EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אינטימיות מהרגע הראשון – שאפו לעו”ד הילה יחזקאל על כתבה שמתארת את הרקבון הכאוס והחורבן של מערכת המשפט

מה שכולם יודעים על השתרלליות של אפי נווה ואבי חימי זה רק קצה הקרחון של משהוא רקוב בקנה מידה הרבה הרבה יותר רחב…

אבל עכשיו סוף סוף נשמע גם קולן של “נשים נורמטביות” שמבינות ששחיתות במערכת המשפט בסופו של יום פוגעות הכי הרבה בנשים.

המעשים שנעשים בדלתיים סגורות ותחת חסיון כנפי השכינה המשפטית וניסיונות ההסתרה של השטן המשפטי הישראלי מלמד אותנו כי טלפונים שהיו אמורים להיות נעולים בסיסמה ומוגנים בשל צנעת הפרט אינם רלוונטים יותר.

מה שגורם לשינוי התנהגות קיצוני כלפי נשים. בעלי עסקים פרטיים או סתם אנשים עם חוש זהירות מפותח מעדיפים כיום שלא להעסיק נשים ולא בכדי. להעסיק אישה זה כמו לשחק בנשק טעון. בכל רגע עלול להיפלט כדור ואתה תפצע.

בעלי תפקידים במעמדות מפתח יחשבו היום אלף פעם לפני שיעסיקו אישה לתפקיד או לקידום משמעותי ולא רק

שימו לב מה גיבורת הפרשה שלנו לא מזמן חשבה על  מעללי אבי  חימי, להלן בפינה לשיפוטכם.

נשמח אם תגיבו

אינטימיות מהרגע הראשון

נכתב על ידי עו”ד הילה יחזקאל

“הפוסקת”, עו”ד הילה יחזקאל, עם קווים לדמותה של האשה הפתיינית אסתר קרייף, וביקורת על תקדים הסלולר של העיתונאית החפרנית הדס שטייף

הצילומים בעמוד זה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

השבוע החליטה פרקליטות מחוז מרכז כי תישקל העמדתו לדין של יו”ר לשכת עורכי הדין לשעבר, עו”ד אפי נווה, בעבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים. כמו כן הוחלט לשקול להעמיד לדין את שופטת בית משפט השלום לשעבר, אסתר קרייף, בעבירות של מתן שוחד (מיני!!!) והשמדת ראיה. הכל בכפוף לשימוע שיערך להם.

כשהתפוצצה הפרשה חברים שאינם עורכי דין התבדחו ושאלו אותי אם הייתי מנשות אפי נווה, והאם קיבלתי תפקיד או הטבות. השבתי בעליצות שכנראה לא הייתי הסגנון המועדף עליו, או שאינני מוכשרת מספיק, מעבר ללחיצות יד רשמיות והתעניינות של היושב ראש בשלומי. לא נכנסת להיבט המוסרי, אבל אם יום אחד אהיה שופטת זה יהיה רק בזכות כישוריי. אבל עזבו, אינני רואה מקום להתבדח, מדובר בסיפור רגיש ועצוב מכמה היבטים.

הטור הזה נכתב מזווית הראייה האישית שלי כאשה ועורכת דין. נווה חטף את מלוא האש והביקורת, מעמדו הציבורי נרמס וחייו הפרטיים התפרקו, אבל האם לרגע עצרנו לבחון לעומק את חלקה של האשה הפתיינית בפרשה הזו, ובכלל?
גב’ קרייף הציבה לעצמה יעד יוקרתי, כס השיפוט, ולא בחלה באמצעים בדרך לשם. האשה החזקה בעלת כישורי הפיתוי והמניפולציות שנחשפנו אליהן בכתב החשדות, שפורסם השבוע במלוא כיעורו, גרמה לכאוס וחורבן. הרבה שאלות – מעט תשובות. בכל

אתי כריף אשה חזקה בעלת כישורי פיתוי ומניפולציות שופטת בעבר ונערת שעשועים בהווה. 

מקרה, אני לא רוצה שקצינת משטרה אשר לא הצליחה לעבור סינון ראשוני בוועדה למינוי שופטים, תיתן את הדין בתיק של בן משפחה שלי.

נפסיק להיתמם, אנשים רבים סביבנו מקיימים קשרים אסורים, יחסים אינטימיים המושתתים על אינטרסים של תן וקח, קצין ושוטרת, סוהר וסוהרת, עורכי דין. כמיטב אסכולת המגדר, אדגיש, כל הספקולציות מיוחסות לכל סוגי המינים.

ועדיין, במקרה דנן נראה כי אשה מצודדת, חזקה וחדורת מטרה, יזמה קשר אינטימי מהרגע הראשון, ודאגה לטפח אותו במסרונים לוהטים שהחליפו לפרקי זמן מפגשים אינטימיים נוספים. משם התגלגלו פני הדברים עד שלא ניתן היה לעצור. קריסת קונספציית חדר המיטות של המיועדת לשיפוט הביאה לפגיעה קשה באמון הציבור במערכת המשפט, בטוהר המידות של חברי הוועדה למינוי שופטים, שאמורה לייצג אליטה נקיה ממשוא פנים. מעבר לתככים הפוליטים של חברי הוועדה, שלכאורה התרגלנו אליהם, נוסף עכשיו המניע המיני, האנרגיה של כל הזמנים מאיימת גם על קודש הקודשים של המשפט.

אנשים התחילו למחוק התכתבויות ווטסאפ ולהשמיד מכשירי טלפון ישנים

אנחנו מכירים סיפורים על נשים יפות וחזקות שהפכו למעצמה בזכות כישורי פתיינות ומניפולציות. יש אשר לא רואות בזה פסול, אני אישית מעדיפה להניח את ראשי בלילה על כרית נוצות, רק כך אני יודעת שמה שיש לי הוא בזכותי, כי אני מוכשרת, מבלי שאני חייבת טובה תחת טובה לאף אדם. אגב, כשאת אשה יפה, לסביבה קשה להאמין שהישגייך הם בזכותך.

ויש עוד אשה בסיפור הזה, גב’ הדס שטייף. בזכותה, רבים וטובים התחילו למחוק התכתבויות ווטסאפ ולהשמיד מכשירי טלפון ישנים, כי מי יודע מי הבא בתור להיסחט בחקירה ולהתפתל בכיסא כאשר יטיחו בפניו התכתבויות אינטימיות ומידע אישי פרטי וחסוי. הפרצה המסוכנת האסורה והתקדימית של גב’ שטייף בחסות פרקליט המדינה היוצא שי ניצן, יהיו מניעיהם אשר יהיו, פוגעת בפרטיות של כל אזרח. הטלפון שלנו הוא הכספת האישית שלנו, החדירה אל קודש הקודשים האינטימי שלנו בחסות החוק פוגעת לטעמי יותר מהחדירות של יו”ר לשכת עורכי הדין אל קודש הקודשים של קצינת המשטרה הפתיינית.

לפרקליטות, בחסות החוק, יש פרשנות “גמישה” לגבי מה היא עבירה ומה לא, למי נותנים חסינות ולמי לא – כן להדס שטייף וגל”צ על חשיפת פרשת מינוי השופטת, לא לאלון חסן על חשיפת פרשת רונאל פישר ורות דוד.

אז מה יש לנו בפרשה העגומה הזו? איש רב פעלים ובעל מעמד שמעד והתרסק (יש לו ילדים ואמא), אשה נחושה שחלמה להיות שופטת ולא בחלה באמצעים בדרך, ועיתונאית אשר שינתה את חוקי המשחק.

אפשר לסיים בנימה אופטימית גם בסיומו של שבוע מטלטל כזה. בזכות אופיו הנוח והנינוח של יו”ר הלשכה הנבחר החדש, עו”ד אבי חימי, ניכר ניחוח של שינוי באוויר הפסגות של הלשכה. לקיחת האחריות על חטאי ההיבריס של נוה – החזרת הרשיון לברק כהן, ההסדר עם שרון שפורר, הפרידה ממבקרת הלשכה המובטלת (גם אם במחיר כבד). עם זאת, חימי אשר נשאל לא אחת בעניין קשריו עם חברו הקרוב אפי נוה, מקפיד גם כעת לציין שהוא קודם כל חבר, וחברים לא נוטשים. זה שיעור במוסר וערכים בימים בהם
היטשטשו הגבולות והערכים, המוסר והחברויות.

https://posta.co.il/article/8989897654/

Views: 696

2 Comments

  1. גדול זה היה מצחיק אם זה לא היה עצוב
    זהו אפשר ללכת לעיסוקים השונים לאחר קרית עדנה על הבוקר כמידי כל יום. חדשות המשפט היחידות האמינות עלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *