EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 4: אורית ניק לביא סחטה את בעלה עמנואל ניקפהמה והגישה נגדו התראת פשיטת רגל על 4.5 מיליון ש”ח – הפסד צורב לעו”ד רפי שדמי

אורית ניק לביא ב 2018 שודדת בעלים גולדיגרית

לפנינו עוד גרושה חמדנית גולדיגרית שרוצה לשדוד את בעלה ולחסל אותו, אורית ניק לביא https://Orit Nik., והסוגיה שבפנינו היא מדוע שאישה תגיש התראת פשיטת רגל לבעלה לשעבר?  מה התועלת הזה?  הגרושה דנן אורית ניק לביא מיוצגת ע”י רפי שדמי, שודד גברים ידוע, שתמיד מחפש דרך עקלקלה איך לעקוץ ולסחוט את הגבר הגרוש.

כפי שניתן לראות הבעל עמנואל ניקפהמה מספק שירותי אבטחה לאוניות קרוז “מנו”.  הוא עשה חיל בעסקיו ואשתו נהנתה מחיים טובים:   דירה ברח’ אשר ברש בהרצליה, דירה ברח’ האצל 6 גבעתיים ווילה מפנקת בקופנגן תאילנד.  הגירושין התנהלו אצל השופטת שפרה גליק (שבינתיים פרשה אבל גרמה המון נזק לאבות גרושים ויש לה דם מתאבדים על הידיים).

אקטואר יניב בוכניק – שיטות איזון משאבים בפרספקטיבה פמיניסטית

השופטת שפרה מיד פסקה לטובתה של אורית ניק מזונות אזרחיים על הצד הגבוה (שזה דמי בטלה ופרזיטיות), ועוד כל מיני חיובים “זמניים” על הצד הגבוה.  שפרה גליק מינתה אקטואר יניב בוחניק שמצא שדווקא האישה צריכה להחזיר לבעל כל מיני תשלומים שקיבלה מראש שלא היתה צריכה לקבל, ששתי חברות שהאישה טענה ששוות המון כסף (חברת גאיה וחברת מנו אבטחה בינלאוןמית) לא שוות כלום, אבל חברה אחת מ.ס. סקיוריטי ופרסונל שווה 9.7 מיליון ש”ח.

הבעל התלונן ששיטת החישוב של המומחה היתה שגויה, שהוא התעלם מהרבה הוצאות ומשכורות של החברה, וכך הקטין את ההוצאות וניפח את השווי, אבל כצפוי שפרה גליק התעלמה מכל הטענות האלה. שפרה גליק קבעה שהבעל חייב לשלם לאורית 4,868,000 מיליון ש”ח – מחצית מה 9.7 מיליון ש”ח.

בתמונה:  רוואה החשבון יניב בוכניק https://יניב בוכניק   שפושט את העור של גברים גרושים באיזוני משאבים מוטים ומגמתיים לטובת נשים.  בתמונה הוא חוגג על כספי הגברים אותם הוא שודד בשכר טרחתו המופרז.

יניב בוחניק אקטואר לאיזון משאבים שפושט את העור לגברים גרושים
יניב בוחניק אקטואר לאיזון משאבים שפושט את העור לגברים גרושים

 

רפי שדמי ושיטות סחיטת הגברים הבזויות שלו

הבעל עמנואל (מנו)  ניקפהמה לא הספיק אפילו לערער על הפסק דין של שפרה גליק, ואשתו רצה יחד עם רפי שדמי לבית משפט מחוזי לקבוע שהבעל פושט רגל.  הבעל כתב שאי אפשר בבת אחת להוציא מחברה סכום אדיר של כמעט 5 מיליון ש”ח במזומן כשזה השווי על הנייר, והוא ביקש פריסה לתשלומים.

רפי שדמי סחטן הגברים המדופלם ב 2012
רפי שדמי סחטן הגברים המדופלם ב 2012

ואנו שואלים, מה עבר בראשו של רפי שדמי כשהוא רץ לחנה פלינר ורצה ממנה שתכריז על ניק כפושט רגל, רק בגלל שהוא כתב שהוא לא יכול לשלם בבת אחת את שווי הנייר של החברה שבבעלותו? נניח שהבקשה היתה מתקבלת, הרי מייד היו חוזים מתבטלים, ספקים היו מפחדים לעשות עסקים עם החברה תחת התראת פשיטת רגל והעסק היה קורס לחלוטין והשוווי של החברה היה יורד לאפס.

גם השופטת חנה פלינר היתה ממנה מנהל מיוחד או כונס שהיה גוזר על כל הסכום 20%  עמלה.  אז מה בדיוק הניע את רפי שדמי לעשות את הצעד הזה?

התשובה היא סחיטה ונקמה.  הגשת הליך כזה היא בפירוש סחיטה פלילית שנועדה לייצר קלפי מיקוח כדי שרפי שדמי יוכל לגבות מהר יותר את שכר הטרחה שלו מאורית ניק לביא.  להערכתנו מגיע לרפי שדמי מאורית לפחות מיליון ש”ח על עבודתו (25%).

להלן פרטים נוספים על המקרה.  נציין שפסק הדין של שפרה גליק צורף ע”י רפי שדמי לבקשה להכריז על פשיטת רגל, וכך הפך מסמך חסוי מבית משפט למשפחה, לנספח בתיק פתוח לציבור ולעיון כולי עלמא. אורית ניק יכולה להלין אך ורק נגד העורך דין שלה רפי שדמי שהפך את כל ענייניה הכספיים לפתוחים לעייני כל הציבור כשהלך והגיש הליך אזרחי של פשיטת רגל בדלתיים פתוחות.

מי זאת השופטת חנה פלינר ואיזה ערכים ירשה מאביה אבנר מנובסיץ?

בתמונה:  השופטת חנה פלינר אצלה כל אישה מקבלת אוטומטית הפטר מלא על כל החובות מטעמי העצמת נשים

נציין רק שחנה פלינר היא ביתו של גנב מדופלם ומורשע, עו”ד אבנר מנוסביץ, אשר בהיותו בן 82 הודה בפני ועדת האתיקה של הלשכה שהוא גנב 9 מיליון ש”ח מלקוחותיו.  https://הבכיר לשעבר בלשכה שהודה בקבלת דבר בתחבולה במקום גניבה .

בגלובס מסופר ש”אבנר מנוסביץ, בן 84, הוא עו”ד שמוכר לרבים מקהילת המשפטנים. הוא אביה של שופטת בית המשפט המחוזי בת”א חנה פלינר ובעבר גם שימש בתור יו”ר ועדת האתיקה הארצית של לשכת עוה”ד. בנובמבר 2018 הוגש נגדו כתב אישום חמור בגין ריבוי עבירות של גניבה בידי מורשה ועבירות של שימוש במרמה, בערמה ובתחבולה במזיד ובכוונה כדי להתחמק מתשלום מס. כתב האישום התייחס למעשים שביצע לכאורה עו”ד מנוסביץ עשור קודם לכן, בין השנים 2008-2010.  כתב האישום המקורי גולל כיצד נהג עו”ד מנוסביץ לכאורה בכ-9 מיליון שקל מכספי לקוחותיו כבתוך שלו. באישום נטען כי כספים שהועברו לעו”ד מנוסביץ בנאמנות, על ידי קבוצת רכישה שחפצה במימון עסקת קומבינציה לבניית בניין בן 47 דירות, שימשו בפועל את עו”ד מנוסביץ לצרכיו האישיים, לרבות מימון הוצאות משרדו, משכורות לעובדיו, תשלום חובות קודמים ועוד. כל זאת ללא ידיעתם ואישורם של המשקיעים”.

לשכת עורכי הדין הישעתה את מנוסביץ לצמיתות אבל בפרקליטות החליטו לוותר לו על כתב האישום – רק בגלל שהבת שלו שופטת, חנה פלינר.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001312421

 

כתבה בניוז 1:  נדחתה בקשה להתראת פש”ר לעמנואל ניקפהמה

ניקפהמה עוסק באבטחת אוניות ובכוח אדם בארץ ובחו”ל אשתו לשעבר טענה שלא שילם לה 4 מיליון שקל ביהמ”ש דחה את הבקשה: פסק הדין עדיין אינו חלוט
▪ ▪ ▪
אורית ניק-לביא, גרושתו של עמנואל ניקפהמה, מבקשת (15.10.17) מבית המשפט המחוזי בתל אביב להמציא לו התראת פשיטת רגל. לדבריה, ניקפהמה מנהל עסקי אבטחת אוניות בחו”ל באמצעות חברת מנו אבטחה, וכמו-כן הוא הבעלים של חברת מנו אגו לגיוס כוח אדם ולתיירות.

בבקשה נאמר, כי בחודש ספטמבר ניתן בבית המשפט למשפחה פסק דין אשר חייב את ניקפהמה לשלם לרעייתו לשעבר 4 מיליון שקל, בעקבות תביעתה לאיזון משאבים. השופטת שפרה גליק קבעה במאי 2015 מסת הנכסים בני האיזון ומינתה את רו”ח יניב בוכניק לקבוע כיצד יחולקו. בחודש שעבר אימצה גליק כמעט במלואה את חוות דעתו של בוכניק.

בבקשה, שהוגשה באמצעות עו”ד רפי שדמי, נטען, כי החייב הודה בחוב כלפי המבקשת בסך 4 מיליון שקל. הוא הבטיח לשלם לה 2 מיליון שקל תוך חצי שנה ואת היתרה בתוך שנתיים, אך סכומים אלו לא שולמו.

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, חנה פלינר, דחתה על הסף את הבקשה, באומרה שהיא מוקדמת מדי, שכן פסק הדין עליו מסתמכת ניק-לביא עדיין איננו חלוט וניקפהמה אף הגיש בקשות נוספות באותו תיק. פלינר גם דחתה בקשה של ניק-לביא לעיון חוזר בהחלטתה.

https://www.news1.co.il/MemberLogin.aspx?ContentType=1&docid=395722&subjectid=1

 

בתמונה הגרושה החמדנית ב 2012

אורית ניק לביא ב 2012 גרושה חמדנית העושקת את בעלה
אורית ניק לביא ב 2012 גרושה חמדנית העושקת את בעלה

בתמונה הגרושה החמדנית אורית ניק לביא ב 2018

אורית ניק לביא ב 2018 שודדת בעלים גולדיגרית
אורית ניק לביא ב 2018 שודדת בעלים גולדיגרית
בקשה התראת פשיטת רגל אורית ניק לבביא

למה חנה פלינר נוזפת בבעל? 

ראו גם החלטה של השופטת הפמיניסטית חנה פלינר אשר נוזפת בבעל ניק מדוע בכלל הגיש התנגדות.  לא הצלחנו להבין מדוע היא נוזפת?  האישה אורית ניק לביא הגישה בקשה לקבוע שבעלה פושר רגל.  אם הוא לא יתנגד השופטת יכולה לקבל את בקשת האישה בהעדר התנגדות.  אז מדוע חנה פלינר נוזפת? ככה זה אצל פמיניסטיות.  הן צריכות לנזוף על משהו אחרת הדגדגן לא נרגע.

החלטה חנה פלינר התנגדות הבעל לא היה מקום לה אורית ניק לביא
Views: 105

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *