EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

כך אבות נורמטיבים בישראל נהפכים למפלצות בחסות החוק

divorce

סרטון זה מראה כיצד תעשית המוות הפמיניסטית ישראלית בשיתוף עם שופטי ישראל פועלת. מה שלא מגיע לידי ביטוי בסרטון הוא מי האשם. אמנם סרטונים כאלו הינם מאוד נדירים, כל שכן כאשר המדינה באמצעות ערוץ התעמולה הפמיניסטי הראשי 11 מייצרת אותם. זו הסיבה מדוע סרטון זה חסום לצפיה מחוץ לגבולות סדום. אז אנחנו החלטנו להוריד את הסרטון ולעשות לו כתוביות באנגלית ולהפית אותו בכל מקום אפשרי.

אנו מבקשים את עזרת הציבור מכל מי שמוכן ויכול לעזור להוריד את הסרטון ולייצר לו כתוביות באנגלית כדי שנוכל לספר לעולם כיצד מדינת ישראל מתעלה על כל דמיון והיא בעצמה מחסלת אבות יהודים במה שלא היה מביש אפילו את גרמניה הנאצית של המאה הקודמת.

אנו מעודדים אבות לעשות סרטונים קצרים של עדויות מן התופת הישראלית בכדי שביחד נוכל לייצר לחץ על ממשלת ישראל ו/או על האו”ם להעמיד לדין שופטים ישראלים בשל הפגיעה בזכויות האדם המינימליות של האבות היהודים ומשם בתקווה שימצאו את דרכם אל העמוד והחבל.

אנו בעדנה קרנבל סבורים כי מערכת המשפט הישראלית היא האשמה במצב והיא זו התומכת במאבק הנשים הפמינאציות בגברים היהודים. זו הסיבה מדוע מדינת ישראל כיום על סף חורבן.

אין לנו ספק כי יש להקים מהר ככל האפשר וועדת חקירה המבוססת על חברי הכנסת שלנו (ללא שופטים שכל תפקידם הוא לכסתח את האמת) פתוחה לציבור אשר תבוא בחשבון עם כל שופט שביצע פשעים נגד בני עמנו.

אנו בעדנה ממליצים לקוראינו לפנות אל דניאל עמירם האב והלוחם היקר במערכת המשפט המטונפת הישראלית והוא יערוך לכם את העדות המצולמת שלכם שאותה אנחנו נעזור להפיץ. מצורף קישור לנוחיותכם.

הפייסבוק של דניאל עמירם

כאן המקום לציין כי מערכת המשפט הישראלית הרצחנית שמסתירה את פשעי מדינת ישראל במה שמכונה סחר בילדי תימן מזרח ובלקן היום היא זו שמחסלת אותנו בעזרת האוייב הערבי ומגינה עליו מכל משמר. זו אותה מערכת המשפט שתפרה תיק לנתניהו וזו אותה מערכת משפט שבזה לימין ובזה לבחירתו בראש הממשלה בנימין נתניהו כמנהיג הימין.

הכיבוש המשפטי לא יגמר אם לא נצא נגד בית המשפט ונחריבו עד ליסוד.

הערבים לא היו האוייב שלנו ללא עזרת ותמיכת בית המשפט הישראלי התומך בטרור הפלסטינאי כמו גם בטרור הפמיניסטי נגדנו.

Views: 43

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *