בית המשפט

אביב שמידר הוא היחצ”ן-תדמיתן שיועץ לאהרון ברק לעשות בליץ נגד יריב לוין “חרוזי רעל” “תנו לי כיתת יורים”. משמש גם יועץ הסתרים של אסתי חיות

9/1/2023.  עו”ד ויחצ”ן אביב שמידר הוא מי עומד מאחורי בליץ הראיונות של הקשיש הגריאטרי אהרון ברק בלא פחות מ 5 “ראיונות” ליקוקיישן בהם הוא תוקף את שר המשפטים החדש יריב לוין ואת ממשלת הליכוד-חרדים.

בבת אחת נחתו על הציבור בישראל לא פחות מ 5 “ראיונות” של אהרון ברק בהם הגרוטאה אהרון ברק משתמש בביטויים פומפיוזיים וגרנדיוזיים נגד תוכניות הרפורמה ביחסי הגומלין כנסת-בימ”ש עליון, ובעד הגנה על “המהפכה החוקתית שהוא הוביל לפני 35 שנים” כשהיה בשיא כוחו והערצתו.

יועץ הסתרים הוא אביב שמידר, מי שהיתה לו לשכה בתוך בית המשפט העליון והוא היה יועץ התקשורת הפרטי של אסתי חיות (ללא מכרז כמשרת אימון).

בעברו עבד אביב שמידר במשרד תדמור לוי, בדיוק אותו משרד בו עבדה גלי בהרב מיארה לפני שגדעון סער שלף אותה משם,  והצניח אותו לתפקיד יועמ”שית לממשלה.   Aviv Shmider

ביטויים מעולם היח”ץ:  הרפורמה במשפט היא שרשרת חרוזי רעל

הביטויים בהם השתמש נלקחים מעולם יחסי הציבור ולא מעולם המשפט “אני מוכן לעמוד מול כיתת יורים”, צונמי, ממשלת חרוזי רעל, חורבן הבית, מלחמת אזרחים, ועוד ועוד, והוא גם מציג עצמו במגלומניה כמי שהשרים והממשלה צריכים להתייעץ איתו (חחח…..איתו.. חחח)  כדי למנוע נזק למדינת ישראל, ומרהיב עוז וממליץ לביבי לעשות עסקת טיעון ולהודות בשוחד והפרת אימונים כדי לשמור על תדמית מוסד השפיטה בעיני הציבור….

הנה כמה חרוזי רעל שאמר לדנה וייס וברוך קרא (שני שופרות רעילים ובלתי אמינים): “הרפורמה שעל השולחן היא שרשרת חרוזים.  לא מזהב ולא מכסף אלא חרוזי רעל, ואם המחרוזת תעלה על צווארנו ותוגשם במלואה, אני רואה בזה תחילת חורבן הבית השלישי משום שחורבן הבית השני נגרם ע”י מלחמת אחים.   המחרוזת, ההצעות האלה, היא בעצם הצונאמי שיביא את מלחמת האחים.

יידענה כל אחד ממיליוני אזרחי ותושבי המדינה כי אם הרפורמה תיכנס לתוקפה הזכות לכם לכבוד, לחירות ולחיים תיפגע באופן קשה”.

 

 

 

אהרון ברק הרפורמה במשפט היא שרשרת חרוזי רעל
אהרון ברק הרפורמה במשפט היא שרשרת חרוזי רעל

 

ועוד:  “ישראל תהפוך לדמוקרטיה חלולה כמו בפולין והונגריה”, “הייתי שמח להידברות אבל איש לא פנה אלי ולא החלפתי בחיי מילה עם יריב לוין”, “נתניהו היה מוכן להודות במרמה והפרת אמונים, הוא קיבל רגליים קרות במהלך המגעים לעסקת טיעון וזו טרגדיה”, “אם הייתה עסקת טיעון רפורמת לוין לא היתה באה לעולם”. 

 

 

 

 

בריאיון ל’כאן 11′ אמר אהרון ברק : “השר לוין אסף את כל ההצעות הרעות שהציעו במשך השנים, חיבר אותן ביחד לאיזה שהיא שרשרת חונקת את הדמוקרטיה הישראלית. אין לך רעה גדולה מזו מהפיכה חוקתית. הדבר המקביל זה מהפיכה של טנקים”.

“רואים בי אויב העם, חשבתי שאני משרת את העם. שאני עושה ככל יכולתי כדי שפסקי הדין שנתתי, אלפים, פסקי דין שמתחברים עם ההיסטוריה שלנו, עם הציונות שלנו, עם הביטחון שלו”

עוד הוסיף אהרון ברק: “אני לא רואה את עצמי כאקטיביסט בכל מקרה, אני לא רואה את עצמי כשמרן. אז צר לי שאני הבאתי את.. שחושבים שאני  הבאתי הטלטלה הזו. אם היו חושבים שלהרוג אותי יפסיק את הטלטלה הזו, אני מוכן לעמוד בפני כיתת יורים”.

 

אהרון ברק אני מוכן לעמוד מול כיתת יורים
אהרון ברק אני מוכן לעמוד מול כיתת יורים

 

השופט לשעבר אהרון ברק התראיין גם בחדשות 12 ושם אמר כי “הרפורמה שעל השולחן היא חרוזי רעל, ישראל תהפוך לדמוקרטיה חלולה כמו בפולין והונגריה, נתניהו היה מוכן להודות במרמה והפרת אמונים, הוא קיבל רגליים קרות במהלך המגעים לעסקת טיעון וזו טרגדיה. אם היית עסקת טיעון רפורמת לוין לא היתה באה לעולם”.

 

אביב שמידר מומחה לדרמה תקשורתית, נבואות זעם ותחזיות אפוקליפטיות

ובכן לאהרון ברק יש לשכה בבית משפט עליון ולידו יש לשכה שבה יושב היועץ תקשורת של אסתי חיות.  קוראים לו עו”ד  אביב שמידר והוא זה שמכניס בפה של אהרון ברק קליק-בייטים, ביטויים שאפשר לעשות מהם כותרות לוהטות בעיתונים.

מדובר במומחה לדרמה.  תפקידו הוא ללמד את אהרון ברק איך לא להיות משעמם ולעשות דרמה.

 

אביב שמידר יחצנות זבל רעילה לאסתי חיות והנהלת בתי המשפט
אביב שמידר יחצנות זבל רעילה לאסתי חיות והנהלת בתי המשפט

מי זה אביב שמידר? מאיפה הוא צץ?  מי מנענע אותו?

בכתבת יחסי ציבור עצמית שאביב שמידר הוציא דרך לקקן החצר של בימ”ש עליון ביני אשכנזי בהארץ, הוא מעיד על עיסתו שהוא “בוגר התוכנית למצטיינים של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן, ושימש בעבר ראש דסק חדשות בעיתון “הארץ”.  “עם סיום לימודיו, התמחה ועבד במשך כמה שנים במשרד עורכי דין בתל-אביב”.

 

אביב שמידר הוא יחצן התקשורת שמתפעל את אהרון ברק להתנפל על ממשלת ביבי
אביב שמידר הוא יחצן התקשורת שמתפעל את אהרון ברק להתנפל על ממשלת ביבי

 

אסתי חיות בחנה אותו אישית והחליטה לפטור אותו ממכרז “כי זו משרת אמון הפטורה ממכרז”.

אביב שמידר וגלי בהרב מיארה עבדו יחד ב”תדמור לוי”.  צירוף מקרים????

בהודעה הרשמית השמיטו את שם אחד המעסיקים הקודמים של אביבושקה.   OH – אורנשטיין חושן תקשורת שבבעלות הדן אורנשטיין ואיתמר חושן.
מה שלא מפרסמים זה באיזה משרד עו”ד הוא עבד.  ובכן אביבושקה עבדה ב”תדמור לוי”.
ומי עוד עבדה במשרד תדמור לוי?  גלי בהרב מיארה!!!!
??? NEED WE SAY MORE
ומי שלף את גלי בהרב מיארה והביא אותו למשרת היועמ”שית?  גדעון סער.
??? NEED WE SAY MORE
גלי מיארה בהרב זנזונת חונטה צבועה ומחומצנת
גלי מיארה בהרב זנזונת חונטה צבועה ומחומצנת

רויטל סויד שפחת המין של אפי נוה גויסה להגנתו של אהרון ברק

 

רויטל סויד התקדמה לפוליטיקה בזכות הזין של אפי נוה
רויטל סויד התקדמה לפוליטיקה בזכות הזין של אפי נוה

 

 

אסתי חיות נלחמת להעצמת השחיתות בשפיטה - הפיראטית השחורה
אסתי חיות נלחמת להעצמת השחיתות בשפיטה – הפיראטית השחורה

 

 

אסתי חיות זנזונת חונטה אליטיסטית שמפחדת מהרפורמה
אסתי חיות זנזונת חונטה אליטיסטית שמפחדת מהרפורמה

 

סידרו לאהרון בררק כתבת ליקוקי תחת אצל שלמה בוצ’אצ’ו

 

יש גם עלון פראבדה שנקרא מגזין בית המשפט ובו מלקקים לשופטים הכי נאלחים ועושים להם יחסי ציבור.  כותב הכתבות העיקרי שם הוא שלמה בוצ’אצ’ו.

ככה נראית כתבת ליקוקי ישבן של שלמה בוצ’אצ’ו על אהרון ברק:

 

אהרון ברק כתבת ליקוק של שלמה בוצ'אצ'ו
אהרון ברק כתבת ליקוק של שלמה בוצ’אצ’ו

 

Views: 39

אהוד רופא דיספוריה חרמנית

אהוד רופא הוא שמה של עו"ד שני רופא אשר זנחה את השם ופינתה אותו לשימוש ע"י כל דיכפין. לטענתה של שני רופא השם אהוד רופא עושה לה דיספוריה.

Related Articles

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button