EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אבי חימי קיבל בחינם את עוה”ד של שקמה ברסלר לתבוע את הילה יחזקאל ואיילה חסון 9.2 מיליון ש”ח (633,000 ש”ח על כל קילו שאיבד ממשקלו)

אבי חימי עם דמות משפטית האם זה יעקב שפסר

אבי חימי הגיש היום תביעה נזיקית בלשון הרע נגד הפילגש הילה יחזקאל, איילה חסון וערוץ 13.  אלא שחימי עשה טעות מרה בכך ששכר את עוה”ד של מחאת שקמה ברסלר, שגם מייצגים את שקמה ברסלר, ועוד כל מיני אנשי מחאה נגד הדיקטטורה. חימי נ’ יחזקאל.  תא 14119-04-24.  מחוזי מרכז.

 

התיק נקבע לדיון אצל השופט יעקב שפסר JACOB SPASSER.  7/4/2024.  האם זה שפסר בתמונה?

 

אבי חימי עם דמות משפטית האם זה יעקב שפסר
אבי חימי עם דמות משפטית האם זה יעקב שפסר

טעות מרה לבחור את עוה”ד של שקמה ברסלר

 

הבחירה של עוה”ד המזוהים עם שקמה ברסלר ממצבת את אבי חימי בעמדה לא נעימה מול הציבור.  זה משייך אותו (חימי) לשקמה ברסלר, אישה מתועבת ושנואה, וממצב אותו באותה צורה שהיא נראית בציבור, בהמה גסה, אטומה, שמתקשה לספוג ביקורת ותובעת את כל העולם על מיליונים…..כאילו היא אמא תרזה, מסכנה שרק בטעות נפלט לה ש”ביבי יישאר בלי צבא”….

למה חימי עשית את זה?  אין מספיק עורכי דין?  למה לא לקחת את רון לוינטל שהוא לא מזוהה פוליטית עם אף אחד והוא מזוהה רק עם עשיית כסף????

הטינופת של שקמה ברסלר מתגלגלת ונדבקת אל חימי.  חבל.  רחמים.  מרסי.

אגב… אם חימי טוען שהילה יחזקאל היתה הידועה בציבור שלו (פילגש) אז בכלל מקום השיפוט הוא בית המשפט למשפחה, ואז זה יהיה בדלתיים סגורות.  אבל ככה הוא יאבד את האימפקט הפרסומי שרצה להשיג.  אילו היה תובע בבימ”ש למשפחה היה גם יכול לשלם רק 92,000 ש”ח.

אבל הנה לכאורה יש לו 230,000 ש”ח אגרה לשלם בבימ”ש מחוזי.  איך זה מסתדר עם הטענה שלקוחות לא רוצים את שירותיו יותר?????

 

בתמונה משמאל אוהד רוזן, העו”ד הפסיכו ששכנע את חימי לבזבז 230,000 ש”ח אגרה.  מימין הבן/בת זוג שלו איתי סגר שמלווה את פלנגות שקמה בתביעות ההשתקה שלה צמוד צמוד. שניהם אוהבים דיק, אבל לא אוהבים דיק-טטורה.

 

פלנגות התרעלה בשירות החמאס והנוחבה אוהד רוזן ואיתי סגר
פלנגות התרעלה בשירות החמאס והנוחבה אוהד רוזן ואיתי סגר

עו”ד חימי לא שילם אגרה ולא שילם שכר טרחה.  הכל ממומן ע”י הפדרציות היהודיות של אמריקה

 

אבי חימי בחיים לא היה משלם 230,000 ש”ח על תביעת סרק שכזו מכספו.  הוא יודע כמה קשה לתבוע נשים בישראל.  הוא יודע כמה קשה לשופטים לקבוע שנשים העלילו על גבר עלילת שווא.

אבל הפדרציות היהודיות מאמריקה והקרן החדשה לישראל מעמידים עורכי דין בחינם ומשלמים את כל האגרות, אז למה לא לתפוס טרמפ?????

כתב תביעה “מגילה” בלי שכתוב שום דבר חדש

 

הכתיבה של המגילה (כתב התביעה) ארוכה ומשעממת.  עמודים שלמים מבוזבזים על ציטוט החוקים.  בשביל מה?  כי אין לך משהו טוב יותר למלא דפים?

לא ציינת למי הופצו פרסומי לשון הרע?  למי הופצו התמונות של הזין שלך ע”י הילה יחזקאל?  מכיוון שלא נקבת בשם של מי שקיבל את התמונות של הזין שלך, יהיה קל מאוד למחוק את הסעיף הזה בכתב התביעה.

עמוד שלם בזבזת על ציטוטים מתקנון האתיקה המקצועית של עיתונאים.  אבל התקנון הזה הוא בדיחה.  אף אחד לא פועל לפיו.  ראית את דליפמן פועל לפי תקנון האתיקה של העיתונאים כשהוא מקבל הדלפה מהפרקליטות?  בכלל, אתה לא בבית דין למשמעת של עיתונאים.  אתה במחוזי.  בלוד.  שכחת????

 

כדי להוכיח שאיילה חסון פעלה שלא לפי הסטנדרט העיתונאי המקובל בתעשייה, היית צריך להביא חוות דעת של מומחה מהתעשייה.  אף אחד לא יכתוב לך חוות דעת כזו לאור תקדימי אילנה דיין.

אתה חימי קורבן של השפלה מינית?  באיזה עולם אתה חי?  

 

בכלל למה בחרת לטעון שאתה קורבן של הטרדה מינית בגלל הפצה של תמונות של הזין שלך?  איך הוטרדת מינית מזה שהופצו התמונות של הזין שלך?  אתה בחרת להוריד את המכנסיים.  אתה היית צריך לצפות שאם אתה נשאר בלי מכנסיים, אתה יכול להיות מצולם. אם לא ע”י הילה יחזקאל אז במצלמות אבטחה. חה. חה.

ואיך התמונה של הזין שלך “משפילה” אותך?  אם הזין שלך קטן מיד זה אולי משפיל, אבל למה אחת כמו הילה יחזקאל שיש לה שפע של איברי מין זמינים וגדולים שמוכנים לתקוע אותה, תתפשר על הגודל של מה שיש לך להציע?????

 

טוב היית עושה אם היית מתמקד בטענה של הפרת פרטיות, ולא בטענה שאתה קורבן של הטרדה מינית, כי זה מגוחך.

 

צפו כאן בהילה יחזקאל בעימות משטרתי מול מוטי לייבל, בשנה הראשונה בה קיבלה רישיון, 2017, והתחננה שהוא יביא לה לקוחות רווחה.  בסוף היא תקעה לו תלונה של הטרדה מינית.  ראו מה היא אומרת.  במשטרה אצל השוטר איגור אייזמן.

 

 

חימי יא חמימי…. איפה הנזק שלך ב 9.2 מיליון ש”ח????

 

אתה דורש 9,200,000 ש”ח פיצויים, ומוכן לשלם 230,000 ש”ח אגרה למדינת ישראל.  אבל איפה הנזק שלך?  הזין שלך שווה 9.2 מיליון ש”ח????

כל הפרסומים שאיילה חסון עשתה הם אירוע של מסכת עובדתית מתמשכת אחת, ועל זה אפשר להוציא לא יותר מ 70,000 ש”ח “ללא הוכחת נזק”.  את שאר הנזק אתה צריך להוכיח ולא הוכחת.

לא הסברת למה הפרסומים הם זדוניים, ולכן לא מגיע לך הכפלת הנזק ללא הוכחת נזק ל 140,000 ש”ח.

היית צריך לכתוב מה המניע של הילה יחזקאל כדי לקבל הכפלת נזק.  האם זה נקמנות?  האם יש לה היסטוריה של סחיטת גברים קודמת?  האם זה מניע פוליטי (היא אשת ימין ואתה איש שמאל)?

אותו דבר לגבי איילה חסון.  למה לא עשית שיעורי בית לגלות מי הפעיל את איילה חסון?

למה לא לקחת חוקר פרטי לדובב את אנשי ההפקה של איילה חסון?

אתה הרי תובע את ערוץ 13, אבל בערוץ 13 יש לך חברים:  רביב דרוקר וברוך קרא אנשי שמאל מובהקים עם טיפים והדלפות מבפנים.  איך זה שהם לא גילו לך “מבפנים” מה הפעיל את איילה חסון נגדך? ולמה לא הבאת ראיה מוכחת אחת שהמניע הוא רדיפה פוליטית בגלל הדיק-טטורה?

יוצא שאתה נשאר עם תביעה על 70,000 ש”ח בלבד על הפרסומים של אילה חסון והראיונות של הילה יחזקאל אצל אילה חסון, כי אין לך טענה של זדון, ואין לך ראיות לנזק כספי בפועל.

גם לא התמודדת עם טענת ה”עיתונות האחראית” שעומדת לאיילה חסון, כמו זו שעומדת למערכת עובדה של אילנה דיין.

סתם כתבת שטויות.  הרי כמו שאתה אומר שאתה עו”ד מוערך, גם אילה חסון היא עיתונאית מוערכת.  הגיעה אליה ידיעה מאישה שטוענת שהטרדת אותה מינית.  על פי החוק בישראל (שאתה מכיר היטב) די בעדות יחידה של אישה להרשיע אותך על סמך אמינות בלבד.  איילה חסון קובעת שהילה יחזקאל אמינה.  לא צריך יותר מזה שום דבר. זה עיתונות אחראית כי היא פעלה בדיוק כפי שבתי המשפט הישראלים פועלים:  הרשעה על סמך עדות האישה נטו ובלבד.  כך על פי חוקי פמיניסטן.

ומה עם גיא פלג?  הוא הפיץ שאנסת את הילה בארומה!!!!

 

ושכחת שהילה יחזקאל התראיינה אצל גיא פלג?  שם היא סיפרה שאנסת אותה וגררת אותה לשירותים של ארומה ליד בית המשפט בראשלצ, ודחפת את הזין שלך לפה שלה, וגמרת לה בגרון.  מה עם זה?

בחרת שלא להתמודד עם זה בבית המשפט?  מכאן שיוצא שאתה מסכים מכללא שאתה אנסת אותה בשירותים של ארומה.

הרי לא ייתכן שתבחר על מה כן אתה תובע, ועל מה אתה לא תובע.  אם בחרת לא לתבוע על הפרסומים שביצעת אונס בפה המוצץ של הילה יחזקאל, הרי שהסכמת שאתה אנס.

ובמה שונה גיא פלג מאיילה חסון?  הרי שניהם נתנו להילה יחזקאל במה להפיץ את השקרים שלה עליך.  למה לא תבעת את גיא פלג?

לא פירטת למי הופצה תמונת הזין ולכן אין עילת תביעה

 

הפרסומים בטלוויזיה אצל איילה חסון זו מסכת לשון הרע אחת.  מגיע לך עד 70,000 ש”ח ללא הוכחת נזק.

ההפצה של התמונות של הזין שלך (לרומי קנבל ועדי כרמלי) זו עילת תביעה שניה ונפרדת, וגם עליה לכאורה מגיע לך 70,000 ש”ח ללא הוכחת נזק.

אבל לא פירטת למי זה הופץ, ולכן באין הפצה, אין עילת תביעה.  נקטת באסטרטגיה משפטית דפוקה. הלכה העילת תביעה.  ביי ביי.

סיריוסלי?  הזין של אבי חימי שווה 9,200,000 ש”ח?  

 

נעבור לנזק.  סיריוסלי, מי ייתן לך 9,200,000 ש”ח?  זו גוזמא פראית. כדי להוכיח את זה היית צריך להצטייד בחוות דעת שמאית שמראה כמה הרווחת ב 2023, 2022, 2021, 2020, 2019 (לשקלל את השפעת הקורונה על התעסוקה), להראות מה הממוצע השנתי שלך, ואיך הוא נפל אחרי הפרסומים.

וכאן אתה נופל, כי אתה בחרת שלא לצאת לעבוד.

לא הראית אפילו לקוח אחד שלא רצה לקחת אותך בגלל הפרסומים.  ישבת בבית ובכית.  אולי לקחת כדורים.  אבל יכולת לעבוד.

אם היית מגיש תביעה לפוליסת אובדן כושר עבודה, לא היית מקבל כלום.

אם היית פונה לביטוח הלאומי וטוען שלא יכולת לעבוד, אף וועדה רפואית לא היתה מאשרת אותך. 0% נכות פסיכיאטרית.

שים לב שאתה טוען שאתה קורבן של הטרדה מינית.  לכן אתה זה שצריך להצטייד בחוות דעת פסיכיאטרית על הפוסט טראומה.  אבל אתה בכלל לא ידעת שהילה יחזקאל הפיצה תמונות של הזין שלך.  כשאיילה חסון צלצלה אליך, לא ידעת כלום.  הפתיעו אותך.

במדינת פמיניסטן דווקא הפרסומים “בחינם” עושים לך טוב.  זה מגביר לך את החשיפה.  זה ממצב אותך בתודעה.  זה משפר את מעמדך בקרב הלקוחות כשהם רואים איזה קשרים יש לך ואיזה יכולות יש לך.  בקיצור, יכולת לעבוד.  לא תקבל 9,200,000 ש”ח, וגם לא 100,000 ש”ח.  סורי.

סיריוסי?  על כל קילו שאיבדת ממשקלך אתה רוצה 633,000 ש”ח????

 

ואיפה חוות הדעת הפסיכיאטרית שמראה מה מנע ממך לצאת לעבוד?  אתה טוען שאיבדת 15 קילו ממשקלך.  איך זה קשור להילה יחזקאל ואיילה חסון?  להיפך, זה רק עשה לך טוב.  נהיית יותר חטוב ויותר חתיך כך שאם חנה זורקת אותך, תהיה יותר מבוקש בשוק הפו”פ.

בוא נעשה חישוב.  15 קילו לחלק ל 9.2 מיליון ש”ח זה 633,000 ש”ח לקילו.  נראה לך שמישהו בבית משפט יקבל את זה?

ראה את ביבי נתניהו.  ראה כמה רעל מפרסמים עליו.  ראה איך מכפישים אותו שהוא רוצה לתקוע את החטופים בעזה כדי להאריך את משך הכהונה שלו כראש ממשלה.

לכאורה גם ביבי יכול לטעון שהוא איבד את כושר העבודה ולשבת בבית. אבל אין לו פריבילגיה כזו.  צריך לעבוד.  צריך להציל את המדינה.  צריך לעבוד ויהי מה.  חוץ מזה… ארבייט מאכט פריי.

 

PDF

כתב תביעה אבי חימי נגד איילה חסון והילה יחזקאל תא 14119-04-24
Views: 1,935

One Comment

  1. שלום עדנה
    האם כתב התביעה המצורף הוא מנט המשפט
    אם כן היכן
    חותמת מזכירות והיכן חותמת המזכיר המשפטי כנדרש בתקנות ובסדרי מינהל.
    לא ניראה שההליך מתנהל בבית משפט

    הערת מערכת:
    אתה טועה. יש מספר תיק. כנס לנט המשפט עם מספר התיק. להבא אל תכתוב שטויות כאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *