EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אבא אתיופי בנימין גזהאן תובע בפלורידה את ויצ”ו, שוסטרמן, עו”ס יפעת מויאל ואת נועם סולברג ויצחק עמית שחטפו לו 5 ילדים למרכזי חירום ופנימיות פסיכיאטריות

חדשות מענגות. יש אבות שחוטפים להם את הילדים והם מתאבדים או מציתים את עצמם, ויש אבות היוצאים למלחמה. האבא בנימין גזהאן החליט שלא לשתוק ויצא למלחמה. הוא תבע את וי”צו ואת שוסטרמן בארה”ב, בפלורידה – היכן שהם מגייסים כספים כדי לחטוף ילדים בישראל ולכלוא אותם בפנימיות. על הדרך הוא גם תבע את השופטים הישראלים שנפנפו אותו, ובראש ובראשונה השופט נועם סולברג, אחד השופטים הכי מאוסים בבית המשפט העליון ואת אסתר חיות שהוא כפיף לה. סולברג הוא השופט שביטל לשופטת המופתעת רונית פוזננסקי (זו שתיאמה מעצרים עם המשטרה) את הפיטורין שלה, וקבע שהמופתעות שלה מצדיקה רק נזיפה ולא פיטורין.

בנימין גזהאן הוא אתיופי לא יהודי והוא אבא ל 7 ילדים יפים, מוכשרים ודוברי 3 שפות כשפת אם (עברית, אנגלית ואמהרית). כולם מוצלחים וכולם ילדים עם ציונים מעולים. באוגוסט 2018 הבת הבכורה נאנסה כשהייתה בגיל 15. בנימין ואשתו ניגשו לרווחה וביקשו עזרה, שישבצו את הבת בקבוצות טיפוליות לנפגעות עבירות מין. פקידת הסעד יפעת מויאל ראתה לפניה הזדמנות לחטוף 7 ילדים למוסדות הרווחה, וכך היא עשתה. הנ”ל הוציאה צו חירום, בלי לקבל אפילו אישור משופט ושלחה ניידות משטרה לקיטנה לתפוס כמה ילדים שאפשר ממשפחת גזהאן. במקרה היו שם 5 ילדים, ו 2 נשארו בבית. יפעת מויאל חטפה את כל החמישה ודחפה אותם למרכזי חירום שמופעלים ע”י מנזרים דוברי ערבית. מויאל תקעה את הילדים במנזרים שנה וחצי למרות שמותר להחזיק ילדים במרכז חירום רק 3 חודשים. הילדים מאוד סבלו כי כל הילדים שם היו דוברי ערבית, וילדי גזהאן לא דוברים מילה בערבית, והילדים הערביים מאוד גזעניים כלפי ילדים בעלי צבע שחור.

כל הניסיונות לפנות לבית המשפט לנוער ולדרוש החזרת הילדים הביתה (בין השאר אמנת הפליטים של האו”ם מחייבת כי רק במקרים קיצוניים ביותר יוציאו ילדים מהוריהם הפליטים, ואם כבר אז יש להחזיק אותם במוסדות מותאמים לשפתם, ולמורשתם) נכשלו. כל שופטי הנוער בישראל הם חותמות גומי של העובדות הסוציאליות). המקרה הגיע עד בית המשפט העליון, והשופט נועם סולברג נפנף את בנימין גזהאן כמו יתוש טורדני. הוא אפילו לא טרח למלא דף וחצי. האב החליט ללמד את הדוס הזחוח נועם סולברג לקח, וכך עשה. האב הגיש תביעה בפלורידה בגין הפרת אמנת האו”ם בדבר זכויות פליטים, סחר בילדים, כליאת ילדים ותקיפת ילדים.

לא בכל יום ניתן לראות הזמנה לדין חתומה ע”י שופט אמריקאי אשר מזמן את אסתר חיות לבית המשפט כנתבעת על פשעים נגד האנושות, וזה לכשעצמו מענג במיוחד.

להלן ההחלטה הפוטרת את בנימין מתשלום אגרה:

ולהלן ההזמנות לדין לשופטים ולעובדות הסוציאליות חתומות כדין:

וזוהי תגובת מדינת ישראל בשם הנתבעים:

וזוהי ההחלטה המנפנת של נועם סולברג. אנו בטוחים שהוא ימשיך לאשר חטיפות ילדים של עובדות סוציאליות. זה חשוב במיוחד לדוסים הסרוגים שכן משפחות רבות של דתיים סרוגים מתפרנסים כמשפחות אומנה ולכן מנגנון חטיפות הילדים מאוד חשוב לשופטים מזנו של סולברג.

וכך נראית ילדה שנחטפת ע”י עו”ס יפעת מויאל לפנימיות:

בתמונה שלפניכם חוטפת הילדים חסרת הרחמים תמר טיאר תורג’מן מירושלים:

תמר טיאר תורג’מן ששה ועולצת לחטוף ילדים

Views: 14

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *