EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

איסור טיפולי המרה לשינוי נטיה מינית. מי הדמויות המטורללות בתנועת “בקדושה” שממירים הומואים דתיים לסטרייטים?

הרבי יוסף צבי רימון צריך לנקות את גוש עציון מהומואים ולסביות

משרד הבריאות פרסם חוזר מנכ”ל האוסר רשמית ולראשונה על ביצוע “טיפולי המרה” לשינוי נטייה מינית. בחוזר נכתב כי משרד הבריאות מתנגד להנחה המצויה בבסיס טיפולי ההמרה, לפיה נטייה מינית או זהות מגדרית היא בעיה רפואית או נפשית הדורשת טיפול.

האם יש צורך בחוק לאיסור טיפולי המרה ע”י פסיכולוגים שיהפכו הומואים ולסביות לסטרייטים?  התשובה היא ממש לא.

חוק פטרנליסטי הוא חוק מיותר ויש כלים אחרים – תביעות נזיקין

התשובה היא שהעולם חופשי ומי שבגיר ומעל גיל 18 ורוצה לעשות “טיפולים”, אין דרך למנוע את זה ממנו בצורה שאינה פטרנליסטית, צדקנית ומתערבת בבחירות חופשיות אוטונומיות.  גם אין דרך להוכיח במשפט פלילי את העבירה על החוק בלי שהספק הסביר מרחף על כל ההליך.

הרי איזה פסיכולוג מומחה תביא למשפט פלילי?  כזה שאומר שטיפולי המרה זה התעללות?  מנגד יביאו פסיכולוג אחר שאומר שהשיטה שלו דווקא הצליחה והפגם הוא במטופל שלא עבד מספיק קשה להפנים את שיטת הטיפול.

מה שכן, זה שצריך לתמרץ הגשת תביעות נזיקין נגד המטפלים האלה, שהם שרלטנים ונוכלים.  חוץ מזה, במשפט הפלילים קיימים כלים לטיפול בנוכלים ומתחזים.  לכן לא צריך “חוק חדש” שכל כולו פטרנליזם וצדקנות “טהרנית”.

למה אף אחד לא תבע את הממירים הלה על הנזקים שנגרמו לו????

ואלה הדמויות שפעילות בארגון “בקדושה” שהוא זה שמייצר את כל הבלגן סביב טיפולי ההמרה.

נשים לב שרוב המומרים הם דתיים.  הארגון אפילו לא פונה להומואים חילוניים כי אין להם “קלף” לשכנע את ההומואים החילוניים להגיע לטיפול, אבל בקרב הדוסל’ך יש ויש קלף.

הקלף הוא הלבטים שבין אהבת האלוהים והעובדה שאלוהים לא אוהב את ההומואים – או יותר נכון החינוך לעבודת האלוהים מתנגש עם הדחף המיני לקיים יחסי מין הומואיים או לסביים.

השחקנים הראשיים:  ארגון “בקדושה” ואיט”ם – האגודה הישראלית לטיפול מיני

אליהו אקרמן פסיכולוג מטורלל עושה כסף מבעיות המין של ההומואים

לדבריו “מגיעים אלי בנים ויש להם בעיות במיניות.  אצל הדתיים לא מדברים עם הילדים על המיניות.  אפשר לעשות בהומואים טיפול מגיל צעיר בשיח פתוח על המיניות, ואז להראות להם שאפשר לכבוש את הייצר ולהימשך לאישה”.

לדבריו “ככה מצילים נפשות כי אם לא מטפלים ההומואים האלה סובלים מתופעות שאפשר למנוע בטיפול פסיכולוגי”.

אליהו אקרמן אנחנו עוזרים להומואים לדבר על המיניות שלהם
אליהו אקרמן אנחנו עוזרים להומואים לדבר על המיניות שלהם

אליהו אקרמן אומר “אנחנו עוזרים להומואים לדבר על המיניות שלהם”.

לדבריו “טיפולי המרה זה מונח דמגוגי עם קונוטציות בעייתיות. לא עושים פחחות וצבע על אף אחד.. אנחנו לא מתפשרים עם התורה ובורא עולם, וגם לא על מקצועיות. מי שמתלונן על טפולים אלימים או טיפולים אגרסיביים או טיפולים שעשויים לייצר רגשות אשמה – זה לא אצלנו”.

“לגבי רה אוריינטציה מינית – לטיפול לא אמור להיות אג’נדה. כי מציב ומניח מטרה לטיפול”. ….  איש או אישה דתיים שסובלים מנטייה הומוסקסואלית אפשר לטפל בזה. לא הכול מצליח. אנחנו מגיעים לאחוזי הצלחה 70–80% (צריך להגדיר מה זה הצלחה).

אלעזר אנסבכר עומד בראש תנועת המרת ההומואים לסטרייטים (יו”ר הממירים)

 

אלעזר אנסבכר עומד בראש תנועת המרת ההומואים לסטרייטים
אלעזר אנסבכר עומד בראש תנועת המרת ההומואים לסטרייטים

חנה קטן מזבלת להומואים את המוח שצריך לעשות מצוות פרו ורבו

רופאת נשים מומחית למיילדות, פוריות, גינקולוגיה, זוגיות ואישות, חברת מרכז בקדושה

 

חנה קטן מזבלת להומואים את המוח שצרך לעשות מצוות פרו ורבו
חנה קטן מזבלת להומואים את המוח שצרך לעשות מצוות פרו ורבו

מספרת להומואים שהמצווה החשובה ביותר היא פריון בארץ ישראל.  אלוהים רוצה לראות “פיריון” כלומר שנשים ממליטת ילדים ולכן תפקיד הגבר הוא להרביע את האישה כדי למצוא חן בעייני האלוהים.

חנה קטן מזבלת להומואים את המוח שצריך לעשות מצוות פרו ורבו כדי שאלוהים ירווה נחת.

 

הזבנית שלומית בן שעיה: הנוצרים הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה

רבנית אולפנית ישורון, חברת מרכז בקדושה ומרצה במסגרות שונות.

הזבנית שלומית בן שעיה הנוצרים הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה
הזבנית שלומית בן שעיה הנוצרים הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה

הזבנית הזו מספרת להומואים שהנוצרים הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה.  הם עשו את מסעות הצלב, האינקוויזיציה והשואה.  לכן רק אלוהים של היהדות הוא האלוהים הנכון וצריך לדעת איך למזג את החשק המיני עם האלוהים. היהדות מציעה אידאלים מאוד גבוהים, וזו הייחודיות של הדת.  הרב קוק אמר שצריך להתגבר על הקושי האמיתי של קבלת דבר השם עם המשיכה המינית.

לדבריה, רק משה רבינו היה יכול לחבר בין הרוח הגדולה של השם לבין פרטי הפרטים של המציאות.  אנחנו לא רואים את האור, אבל אם ניכנס למוחו של משה רבינו נוכל לחבר את פרטי הפרטים של המציאות אל האור הגדול.

לדבריה על גיבוש זהות מינית – “עד לפני 20–30 שנה, רוב אלה שנולדו בגוף של נקבה גדלו להיות נשים. בימינו יש תהליך בירור של זהות. מה שקרה באופן נורמטיבי לפני 20–30 שנה כבר לא קורה היום אוטומטית. יש הרבה בנות ובנים שמבולבלים. ומה שמבלבל אותם זה שהם אוטומטית מתייגים את עצמם כהומואים או לסביות. עלינו לעזור לפרק”.

 

הזבנית שלומית בן שעיה הנוצרים הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה
הזבנית שלומית בן שעיה הנוצרים הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה

הזבנית שלומית בן שעיה הנוצרים הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה

מרים בואר הומואים צריכים טיפול כי הם מפספסים את קדושת השכינה

זו מציגה עצמה כדוקטורית. רופאה מומחית בגינקולוגיה. רופאת נשים מומחית בתחום הגינקולוגיה הפסיכוסומטית, סקסולוגית ומומחית לטיפול זוגי.

לדבריה, “הדגם שבנינו בקורס הוא מאוד מיוחד”… “מבחינת האווירה וההיבטים שלומדים אצלנו  בנפרד וגם ביחד. טיפול מיני הוא טיפול זוגי, אבל  אצלנו זה נעשה בהדרגה, בכבוד, בשפה נקייה. אין  בדיחות שמוזילות את הנושא”.

“בציבור הכללי יש הרבה הוזלה  והנמכה של תחום המיניות”… “לאחד המורים הגדולים  לטיפול מיני בארץ יש מופע סטנד-אפ בוטה וגס  בתיאטרון, למשל. כשמדברים על אישות קל מאוד  להפוך את זה למשהו זול וגס. לנו חשוב מאוד ניקיון  השפה. לציבור הדתי יש שפה משלו, והיא מבטאת  את התרבות ואת עולם הערכים שלו”.

היא מספרת שחברת התרופות פייזר פנתה אליה  וביקשה שתתרגם את הפרסום שלהם לוויאגרה  ל’שפה דתית’: “הגישה, השפה והאווירה שלנו  אחרות. מאוד חשוב להגיד שגם אצלנו מותר, רצוי  ומצווה שתהיה מיניות טובה, איכותית וקדושה.

הדברים אינם פסולים, אבל צריכים להיות אחרת  ממה שנהוג בעולם הכללי. “אנו במכון מבקשים להעביר מסר אחר מזה  שהצעירים והמטפלים מקבלים היום. יש לנו בשורה  חשובה שהטוב והשמחה האמיתית בזוגיות ובאישות  שהעולם מחפש יבואו דווקא מתוך קדושה הבית.

לכן חשוב כל כך להכשיר מטפלים שרוצים לחבר בין מיניות טובה ובריאה, מקצועיות בלי פשרות,  קדושה ורוחניות, יראת שמיים ומחויבות להלכה.

הלימוד אצלנו מקצועי כמו בכל מקום אחר לטיפול במיניות, והוא גם לא יוצר פירוד ופיצול מעולם  התורה. כדי שההדרכה והטיפול יהיו נכונים זה חייב  להיות מחובר”.

מרים בואר הומואים צריכים טיפול כי הם מפספסים את קדושת השכינה
מרים בואר הומואים צריכים טיפול כי הם מפספסים את קדושת השכינה

 

אלי שיינפלד:  המשפחה הבריאה מורכבת מזין וכוס ולא מזין וזין

‎מרצה במכללת אורות ישראל‎ וב‎מכללת ירושלים בית וגן.  כתב ספרים על זוגיות ומשפחה בריאה.  מרצה על הנושא “הורות מתוך חירות” ומדגיש שעל ארבעה בנים דיברה התורה, ולכן מצווה שההומואים ישריצו בנים לנשים.

 

אלי שיינפלד ב 2013 מטפל בארגון המרת הומואים לסטרייטים
אלי שיינפלד ב 2013 מטפל בארגון המרת הומואים לסטרייטים

הרב אליהו איתן: “אין קונפליקט בין עבודת האל ועבודת הפאלוס”

בגיל צעיר עשה הרבה מין עם תלמידי תורה כשרים.  בדק עטרות וגם שם אותן בפה.  בבגרותו התיישב בבית שמש והפך לרב גרעין ‘יחד’ וזכה לתואר “שליט”א”.  הרב האיתן הוא בוגר מכון המחקר תורני ‘הלכה ברורה’ שעל יד ישיבת “מרכז הרב” ובעל תעודת הסמכה לרב – “יורה יורה” ו”בולבול בולבול”.

מלבד עיסוקו כרב הגרעין הרב האיתן משמש כרב משיב במכון פוע”ה וכמגשר מוסמך בין אקטיבים ופסיבים.

הרב אליהו איתן קונפליקט בין עבודת האל ועבודת הפאלוס
הרב אליהו איתן “אין קונפליקט בין עבודת האל ועבודת הפאלוס”

 

דר’ אלחנן בר און “עונג מיני הומואי זה סיפוק הטווח הקצר – צריך לווסת את ההורמונים”

גינקולוג מומחה, ומנהל מרפאת טנדו לטיפול מיני זוגי, חבר מרכז בקדושה.

דר’ אלחנן בר אן מספר להומואים בטיפול שנכון יש להם דחף לסיפוק מיני הומואי אבל זה יספק אותם טווח הקצר.  הוא ילמד אותם איך להשתלט על דחפים בטוח הקצר, למען איכות החיים בטווח הארוך.

להצלחה בחיים צריך להתנזר מהרדיפה אחרי חיי תענוגות. התשוקה מתעוררות בגוף בגלל אנדרוגנים ואנדורפינים, וההתאהבות היא בשל עוררות דופאמין ונואפינפרין.  לאינטימיות ארוכות טווח צריך אוקסיטוצין וזופרסין, שאלה הורמונים שצריך לשלוט במינון שלהם.

בקיצור צריך לווסת את ההורמונים של ההומו כדי שיגיע אל הקדושה והרוחניות הנכונה בחיים.

 

אלחנן בר און צריך לווסת את ההורמונים של ההומו כדי שיגיע אל הקדושה
אלחנן בר און צריך לווסת את ההורמונים של ההומו כדי שיגיע אל הקדושה

לדבריו “אנחנו לא עושים המרת דת או כל דבר אחר. כשאדם נמצא במצוקה – מי שלא במצוקה לא יגיע אלינו  – יש כאלה שיגידו כך אתה, ונעזור לך להתמודד עם המצוקות. ויש כאלה שינסו לבדוק מה אפשר לעשות כדי לגאול אותו מהסבל שזה גורם לו, לפחות במידה שתאפשר לו להקים משפחה”.

לדבריו יש “גורמים ביולוגיים הקובעים נטייה מינית”.  הורמונים (קמיצה/אצבע – יש הבדל בין הצורה של האצבעות בין גברים לנשים. הקמיצה יותר ארוכה אצל גברים מאשר אצל נשים. מצאו אצל הומואים את אותו אורך אצבעות. אי אפשר להוכיח את זה, זה רק סטטיסטי), אחאוּת (תאוריית הנוגדנים – כמו שכשלאישה יש rh שלילי, הגוף שלה נלחם בעובר שיש לו rh חיובי, כך אישה כשהיא בהריון עם בן, מערכת החיסון שלה נלחמת בהורמונים הזכריים. כמו שה-rh מחמיר עם כל הריון, כך גם מלחמת ההורמונים. כך רואים שבנים שנולדו אחרי אחים אחרים, יש להם יותר נטייה הומוסקסואלית). יש עדיין גורמים ביולוגיים שלא גילו אותם. האם זה אומר שאי אפשר לשנות אותם? אנחנו מאמינים שיש ויש“.

 

יצחק וינטר אפשר ללמד הומואים להתנזר מזין

יצחק וינטר אפשר ללמד הומואים להתנזר מזין
יצחק וינטר אפשר ללמד הומואים להתנזר מזין

יוני נוימן: כלים להורים דתיים לשוחח עם ילדיהם ההומואים על משיכה מינית

לדבריו המטרות הן ליצור הטבעה חיובית ביחס למיניות בכלל ותפקיד הגבר בפרט, להוות כתובת רלוונטית במהלך גיל ההתבגרות לשאלות ואירועים בנושא, לתווך בין תחום המיניות לתפיסת התורה הקדושה.

בטיפול בהומו מטפלים בציר הגופני-הורמונאלי ונטיותיו, הצורך להנאה ופורקן, בציר הקוגניטיבי: הצורך לדעת לנסות להתנסות ולגלות את עצמי ואת כל העולם, בציר האישיותי רגשי: קבלה עצמית, אהבה עצמית, הערכה עצמית, בציר החברתי: האני החברתי ומניעים סביבתיים, בציר המשפחתי: שייכות, זהות, תכונות גנטיות- אהבה שנאה, בציר התורני: תפיסת ‘החטא הקדמון’ בנצרות לעומת מצוות עונה ומצוות תשובה, ובציר המוסרי-ערכי: קונפליקטים בין גירסא דינקותא לערכים נלמדים.

העקרונות המנחים לטיפול בהומו דוס הם:  בעולם הטיפול המיני יש לנו מדרג ארוך של נפילות-יצירת מוגנות ובניה, כל זאת כתוצאה מהעדר הכנה. ככל שנקדים לשוחח כך נוכל להיות ראשוניים יותר וממילא משמעותיים יותר. יש להבין לבדוק איפה הילד ההומו נמצא, מה הוא כבר שמע/ראה על גייז? מה השיח עם החברים עם מין הומואי? אומרים רק אמת ומה שיודעים, אם יש מבוכה או חוסר ידע אפשר להגיד שנברר ונחזיר תשובה.  חשוב שהדיבור יהיה נטול עומס רגשי של ההורה.  חשוב שהדיבור עם ילדים הומואים יהיה נטול עומס אינטלקטואלי מצד ההורה.  טיפול קצר ופותח עם טעם של עוד עדיף מארוך, סוגר ומתיש.

כלים לשיח בין הורה לילד הומו:  ההורה הוא היוזם באומץ ובקלילות ללא רשמיות יתר.  לעשות את זה ב Setting- לבד, פלאפון מכובה.  אין כמו בטבע עם פק”ל אחרי טיול קצר.  ניתן להיכנס לשיח על משיכה מינית דרך הלכה / פיזיולוגיה / אישיות- מודעות.  שימו לב לניצול הזדמנויות לשיח:  תורניות: שארה כסותה ועונתה, בנות לוט,  יהודה ותמר, דוד ובת שבע, יעקב-רחל-לאה-ראובן.  שינויים פיזיולוגיים / מצבי רוח משתנים.  תמונה לא צנועה שקופצת/ כשקופץ חלון של חסימה.  אירועים שהתרחשו בחברה.

 

יוני נוימן רק איש ואישה זוכים לקדושה ולשכינה
יוני נוימן רק איש ואישה זוכים לקדושה ולשכינה

 

 

עפר דוד דישון למד באשראם בהודו שהומואים צריכים לכבוש את היצר

וזה עוד רבי מהמרכז לקדושה.  גדל בערד.  נסע לאשראם בהודו.  חזר ונהיה רבי.  הוא מלמד את ההומואים שעליהם להעריך ולאהוב את הכוס כי “אשת חייל מי ימצא???”

ראו מהגיגים שרכש באשראם – לאו דווקא בקשר להומואים.  אבל זה מעיד על רמת הדפק במוח.

איך אישה משפרת קשר זוגי עם בעלה?????  “המענה רמוז במילותיו של שלמה המלך, החכם מכל אדם בספר ‘משלי’: “אשת חיל עטרת בעלה”. האישה מצליחה להוביל את בעלה קדימה באופן האיכותי ביותר- כאשר היא משפיעה עליו בצורה מקיפה- ולא ישירה. ניסיון להשפעה ישירה עלול לגרור אחת מהשתיים: או התנגדות מצד הבעל והחרפה ביחסים, או אם תצליח- עלול להיות כאן קבעון והחמרה של תופעת הילדותיות והנזקקות של הבעל כלפי אשתו:

אם רוצים אנו לרומם את הבעל מהמקום הנמוך של הילדותיות, עלינו להעצים אותו. לתת לו תחושה שהוא הוא המוביל והמשפיע עלינו בצורה ישירה. כך, נהיה אנו המשפיעות באמת…

מכאן נבין לעומק את מה שאליהו הנביא מלמד אותנו ]תנא דבי אליהו רבה פרק ט[: “איזו היא אישה כשרה- כל שעושה רצון בעלה”. תורת החסידות מסבירה שהעומק של “עושה רצון בעלה” זה שאישה עושה/מייצרת את הרצון. האישה גורמת לבעלה לרצות דבר זה או דבר אחר. זו בדיוק הכוונה בהשפעה עקיפה.

ניתן דוגמא: מה תעשה האישה כשרוצה שבעלה ילמד יותר תורה? בהשפעה ישירה היא תאמר לו: “לך ללמוד”. התגובה של הבעל [הילדותי] יכולה להיות או התנגדות ועצבים- היא לא תאמר לי מה לעשות, או שילך ללמוד אבל יחווה את המקום של “אשתי דואגת לי. מטפלת בי”. בדיוק המעגל של אישה/אם שממנו אנו מנסים להתרומם.

לעומת זו- בהשפעה העקיפה- תדאג שכאשר יהיה בבית בזמן שיש שקט, וישב ליד השולחן לאכול משהו- ימצא ספר קודש מעניין לידו. סיכוי גבוה שמעצמו יפתח את הספר ויתחיל לעיין.

באופן דומה גם בזוגיות. אמירות חוזרות ונשנות של “תתייחס אלי. תשקיע בי” וכיו”ב לא יקדמו אותנו. לעומת זאת- אם נעמיד את הבעל במקום גבוה, בו הוא ירגיש נוח- ממילא תיווצר קרבה. אפשר למשל, להתייעץ איתו באיזה עניין- ובכך העמדנו אותו כ”מומחה”, במקום המוכר והנעים לו- המקום של השכל- המקום בו הוא בוגר ולא ילד. לאחר שתיווצר הקרבה מהמקום של הבגרות אפשר בעדינות ובשלבים להטות את השיחה לכיוון של הרגש. לא מלמעלה- כאמא, אלא מלמטה יותר. כמי שכמעט תלויה בו רגשית, כמו למשל: “כל היום התמודדתי עם קשיים והרגשתי לבד- אבל כעת כשאתה משוחח איתי אני מרגישה טוב יותר. יש לי בעל”. בהמשך, נוכל בהדרגה ובשלבים להעלות את עומק הרגש העולה בשיחות. כך אנו בעצם מלמדות אותו ומרגילות אותו לפתח את יכולותיו הרגשיות כבוגר- ולא כילד.

אפשרות נוספת לעורר את הבעל למקום רגשי בוגר, זה למשל להתייעץ איתו על התמודדויות רגשיות של הילדים. כעת, הבעל פוגש את העולם הרגשי- אבל הוא המבוגר האחראי- ולא יוכל להישאר ילדותי.

 

עפר דוד דישון למד באשראם בהודו שהומואים צריכים לכבוש את היצר
עפר דוד דישון למד באשראם בהודו שהומואים צריכים לכבוש את היצר

ארלה הראל הומו מוצהר אפשר לקבל זין בפה ולעבוד את עבודת האל

ראש הישיבה התיכונית לב חדש וראש ביהמ”ד בעפרה, שותף לבקדושה ולעמותת כמוך – הומואים דתיים אורתודוקסים.

לדבריו “מהניסיון שלי שכולל טיפול באלפי בני ובנות נוער, למעלה מ10% מהאוכלוסייה הם בעלי משיכה לבני מינם, וכ-2.5% נמשכים רק לבני מינם”….”לצערי יש לא מעט מחנכות שלא מבינות בתחום ומתוך תמימות נותנות עצות שגוזרות חיי אומללות על הנערות. אתן חייבות להשתלם בתחום, כי בטוח שבתוך הקהילה שלכן ובתוך הכיתה שלכן יש נשים ונערות כאלה”.

הרב הראל סיפר על מחנכות ורבניות שמייעצות לבחורות לסביות להתחתן עם גבר אע”פ שהן מרגישות סלידה מכך. “הן מאמינות שהזמן יעשה את שלו אך גורמות לנשים סבל שלא יתואר. יש נשים נשואות שסיפרו לי שהחוויה שלהן עם בעליהן היא תחושה של אונס מתוך הסלידה מזוגיות עם גבר”.

ומצד שני הדגיש הרב הראל שחובה להשמיע אמירה הלכתית חד משמעית שמגע מיני בין נשים הוא איסור הלכתי ברור ואין לרבנים כל יכולת להקל בו.

“הלהט”בים מנסים להציג כאילו מדובר בנאורות חדשה, אך האמת היא שמדובר ב’נאורות’ עתיקה מאוד. מצריים העתיקה הייתה מעצמה עולמית ושיא הנאורות, כמו ארצות הברית של פעם, ובמצריים היה מקובל שגבר מתחתן עם גבר ואשה מתחתנת עם אשה. אך התורה אסרה זאת בפירוש: כְּמַעֲשֵׂה אֶרֶץ מִצְרַיִם אֲשֶׁר יְשַׁבְתֶּם בָּהּ לֹא תַעֲשׂוּ”.

 

אראלה הראל הומו מוצהר אפשר לקבל זין בפה ולעבוד את עבודת האל
אראלה הראל הומו מוצהר אפשר לקבל זין בפה ולעבוד את עבודת האל

צפו כאן בכנס של עמותת הומואים דוסים.  הנושא:  האם נכון לפנות לטיפול המרה בגיל צעיר ככל האפשר, ולמה? כיצד אפשר להימנע מפוטנציאל נזק בטיפולים נפשיים בתחום של משיכה מינית? כיצד יודעים לאיזה מטפל לפנות ולאיזה לא? צפו בקטע מרב-שיח בנושא “ההיבט הטיפולי-מקצועי בהתמודדות עם הומוסקסואליות: שיטות, מטרות ויעדים”, בהשתתפות הפסיכולוגים: ד”ר אבינועם דאר, ד”ר צבי כרמלי ומר אליהו אקרמן, והנחיית הרב ארלה הראל.

 

איתי הילל: נער הפוסטר של מוצצי הזרגים ב DENIAL עשה המרה וכיום מנטור לבנים בישיבת נחלים

עובד בישיבת נחלים כ”מורה” בא במגע עם המון נערי ישיבות וכובש את יצרו.

 

האם יש צורך בחוק לאיסור טיפולי המרה ע"י פסיכולוגים שיהפכו אותם לסטרייטים?  התשובה היא ממש לא.  התשובה היא שהעולם חופשי ומי שבגיר ומעל גיל 18 ורוצה לעשות "טיפולים", אין דרך למנוע את זה ממנו שהיא איננה טפרנליסטית, צדקנית ומצערבת בבחירות חופשיות אוטונומיות.  גם אין דרך להוכיח במשפט פלילי את העבירה על החוק בלי שהספק הסביר מרחף על כל ההליך.  מה שכן, זה שצריך לתמרץ הגשת תביעות נזיקין נגד המטפלים האלה, שהם שרלטנים ונוכלים.  חוץ מזה, במשפט הפלילים קיימים כליםלטיפול בנוכלים ומצלחזים.  לכן לא צריך "חוק חדש" שכל כולו פטרנליזם וצדקנות "טהרנית".  ואלה הדמויו שפעילות בארגון "בקדושה" שהוא זה שמייצר את כל הבלגן סביב טיפולי ההמרה. נשים לב שרוב המומרים הם דתיים.  הארגון אפילו לא פומנה להומואים חילוניים כי אין להם "קלף" לשכנע את ההומואים החילוניי להגיע לטיפול, אבל ברקב הדוסלך יש ויש קלף.  הקלף הוא הלבטים שבין אהבת האלוהים והעובדה שאלוהים לא אוהב את ההומואים - או יותר נכון החינוך ליבודת האלוהים מתנגש עם הדחף המיני לקיים יחסי מין הומואיים או לסביים.  אליהו אקרמן פסיכולוג מטורלל עושה כסף מבעיות המין של ההומואים לדבריו "מגיעים אלי בנים ויש להם בעיות במיניות.  אצל הדתיים לא מדברים עם הילדים על המיניות.  אפשר לעשות בהומואים טיפול מגיל צעיר בשיח פתוח על המיניות, ואז להראות להם שאפשר לכבוש את הייצר ולהימשך לאישה".  ככה מצילים נפשות כי אם לא מטפלים ההומואים האלה סובלים מתופעות שאפשר למנוע ביטול פסיכולוגי".       אליהו אקרמן אנחנו עוזרים להומואים לדבר על המיניות שלהם חנה קטן מזבלת להומואים את המוח שצריך לעשות מצוות פרו ורבו מספרת להומואים שהמצווה החשובה ביותר היא פריון בארץ ישראל.  אלוהים רוצה לראות "פיריון" כלומר שנים ממליטת ילדים ולכן תפקיד הגבר הוא להרביע את האישה כדי למצוא חן בעייני האלוהים.  חנה קטן מזבלת להומואים את המוח שצריך לעשות מצוות פרו ורבו הזבנית שלומית בן שעיה הנוצרים הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה הזבנית הזו מספרת להומואים שהנוצרים הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה.  הם עשו את מסעות הצלב, האינקוויזציה והשואה.  לכן רק אלוהים של היהדות הוא האלוהים הנכון וצריך לדעת איך למזג את החשק המיני עם האלוהים. היהדות מציעה אידאלים מאוד גבוהים, וזו הייחודיות של הדת.  הרב קוק אמר שצריך לתבגבר על הקושי האמיתי של קבלת דבר השם עם המשיכה המינית.  לדבריה, רק משה רבינו היה יכול לחבר בין הרוח הגדולה של השם לבין פרטי הפרטים של המציאות.  אנחנו לא רואים את האור, אבל אם ניכנס למוחו של משה רבינו נוכל לחבר את פרטי הפרטים של המציאות אל האור הגדול.     הזבנית שלומית בן שעיה הנוצרים הם הרוצחים הכי גדולים בהיסטוריה איי הילל נער הפוסטר של הארגון עשה המרה וכיום מנטור ננ איתי הילל מנטור להומואים בארגון המרה להעדפות מיניות         
איתי הילל מנטור להומואים בארגון המרה להעדפות מיניות

 

 

נתן בר מטפל בקדושה של הומואים ולסביות לכיבוש הייצר

 

נתן בר מטפל בקדושה של הומואים ולסביות לכיבוש הייצר
נתן בר מטפל בקדושה של הומואים ולסביות לכיבוש הייצר

 

רבי יעקב אריאל הרבי של רמת גן צריך לנקות את רמת גן מהומואים ולסביות

 

רבי יעקב אריאל הרבי של רמת גן צריך לנקות את רמת גן מהומואים ולסביות
רבי יעקב אריאל הרבי של רמת גן צריך לנקות את רמת גן מהומואים ולסביות

 

הרבי שמואל אהרון הרבי של צפת צריך לנקות את צפת מהומואים ולסביות

 

הרבי שמואל אהרון הרבי של צפת צריך לנקות את צפת מהומואים ולסביות
הרבי שמואל אהרון הרבי של צפת צריך לנקות את צפת מהומואים ולסביות

 

הרבי יוסף צבי רימון צריך לנקות את גוש עציון מהומואים ולסביות

 

הרבי יוסף צבי רימון צריך לנקות את גוש עציון מהומואים ולסביות
הרבי יוסף צבי רימון צריך לנקות את גוש עציון מהומואים ולסביות

הרבי מנחם בורשטין ישיבת מצפה יריחו צריכה להיות נקיה מהומואים

 

הרבי מנחם בורשטין ישיבת מצפה יריחו צריכה להיות נקיה מהומואים
הרבי מנחם בורשטין ישיבת מצפה יריחו צריכה להיות נקיה מהומואים

טלי וישנה – הבית של וישנה – אם יש כסף אני אמיר גם ג’וק להיות סטרייט

טלי וישנה עשתה המרות להומואים לפני שהתחילה לעבוד עם הרווחה על מסוגלות הורית
טלי וישנה עשתה המרות להומואים לפני שהתחילה לעבוד עם הרווחה על מסוגלות הורית

עוד פעילים בתנועת ההמרה:

הרב עמיחי אליהו – ראש איגוד רבני קהילות

אודריי חדד – פסיכולוגית קלינית וחינוכית, שותפה לבקדושה

הרבנית דניאלה ואן דייק  אגף נשות רבנים באיגוד רבני קהילות

ד”ר שרון סלייטר – פסיכולוגית, מתמחה בטיפול בפגיעות מיניות

זהרה פלורסהיים – מפקחת על הייעוץ החינוכי במחוז מנח”י, מרכזת תחום ייעוץ בחמ”ד

הרבנית דבורה רוזנברג – הממונה על חינוך לחיים במשפחה בחמ”ד

Views: 89

One Comment

  1. מישהו שמע על חופש הבחירה. מדוע בגיר לא יכול לבחור לו טיפול ככל שיחפץ זו ממש דמוקרטיה האלימות הזאת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *