EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השוטר דרור בוזגלו פתח חקירות משטרה ללא מתלוננים בגין “זילות שופטים” קריקטורה של גמל המלקק את הלחי של סלים ג’ובראן שופט עליון

'ובראן פמיניסט דוחה ומצחין הרשיע כל גבר בשם הפמינאציה

שופטי בית המשפט העליון יישבו ויטרחו לכתוב פסקי דין המהללים את חופש הביטוי, חופש הביקורת, הזכות להתבטא באופן סאטירי, והזכות להתבטא באופן אומנותי – למשל קריקטורה. אבל כשזה מגיע אליהם פתאום הן “נעלבים”. לעלבון של שופט קוראים זילות בית משפט וזו עבירה פלילית שאפשר לכלוא אנשים על זה עד 3 שנים!!!

משטרת תל אביב קיבלה הוראה ישירות מנשיאת בית המשפט העליון הקודמת מרים נאור לחפש כתבות לא מחמיאות על שופטים ולפתוח תיקים משטרתיים בגין זילות. מי שקיבל את המשימה הוא השוטר דרור בוזגלו. בוזגלו מצא כתבה על סלים גובראן עם קריקטורה של גמל שמללק לו את הלחי.

השופט סלים ג'ובראן מקבל נשיקה לוהטת מהגמל בחצר ביתו
השופט סלים ג’ובראן מקבל נשיקה לוהטת מהגמל בחצר ביתו

 

אז פורסמה קריקטורה של שופט עם גמל שמלקק לו את הלחי. מה קרה? זו סיבה למשטרה לפתוח תיק פלילי? מסתבר שכן – אם מדובר בשופט בבית משפט עליון – אז לעשות עליו קריקטורה זו עבירה פלילית….. לפי שיטה זו כל דמות שעושים עליה קריקטורה בארץ נהדרת יכול ללכת להתלונן במשטרה ולדרוש מאסר של האומן.

בתמונה דרור בוזגלו שהיה שוטר תופר תיקים כיום עורך דין המסונף לזוגתו שני רופא

 

בגלל תמונה של גמל משטרת הונאה ת”א פתחה תיק חקירה

מדובר בתיק משטרתי פל”א 501023/2015 אשר נפתח במשטרת תל אביב מחלקת סייבר, והשופט סלים ג’ובראן בכלל לא התלונן. מחלקת הסייבר של משטרת תל אביב קיבלה הוראה מנשיאת בימ”ש עליון מרים נאור בגיבוי שי ניצן לחפש באינטרנט כתבות ביקורת על שופטים, ולפתוח תיקים ללא מתלוננים.

כך במשך שנים ישבו שוטרים המתגאים בתואר “שוטרי סייבר” וחיפשו באינטרנט כתבות לא מחמיאות על שופטים ופשוט פתחו מאות תיקים באופן סיטונאי בלי שאף אחד התלונן.

 

השוטר דרור בוזגלו במהלך גירבוץ איתר תמונה של גמל

 

כך ישב לו איזה שוטר פרחח ועילג בשם עו”ד דרור בוזגלו ובעודו מגרבץ בביציותיו, החליט על דעת עצמו מה זה ביטוי פלילי ומה זה ביטוי מותר. ממש צנזורה.

 

העילג בוזגלו החליט שכתבה אשר מביעה ביקורת על כך שהשופט סלים ג’ובראן דחה ערעור של בחור שהורשע באונס, בלי שבכלל היו ראיות כלשהן לאונס – זה זילות שופטים. כך הפך ג’ובראן אדם חף מפשע לאנס בהבל פה, רק בגלל שהוא משרת של האג’נדה הפמינאצית, לפיה מספיק שאישה אמרה שהבחור אנס אותה, זה מספיק כדי להרשיע.

 

בוזגלו גם החליט שהקריקטורה של השופט הערבוש עם גמל שמלקק אותו, זו עוד עבירה פלילית, ולכן ליתר ביטחון הדפיס גם את התמונה של הגמל על מנת שתשמש ראייה פלילית.

בסופו של דבר דרור בוזגלו נזרק מהמשטרה, וכיום הוא מנסה לקושש לקוחות כעו”ד צולע וגרבצן, כאשר הוא מוכר את התואר שלו “מומחה סייבר” לכל דיכפין, וכל מי שרוצה לתקוף ראיות פורנזיות שהמשטרה הפיקה, משלם לו כמה שקלים כדי שהוא יכתוב חוות דעת מחורטטת שלא שווה כלום ושום דבר.

נדווח שלגמל שלום. המפגש עם הלחי הרעילה של סלים ג’ובראן עבר ללא אירועים חריגים. למזלו הרב של הגמל הוא לא חטף הרעלה מהמפגש.

 

השוטר הנוכל דרור בוזגלו ששותל ראיות פורנזיות ופותח תיקים פליליים ללא מתלוננים
בתמונה: השוטר הנוכל דרור בוזגלו ששותל ראיות פורנזיות ופותח תיקים פליליים ללא מתלוננים

 

דרור בוזגלו שוטר שלא מתרחץ וכל הזמן מגרבץ – היום עו”ד כושל


סלים ג'ובראן הנבלה שנעלב מגמל שליקק לו את הלחי
סלים ג’ובראן הנבלה שנעלב מגמל שליקק לו את הלחי

ראו מזכר שכתב דרור בוזגלו על פתיחת תיק זילות על השופט סלים ג’ובראן בלי שאף אחד התלונן על הפרסום

2740 כריכה תיק 58 סלים ג'ובראן

 

ראו יומן חקירה

2741 יומן

 

ראו מזכר של השוטר דרור בוזגלו שהדפיס מאמר מבלוג

2742 בוזגלו איתר והדפיס כתבה על סלים ג'ובראן

ראו את הכתבה שהכעיסה את המשטרה על סלים ג’ובראן

 

2743 כתבה משפט שקר סטוץ בג'יידייט הפך לאונס

 

ראו התמונה שתיעד השוטר דרור בוזגלו. 

2745 תמונה סלים ג'ובראן עם גמל

PDF Embedder requires a url attribute

 

סלים ג'ובראן פמיניסט דוחה ומצחין הרשיע כל גבר בשם הפמינאציה
סלים ג’ובראן פמיניסט דוחה ומצחין הרשיע כל גבר בשם הפמינאציה

 

 

 

Views: 14

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *