EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אילן סרדל השוטר שתפר תיקים ומח”ש תפרה לו תיק על בקבוקי ערק מבית זונות הסתבך במעצר חדש בגלל עו”ד סוזי קומינסקי

אילן סרדל שביקר בבתי זונות והסדרלית איריס סרדל שנשארה איתו

נקמת אבות מתוקה: ב 2015 אילן סרדל מפקד משטרת זבולון נעצר על שוחד (3 בקבוקי עראק) מבתי זונות. השופטת חגית מאק קלמנוביץ: הקריירה של אילן סרדל הלכה פייפען – ב 2022 נעצר שוב פעם בגלל צילום איברים אינטימיים של יריב של ראש עירית כרמיאל.

היה היה שוטר כל יכול בזבולון בשם אילן סרדל.  הוא היה עוצר גברים גרושים סדרתי כדי לנפח את הפעילות של התחנה.  המעצרים היו אלימים וברוטליים. ואז מח”ש תפרו לו תיק על שטויות ב 2015 ועצרו אותו.
ב 2019 פורסם כי היו התפתחויות דרמטיות בתיק מפקד תחנת זבולון לשעבר קצין המשטרה (בדימוס),אילן סרדל. במסגרת תביעה שהגיש נגד המחלקה לחקירת שוטרים (מח”ש), הוגשו לבית המשפט המחוזי לא פחות מ- 14 עדויות של קציני משטרה, שוטרים ואזרחים.
אילן סרדל בעל שפתי המוצץ שתפר תיקים חטף תפירת תיק חחח
אילן סרדל בעל שפתי המוצץ שתפר תיקים חטף תפירת תיק חחח
בעדויות נטען בין היתר כי חוקרי מח”ש הפעילו לחצים על הנחקרים בעדויות אלה. העדים מתארים התנהלות מזעזעת לכאורה של מח”ש וחוקרי מח”ש כדי להשיג הרשעה בעניינו של סרדל. “נאמר לי שאם לא אפליל את סרדל- כל מח”ש צפון תהיה בעקבותי“, נטען באחת העדויות. בנוסף, הוגשו שמותיהם של שלושה קציני משטרה בכירים שהסכימו להעיד מטעם סרדל בתביעתו.
 הוא תבע את מח”ש על 5,000,000 ש”ח וטענתו שתפרו לו תיק כי היה מועמד להיות מפכ”ל. הוא טען שמח”ש התעללה בו מינית!!!  תביעה זו הגיע לשופטת אסתר נחליאלי-חיאט שאמרה לו שאין לו סיכוי והוא התקפל כמו טטאלע וביטל את תביעתו.
הוא נזרק מהמשטרה והקים משרד חקירות ופוליגרף.
אילן סרדל שלחו עליו מכתבים אנונימיים ומחש זימברה לו את התחת
אילן סרדל שלחו עליו מכתבים אנונימיים ומחש זימברה לו את התחת

ב 7/11/2022 סרדל נעצר יחד עם אשת ראש עיריית כרמיאל, עו”ד סוזי קונינסקי, בפרשת סחיטה ואיומים.  הוא מיוצג ע”י עמית חדד ונעה מילשטיין.  אשת ראש עיריית כרמיאל נעצרה ונחקרה לפני שבועיים בחשד שהזמינה והפיצה חומרים אינטימיים של איש עסקים. מהחקירה עלה כי סרדל וחוקר נוסף תיעדו את איש העסקים במצבים מביכים, ובהמשך נעשה, לטענת המשטרה, ניסיון לסחוט אותו.  תיק מ”י 39595-10-22 משטרת ישראל / יאח”ה נ’ אילן סרדל אצל זאיד פלאח.

סוזי קונינסקי שהפילה בפח את אילן סרדל בפרשת סחיטה ואיומים
סוזי קונינסקי שהפילה בפח את אילן סרדל בפרשת סחיטה ואיומים

 

עורכת דין סוזי קונינסקי הזמינה תמונות מביכות וסחטה באמצעות אילן סרדל
עורכת דין סוזי קונינסקי הזמינה תמונות מביכות וסחטה באמצעות אילן סרדל

 

מפקד המשטרה שהצטיין בלכידת גברים גרושים ועצירתם על לא עוול בכפם עכשיו עצור. השופטת חגית מאק קלמנוביץ הסירה את הצא”פ על מנת לעודד נפגעים לבוא ולמסור עדות. הראיות “לכאורה” מסבכות את אילן סרדל מאוד. נטען שבתי זונות העניקו לו בקבוקי עראק בשווי 20-30 ש”ח כדי לשלוח צוותים לבתי זונות מתחרים. כך אומרת השופטת חגית מאק קלמנוביץ אשר קיבלה לידיה דו”ח סודי.  תיק מ”י 20316-10-15 מדינת ישראל נ’ אילן סרדל.

לשמחתנו, הקצין המהולל אילן סרדל ילמד עכשיו על בשרו איך זה להיות עצור על סמך דו”ח סודי, שאתה בכלל לא יודע מה כתוב שם. הוא עשה את זה לאלפי גברים גרושים. כעת הוא מקבל שיעור קצר כיצד פועלת השיטה שהוא ייעל.

 

אילן סרדל השוטר שגנב 2 בקבוקי עראק מקבל תעודה מיוחננה דנינו על איכות האלכוהול
אילן סרדל השוטר שגנב 2 בקבוקי עראק מקבל תעודה מיוחננה דנינו על איכות האלכוהול

Untitled

לטעמי מדובר בקצין משטרה שמעל בתפקידו בצורה בוטה“, אמר בדיון נציג מח”ש, דרור תשמע לאחר שבחר משפט מספר “משפטי המפתח להפללת חשודים על לא עוול בכפם” שניסח סרדל בעצמו. מהדיונים עולה כי מח”ש הטיחו בקצין הבכיר שלל עבירות, בהן ע”פ החשד פעל לחידוש רשיון נשק של אחד מהחשודים במתן שוחד של בקבוק יין בשווי 25 ש”ח, וכמה בקבוקי אלכוהול וערק בשווי 20-30 ש”ח כל אחד, הורה לפשוט על מועדון הימורים מתחרה למועדון של אחד מנותני השוחד שביקש ממנו לעשות זאת תמורת שעון קסיו ששוויו 90 ש”ח, וכן נטען שנתן אישור לפתיחה ולהפעלה של שני מועדוני חשפנות בניגוד להוראה שקיבל ממירב מיכאלי בטלפון.

עוד נטען שאילן סרדל הורה על סגירת תיק כנגד אחותו של סגן ראש עירייה בגלל שלא נמצאה כל ראיה בתיק.

בין שלל הראיות שהרשימו את חגית מאק קלמנוביץ נטען שאילן סרדל “מסר מידע משטרתי חסוי” כאשר בירר עבור מישהי אותה פגש במועדון הפוסיקאט, רקע אישי על שוכר פוטנציאלי לדירתה, והודיע לה כי מדובר בסוחר סמים שגידל 2 עציצי מריחואנה, שאחד מהם התייבש.

 

אילן סרדל בימים היפים שלו כשפינטז על מנכלות משטרה
אילן סרדל בימים היפים שלו כשפינטז על מנכלות משטרה

 

במח”ש רמזו כי יש עוד, וכי לא הטיחו בו עדיין את הטענות כנגדו. כפי הנראה מח”ש מתכננים לעצור את הבלונדינית שבתמונה, איריס סרדל, Iris Sardal ולשכנע אותה להגיש תלונת אונס נגדו, בגין כל פעם מאז חתונתם בהם חדר בה בהתאם לרצונה, שהרי היא לא יכלה לתת הסכמה מרצון לקיים מגעים מינייים עם בעלה, כל עוד לא התחלק עימה בכספי השוחד שקיבל, או שהחביא ממנה את בקבוקי הערק שקיבל, ומנע ממנה את זכותה ללגום, תוך שביזה את גופה וחילל את ערוותה.

 

 

טענה נוספת שנחקרה נגד אילן סרדל היא כי על מנת לטייח את החקירה נגדו, ולהדיח עדים, הוא שלח את בנו בן ה 18, ניב סרדל להתגייס לצה”ל, תוך שהוא ויתר על קבלת שכר עבודה מלא עבור שירותיו של בנו למען צה”ל כ 7,000 ש”ח לחודש, והסתפק בכך שבנו יקבל שכר חייל זעום של 500 ש”ח לחודש בלבד, וכל זאת על מנת לזכות בסימפטיה ולתכנן מראש אילו נקודות זכות לזקוף לעצמו בטיעונים לעונש.

איריס סרדל אשת השוטר המודח אילן סרדל
איריס סרדל אשת השוטר המודח אילן סרדל

 

 

 

אילן סרדל שביקר בבתי זונות והסדרלית איריס סרדל שנשארה איתו
אילן סרדל שביקר בבתי זונות והסדרלית איריס סרדל שנשארה איתו

 

אנחנו כבר דיווחנו לכם על האיש בינואר 2015: “שפתיים של מוצצת” נצ”מ אילן סרדל (משטרת זבולון) עוצר גברים גרושים ללא ראיות: השאיר בן זוג לשעבר במעצר על ניקוב צמיגים

הנה ציטוט: “אתר הקריות באינטרנט מדווח לנו על מעלליו של הפושע במדי שוטר אילן סרדל, מפקד משטרת זבולון. כאילו לא מספיקים הסיפורים על מפקדי משטרה שמזיינים שוטרות על ימין ועל שמאל, וכאילו שההיסטוריה לא מלמדת שום דבר (בעבר מפקד משטרת זבולון יגאל בר יוסף התאבד בגלל תלונת שווא של גרושתו), והנה מתברר שעוד פושע עם גלימה מיישם את מדיניות דנינו לאכלס את תאי המעצרים בכמה שיותר גברים. מספיק שאישה אומרת שיכול להיות שבעלה ניקב לה את הצמיגים, והגבר מושלך ללילה במעצר. המשטרה הפכה קרקס רומאי בו היו משליכים את העבדים לאריות, שיטרפו, לקול ההמון הצוהל. ככה בדיוק נראית הקריירה של הפסיכופט אילן סרדל.  אפילו לזכרו של חברו שהתאבד היה מצופה מהסרדל, איש מטופש עם ראש של נעל ופה של מוצצת, לחנך את שוטריו לחפש ראיות לפי שעוצרים גברים על נשימת חמצן”.

 

 

 

אמיר זוהר מאתר פוסטה הוא זה שהפיץ את הסרת הצא”פ. אמיר זוהר פרסם כתבה עם תמונות מפוקסלות, אבל דאג שמי שרוצה לדעת במי מדובר פשוט יעיין בשורת הכתובת. הנה דוגמא:

https://posta.co.il/images/category/shotrim/sardal_ilan_400-339.jpg%D7%90 ראיתם שכתוב ב URL אילן סרדל? כשיצא הסרדל מהכלא, יש לו עילת תביעה נגד אמיר זוהר על הפרת צא”פ.  

אמיר זוהר מ”פוסטה” חשף צאפ על שמו של אילן סרדל:  

“תערובת של רכילויות במקומונים ומידעים מודיעינים על אילן סרדל “קצין סלבריטאי שמעורבב עם עבריינים” הובילו למעצר מפקד תחנת המשטרה הגדולה בארץ, זבולון, בחשד לקבלת שוחד מבעלי מועדוני ריקודים וחשפניות בתיווכם של מקורביו – בינהם מנכ”ל מיתולוגי של קבוצת כדורגל בליגת העל”.  

לפני מספר שבועות נערך בזבולון אחת מתחנות המשטרה במחוז חוף טקס מסורתי צנוע של הרמת כוסית לרגל ראש השנה. בטקס השתתפו סגן מפקד המחוז, תנ”צ ג’מאל חכרוש, אשר התפרסם השבוע על רקע מסירותו לתפקיד במהלך גל הטרור, חרף מוצאו הערבי ומגוריו בכפר כנא.  מפקד התחנה אילן סרדל נשא דברים בהם ביקש לעודד את השוטרים לנוכח פרשיות השחיתות ושערוריות המין בהן היו מעורבים קציני משטרה בכירים בשנה האחרונה, אבל המוטיב הכי בולט בדבריו בהקשר זה היה “תקשורת”, מילה אותה הוא הזכיר שוב ושוב בניסוחים שונים של מסר אחד על משטרה שנלחמת הפשיעה ותקשורת שפוגעת במורל. “אל תקשיבו למה שחוזרים ואומרים וכותבים בתקשורת”, ציין מפקד התחנה, אילן סרדל, “תרימו את הראש, כי מה שנכתב בתקשורת רחוק מהמציאות ולא משקף את העבודה שאנחנו עושים. שאף אחד לא יתן לפרסומים להשפיע עליו, אנחנו חברים בארגון חזק, והתחנה שלנו מובילה בארץ בפרמטרים רבים”.

הקצין בו מדובר, בדרגת ניצב משנה, אילן סרדל הוא מפקד של אחת תחנות המשטרה הגדולות ביותר בארץ, שמעבר לקריירה עניפה על פני 30 שנה כמעט, דווקא כאשר הגיע לאחד השיאים האישיים שלו – הן בסולם הדרגות והן במהות התפקיד – הוא החל להצטייר כמו כוכב מדורי הרכילות של המקומונים בתחום עיר מגוריו ושטח השיפוט שלו.

תמונות שלו מרים כוסית עם טיפוס כזה או אחר במועדון אחד, או מתחבק עם בלונדינית במסיבה נוצצת אחרת, הוציאו לו שם של בליין “מעורבב”, ומכאן החל מדרון חלקלק.

בשלב זה, שבו בית המשפט קיבל את בקשת החשודים המרכזיים בתיק – הקצין חברו הטוב וגיסו – לאסור את פרסום שמותיהם, כבר ברור כי מדובר בדחיית הקץ בלבד. בחשדות המיוחסים אמנם לא מעורבים קבלנים, טייקונים וכסף גדול, אבל דווקא דמויותיהם של הנהנים לכאורה, אנשי העסקים מחיי הלילה ותעשיית המין, שבית המשפט לא מצא לנכון להגן על שמותיהם, מלמדים לכאורה על הזילות בה התייחס הקצין הבכיר לתפקידו.

שבעה חשודים מאזור חיפה והקריות נעצרו בפרשה עד כה על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בתום חקירה סמויה שהתקיימה בחודשים האחרונים. במהלך החקירה זומנו אתמול למשרדי מח”ש עוד מספר שוטרים, רק אחד מהם נחקר באזהרה אך גם הוא שוחרר למעצר בית.

לא כך מפקד התחנה, שהוא החשוד המרכזי. מדובר בקצין בדרגת ניצב משנה, אחד מקציני המשטרה הבכירים במחוז חוף כולו, קצין ותיק ומוערך שפיקד בעבר על תחנה אחרת במחוז הצפון, ומילא שורה של תפקידים בתחנה עליה הוא מפקד כיום. רק לפני כשנה זכתה התחנה בפיקודו לקבל פרס מיוחד ממפכ”ל המשטרה היוצא דנינו, על מתן שרות לציבור ולחימה בפשיעה.

אולם, על פי החשד כעת, מאחורי הקלעים נחשפה התנהלות בעייתית ואף פלילית לכאורה מצד מפקד התחנה. הוא חשוד בעבירות של קבלת שוחד, שימוש לרעה בכוח המשרה, מרמה והפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט ועבירות לפי חוק הגנת הפרטיות. לפי החשד, הוא ניהל קשרים בעלי אופי פסול, שימוש בתפקידו ובסמכויותיו כדי לסייע למקורביו ומקורבי מקורביו.

נציג מח”ש, דרור תשמע, אמר בית המשפט, כי לפי החשד הוא “קיבל שוחד מגורמים עסקיים בעלי אינטרסים באזור הצפון, ופעל באופן אבסורדי לשיבוש חקירות בעניינם, חקירות אשר חלקן נחקרות עד היום אצלו בתחנה. מדובר בחשד לעבירת על טוהר המידות. החשוד הינו המרכזי בפרשייה ואנו סבורים שאם שיבש חקירות עבור אנשים שהוא אינו מכיר, פוטנציאל השיבוש הוא רב בענייניו ולכן אנו מבקשים המשך מעצרו”.

 

 

במהלך החקירה הטיחו בו חוקרי מח”ש בין היתר כי הוא התבקש על ידי אדם אחר לבצע פשיטה על מועדון הימורים מתחרה, קיבל בקבוקי אלכוהול בשווי 20-30 ש”ח כ”א תמורת חידוש רישיון נשק, נתן אישור לאחד העצורים לפתוח שני מועדוני חשפנות, וכן פעל לסגירת תיק פלילי נגד אחות של סגן ראש עירייה בתחום שטח השיפוט שלו, בגלל שלא היו ראיות נגדה.

סנגוריו, עורכי הדין ירון ברזילי ורומח שביט, הכחישו את המיוחס לו ואף טענו כי מפקד התחנה עבר לפני כחודשיים בדיקת פוליגרף במסגרת קורס מסוים בו לקח חלק, בדיקה בה הוא נשאל באופן כללי אם ביצע עבירות, אמר שלא ונמצא דובר אמת.  עוד ציינו עורכי הדין: “מדובר בניצב משנה אין סרדל, שעד אתמול פיקד על תחנה וקיבל במהלך שלוש שנות פיקודו מאות אם לא אלפי החלטות. הוא טיפל באלפי תיקים. אנו מדברים על סוג של מפקד שדלתו תמיד פתוחה.. שיודע כל דבר בתחנה… שמכיר כל עצור ומעורב בכל החלטה אם לבקש המשך מעצר אם לאו. זו דרכו וזו הדרך שהובילה אותו להיכן שהגיע אחרי שנתן לביטחון המדינה 28 שנה מחייו. אז מה מטיחים בו עכשיו, בקבוקי אלכוהול שהוא קיבל כשוחד?

“יש הגינות אלמנטרית, לא יכול להיות שכאשר מדברים על אדם בתפקיד כזה לא יוטח בו כל החומר שידוע להם. נכון שישנם תיקים מורכבים וחמורים עשרות מונים שהחקירה מתגלגלת ולא רוצים לחשוף ראיות, אבל מה ההיגיון לעשות זאת פה? אולי יש לו הסברים לכל הדברים הכלכליים, ואנו נשארים לצורך ההנחה עם התנהלות לא ראויה ועבירות משמעת? הוא נחקר בצורה אינטנסיבית וענה על כל שאלה זולת שאלות שהוא באמת לא זכר”.
השופטת חגית מאק-קלמנוביץ, שהאריכה את מעצרו עד 16 באוקטובר, קבעה כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות, הגם שהחשדות והתמורה הנטענת אינם ברף הגבוה של עבירות טוהר המידות. “אולם, דווקא בשל מעמדו ותפקידו הבכיר של החשוד, היותו גבר, והעובדה שלא חתך מיוזמתו את הפין שבין רגליו, יש חשיבות למיצוי החקירה“, ציינה השופטת חגית מאק קלמנוביץ.

על פי חגית מאק קלמנוביץ, שהשתמשה שוב באחד מטקסטים העתק-הדבק שקיבלה מעדנה ארבל, “הדו”ח הסודי שהוגש מפורט מאוד וכולל ציטוטים מהראיות ואף נספחים שהם הראיות עצמןאני סבורה שקיים חשד סביר לעיקרי העבירות המיוחסות לחשוד”. עוד הוסיפה חגית: “הסנגור טען כי החשוד היה מפקד שדלתו פתוחה והיה מעורב בכל הקורה בתחנה. אכן זוהי ההתרשמות העולה מחומר החקירה אך יחד עם זאת, מהאירועים שפירטתי עולה כי במקרים שונים החשוד עבר את הגבול ופעל באופן שחורג ממעורבות ודלת פתוחה, ואף קיבל תמורה מסוימת לעצמו או לאחרים”.

מנכ”ל הפועל חיפה עצור, סנגורתו:  “עם סיבה או בלי סיבה בישראל לא צריך סיבה” 

לפי אמיר זוהר, חשוד השני שהובא להארכת מעצרו הוא אפרים גבאי, מנכ”ל של קבוצת כדורגל מליגת העל באזור הצפון, אשר חשוד בתיווך לשוחד של קצין משטרה, שיבוש מהלכי משפט ועבירות על חוק הגנת הפרטיות.  אפריים גבאי, מנכ”ל הפועל חיפה הוא חבר קרוב של סרדל.   בעברם נהגו למשש זה את זה לראות למי יש יותר גדול…..  לאורך שנים כאשר שניהם התקדמו במסלול חייהם – זה במשטרה וזה בעולם הכדורגל. אגב, שני בני משפחה של קצין המשטרה משחקים בקבוצת הכדורגל אותה מנהל החשוד, הפועל חיפהב, אשר נחשב למנכ”ל כל יכול של המועדון, אחד מהם אף החל להשתלב לאחרונה בקבוצה הבוגרת.

לטענת היחידה החוקרת, בהמשך לתיווך ביחסי השוחד בין הקצין לבין בעלי מועדונים, ממניעים לא נקיים הוא גם שיבש בצורה בוטה חקירות משטרה הקשורות למקורביו. לדברי נציג מח”ש, בשלב זה חלקו בפרשה הוא מרכזי ביותר.

את המנכ”ל מייצגים בתיק עו”ד תומר נוה ושלומית עדיקקא ממשרדו, ולצידם עו”ד אמירה בת דיין. עו”ד נוה הדגיש במהלך הדיון כי המוניטין של המנכ”ל אפריים גבאי הוא של אדם העוסק בעזרה לזולת, מה שהציב אותו בתפקידו שנים רבות כל כך כנציג אותנטי של הקהילה באזור מגוריו.   “לא היה אדם אחד מקריית שמונה ועד אילת שלא ביקש עזרה לא קיבל ממנו מענה רך, והדגש הוא על מענה רך. אני לא מדבר על עזרה ברמה של לדבר עם… אלא לעזור בכל פרמטר אפשרי לכל דיכפין. האדם הזה הציל במו ידיו עשרות ילדים מכניסה לעולם הפשע.  “כמו שהוא עושה בכל השנים, שהוא עוזר לכולם, בא חברי החוקר ונותן עכשיו נופך משפטי לעבירת העזרה. הרי כולם יודעים שהוא לא קיבל כלום ואפשר לבדוק חשבונות בנק שלו. הוא 30 שנה עובד באותו מקום ומקבל אותה משכורת ולא נוסע במכוניות פאר. האדם הזה גם אם יצר קשר עם החבר הכי טוב שלו, מעולם לא ביצע עבירה פלילית”.

בתום הדיון קבעה השופטת חגית מאק קלמנוביץ, כי קיים חשד סביר והאריכה את מעצרו בשלושה ימים, עד 15 אוקטובר.
https://posta.co.il/widgetkit/%D7%9E%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-1/sports-5/6849-%D7%94%D7%93-%D7%94%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA

השופטת חגית מאק קלמנוביץ:  “ראיתי מידעים מוכמנים במפשעה”

עוד מדווח לנו שכאשר השופטת חגית מאק קלמנוביץ פגשה באולמה את החשוד, אילן סרדל, היא לא יכלה שלא להסתכל על מפשעתו, שכן על פי מה שהיה כתוב בדו”ח הסודי שהונח לפניה, יש מידעים סודיים ספציפיים ומוכמנים, הנתמכים אף בתעודת עובד ציבור של בנצי סאו, לפיה מעשים מסויימים הקשורים בשוחד, כוללים פרטים מוכמנים שניתן לזהות ע”י הצצה לכיוון מפשעתו של החשוד.  זו הסיבה שלאורך כל הדיון התמקדה השופטת במפשעה של אילן סרדל.

1111

גם גיסו של הקצין חשוד בקבלת שוחד וגם הוא עצור. עצור גם מנהל קבוצת כדורגל החשוד בתיווך לשוחד, עבירה על חוק הגנת הפרטיות ושיבוש הליכי משפט.

דמויות מוכרות מחיי הלילה של חיפה, עיר ללא חיי לילה…

הובאו גם החשודים מרק קריימר בן ה-36 משכונת דניה בחיפה, רונן שועי בן 40 משכונת כרמליה בעיר, יעקב כהן בן ה-36 מקרית ים וכן אורן מחפודה תושב קרית חיים בן ה-32. לפני כארבעה חדשים עלה שמם של שועי, כהן ומחפודה כשרשות המיסים כינתה אותם “דמויות מוכרות מחיי הלילה של חיפה”.   כאשר יוודע למישהו היכן יש בחיפה חיי לילה, נא הודיעו לרשות המיסים….

אילן סרדל

חוקרי רשות המיסים טענו אז כי אורן מחפודה ויעקב כהן העסיקו את רונן שועי כשכיר בחברת “בר שמקר 2011” שלהם המחזיקה במועדוני ’סלפי’, ’פיימוס’ ו’סנטר’ וכי העלימו הכנסות בסך 3 מיליון שקלים . על פי חשדם של החוקרים גם מרק קריימר חובב החיים הטובים, בעסקי חיי הלילה, אם כי בליגת העל של המועדונים בקריות חיפה ותמיד מאחורי הקלעים. סגנית הנשיא, השופטת חגית מאק-קלמנוביץ, האריכה את מעצרו עד יום חמישי. כך גם את מעצרו של הגיס ושל מנהל קבוצת הכדורגל. את מעצרם של שועי, כהן ומחפודה היא האריכה עד מחר.

“איזה שוחד?” תמהו סניגוריו של קצין המשטרה הבכיר, “מה מטיחים בו, בקבוקי אלכוהול שהוא קיבל שוחד?” לדבריהם, אולי יש לו הסברים ותישאר התנהלות לא ראויה עם עבירות משמעת. הם גם תמהו על העיתוי. “אנו נמצאים היום במצב של מלחמה, אפשר לומר גל או אינתיפאדה”, הלינו, “במצב של מלחמה ראוי שהשוטרים יהיו ברחובות ושתחנת משטרת לא תתעסק במי עושה מה”.

אבל לגופו של עניין, השופטת חגית מאק-קלמנוביץ הסבירה שלא משנה אם יש או אין ראיות, הנוהל הוא לעצור בלי שום קשר לאמת או למציאות. לפי השופטת “קיים חשד סביר נגד הקצין הבכיר, גם כאשר לא קיים חשד סביר נגד הקצין הבכיר. זה החוק”.

אמרה השופטת “הדו”ח הסודי שהוגש מפורט מאוד וכולל ציטוטים מהראיות ואף נספחים שהם הראיות עצמן, ולמרות שתמיד בדו”ח סודי כותבת המשטרה שקרים ופנטזיות, אין מנוס מלהתייחס לשקרים כאמת לאמיתה “, ציינה מאק קלמנוביץ בהחלטתה, “עיינתי בחומר, והיבטתי לעבר המפשעה של אילן סרדל, ולא אפרט את הכל, אולם אני סבורה שקיים חשד סביר לעיקרי העבירות“. היא התייחסה גם לטענת הקצין בחקירתו כי הוא “מפקד שדלתו פתוחה, וגם הריצ’רצ’“, קבעה כי “אכן זוהי ההתרשמות העולה מחומר החקירה, בין אם הם שקריים ובין אם לאו“, אבל הוסיפה כי יחד עם זאת, עולה מהאירועים שפירטה כי במקרים שונים “עבר את הגבול ופעל באופן שחורג ממעורבות ודלת פתוחה ואף קיבל תמורה מסוימת לעצמו או לאחרים בשווי של כמה בקבוקי ערק, שייתכן שהם תמורה למשהו אחר בכלל, וייתכן שמעולם לא ניתנו בקבוקי העארק“.

“אמנם הן החשדות והן התמורה הנטענת אינם ברף הגבוה של עבירות טוהר המידות, וייתכן שהחשדות מצוצים מהאצבע”, היא ציינה עוד, אולם הוסיפה כי יש חשיבות למיצוי החקירה “דווקא בשל מעמדו ותפקידו הבכיר, לרבות אונו וכמות הטסטוסטרון המפעפעת בעורקיו”. מאק קלמנוביץ האריכה את מעצרו, עד יום שישי 16/10/2015.

https://www.magazin.org.il/inner.asp?page=182425

 

 

Views: 256

One Comment

  1. אילן סרדל מושחת בבון פח זבל. כל שוטר מושחת שני שפרש ממשתנת ישראל הופך לקב”ט(קאפו) או לחוקר פרטי שמקבל מידע מחבריו במשטרה תוך שעובר עבירות פליליות קשות. תראו פה את כל המושחתים ממרוקו שעברו אצלו וועדת קבלה פיקטיבית עם ה-8 שנות לימוד שלהם: https://www.facebook.com/groups/5861498613/user/1585607057/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *