EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד ברק לייזר מהנהלת בתי המשפט הגיש תלונה במשטרה בשם שופטת הנוער מיכל קפלן רוקמן על פרסום ציטוטים מפס”ד שלה על חטיפות ילדים לרווחה

עו”ד ברק לייזר הוא היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט. זמן די יקר מתפקידו הוא מבזבז על כתיבת מכתבי תלונה למשטרה בשמם של שופטים שלא מוצא חן בעיניהם מה שמפרסמים עליהם ברשתות החברתיות. ראו במקרה זה שלפניכם השופטת מיכל קפלן רוקמן, שהיא שופטת נוער העוסקת במתן גושפנא לעובדות סוציאליות לחטוף ילדים מהורים ולשים אותם במרכזי חירום, אומנה, ואפילו אימוץ. שופטת זו היא חותמת גומי של הרווחה וכל הדיונים אצלה מתנהלים בדלתיים סגורות. לכן השופטת עושה מה שבא לה כי היא יודעת שלעולם לא תצטרך לתת את הדין על מעשיה. בל נשכח שיש לשופטת חסינות.

מיכל קפלן רוקמן מגישה תלונות במשטרה לסתימת פיות

בתאריך 1/10/2014 פנה ברק לייזר בשמה של השופטת מיכל קפלן רוקמן לתנ”צ אורי מכלוף מחטיבת החקירות הראשית של משטרת ישראל והגיש תלונה באמצעות פקס בשמה של השופטת מיכל קפךן רוקמן על פרסום שלא מצא חן בעייני השופטת החוטפת. במכתבו הוא מתלונן שפורסם פוסט המכיל ציטוטים מפסק דין שאמור להיות בדלתיים סגורות. כן, שמעתם נכון – התלונה היא לא שהמידע לא נכון, אלא שהציבור לא אמור לדעת מה השופטת עשתה, ואיך ולמה היא אישרה לעו”סיות לחטוף ילדים לאומנה. עוד כותב ברק לייזר שהשופטת מיכל קפלן חשה שמה שכתוב עליה מהווה “אמירות קשות” ולדעתה זו עבירה פלילית של זילות. כתוב עליה שהיא מטייחת אונס קטין באומנה, והשופטת לא רוצה שהציבור יידע על כך.

במה דברים אמורים? כאשר עו”ס לחוק נוער רוצה לחטוף ילדים להורים היא תעשה הכל כדי להכפיש את ההורים ולהגיד שאינן מסוגלים לתת עתיד טוב לילדים. היא תגיד שהאמא רוסיה אלכוהוליסטית ושהאבא נעלם ואיבד ענין…. אבל אז שמים את הילדים באומנה ושם אין בכלל פיקוח וזה גם לא מענין את העו”ס מה קורה לילדים באומנה. יש ילדים שמרעיבים אותם. יש ילדים שמשתמשים בהם כמשרתים של הבית ויש גם ילדים שהופכים בובות מין לפורקן היצרים של הורי האומנה. כאשר דבר כזה נודע להורה הביולוגי והוא פונה לשופטת כמו מיכל קפלן רוקמן, הדבר האחרון שהיא תעשה זה לבדוק את המידע כי אז האשמה נופלת עליה בגלל שהיא זו שהוציאה את הילדים לאומנה וחטפה אותם מהוריהם.

ברק לייזר מגיש תלונות סרק במשטרה על זילות שופטים מעוולים

הנה לפניכם שופטת בישראל שרוצה לסתום פיות לציבור, להעלים את מחדליה מעין הציבור, והיא משסה את הבולדוג ברק לייזר שיעבוד בשבילה ויפנה למשטרה. ואנו שואלים באיזה סוג של מדינות שופטים מפחדים שהציבור יקרא ציטוטים מפסקי הדין שלהם????

השוטר אורי מכלוף עסק בסתימת פיות להורים ששופטות נוער חטפו להם ילדים

Views: 9

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *