EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

כל הכבוד לשופטת בדימ’ דליה גנות: דחתה הליך חטיפת ילדים שיזמה עו”ס מוריה גוטרייך לאמא יקטרינה אישין לחטוף תינוק מהפגייה בשניידר למרכז חירום

עוס מוריה גוטרייך חוטפת ילדים של עירית פתח תקוה

לפנינו מקרה מכמיר לב.  זונה בת 19.5 בשם יקטרינה אישין המכורה לסמים קיימה יחסי מין עם שב”ח ונכנסה להריון.  היא הגיעה ללדת במחלקת יולדות בשניידר והעו”ס בשניידר מייד הזמינה את הרווחה כדי לחטוף את התינוק מהזונה ולהעבירו הישר מהפגיה למרכז חירום. התיק הוא משנת 2016.

מקרה כזה נקרא חטיפת ילדים ע”י הרווחה.  שופט הנוער צבי שרצקי שימש חותמת גומי לרווחה והורה לחטוף את התינוק הפג הישר מהפגיה למרכז חירום, ולנתק את האמא מהתינוק שזה עתה נולד.  שזה עתה יצא מהרחם.  כשהאימא מלאה חלב בציצי. היום יקטרינה בת 24.5 והקטין בן 5.

שופט הנוער צבי שרצקי הוא למעשה חותמת גומי

ערעור הוגש ע”י הזונה יקטרינה אישין באמצעות עו”ד יערה רשף, יערה, קיבלה את התיק תמורת יחסי מין שקיימה עם גבר בעל השפעה, (השם שמור במערכת) שהיפנה אליה את יקטרינה.

הערעור הגיע אל השופטת דליה גנות, ענ”א 60437-08-16 והיא החליטה לדחות את בקשת העו”ס מוריה גוטרייך להוציא את הפג מהפגיה למרכז חירום, ובמקום זאת קבעה שהעו”ס תבצע את כל האבחונים הנדרשים לה כשהתינוק ישהה בשניידר, ולאמא תהיה גישה מלאה לתינוק בכל אותם 15 ימי אבחון.

דליה גנות הרבה שופטים גברים מתעסקים מינית עם קלדניות ומתמחות
דליה גנות “הרבה שופטים גברים מתעסקים מינית עם קלדניות ומתמחות”

נוק אאוט לרווחה.  עו”ס מוריה גוטרייך אכלה אותה.  שאפו גדול לשופטת דליה גנות שהיתה במחוזי תל אביב מועמדת לנשיאות, אולם אפי נוה טרפד לה את הנשיאות וקידם את החבר שלו לזיונים מאילת, איתן אורנשטיין.  דליה גנות כבר לא שופטת.  גם איתן אורנשטיין כבר לא שופט.

מי זאת מוריה גוטרייך ומי הפטריארך שטוחן לה כוס בלילה?

מוריה גוטרייך עובדת בשירותי הרווחה הידועים לשמצה של עירית פתח תקוה.  עיון בפייסבוק שלה מראה שהיא בהמת מגדר פמיניסטית שמעלה תכנים מסיתים  נגד גברים, ונגד הפטריארכיה.  היא גם השריצה 3 גוטרייכים קטנים מהפטריארך גוטרייך שבועל אותה מידי לילה.

אם היא חושבת שהיא פמיניסטית, איך היא יכולה לעשות דבר כזה לאישה אחרת, אישה המלאה חלב בשדיים, שהבייבי שאך יצא לעולם משתוקק לינוק, ומשתוקק למגע של אמא, לחיבוק של אמא, לליטוף של אמא, לנשיקה של אמא, והיא באה כמו קלגסית נאצית… ורוצה לחטוף את הקטנטן שאך נולד פרי בטנה של יקטרינה למרכז חירום?  זה פמיניזם?  זו עבודה סוציאלית?  טפו על האישה הזו.

עוס מוריה גוטרייך חוטפת ילדים של עירית פתח תקוה
עוס מוריה גוטרייך חוטפת ילדים של עירית פתח תקוה
מוריה גוטרייך בפוסטר של איגוד העובדים הסוציאלים עם הפטריארך שמנענע לה את הצורה
מוריה גוטרייך בפוסטר של איגוד העובדים הסוציאלים עם הפטריארך שמנענע לה את הצורה

ראו את ההחלטה בערעור של השופטת דליה גנות על ההחלטה של חותמת הגומי של הרווחה השופט שרצקי.

יקטרינה אישין ערעור מיוצגת עי יערה רשף עם נחמה תינוק פגיה שניידר

יקטרינה אישין מוזמנת לתבוע את עו”ד מירב גבע שהפרה את פרטיותה

החומרים באדיבות הפרקליטה מירב גבע שחקרה את מי שהיה בן הזוג של העורכת דין שהופיעה בתיק זה והפיצה את הקבצים מהטלפון שלו לכל דיכפין “בשגגה”.  בתמונה עו”ד מירב גבע שלה אנו אסירי תודה על העשרת הידע הלאומי.

יקטרינה אישין מוזמנת לתבוע את עו”ד מירב גבע על הדליפה.  שווי התביעה כ 200,000 ש”ח שאפשר להוציא מקלות מהפרקליטות.

Views: 88

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *