EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קרמטוריום רבקה מקייס 4: ענבל ציפרוט עו”ד יוזמת וארכיטקטית של תלונות שווא נגד גברים גרושים מתפארת שלמרות שרבקה מקייס לא האמינה לה מקייס חתמה על צו לסילוק אבא מהבית – ציפרוט משדלת נשים להסתייע בה לתלונות שווא

ענבל ציפרוט משדלת נשים לנצל לרעה את חוק מניעת אלימות במשפחה

כזה דבר לא ראינו בפייסבוק הרבה זמן.  ענבל ציפרוט https://ענבל ציפרוט עו”ד ומגשרת   עורכת דין פמיניסטית רעילה ומרעילה עושה לעצמה פרסום עם צו שקיבלה במעמד צד אחד לסילוק האבא מהבית שלו למשך 14 ימים, למרות שהשופטת רבקה מקייס כתבה במפורש ש”ספק אם התקיימו התנאים שבסע’ 3 א לחוק מניעת אלימות במשפחה”.

רבקה מקייס זרקה לרחוב גבר למרות ספק אם בכלל היתה אלימות

 

למרות ה”ספק”, מקייס השליכה את הגבר לרחוב.  אצל מקייס אין ספק – כל גבר שאפשר היא זורקת לרחוב.  רק תביאו למקייס גבר והיא כבר תעשה ממנו קציצות.

בטרמינולוגיה המקייסית אם יש “ספק” בטענות האישה זה אומר שהאישה שקרנית פתולוגית מהסוג שהשקרים שלה ברורים, שקופים ולא צריך להיות גאון הדור לראות ולהבין שמדובר בשרמוטה שקרנית.

מקייס מאמינה ב 99.99% מהמקרים לכל טענות האישה ולא משנה מהם.  הלקוחה של ענבל ציפרוט נפלה ב 0.01% מקרים שרבקה מקייס לא מאמינה לאישה – ועל זה ענבל ציפרוט עוד מתפארת ומזמינה נשים לסייע להן לעשות אותו דבר:  להגיש תלונות שווא על אלימות במשפחה באמצעותה נגד גברים.

 

ענבל ציפרוט משדלת נשים לנצל לרעה את חוק מניעת אלימות במשפחה
ענבל ציפרוט משדלת נשים לנצל לרעה את חוק מניעת אלימות במשפחה

והנה חרף העובדה שרבקה מקייס אומרת שהלקוחה של ענבל ציפרוט שרמוטה שקרנית, בכל זאת רבקה מקייס מוציאה צו סילוק גבר מביתו תוך שימוש במילות הקסם “ואולם בנסיבות הקיימות” ל 14 יום. הבנתם את זה?  על פי החוק אין סיבה לגרש את האבא מביתו.  אבל אצל רבקה מקייס תמיד אפשר להנדס את החוק לטובת נשים, העצמת נשים, והעצמת הוגינה ע”י מילות מפתח שלא אומרות כלום “ואולם בנסיבות הקיימות”. https://התאבד אב גרוש קובי קראוס מדען פיסיקה לאחר שהשופטת רבקה

https://התאבד אבא גרוש אלעד הרץ: גרושתו דפקה לו 5 שנים של תלונות

רבקה מקייס מביאה לדיון להקת זאבות טרף פמינאציות להתנפל על הגבר

 

אם לא די בכך, מקייס ניצלה את הבקשה השקרית של ענבל ציפרוט על סמך החוק למניעת אלימות במשפחה, כדי לערב את העובדות הסוציאליות הפמינאציות של עיריית רחובות כדי שהן תגענה לדיון כתגבורת ויחד במקהלה, יהיו באולם מגוון של חיות טרף נשיות שכולן מתנפלות על הגבר:   מקייס בעצמה והצוות שלה, ענבל ציפרוט והצוות שלה כולל הלקוחה שלה, וצוות חיות הטרף של מחלקת רווחה רחובות.

במקום שבדיון הגבר יחקור את הלקוחה של ענבל שיפרוט ויוציא אותה שרמוטה שקרנית, והדיון יסתיים….  כעת בדיון הגבר צריך להתמודד עם שקרים של עובדות סוציאליות שאי אפשר לחקור אותן, הן מטנפות בפרוטוקול על סמך התרשמות, אינטואיציות נשיות ועדויות שמועה, ועל סמך זה מקייס יכולה לצטט את העובדות הסוציאליות (שלא נחקרות) במקום את האישה השקרנית.

כך דואגת רבקה מקייס לבצע חיסולים ממוקדים בגברים יום יום כבר 20 שנה, והשרמוטה מקייס מסרבת לצאת לפנסיה.  השרמוטה מקייס קיבלה מינוי של פוסט פנסיה כ”שופטת עמיתה”.  מקבלים על זה 400 ש””ח לשעה.

למה מקיס לא יוצאת לפנסיה?  כי בניגוד לשופטים אחרים שהופכים למגשרים בשכר של 2,000 ש”ח לשעה, אף גבר לא יסכים להתגשר אצלה.

ענבל ציפרוט – שידול לקוחות להגיש תלונות שווא

 

העובדה שענבל ציפרוט כותבת “מוזמנים לפנות בפרטי ואשמח לסייע גם לכם“, פירושו של דבר שידול לקוחות ממין נקבה המעוניינות לשקר ולגרש את הבעל מהבית בלי שיש עילות משפטיות לעשות זאת תוך שימוש שקרי בחוק למניעת אלימות במשפחה.

כלומר ענבל ציפרוט מציעה מרכולתה כתגרנית בשוק לכל אישה המעוניינת במיטריה ההגנתית של ענבל ציפרוט לשקר ולהעליל נגד הבעל, ולצאת בלי פגע.

איזה גבר רוצה שענבל ציפרוט תגשר אותו?

 

והבדיחה היא שמומחית זו בתפירת תיקי אלימות לגברים שלא היתה ולא נבראה עוד מפרסמת עצמה כמגשרת ורוצה שגברים יבואו אליה להתגשר.  איזה גבר פסיכי יניח את הגרון שלו על השולחן של ענבל ציפרוט כדי שהיא תנחית עליו את הגרזן ותכרות לו את הראש???? צריך להיות מתאבד כדי ללכת לאישה הזו לגישור.  רצוי להכין קבר מראש.

 

ענבל ציפרוט מתגאה שהשופטת רבקה מקייס קיבלה את השקרים שהמציאה נגד הגבר הגרוש

הנה הטקסט של ענבל ציפרוט המשדל נשים להגיש תלונות שווא באמצעותה.  פורסם בפייסבוק 21/7/2021: די לאלימות כנגד נשים (!) מתן צו הגנה על אף שלא התקיימו התנאים הדרושים בחוק.  אחרי שנתתי שקט ללקוחה, אפשר לצאת לפגרה?  לייעוץ מוזמנים לפנות בפרטי ואשמח לסייע גם לכם”.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=4301075319959903&id=100001724332949

בין המברכים את ענבל ציפרוט על השגיה המפוקפקים:  טלי מגל, יעקב בדור, עו”ד אורטל לביא, עו”ד חני שלו, סיגל ברקו אגובל, סיגל ניזרי, שרה אלגברבלי, ברטה גלם, חפציבה שריקי, חנה צביה פליקר, ורד רוקח בוחבוט.

שימו לב שכדי לשדר יוקרה והצלחה הנ”ל מצטלמת עם חיקויי מותגים:

ענבל ציפרוט מדגמנת חיקויי מותגים שקנתה בתאילנד לואי ויטון והרמז
ענבל ציפרוט מדגמנת חיקויי מותגים שקנתה בתאילנד לואי ויטון והרמז

 

ענבל ציפרוט מדגמנת חיקויי מותגים שקנתה בתאילנד לואי ויטון והרמז כדי לשדר יוקרה והצלחה

Views: 46

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *