EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אושר שקלים ביזיון של ליכודניק: מציע זריקות סירוס לגברים גרושים כדי שלא יאנסו את ילדיהם בשת”פ עם בהמת המגדר מירב בן ארי

אושר שקלים פרסי מטומטם שנהיה סיסטר של מירב בן ארי

בליכוד יש איזה חבר כנסת פרסי מפגר בשם אושר שקלים שנכנס לכנסת בתור נורבגי, ורמת המשכל שלו ממוקמת אי שם בין גמל שלמה לחילזון.

המפגר הזה אושר שקלים מחפש כותרות, והוא מוצא את פורקנו דווקא אצל הפמינאציות אויבות הליכוד כגון הזנזונת מירב בן ארי איתה הוא משתף פעולה בהצעות חוק פמיניסטיות נגד גברים.  הוא מציע סירוס המוני לגברים……  פשוט לא יאמן. וזה ליכודניק?

 

אושר שקלים פרסי מטומטם שנהיה סיסטר של מירב בן ארי
אושר שקלים פרסי מטומטם שנהיה סיסטר של מירב בן ארי

הדחקה האחרונה של המפגר הזה היא שהוא השתתף בוועדה פמינאצית על פדופיליה במשפחה, הוא בולע את כל סטטיסטיקות השקר שהפמיניסטיות מוכרות לו, ומנסה להיות יותר אפיפיור מהאפיפיור.  הוא מציע לסרס גברים חובת סירוס כימי!!!!

מי הפליץ את הפיגור הזה אושר שקלים?  הוא לא יודע שטענות על פדופיליה בתוך המשפחה בבתים של ישראלים נורמטיביים הם כמעט ב 99% טענות פייק כסיפתח לגירושין?

הוא לא יודע שהיום כל תיק גירושין בהמצלת עורכי הדין נפתח עם תלונה של האישה במשטרה על אלימות או אונס, שלה או של הילדים?????

נניח שאושר שקלים יצליח עם ההצעה שלו לסרס גברים והחוק יעבור.  נניח אפילו שהוא בא לבית חולים לראות איך מסרסים את הגבר הראשון לפי החוק שהציע.  נניח שיום אחרי זה הילד שכביכול האמא טענה שהוא נאנס ע”י האבא, בא אליו וסיפר לו שבסך הכול האמא רצתה לסחוט מזונות ורכוש והאבא לא נגע בו.  לא בפה.  לא בתחת ולא בשום חור אחר.

מה יעשה אושר שקלים אז?  הוא יחזיר לגבר המסורס את הבולבול?????

 

אושר שקלים עם הפיגור הפמיניסטי שלו חבל שלא נשארה משפחתו באיספהן
אושר שקלים עם הפיגור הפמיניסטי שלו חבל שלא נשארה משפחתו באיספהן

 

הרי במדינה שלפי החוק אפשר להרשיע גברים ללא ראיות, על סמך חלומות, על סמך זיכרון מודחק, על סמך תחושה, על סמך “ראיות נסיבתיות”, על סמך הודיות שווא בפני מדובבים (ראו כמה קל היה להפיל בפח את זדורוב), אין לשופטים שום בעיה להפוך כל גבר שנופל בציפורניהם למפלצת פדופילית אלימה.

כשיש לנו שופטים שלהוטים להרשיע בלי ראיות, ובלי עדים, איך הפרסי הזה אושר שקלים בכלל מוכן להציע חובת סירוס, שזה דבר בלתי הפיך, אם חס וחלילה בסוף מתברר שאישה בגירושין בסך הכל רצתה לסחוט עוד כמה שקלים בחודש?????

 

וזה שהוא ליכודניק שמשתף פעולה עם כלבה פמינאצית, בהמת מגדר קלינית כמו מירב בן ארי ….  זה בסדר?????

 

מירב בן ארי זנזונת וגינלית לא מצאה אף גבר שיתקתק אותה
מירב בן ארי זנזונת וגינלית לא מצאה אף גבר שיתקתק אותה

שאושר שקלים יסרס את עצמו לראות איך זה מרגיש

המפגר אושר שקלים אפילו הלך ליריב לוין וביקש ממנו לחוקק חוק זריקת סירוס כימי כדי לדכא את היצר המיני.

הוא טוען שיש עליה המונית בכמות הילדים שנפגעים מינית על ידי אבותיהם, ושואל איך הגענו למצב הזה????

בגלל הבורות של המטומטם הפרסי נגיד לו איך הגענו למצב הזה.  בישראל לא מעמידים לדין נשים על תלונות שווא של אונס ופדופיליה נגד הבעלים שלהם, ובמקרים הנדירים שזה קרה הן יצאו בלי כלום.

לכן משתלם מאוד להמציא תלונת שווא שהאבא אונס את הילדים, כי זה מייד מנתק את האבא מהילדים, נוקם בו ומהווה כור פורה לסחיטת מזונות ורכוש.

וזה ייחודי רק למדינת ישראל, המדינה הכי פמינאצית בעולם, כי בשום מקום אחר אין סלחנות כזו לנשים שקרניות ומעלילות שווא.

אושר שקלים גם חוזר על הטענה של בהמות המגדר שיש הרבה פדופילים והרבה ילדים שנאנסים על ידי האבות שלהם אבל אף אחד לא מתלונן, ולכן יש “תת דיווח”.  זה שטויות במיץ עגבניות.  אין תת דיווח.  יש עודף דיווח, ואת זה אפשר לראות גם מהמספרים שהוא עצמו נוקט בהם.

70% מהתלונות נפסלות על הסף ואפילו לא נחקרות כי ברור שהאישה שקרנית ונוכלת.  מתוך 30% מהתלונות שכן נחקרות, רק ב 6% מהם נפתח הליך פלילי נגד האבא.  זה אומר שמתוך ה 30% תלונות שנחקרות 94% הן תלונות שווא.

כלומר יש 70% תלונות שבכלל לא נחקרות ועוד 28.2% שנחקרות ולא מוגש הליך פלילי שזה 98.2% תלונות שווא.  כעת נותר לברר כמה זיכויים וכמה תיקים בוטלו מתוך ה 1.8% תיקים שכן הבשילו לכתב אישום????

 

פורסם באתר חדשות מבזק לייב 10/7/2023.

“הצעתי חובת סירוס פדופילים”: דיון סוער בוועדה לזכויות הילד

הוועדה לזכויות הילד, בראשות ח”כ אלי דלל דנה היום (שני) בהצעה לדיון מהיר בנושא: “העלייה בשיעור הפגיעות המיניות בקרב ילדים” של חברי הכנסת אושר שקלים ומירב בן ארי. יו”ר הוועדה ח”כ דלל אמר, הדיון בעליה בפגיעה בקרב ילדים בעיקר בתוך המשפחה, כואב בעייתי בעיקר כשזה קורה בתוך המשפחה.

לבקשת יו”ר הוועדה, הוועדה שמעה את עדותה של ג’ נפגעת מינית שסיפרה את סיפורה האישי. בתום דבריה אמר ח”כ דלל מעדותה של ג’ עולה שבמשך חודשיים של חופשת הקיץ, לא היה לה למי לפנות. אני מעריך מאוד את העדות של ג’. אני מבקש ממשרדי החינוך והרווחה להשאיר מוקד בתקופת הקיץ.

מנתונים שקבלתי ממשרד הרווחה עולה כי רק ב-30% מהפגיעות שדווחו התנהלה חקירה, ורק ב-6% מהמקרים שנחקרו, התנהל הליך משפטי. הנתון המהותי הוא, 66% מהפגיעות בילדים עד גיל 12, מתרחשות בתוך המשפחה. זה הזוי ומזעזע. מה שיש לילד זה המשפחה שעוטפת אותו ושם הוא נפגע. זה הנתון הכי בעייתי והכי קשה לטיפול וזיהוי. התפקיד של משרד החינוך לאתר את הילדים הנפגעים.

ח”כ אושר שקלים אמר: “אני אבא לארבעה ילדים קטנים הנושא מאוד בוער בי. לדבריו, אחד מתוך חמישה ילדים עובר פגיעה מינית שהם כ-25,000 ילדים בשנה שנפגעים, ואלו רק פגיעות שאנחנו יודעים עליהם. מנתוני איגוד מרכזי סיוע לנפגעות תקיפה מינית עולה כי 60% מהפניות הם מילדים מתחת גיל 18 רובם מתחת לגיל 12. 86% מהנפגעים נפגעו מאדם מוכר. 71% מהפגיעות בעלי אופי מתמשך. ההיקפים מחרידים. 79% לא קיבלו שום סיוע. קיימת הסכמה שלא ניתן לאמוד את מספר הנפגעים עקב תת דיווח. לפגיעה מינית בילדות, יש השלכות לטווח קצר וארוך, בעיות התנהגותיות, בריאותיות, תפקודיות, הפרעות בהתקשרות ובאינטימיות. כמדינה וחברה, איך הגענו למצב כזה? חייבים למצוא פתרונות רוחב, ולהיטיב עם הנפגעים להכשיר רופאים ויועצים חינוכיים שיזהו נפגעים. הצעתי חובת סירוס פדופילים. אני במו”מ עם שר המשפטים שלא מקבל את התזה. אנחנו מחפשים פתרון למתן זריקה לדיכוי הדחף.”

ח”כ דבי ביטון אמרה, הנתונים מאוד מדאיגים. כעורכת דין ייצגתי משפחה של שמונה ילדים שנפגעו ע”י אב המשפחה. אף עו”ד לא רצה לקבל את הייצוג בתיק הזה. אנחנו חיים בעידן אחר בו קיימת מודעות גבוה יותר, בגיל נמוך יותר.

 

דבי ביטון בהמת מגדר קלינית עם נרתיק להשכרה
דבי ביטון בהמת מגדר קלינית עם נרתיק להשכרה

ח”כ מיכל שיר אמרה, המדינה צריכה לעצור ולשאול למה עדיין לא רואים שיפור אלא רק עליה. האם אנחנו עושים מספיק בהסברה, בהעלאת המודעות, כניסה לעולם הטכנולוגי? אין מודעות ויש אפס כלים לזיהוי. אין להורים כלים לזיהוי פגיעה. צריך לעשות חושבים על מערכות המניעה הסברה וזיהוי. אם לא, הנתונים יעלו.

עו”ד אושרת שוהם ראש תחום חקירות ילדים בפרקליטות המדינה אמרה, אנחנו המדינה היחידה בעולם שעו”ס חוקרים ילדים מתחת גיל 14. שוהם התייחסה לאחוז ההליכים המשפטיים ואמרה כי לא כל תיק שמגיע לרווחה, מגיע לחקירת משטרה.

 

אושרת שהם פרקליטת מדינה פמינאצית שונאת גברים קלינית
אושרת שהם פרקליטת מדינה פמינאצית שונאת גברים קלינית

ערן צימרין נשיא האגודה להגנת הילד אמר, בשנת 2022 קיבלנו 10,000 מקרי חירום. קיימת עליה בפניות לאור פעילות יזומה שאנחנו נוקטים. מדינות אחרות מקנאות בנו.

 

ערן צימרין מתרים פדרציות יהודיות וגונב את כל הכסף
ערן צימרין מתרים פדרציות יהודיות וגונב את כל הכסף

עו”ס מירב בועז מהשלטון המקומי אמרה, כאשר האבא פוגע בילדיו, הילד לא יכול לקבל טיפול ללא חתימת האבא שימנע מלחתום. יש לי מקרה של אב שפגע באשתו ובשמונת ילדיו, שמסרב לחתום על טיפול והילדים הולכים לבקר את האב לאחר שההורים התגרשו בניגוד לרצונם.

עופרה בן מאיר ממכון חרוב אמרה, הצענו שמערכות החינוך ימפו את הילדים שבסיכון ולקחת עליהם חסות בחופש. הרב אשר מלמד מנכ”ל המרכז הישראלי למוגנות אמר, מורים גננות ועובדים סוציאליים לא עוברים הכשרה לזיהוי פגיעות. מלמד שאל למה אין בכל תחנת משטרה, יחידה ייעודית שתטפל בפגיעות מיניות כמו יחידת תנועה או חקירות.

עופרה בן מאיר בהמת מגדר קלינית ממכון הרעל חרוב
עופרה בן מאיר בהמת מגדר קלינית ממכון הרעל חרוב

 

ד”ר נאוה כהן ראש האגף להגנה על ילדים ברשת אמרה, אנחנו מקבלים הכי הרבה פגיעות של ילדים, כתוצאה מפגיעה בילדים ביישומונים אינסטגרם ובווטס-אפ. לאחרונה יש יותר תהליכי סחיטה ברשתות החברתיות. ילדים נמצאים בסיטואציות קשות.

בסיום הדיון אמר יו”ר הוועדה אני לא יודע איך לסכם את הדיון הקשה.

 

ח”כ דלל ביקש ממשרד החינוך לתת מענה לילדים בחודשי הקיץ. הנושא מורכב ועדין במיוחד בפגיעות בתוך המשפחה. התפקיד שלנו לתת מעטפת חמה ותומכת לילדים שנפגעו. כולם רוצים את טובת הילד אבל לא תמיד אנחנו יודעים לעשות את זה. אנחנו משקיעים משאבים בוועדות אבל הן לא מיושמות.

 

“הצעתי חובת סירוס פדופילים”: דיון סוער בוועדה לזכויות הילד (mivzaklive.co.il)

https://www.mivzaklive.co.il/archives/706196

Views: 6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *