EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אורי שהם נציב הטיוחים מטייח התלונה על איתן אורנשטיין הסמסים עם אפי נוה ונערות הליווי באילת

אורי שהם היה שופט בבית משפט עליון על תקן העדפה מתקנת לעירקים. היה ידוע כשופט שמרשיע את כל מה שזז. אפילו כאשר החליטו לשים אותו בנציבות תלונות הציבור על השופטים, הוא הכין פסק דין בודד ויחיד של זיכוי לאלישע חייבטוב, אבל חיכה 3 חודשים כאשר חייבטוב נמק בכלא עד לפרסום פסק הדין בטקס חגיגי.  3/8/2020.  

 

 

אפי נוה עם אהוב נפשו איתן אורנשטיין סידר לו פינוקי מין באילת
אפי נוה עם אהוב נפשו איתן אורנשטיין סידר לו פינוקי מין באילת

הטיוחים העלובים של אורי שהם (שהרבני) הנתל”ש

 

לפנינו עוד דוגמא לטיוחים העלובים של אלוף הטיוחים אורי שהם. הודות לאשתו של אפי נוה, עו”ד חני נוה, הציבור קיבל גישה לכמויות בלתי נדלות של שיחות, ווצאפים ותמונות של תקשורת בין אפי נוה לשופטים שאותם קידם. אחד הסמסים המפורסמים הוא דווקא זה שבין איתן אורנשטיין לאפי נוה, שפתח צוהר קטן למערכת יחסי הליקוק של שופטים “בתחת” של אפי נוה.

(אפי התפאר בפני זיו להב ש 10 שופטים שרוצים קידום לעליון מללקים לו בחור של התחת. כך כלשונו של אפי).

בין המלקקים היה איתן אורנשטיין ואפי ידע להוציא ממנו את המיטב. הסמס מתחיל בכך שאפי שאל את אורנשטיין “פירקת אותה”, והתכוון לכך שאורנשטיין יפרק את ענבל אור, ואכן תוך יומיים אורנשטיין פירק לענבל אור את החברות והכניס אותה באופן אישי לפשיטת רגל.

הדבר נועד להזרים פרנסה לכל החברים של אפי שתמכו בו, שכולם ניזונים מהתיקים שהפירוק של ענבל אור ייצר. בהמשך אפי ביקש מאורנשטיין שידאג לקיים הבטחות שונות ואורנשטיין מקווה שאפי ישמור עליו בוועדה למינוי שופטים.

על מנת להתרשם ראו סמס בין אפי נוה לסוזי עוזסיני ארניה:

 

 

סמס סוזי עוזסיני ארניה ואפי נוה רוצה להרגיש אותך גומר בתחת שלי
סמס סוזי עוזסיני ארניה ואפי נוה רוצה להרגיש אותך גומר בתחת שלי

מעל: שיחה בין אפי נוה לסוזי עוזסיני ארניה על מין
מתחת:  אורנשטיין ותפנוקיו באילת 

 

איתן-אורנשטיין-קיבל-פינוקים-באילת-מאפי-נוה-וזרקו-אותו
איתן-אורנשטיין-קיבל-פינוקים-באילת-מאפי-נוה-וזרקו-אותו

 

כמובן שכדי להכריע אם השופט אורנשטיין פעל בחוסר ניקיון כפיים, הנתל”ש אורי שהם צריך להסתכל על כל החומר של אפי נוה מהטלפונים שאשתו הצליחה לפצח.

רק שם ניתן לראות את מערכת היחסים המלאה, מי הבטיח מה למי, מה היו התמורות והתועלות. אילו היה אורי שהם מביט בתוצרים של הטלפונים הוא היה רואה תמונות של החפצת נשים, ודרישות של אורנשטיין שאפי יסדר לו “פינוקים” כלומר שישלח לו לסוויטה באילת נערות ליווי את את אחת מ 29 עורכות הדין שקיימו עם אפי יחסי מין בתמורה לטובות הנאה והנעה אישיות (וגם לסיפוק מיני רב שכן אין ספק שאפי היה רב שגל וכל הבנות נהנו אצלו עד מאוד).

שיטות הטיוח של אורי שהם – העירקי הנבלה ממשפחתו של סאדאם

וכך עובדת שיטת הטיוח אצל אורי שהם: לוקחים טקסט, מפרקים אותו לגורמים ומתייחסים לכל ביטוי בבודדת, ללא קונטקסט, ובהתעלמות מוחלטת מכך שלפי הווצאפ הזה היו עוד ווצאפים וגם אחר כך היה עוד ווצאפים, שיחות ותמונות, לפני ואחרי.

כפי שאנו רואים לא עולה בדעתו של אורי שהם לדרוש לראות את כלל החומרים, וכמובן שאינו טורח לסייג את ההחלטות שלו בכפוף לתמונה המלאה העולה מהטלפון של אפי נוה. לא הייתה גם שום סיבה שהנציב שהם ידרוש כי אורנשטיין בעצמו ימסור לו ולמשטרה את כל ההתכתביות שלו עם אפי נוה, ועם כל הנשים שאפי נוה סידר לו בכנסי הלשכה באילת. אבל כשמישהו רוצה לטייח אז הוא משחק אותה כאילו רק הווצאפ הבודד הזה קיים, זה מה שיש וזה כל מה שהיה.

 

איתן אורנשטיין עשה קנוניה עם אפי נוה לדפוק את ענבל אור

 

מי שקורא את ההחלטה המבישה הזו רואה בבירור שהנציב שהם יודע שבווצאפ יש 2 סוגי תכנים מפלילים: הראשון זה הפירוק של ענבל אור, והשני זהה ההבטחות של אפי לקדם את אורנשטיין בוועדה למינוי שופטים.

 

הנתל”ש יודע שהחומר הכי נפיץ טמון דווקא בקטע של ענבל אור, כי שם יש טובות הנאה חומריות, שיבוש הליכי משפט, התערבות בעצמאות השפיטה, שופט שהופך עצמו קבלן ביצוע הזמין להזמנות מכל מי שמבטיח לו הבטחות, ועוד כל מיני דברים פליליים. זו הסיבה שהנציב שהם אפילו לא טרח לפנות לענבל אור על מנת שתמסור לו מסמכים לקונטקסט של השאלה “כבר פירקת אותה”.

 

כי שהם ידע שאם יפנה לענבל אור, זה יקבור את אורנשטיין. לכן מי שקורא את ההחלטה מתרשם בטעות כאילו ענבל אור היא דמות שולית במערכת הקח ותן של אפי עם אורנשטיין.

השופט ויו”ר הלשכה: אורנשטיין ננזף על ההתכתבות עם אפי נוה – גלובס,

נשיא המחוזי איתן אורנשטיין הוא השופט שאפי נוה תמך בקידומו – גלובס

 

 

לא רק התכתבות על ענבל אור: נשיא המחוז אורנשטיין החליט בתיק שבו ...

 

 

ואם כל זה לא מספיק, אז עצם העובדה שהחלטה זו מתייחסת רק לווצאפ הזה בין אפי לאורנשטיין והנציב שהם מתעלם ממעשים חמורים אחרים שעשה אורנשטיין כמו ניתוב תיק איתמר שמעוני לשופטת הכושלת לימור מרגולין יחידי (כדי שהיא תתפור לו תיק) חודש לפני ששופטת זו הייתה צריכה לרדת מהמחוזי לבית משפט שלום! אורנשטיין ידע טוב מאוד שאיתמר שמעוני הולך לקבל תפירת תיק אצל לימור מרגולין יחידי.

את ניתוב התיק הזה הזמינה ליאת בן ארי אצל אורנשטיין, שהיא חברתה הטובה של לימור מרגולין יחידי. וזו רק דוגמא אחת. אורנשטיין הודיע שהוא מתפטר.

 

 

הותר לפרסום: איתן אורנשטיין הוא השופט הבכיר שהתכתבות שלו עם אפי ...

 

אפי-ומרים-נאור מנהלת בית הזונות הכי גדול בישראל
אפי-ומרים-נאור מנהלת בית הזונות הכי גדול בישראל

התרשמו מתמונה של אפי נוה עם עוד נערת ליווי ידועה: מרים נאור…

 

 

 

בתמונה: איתן אורנשטיין קריירה מזהירה נפלה בגלל זיונים באילת
החלטה-נתלש-אורנשטיין-וסמסים-אפי-נוה-09-07-2020
השב"ס בא לקחת את איתן אורנשטיין לכלא
השב”ס בא לקחת את איתן אורנשטיין לכלא

 

 

עדכון 20/4/2024 הארץ פרסמו קטעים נוספים על שוחד בין אורנשטיין ואפי נוה

 

כשמקשיבים להקלטות בין אפי נוה לשופט הבכיר איתן אורנשטיין, קשה להאמין למה ששומעים | חשיפה חיים לוינסון 20/4/2024

 

https://www.haaretz.co.il/magazine/2024-03-20/ty-article-magazine/.highlight/0000018e-56f4-d4d9-a19f-57f622010000

 

 

פורסם במאקו ערוץ 12 204/2024

 

רצף-כתבות-איתן-אורנשטין

“אפי, פרעתי את החוב”: הקלטות יו”ר הלשכה ונשיא המחוזי לשעבר – והמינוי | האזינו

הקלטות שפורסמו במוסף עיתון “הארץ” חושפות לפי הדיווח יחסי תן וקח לכאורה בין השופט לשעבר אורנשטיין ואפי נוה • מהציטוטים עולה שנוה קידם את מינוי אורנשטיין לנשיא המחוזי, וציפה שאורנשטיין יסייע בסוגיות דחופות עבורו • “אתה נותן התחייבות – אתה מעיף אותה”, נשמע נוה אומר לאורנשטיין, שצחק בתגובה

 

 

ראש לשכת עורכי הדין לשעבר עו”ד אפי נוה ושופט בית המשפט המחוזי בתל אביב לשעבר איתן אורנשטיין הוקלטו בשיחות רבות שחשפו יחסים בעייתיים על אופן המינוי של אורנשטיין לתפקיד נשיא ביהמ”ש. מההקלטות, שפרסם העיתונאי חיים לוינסון במוסף “הארץ”, עולה שבין השניים שררו לכאורה יחסי תן וקח. לפי הדיווח, ההקלטות חשפו שנוה יקדם את מינויו של אורנשטיין לתפקיד נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, ואילו אורנשטיין יסייע לנוה בסוגיות שונות שהעלה.

השיחות נערכו בין חודש מרץ 2016 לאוגוסט, אז קמה ועדת האיתור למינוי נשיא בית המשפט המחוזי. לפי הדיווח, באחת השיחות אמר אורנשטיין לנוה: “תשמור עליי, תשמור עליי”. בשיחה אחרת, כשנוה הודיע לאורנשטיין שהוא עומד לבקרו בלשכתו, ביקש השופט ממנו להגיע “בהיחבא”.

ועדת האיתור, הקידום – והציטוטים הבעייתיים

לקראת סיום כהונתה של דבורה ברלינר כנשיאת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ארבעה שופטים סימנו את התפקיד: דוד רוזן, ישעיהו שנלר, אורנשטיין ודליה גנות. מההקלטות עולה שנוה לא רצה את גנות בתפקיד והתכוון לסכל את מינויה. לאחר שאורנשטיין ציין בשיחה שהיא לא באה לאספות שופטים, השיב לו נוה: “נראה לך שאחת כזו תהיה שופטת? אני הטלתי וטו על זה שהיא תגיע לכנס באילת בכלל. שופט שמתנהג בצורה כזו עם בעלי דין הוא לא ראוי שאנחנו נזמין אותו”.

בשלב הזה אמר נוה לאורנשטיין: “אתה תקבל את תמיכת הלשכה, תגיש מועמדות ויאללה”. הוא הוסיף בהמשך: “אתה נותן רק התחייבות אחת, אחת! אתה מעיף אותה (את גנות) מתיקי הנזיקין, לא מעניין אותי לאן”. בתגובה, השופט אורנשטיין נשמע צוחק בקול.

“על זה אני לא צוחק איתך”, אמר לו נוה בהקלטה. “היא הרי לא תשכח את זה, היא נקמנית בת נקמנית. כשהיא תגלה שאנחנו לא תומכים בה, וההפך – הובלנו את המהלך עליך, היא חופשי… אבל חופשי, זה טיפוס סוגר חשבונות. אתה צריך להבין – אנחנו הולכים לתמוך בך, והיא נקמנית, היא נוקמת ונוטרת האישה הזאת”.

בסופו של דבר ועדת האיתור לא המליצה על רוזן ולא על גנות לתפקיד. גנות שנפגעה מכך פנתה לפי הדיווח לנשיאת ביהמ”ש העליון דאז השופטת נאור והודיעה שבכוונתה להתפטר. נוה שמע על כך מנאור, והדליף זאת ל”ידיעות אחרונות” כדי שהפרסום יסנדל אותה והיא לא תוכל להתחרט.

אורנשטיין שמע מנוה על הסיפור ובתגובה לכך פרץ בצחוק. “אפי, אני פרעתי את החוב, אם כך”, אמר, בציטוט שאולי מעיד יותר מכול על היחסים הבעייתיים לכאורה בין השניים. לאחר מכן, הקרב על המינוי עבר להיות בין אורנשטיין וישעיהו שנלר.

 

 

“קרב הגמר” בין אורנשטיין לשנלר

לפי הדיווח פעלו קבוצה של מקורבים לשנלר לטובת מינויו לתפקיד. בתגובה, נוה הציע לשרה דאז איילת שקד שאם תסכים למינוי אורנשטיין, הוא יתמוך בדיינים דתיים לאומיים, כך עולה מהדיווח. אם תתעקש על שנלר, הוא ילך עם החרדים. “אין עליך, באמת אין עליך, כל הכבוד”, נשמע אורנשטיין אומר לשנלר לאחר ששמע את התרגיל הזה של נוה.

לבסוף, אורנשטיין מונה לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב במאי 2016, אך פרש מוקדם כעבור ארבע שנים בנימוק של עומס ושחיקה. מאז שפרש, אורנשטיין עובד כבורר פרטי, שממונה על ידי בתי המשפט להכריע בסכסוכים מורכבים. 

השופט איתן אורנשטיין מסר בתגובה על הפרסום ב”הארץ”: “צר לי שיש גורמים הפועלים, ולא בפעם הראשונה, משיקולים שאינם ענייניים, תוך הוצאת דברים מהקשרם, סילוף האמת והעובדות, ומתוך רצון להכפישני שלא בצדק, למחזר אירועים שהתרחשו לפני כשמונה שנים, ואשר פורסמו לראשונה לפני כחמש שנים”.

יו”ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה מסר בתגובה על הפרסום ב”הארץ”: “פרסום הדברים בידי ‘הארץ’ הוא מעשה חמור שנעשה בדריסה ורמיסה של פרטיותי. בשל כך אין בכוונתי להתייחס לעניינים אישיים”.

משרת המשפטים לשעבר איילת שקד נמסר בתגובה: “השופט אורנשטיין נבחר לכהן כנשיא בית המשפט המחוזי תל אביב מהטעם הפשוט כי הוא היה המועמד המתאים ביותר, החלטה שהוכיחה את עצמה בהמשך. במקרה האמור, על אף שהמועמד הנוסף —השופט שנלר (שהוא אגב שופט מצוין) — זכה לתמיכה בקרב פעילים פוליטיים שהפעילו אי אלו לחצים (שלא בשליחותו), בחרה שקד למנות את המועמד המתאים ביותר לניעור ניהולי של בית המשפט המרכזי במערכת. יצוין כי השופט אורנשטיין זכה לתמיכה מקיר לקיר — הן נציגי לשכת עורכי הדין והן ראשי מערכת בתי המשפט תמכו במינויו. בניגוד לנטען בכתבה, למינויו לא נכרכה שום הסכמה בנושא מינוי דיינים”.

 

https://www.mako.co.il/news-israel/2024_q1/Article-abf1fd2d16b5e81026.htm

 

Views: 150

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *