EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פרשה 512: התובע ניסים מרום נוקם את האגו תפר תיק איומים לאיציק אברג’יל שאמר לו “אני נותן לך עצה לסגור את התיק”. נקמת ניסים מרום על סירוב לקחת עסקה גרועה

ניסים מרום תופר תיקים לנקום את האגו הרמוס שלו

כשבפרקליטות רוצים ללחוץ על נאשמים להודות ולסגור תיק בעסקה, וזה לא מצליח להם, הם נוקמים.  הנקמה שהיא קלה לביצוע היא תפירת תיק חדש על שטות, וכך עשה ניסים מרום, התובע בפרשה 512.

מדובר בםפרשת ענק שהחלה ב 18/5/2015 ועדיין לא הסתיימה.  אז נעצרו עשרות אנשים וכולם הואשמו בהשתייכות לארגון פשע אברג’יל.  ייחסו לכולם את המעשים של האחרים באמצעות קשירת קשר, והדביקו לכל מיני נאשמים כל מיני סעיפי אישום על בלדרות סמים, ניסיונות חיסול ומה לא בלי קשר מי עשה ומי לא עשה ואם בכלל המעשים משוייכים ל”כנופיית אברג’יל”.

ניסים מרום מומחה בתפירת תיקים פרקליט מהגהנום פרשה 512
ניסים מרום מומחה בתפירת תיקים פרקליט מהגהנום פרשה 512

התובע ניסים מרום חשב שאיציק אברג’יל יבוא אליו על ארבע ויתחנן לעסקה, אבל לאברג’יל יש ביצים.  עורך הדין ניסים מרום, התובע הראשי בתיק, הסביר באחד הדיונים:  “נוכח בקשת הסנגורים למצות את הליכי הגישור והסכמתנו לכך, אנחנו מבקשים לבטל את עדות עד המדינה בשלושת המועדים הקרובים. אם תהיה הסכמה בעניין מצדו של יצחק אברג’יל, גם שאר הנאשמים יסכימו להיכנס להליך גישור מזורז. במסגרתו נדע אם התיק יסתיים בהסדר כלפי כל הנאשמים“.

ניסים מרום הפעיל על אברגיל את כל סוגי הלחץ שבעולם, כי אם אברג’יל קורס, כל שאר הנאשמים קורסים, והתיק יסתיים בניצחון לפרקליטות.  אבל ניסים מרום יודע שהתיק שלו חלול ויש בו חורים, ושבפרקליטות תפרו תיק שיהיה קשה להם להוכיח.  לאחר כ 3 שנים של מגעים ושיחות עם אברג’יל, כשניסים מרום פשוט מתחנן שארברג’יל ייקח עסקה, וזה לא הצליח לו, באה הנקמה הצפויה:  מרום תקע לאברגיל כתב אישום אידיוטי, פסיכי ואפילו מצחיק.

ניסים מרום תופר תיקים לנקום את האגו הרמוס שלו
ניסים מרום תופר תיקים לנקום את האגו הרמוס שלו

מה כבר קרה?  האולם בתל אביב מלא ומפוצץ בנאשמים ובעורכי דין.  השופטת הראשית בהרכב היא גיליה רביד, צנונית מג’ונג’נת אשכנזיה שרק רוצה להרשיע.  היא פשוט מתה כבר להרשיע.  כל פעם שסנגור פותח את הפה, היא צורחת עליו צרחות של אשכנזיה פסיכופטית. אבל מידי פעם היא אוספת את הניירות שלה עם השניים האחרים ונכנסת ללשכה מאחורי האולם.  או אז, כולם באולם משחררים לחץ כי המכשפה המג’ונג’נת יצאה, ואפשר לקחת נשימה ארוכה ולהשתחרר.  כולם שם מברברים בירבורים, מריצים דחקות, מנסים להעביר את הזמן עד שהמכשפה תחזור.  ארי הכל הם תקועים יחד באולם קטן כבר 5 שנים באותו תיק עם אותם סיפורים לעוסים.

גיליה רביד השופטת האשכנזיה המג'ונג'נת רק רוצה להרשיע
גיליה רביד השופטת האשכנזיה המג’ונג’נת רק רוצה להרשיע

על רקע זה החל קשקוש חולין סתמי בין אברג’יל לתובע ניסים מרום.  באמת שאלו הבלי סרק שרק נועדו להעביר את הזמן בצחוקים, כי ממילא כולם תקועים שם מ 8 בבוקר עד 3 בצהריים ביחד.  לניסים מרום עלה הסעיף, והוא תפר תיק. כל השאר מפורט בכתבה של אבי כהן 24/11/2020.

בתמונה מתחת:  צוות תופרים תיקים בהובלת ניסים מרום:  המתפרה בפעולה:  הצוות מונה 13 פרקליטים: עו”ד ניסים מירום, עו”ד אילה אורן, עו”ד מיכל מזור, עו”ד גיא גורן, הערפדה צמאת הדם עו”ד שרון הר ציון, עו”ד איריס רמתי, עו”ד ניר ביטון, הערבושית המזוהמת עו”ד אלכסנדרה קרא ביתו של הנבלה ג’ורג’ קרא החרא, עו”ד הילה כהן, עו”ד נתנאל בוג’ו, עו”ד דנה אלון, עו”ד אביטל ריבנר אורון ועו”ד איתן פינקלשטיין.

צוות תופרי תיקים פרקליטי פרשה 512 בהובלת ניסים מרום
צוות תופרי תיקים פרקליטי פרשה 512 בהובלת ניסים מרום

אברג’יל ורוחן מואשמים שאיימו על התובע בתיק 512

נגד שני ראשי ארגון הפשע, שהואשמו בעבר ברצח, הוגש כתב אישום לפיו איימו על עורך הדין • “זאת ההזדמנות האחרונה, תסגור את התיק”

לפי כתב האישום, אברג’יל אמר לתובע: “זאת ההזדמנות האחרונה, תסגור את התיק הזה… זו העצה הכי טובה שאני נותן לך”, ואבי רוחן הוסיף: “שמעת, זו הזדמנות אחרונה”.
בשנת 2015, הוגש נגד השניים ונגד 16 אחרים כתבי אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב, המייחס להם עבירות רצח בכוונת תחילה, ניסיונות רצח, סמים וארגון פשיעה. על פי כתב האישום, אברג’יל ורוחן איימו על התובע בשני מועדים שבהם נערכו דיונים באולם בית המשפט.
יצחק אברג'יל בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ב-2017 // צילום: גדעון מרקוביץ'

יצחק אברג’יל בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ב-2017 // צילום: גדעון מרקוביץ’
הפעם הראשונה בה אוים התרחשה לפני כשלושה שבועות, כאשר רוחן הובא לדיון, במהלכו הבחין עורך הדין כי באולם נכחו דמויות לא מוכרות. הוא פנה להרכב השופטים והלין על הבאתו של רוחן לדיון שאינו עוסק בעיינו. עשרה ימים אחר כך, נערך דיון המשך במסגרת פרשה 512, ובמהלך הפסקה שהתקיימה בצהריים ועל רקע מה שאירע, רוחן פנה לעורך הדין ואמר לו “תגיד, מה קרה בדיון שעבר, אתה מפחד על עצמך?”. בתגובה, ענה לו התובע: “אני לא מפחד על עצמי, אני מפחד מהתכנונים שלך על אחרים”. למשמע דבריו, רוחן חייך ואמר: “אל תדאג, מי שצריך ללכת – ילך”. הוא גם הוסיף ואמר: “אתה חושב שאני צריך את האולם להוציא הוראות, יש לי את הדרכים שלי”.
כעבור מספר ימים, נערך דיון נוסף במסגרתו נשמעו סיכומי ההגנה מטעם אברג’יל. במהלך הפסקה בדיון, פנה אברג’יל לעו”ד ושאל אותו: “אתה מתכוון להיות סנגור לאחר שהתיק ייגמר?”. בתגובה, השיב לו התובע: “מה אתה מתכוון לעשות לאחר שהתיק ייגמר?”, ואברג’יל ענה כי בכוונתו ללמוד קרימינולוגיה. רוחן, ששמע את השיחה בין השניים, אמר לעו”ד: “אתה לא יודע מה הוא הולך לעשות”, וחזר על כך מספר פעמים.
בהמשך, נעמד אברג’יל, נשען על דלת תא העצורים, פנה לתובע ואמר: “תסגור את התיק, תסגור את התיק הזה”. עורך הדין השיב לו “זה התיק היחידי שאני מוכן לסגור”, תוך שהוא סוגר את תיקו האישי. בשלב זה, אברג’יל הרצין פניו, שב ואמר לו “זאת ההזדמנות האחרונה. תסגור את התיק הזה”, הוסיף “זו העצה הכי טובה שאני נותן לך”, והתיישב בספסל הנאשמים. מיד אחר כך, פנה גם רוחן לעו”ד ואמר לו “שמעת, זו הזדמנות אחרונה”.
Views: 61

One Comment

  1. ניסים “מרום”, עוד מזרחי זבל משכונתץ פשע. פחד להיות עבריין קטן ולכן פנה לעבודה כתופר תיקים. יש הרבה כאלו בכל המחוזות. למשל, ברוך יעקובי מפמ”ד, זבל משת”פ ותופר תיקים כנגד חפים מפשע. פעם היה לו פייסבוק בו הצטלם עם כל החברים העבריינים שלו מב”ש. כשהתקבל לפרקליטות מחק את הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *