהמילה הזו ולא ברור למה. כיום הכינוי פמינאצית הוא דווקא פותח דלתות ומקדם קריירות. בכל מקרה עלתה לרשת כתבה שבה נכתב עליה שהיא מכשפה פמינצנצית, וגם מהביטוי זה היא נעלבה.

עד כדי כך נעלבה מירה דהן מהכינוי מכשפה פמינצנצית שהיא פנתה להנהלת בתי המשפט באמצעות זונה אוקראינית שעבדה שם, עו”ד ליאת יוסים, וביקשה ממנה להגיש תלונה במשטרה על זילות שופטת, תלונה שיכולה להכניס את הגולשים ל 3 שנים בבית כלא. כאן בפוסט ייחודי זה תוכלו לראות כיצד המכשפה הפמינצנצית מירה דהן מתחננת להנהלת בתי המשפט שיפעלו במשטרה לאתר את מי שקרא לה פמינצנצית.

שימו שלה שהביטויים שכל הזמן קוראים לו כמו מושחתת, זונה, דופקת גברים, חיילת בשירות רקמן וויצו לא מפריעים לה, אבל מה שהרטיט לה את הכוס ועצבן אותה, היה דווקא הביטוי “מכשפה פמינצנצית”…..

במקרה זה הכתבה שהתפרסמה כללה אסמכתאות לעובדה שזו שופטת פמינאצית למהדרין. מירה דהן החליטה לדפוק גבר היטב ולסדר לזונה שסוחטת אותו מעמד של ידועה בציבור, למרות שהם בכלל לא גרים יחד, לא שוכבים יחד והציבור בכלל לא מכיר אותם כידועים בציבור. העיקר זה לדפוק גברים והעביר כסף מגברים לנשים…. למרות הפסיקה בענין ידועים בציבור שדורשת שיתוף במגורים, במשק הבית, בהכנסות וברכוש, החליטה מירה דהן לדפוק את הגבר הזה היטב וקבעה שכדי להכריז שאישה היא ידועה בציבור של גבר, היא בכלל לא צריכה להיות ידועה בציבור, לא צריכה לגור איתו וגם לא צריכה לקיים איתו יחסי מין כמו גבר ואישה נשואים. ואחרי זה עוד קבעה שהוא צריך לשלם לה מזונות כדי לשקם אותה כלכלית מהקשר איתו.

רק נזכיר ונאמר שמוסד הידועה בציבור נועד לשרת את מי שלא יכולים להתחתן בארץ בגלל כל מיני חוקים דתיים, ולכן אלה יכולים לגור ביחד כמו בעל ואישה, והתנאי הוא שהם גרים ביחד ומקיימים יחסי מין ושיתוף כלכלי כמו בעל ואישה, ושהציבור מכיר אותם כבעל ואישה. והנה בשם הפמינאציה, מירה דהן החליטה להוציא מהגדרת הידועה בציבור את כל היסודות והמרכיבים, וכך בעצם מי שטוענת שהיא ידועה בציבור זוכה בכל ההטבות כמו אישה נשואה, בלי להוכיח שום דבר, למרות שהגבר בכלל לא רצה להתחתן עם הצרעת הזו.

נזכיר גם שעצם הרעיון לשקם את האישה בגלל שהקשר שלה עם הגבר נפסק, והוא צריך לפצות אותה על זה שהוא נפרד ממנה, זה רעיון מעוות ביותר ודבילי ביותר, אבל לפמינאציות כמו מירה דהן שום דבר לא מפריע לשכתב את החוק ולדפוק את הגבר. הרי זו המטרה בהקמת בתי המשפט למשפחה: שיהיה אפשר לזיין גברים בדלתיים סגורות. וזה מה שמירה דהן עשתה.

בתמונה: מירה דהן היא באמת פמינאצית אז למה היא נעלבת שכותבים עליה שהיא פמינאצית?
Views: 56

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *