EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופט גיא הימן “תובעים בלשון הרע הימנעו מניפוח סכומי תביעה” – אפי אליגולא תבע על קללה קוקסינל מזדיין בתחת 260,000 ש”ח וקיבל 14,000 ש”ח

לפנינו תביעה של עורך דין מיליונר בשם אפרים אליגולא (תובע 1) והבן שלו דור אליגולה (תובע 2) שעשה התמחות במשפטים, ובמקרה היה במשרד כאשר לקוח קילל את אבא שלו. אפרים (אפי) אליגולא התעצבן כי לקוח הגיע למשרד והתחיל לקלל שאליגולא האב הוא מזדיין בתחת וקוקסינל נוכל. מכיון שאפי לא היה במשרד, את הקללות האלה הוא השמיע בפני דור קליגולא הבן שבהתמחות. השופט גיא הימן קרא לביטויים הללו “עושר לשוני” והוא נתבקש לפסוק פיצוי על האירוע החד פעמי הזה. לטעמנו השופט היה צריך לפסוק אפס פיצויים. זהו אירוע חד פעמי בעידנא דריתחא כאשר הלקוח זעם על זה שהאליגולאים לא מטפל בתיק. אז היו קצת קללות. זה לא סוף העולם וזה חלק מ”סיכוני המקצוע”. הנתבע המקלל פרוספר זגי הוא דמות ידועה מעולם הכדורגל. העו”ד המנפח הוא יוסי יפרח.

תובע 2 דור קליגולא – נעלב כי קראו לאבא שלו קוקסינל

הבחירה של עו”ד אפריים אליגולא ודור להגיש תביעת לשון הרע התבררה כחרב פיפיות. הוא רצה נקמה על העלבון שספג….. “קוקסינל”…. זה מאוד מעליב…. חחח…. את הקוקסינלים. ובכל זאת, מי שטען שהלעיגו אותו והפיצו את שמו המקצועי באופן מבזה בלשון הרע, רק גרם לכך שאותה לשון רעה עכשיו מתועדת בכל המאגרים המשפטיים, וכל מי שמחפש גוגל על אפריים אליגולא והבן שלו דור יחשוב פעמיים אם לשכור את שירותיהם, גם בגלל שהם תובעים לקוחות, וגם כי מרחפת עננה שהם באמת רשלנים, כי אחרת למה הלקוח שלהם לא מרוצה????? שימו לב שהשופט גיא הימן כתב על אפי אליגולא שהוא מכניס ידיו “במדמנה” וקרא ללקוח שלו “מסומם”. איזה עורך דין רוצה ששופט יכתוב עליו שהוא “מדמנה”??? אפי? הלו?

מה שכן עשה השופט גיא הימן היה לנזוף באליגולאים על הסכום המופרז אותו תבעו. האליגולאים תבעו על 268,000 ש”ח ללא הוכחת נזק. השופט גיא הימן קרע לגזרים את האליגולאים שהגישו תביעה על סכום כה מופרז ומנופח. כבר בקדם משפט ראשון השופט גרם לאליגולאים לרדת לסכום של 140,000 ש”ח (כפליים הפיצוי שבחוק ללא הוכחת נזק). אבל מכיון שהאליגולאים המשיכו למשפט, השופט גיא הימן קרע אותם לגזרים על הניפוח והורה על פיצוי של 14,000 ש”ח ועוד 2,750 ש”ח על הוצאות משפט.

כל זה מזכיר לנו את התביעה של דליה שאול זיידנר, העכבישה השחורה עורכת דין ו”מגשרת” שדרדרה את בעלה אייל למוות והתאבדות, ואחר כך נעלבה כשאלפי גולשים פרסמו אזהרה לא לשכור את שירותיה כמגשרת בגירושין. הרי היא עצמה נכשלה מלהתגשר עם בעלה וגרמה לו למות בהתאבדות. הנ”ל תובעת 83 גולשים על 1.6 מיליון ש”ח ללא בדל של ראיה לנזק. הנל”ל סיבכה את עצמה קשות בהגשת תביעה כה מנופחת, תביעת השתקה פרופר, ויהיה שמח כאשר היא תיאלץ לפצות את הגולשים במאות אלפי שקלים על שכר טרחת הגנתם. https://עורכת דין דליה שאול זיידנר גרמה להתאבדות הגרוש אייל זיידנר … https://עו”ד דליה שאול זיידנר שהתעללה בבעלה עד להתאבדותו תובעת 82 גולשים …

בתמונה יוסי יפרח – עורך הדין של התובעים מי שניפח את תביעת לשון הרע של האליגולאים
Views: 82

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *