EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אזהרת עוקץ: עו”ד אלון סולומון ביקש להפסיק יצוג לקוח, הסכים להחזיר שכר טרחה אך נעלם, הרשמת מיכל בר מפ”ת פסקה לטובת האב הגרוש שיפוצה ב 10,000 ש”ח.

מעשה בעו”ד אלון סלומון, שמתיימר ליצג גברים בהליכי גירושין, מוגש כשירות לאב הגרוש שישאר בסוף בלי גרוש.

במקרה שלפננו מדובר באב שלא השכיל להבין שאין לו סיכוי בבית משפט למשפחה ובודאי שלא בערכאת ערעור. האבא אמיר מלמד שכר את שירותיו של עו”ד אלון סולומון ליצוגו בערעור על החלטת תיאטרון “בית המשפט למשפחה” בפתח תקווה. הערעור היה חסר סיכוי וזאת רק בשל התנהלות הכנופיה הפמינאצית השולטת בבית המשפט הציוני בסדום ועמורה. היחסים של המערער עם בא כוחו עלו כפי הנראה על שרטון. עו”ד אלון סולומון ביקש מהלקוח להשתחרר מהיצוג והלקוח הסכים.

לטענת התובע כספו לא הושב לו ולכן בצר לו הגיש תביעה נזיקית נגד בא כוחו. היתה הסכמה עקרונית על השבת הסכומים ששולמו. מה שהפתיע הייתה ההחלטה של הנתבע עו”ד אלון סולומון לא להגיב לכתב התביעה (אין חובה בתביעות קטנות). הוא אפילו לא טרח להגיע לבית המשפט לדיון המכריע ובאופן די נדיר פסק בית המשפט לתביעות קטנות כנגד עורך הדין וקיבל את התביעה במלואה ולא הוגש ערעור.

עו”ד אלון סולומון לא החזיר שכר טרחה וחטף פסק דין נגדו

מסקנה: לפעמים עדיף נס קטן אחד בבית המשפט לתביעות קטנות ביד מערעור בבית “בבית משפט למשפחה” על העץ!

ההשואה בית בית זונות לבית המשפט בסדום ועמורה

מה שמכונה בטעות “בית המשפט” בישראל הינו למעשה בית זונות, שם לזונות יש כח, יש להן סרסור שמגן עליהן. בבית זונות אין דמוקרטיה, מספיק שאחת הנערות תתלונן עליך בכדי שיפרקו לך את הצורה במקרה הטוב או “שיורידו אותך” במקרה הפחות טוב. יש רק מקרה אחד בבית זונות בו הזונה עלולה לספוג “חינוך”…. אם התלוננת על טיב השירות. כמו בכל בית זונות השירות הוא הכי חשוב אבל אחרי שאתה יוצא מבית הזונות, עם חיוך על הפנים או ללא חיוך על הפנים, הזונה תשאר, היא הנכס האמיתי של הסרסור שלה ולכן הסרסור ישאף להגן עליה.

אם עדיין לא הבנתם, מה שמכונה בטעות “בית משפט למשפחה” אינו בית משפט אלא תיאטרון שמציג בית משפט. לתיאטרון הזה חוקים משלו. אתה כגבר תמיד תשלם דמי זונות, היא כאישה תמיד תקבל דמי זונות. כל הוויכוח בניכם יסתכם בסופו של יום בכמה כסף תשלם. את הילדים תראה רק אם גרושתך תסכים, אם לא ל”בית המשפט” יש את הזמן ומדובר בהרבה מאוד זמן להחליט אם תראה את הילדים או לא ולזה יש להם תוכנית מגירה מוכנה ותפורה עם הסרסור – משרד הרווחרא.

אמיר מלמד – אבא שנעקץ ע”י עו”ד תאב בצע

האמא לא צריכה להוכיח שהיא אם מטיבה (אחת שטובה לילדיה) זו הנחה יסוד של בית הזונות/המשפט, שהזונה/התובעת/האם יודעת את העבודה. הנחת יסוד חסרת יסוד כמובן ושלילת זכותו של הזכר לגידול ילדיו הינה מניפסט פמינאצי עולמי. ישראל היא המקום הגרוע ביותר בעולם למתגרש ממין זכר.

אם אתה גבר גרוש הכי טוב עבורך לקנות כרטיס טיסה לכיוון אחד החוצה מסדום. גש לנתב”ג ותעוף משם. כך תוכל תחסוך הרבה כסף ותוכל לחיות מחדש. אבל אם אתה עמוק כבר עמוק בחרא של בית המשפט לענייני משפחה, אנא שלח לנו את ההוכחות להתנהלות הנפשעת של בתי המשפט ואנו נשתף עבורך כשירות לציבור האבות שנמכרו לעבדות תמורת דמי הזונות את סיפור המעשה.  

Views: 105

2 Comments

  1. מדובר בנוכל מוכר!
    תעשה בפעם הבאה גוגל לפני שאתה לוקח עוכר דין… עקץ אנשים במיליונים !! יצאת בזול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *