EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אלי ציפורי מחזיר להדס קליין כתב הגנה וסותם לציפעה את הג’ורה: מקבלת יותר שכר מביבי ומיוחצנת ע”י רונן צור ובן כספית

הדס קליין גנבה שמפניות והעלילה על ביבי שהוא לוגם את השמפניות

הדס קליין, העדה הראשית נגד ביבי, זאת שהמציאה סיפורים על שוחד אינסופי של בקבוקי שמפניה ורודה וסיגרים מארנון מילצ’ן לביבי נתניהו, ושבמשטרה אף אחד לא בדק ו/או ביצע הצלבות לאשש את הפנטזיות שלה, תבעה את העיתונאי אלי ציף ציף ציפורי על זה שהוא מפרסם פרסומים שמוכיחים שהיא עדת שקר.

ספציפית הדס קליין טענה שהיא מסכנה ודלפונה.  היא יצרה רושם כאילו את מזונה היא אוכלת בבית תמחוי.  ואילו אלי ציפורי חשף תמונה מגוגל של הוילה שלה שמוכיחה כי היא אליטיסטית שחייה חיי תפנוקים ופאר.

בשבוע שעבר הגיע תורו של אלי ציפורי להגיש כתב הגנה, ואלו הנקודות העיקריות העולות ממנו, 15/4/2024.

באורח לא מקרי, אף שופר (הן של הפרקליטות והן של הדס קליין) לא פרסם ולו פרט אחד מתוך כתב ההגנה של ציפורי, בניגוד מוחלט למהירות שבה השופרות פרסמו את פרטי התביעה של קליין נגד ציפורי, עוד לפני שכתב התביעה הגיע לידיו…..

 

הדס קליין גנבה שמפניות והעלילה על ביבי שהוא לוגם את השמפניות
הדס קליין גנבה שמפניות והעלילה על ביבי שהוא לוגם את השמפניות

בציוצון שעצבן את הציפעה הדס קליין היה כתוב “תראו תראו את הצביעות של הגברת: הדס קליין שהתקרבנה בעדותה שהיא ״נושאת בעול המשפחתי״ ו״היתה בסיכון לפיטורים״ מתגוררת בוילה בהרצליה המוערכת בשווי של 10 מיליון שקל, שאותה רכשה כבר ב-2013.  בעדותה סיפרה על שיפוצים שעשתה ואירוח של מיליארדרים כמו פאקר ומילצ׳ן”.

 

 

תמונת הבית של הדס קליין בגוגל סטריט וייו שהיא כועסת שפורסם
תמונת הבית של הדס קליין בגוגל סטריט וייו שהיא כועסת שפורסם

 

ליאת בן ארי עם הדס קליין שתי בהמות קקה צואתיות
ליאת בן ארי עם הדס קליין שתי בהמות קקה צואתיות

 

איך ולמה התובעת הדס קליין מקבלת משכורת גבוהה מזו של ביבי ומשופטי ביבי בלי לעבוד?

 

 “עפ”י הערכות, שכרה של הדס קליין מוערך ב100,000-159,000 ש”ח ברוטו לחודש ולאורך 7 השנים האחרונות קיבלה קליין, לפי הערכות ציפורי, סכומים המסתכמים ב12,000,000 שקל ברוטו, מבלי שהיא עובדת כמעט.  היא מקבלת ממילצ’ן משכורת, וגם מג’יימס פאקר משכורת ולא עושה עבורו כלום.

כתב ההגנה כולל מספר פרקים:  תביעת ההשתקה של קליין.  אי אמינותה של קליין.  עוד על כזביה של קליין.  השנאה, האיבה והמניעים של קליין כלפי משפחת נתניהו ובעיקר הגב’ נתניהו.  יחס מועדף שניתן לקליין כמו לעדת מדינה.  הפעלת קליין כסוכנת משטרתית בהבאת קלסרים של חשבוניות תוך הצגת מצגי שווא; הפעלת התובעת בניסיון לשכנע את פאקר להגיע ארצה לעדות ועוד תיאומים.  תיאום עדויות עם עדים.  הקשר עם בן כספית.

 

 

התובעת (הדס קליין) יוצגה החל משנת 2016 על-ידי שניים מעורכי הדין הבכירים והיקרים ביותר בישראל, עו”ד בעז בן צור ועו”ד גיורא אדרת, שניהם מומנו על-ידי המיליארדר ומעסיקה של התובעת – ארנון מילצ’ן.  שכר הטרחה של השניים מוערך לאורך התקופה הזו במיליוני שקלים על-פי אומדן זהיר.

נציין שמילצ’ן העיד שנתן לבועז בן צור 15,000,000 ש”ח שכר טרחה כאשר הוא היה חשוד בשוחד לביבי, אבל כשנהיבה ברור שהפרקליטות רק רוצה לערוף את ראשו של ביבי, ואחרי שמילצ’ן קיבל את עצת הזהב לעזוב את ישראל ולא לחזור, מילצ’ן העביר את בועז לביבי כדי שבועז לא יצטרך להחזיר שכר טרחה.

 

הדס קליין אמרה שלמילצ'ן אין קשר לסיגרים והוא מופיע בשער מגזין לצריכת סיגרים

להלן ציטוטים רלוונטיים מפרוטוקול הדיון מיום  4/7/2023, עמוד 30513 ש’ 10-17, שבהם מאשר מילצ’ן שהוא מממן לתובעת את עורכי הדין שלה וגם את איש יחסי הציבור, מר רונן צור.

להלן ציטוט מפרוטוקול דיון מיום 5/7/2022, עמוד 16240 ש’ 20-23.

“התובעת: למרות שאנחנו בבית משפט ואני אומרת לכם שעד עצם היום הזה הוא לא עצר את חלקו במשכורות, לא של יהונתן ולא שלי, הוא משלם, וכמובן של שני, שני לא מקבלת דרך החברה של ארנון, היא מקבלת דרך החברה של ג’יימס פאקר”.

וציטוטים רלוונטיים נוספים מפרוטוקול הדיון ב-5.7.2022, עמוד 16248 ש’ 2-5:

“ארנון לא אהב את זה ולכן הוא אמר רק מלימסול, את כל השכר תקבלו מלימסול וזאב פלדמן מעביר עד עצם היום הזה את החלוקה, את הסכומים שהוא מקבל מג’יימס פאקר לטובתנו, לטובת השכר שלנו, זאביק מעביר ללימסול כנגד חשבונית”.

אינדיקציות על שכרה הגבוה מאוד של התובעת ניתן ללמוד גם מחקירתו הנגדית של הנהג יונתן חסון שנשאל על שכרו (ציטוטים מפרוטוקול הדיון מיום 25.10.2022 עמוד 18888 ש’ 17-23).

התובעת לוותה החל מפתיחת החקירות בתיק 1000 ביועצים תקשורתיים, באמצעות משרד יחסי הציבור של רונן צור, שייצג במקביל את מילצ’ן ובהמשך על ידי אלירן ברקת, שעבד במשרדו של צור (ציטוטים מפרוטוקול הדיון מיום 13.07.22, עמוד 16886 מש’ 10 ועמוד 16887 עד ש’ 12):

רונן צור בואו נבנה לחמאס בחזרה עמדות שיגור רקטות לישראל
רונן צור בואו נבנה לחמאס בחזרה עמדות שיגור רקטות לישראל

 

מעדותה של התובעת במהלך חקירתה הנגדית מיום 6.9.2022 השתמע שמילצ’ן הבטיח לה לתבוע את כל ה”מכפישים” ומדבריה ניתן להבין שגם התביעה נגד הנתבע מומנה על-ידי מר מילצ’ן (פרוטוקול הדיון מיום 6.9.2022, עמוד 79 ש’ 11-23):

 

“ש. לא, לא, באמת גברתי, עדת תביעה אחרי שאנחנו דיברנו איתה לפני הפגרה ותוך כדי היא בקשר עם עד התביעה המרכזי, אומרת לו מה היא חושבת על מה שכתוב.

ת.         אני אמרתי לך שאני אמרתי לו מה אני חושבת?

ש.         כן

ת.         לא, אני לא אמרתי לך מה אני חושבת. למה אתה אומר? סליחה אני לא אמרתי דבר כזה.

ש.         אז בואי תספרי, את שולחת לו את זה ומה את אומרת.

ת.         שום דבר, הוא קורא, הוא קורא

ש.         מה את אומרת לו?

ת.         כשהוא רואה איך מכפישים את העוזרת האישית שלו

ש.         ומה הוא אומר לך?

ת          מה הוא אומר לי.

ש.         כן

ת.         שבבוא היום נתבע דיבה את כל מי שמכפיש אותנו, זה מה שהוא אומר”.

 

 

בנוסף, בחקירתה במשטרה של התובעת מיום 30.1.2017, כאשר החוקר מעמת אותה עם דבריה של שרה נתניהו על רומן בין התובעת ליונתן חסון, משיבה התובעת שהיא פנתה למילצ’ן ודרשה ממנו עורך דין והיא זו שתתבע באמצעותו את גב’ נתניהו (פרוטוקול חקירת המשטרה ב-30.1.2017, עמוד 31 ש’ 1-8):

 

“קליין: יזהר מה… הוא סיפר לנו את זה אחר כך, תיזהר מהדס ויונתן כי לדעתי יש להם רומן.

חוקר: מה הקשר אז?

קליין: לא יודעת מה הקשר, יש לה זה, אני אמרתי לארנון, עוד פעם אחת היא אומרת לך את זה, שאתה תיקח עורך דין ואני אתבע אותה דיבה על זה שהיא מדברת עליי. אז אה… ואני כל היום אני ויונתן מתים מצחוק, כן, אבל היא אמרה לו… איזה אינטרסים יש לנו? להגיד את האמת, לומר אך ורק את האמת, שמעתי את התיאוריה שלה כבר כן”.

תביעה בגובה של 5 מיליון ש”ח נגד עיתונאי אינה מחזה שכיח ולמיטב ידיעתו של הנתבע ציפורי, זו תביעת הדיבה הגבוהה ביותר שהוגשה אי פעם כנגד עיתונאי בישראל, שרק האגרה בגינה מגיעה, בשלב הראשון ליותר מ-60 אלף ש”ח ובסך הכל ל-125 אלף ש”ח.

הדס קליין מיוחצנת ע”י מכונת רעל זדונית: רונן צור וחולשת על התקשורת

 

התובעת מנסה לצייר את עצמה, הן בתקשורת והן בתביעתה, כקורבן של האירועים ואת הנתבע כמי שניהל “קמפיין” נגדה, אלא שהמציאות הפוכה לחלוטין.

התובעת היא בעלת הכוח התקשורתי, היא בעלת הכוח הפיננסי והיא זו שמנסה להשתיק את אחד (הנתבע) הקולות הבודדים שחשפו את ההתנהלות מאחורי “תיקי האלפים” בכלל ואת התנהלות התובעת בפרט – ושילם על זה מחיר כבד מאוד, הן בפרנסתו והן בהכפשתו.

בין הצדדים קיימים פערי כוחות כלכליים אדירים. התובעת משתכרת כ-100 אלף ש”ח עד 150 אלף ש”ח ברוטו בחודש, בעוד הנתבע פוטר מעבודתו ב”גלובס” לאחר 36 שנה בעקבות ניתוחיו של תיקי נתניהו.

נגד הנתבע ציפורי הוגש אף כתב אישום מופרך מיסודו על הטרדתה כביכול של התובעת בעקבות תלונתה במשטרה, והוא נאלץ לשאת בהוצאות הגנה אסטרונומיות נוספות להוצאות הגנה משפטיות הגבוהות ממילא, הנובעות מתביעות ההשתקה נגדו ובראשן תביעתה של התובעת בגובה של 5 מיליון ש”ח.

נציין שכתב האישום הוא מהמטופשים ביותר שראינו.  אישום של הפרת פרטיות על הפצת צילום מגוגל סטריט של חזית הוילה של הדס קליין…

https://elizipori.co.il/facebook/dailylog-240414/

יומיים בלבד אחרי עדותה של הדס בבית המשפט דרשה הדס קליין מהמשטרה להוציא נגד ציפורי צו הרחקה, לסלק אותו מבית המשפט, לבדוק את הסלולרי שלו ולאסור עליו לכתוב עליה: “לא רוצה לראות אותו מול הפנים שלי בבית המשפט“.  התלונה של קליין במשטרה הודלפה פלילית לאביעד גליקמן ולגיא פלג.
הדס קליין בתלונה במשטרה על אלי ציפורי אני רוצה שתבדקו את הטלפונים שלו
הדס קליין בתלונה במשטרה על אלי ציפורי אני רוצה שתבדקו את הטלפונים שלו

למיטב ידיעת הנתבע ציפורי, התובעת תבעה רק את הנתבע (וגברת נוספת) למרות שהיו מאמרים, ציוצים ראיונות ועוד “שהאירו” אותה שלא באופן חיובי. הנתבע כעיתונאי, כותב ומדווח על כל העדים במשפט נתניהו.

התובעת רודפת ממש את הנתבע וביום השני לעדותה הגישה כנגדו תלונה בלהב 433, שדווחה מיד בתקשורת, הדלפה מגמתית אחת מיני רבות.

מר ארנון מילצ’ן (להלן: “מילצ’ן”) מימן את כל הוצאותיה המשפטיות של התובעת ושירותי יחסי הציבור ששכרה.

בזיקה לכך, הצהירה התובעת בפרוטוקול מיום 06.09.22 ב”תיקי האלפים” (כל פרוטוקול שיוזכר בכתב הגנה זה הוא מ”תיקי האלפים”) שמילצ’ן הצהיר שיתבע באמצעותה את כל “המכפישים”, כלומר – יממן את ההוצאות בגין התביעות הללו.

הדס קליין רק רוצה לסתום פיות

את התלונה נגד הנתבע ציפורי הגישה התובעת בשעת ערב (19:46) במשרדי להב 433 באופן חריג ולא בתחנת המשטרה במקום מגוריה, כפי שנוהג כל אזרח בבואו להגיש תלונה במשטרה – עדות ליחס המיוחד שקיבלה התובעת ממערכת אכיפת החוק.

וכך אמרה קליין:

“… אני רוצה צו הרחקה… לא רוצה לראות אותו מול הפנים שלי בבית המשפט… שלא יכתוב עליי… אני רוצה שתבדקו את הסלולרים שלו…” נספח 1  א – תלונתה של התובעת מיום 07.07.2022 בלהב 433 נגד הנתבע.

בכך חשפה התובעת, כבר מהיום השני לעדותה בבית המשפט, את מטרתה העליונה: להשתיק את הנתבע בכל מחיר, הן בכוח נגישותה הרבה למערכת אכיפת החוק והן בכוח הכסף, שכן התובעת יוצגה בשלב הגשת תלונתה נגד הנתבע על ידי עורך הדין גיורא אדרת, שמומן על-ידי המיליארדר – מילצ’ן, מעסיקה של התובעת.

התובעת אף הילכה אימים על הנתבע ציפורי באמצעות מכתב התראה ששלחה ביום 28/7/2022 באמצעות עורך דינה דאז, גיורא אדרת, מכתב התראה שלמעשה נשלח לנתבע בטענה שהדס “לא אמרה לפרוטוקול שביתה שימש כמחסן לשמפניות“.

עוד נכתב במכתב ההתראה  שפרסום הנתבע הינו: “חסר שחר, איננו אמת ומהווה לשון הרע כנגד גב’ קליין”, למרות שבעדותה בבית המשפט היא אמרה את הדברים מפורשות ובצורה חד משמעית, כפי שבא לידי ביטוי במכתב התשובה של עו”ד ציון אמיר בא כוחו של ציף ציף ציפורי ובו ציטט מפרוטוקול הדיון מיום 12/7/2022.

להלן הציטוטים מפרוטוקול הדיון מיום 12/7/2022 – עמוד 16680 ש’ 10-13:

“…עכשיו, בשלב הזה שמילצ’ן כבר נחקר בחשד לשוחד את מספרת למשטרה סיפור די מוזר שהבית שלך הוא מחסן, את זוכרת את זה?

ת. לא. תזכיר לי.

ש. את אומרת, זה מ-29 בינואר 2018 עמוד 76 שורה 39, אומר לך גיל”.

ובהמשך בעמוד 16681 ש’ 1-6:

“ש. זה קצר, תאמינו לי, שנייה. או שהייתי משאירה לו בבית ינאי, הבית שלי היה מחסן בגללם, כך אמרת. כך סיפרת בחקירה.

ת. רגע, רגע אני רוצה להגיד אנחנו מדברים פה על, תקריא לי את הכל, על סיגרים זה לא היה מחסן אצלי סיגרים, היה אצלי, אם יונתן קונה או אני הולכת לקנות מחינאווי אז עד שיונתן בא ולוקח, אבל מחסן אצלי היה מהשמפניות שדובי פיינטוך היה מביא מראשון לציון, עוצר או אצלי, שמים אצלי, זה נקרא מחסן, כן, יש לי ממד שאני שמה שם אחר כך לוקחים משם”.

נספח 2 – מכתב התראה מעו”ד אדרת ומענה של עו”ד ציון אמיר מטעם הנתבע.

הדס קליין אישיות מאותרגת ע”י הפרקליטות ושופריה

 

התובעת חשה עצמה כה מוגנת וכה נתמכת על-ידי מערכת אכיפת החוק, מעסיקה והתקשורת הממסדית, שהיא הרהיבה עוז לדרוש באמצעות בקשה חסרת תקדים מהמשטרה: להשתיק עיתונאי במדינה דמוקרטית, רק בגלל שכתיבתו אינה נוחה לה וחושפת את התנהלותה הבעייתית לאורך חקירת תיק 1000 ועדותה בבית המשפט.

במסגרת כוחה התקשורתי הרב פורסמו השמצותיה המכפישות של התובעת שבמסגרת תלונתה במשטרה נגד הנתבע בין היתר במהדורות החדשות של ערוצי הטלוויזיה 12 ו-13.

בפרסום בערוץ 12 ע”י גיא פלג אף נאמר כי תלונת התובעת זוכה ל”טיפול אישי” מצידה של היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט מדינה, דבר יוצא דופן וחריג לכל הדעות.

הדס קליין גנבה שמפניות והעלילה על ביבי שהוא לוגם את השמפניות

 

יחסי ציבור שגיא פלג עושה להדס קליין נגד אלי ציפורי
יחסי ציבור שגיא פלג עושה להדס קליין נגד אלי ציפורי

בדיווח בערוץ 13 ע”י אביעד גליקמן נכתב כי “המשטרה הנחתה את התובעת” בהגשת תלונתה, שוב – דבר חריג ביותר המעיד על כוחה הרב של התובעת ומעמדה אצל רשויות החוק.

הדיווחים האוהדים על התובעת בכלי התקשורת המרכזיים במדינה ושל כתבי המשפט, מעידים כאלפי מונים שהתובעת נהנתה מתמיכה ללא תנאי של התקשורת הממסדית כתוצאה מהצטלבות של אינטרסים והדבר בא לידי ביטוי אף במפגש בבית קפה בו נצפתה התובעת סועדת יחד עם אביעד גליקמן (כתב המשפט של ערוץ 13) יותר משנה לאחר סיום עדותה במשפט נתניהו.

נספח 3 – ציוץ של ח”כ טלי גוטליב מתאריך 12.12.2023 ובו צילום של אביעד גליקמן בבית קפה עם התובעת. נספח 4 – תיעוד מערוצים 12-13 – סרטונים/תמונות

https://elizipori.co.il/facebook/dailylog-240415/

בתמונה השוטר כורש ברנור שהחליט שאין צורך להצליב את קשקושיה ולהגיה של הדס קליין בשום ראיה חיצונית מאששת.

 

כורש ברנור התפעל מהחמוקיים והציצי של הדס קליין ונשבה בקסמה הכובש
כורש ברנור התפעל מהחמוקיים והציצי של הדס קליין ונשבה בקסמה הכובש

צפו בתמצית “מידע מודיעיני” (כזבים) שבן כספית החבר של הדס קליין “האכיל לוקשים” את המשטרה.

כספית המציא כזבים ובדיות כמו פרשת הצוללות, מזומנים ליאיר נתניהו והברחת ויסקי ע״י נתניהו (כשביבי בכלל לא שותה ויסקי).בניגוד לשקרים של הפרקליטות, הפעלת כספית לא הופסקה עם גביית עדותו באפריל 2016 אלא נמשכה בצורה לא חוקית כחלק מיחסי ההשחתה בין כספית למשטרה/פרקליטות.

 

תמצית כזבים שבן כספית מסר למשטרה להפליל את ביבי
תמצית כזבים שבן כספית מסר למשטרה להפליל את ביבי

 

עמ 2 תמצית כזבים שבן כספית מסר למשטרה להפליל את ביבי
עמ 2 תמצית כזבים שבן כספית מסר למשטרה להפליל את ביבי

 

ראו נספח א לתעודת חיסיון פרפרזות לכזבים של בן כספית ליאחה פל”א 276069/16 נגד ביבי.

 

 

ריכוז 8 ידיעות כזב שסיפק בן כספית להפליל את ביבי
ריכוז 8 ידיעות כזב שסיפק בן כספית להפליל את ביבי

 

הנה כאן הנוחבה הדס קליין מפגינה ונירטטת לחלוטין מעוצמת החוויה האורגזמית בקפלן.  בשלט שמאחוריה כתוב “הדחה עכשיו”.  ולמרות זאת כאשר עמית חדד שאל אותה אם היא עוינת את ביבי כי היא אשת מחאה….״מסוכנת״, ״ארסית נגד נתניהו״, וש״הסתירה במשטרה את ביקורי יוסי כהן בדירת פאקר במלון רויאל ביץ״, ש״הציגה מצגי שווא״… היא ענתה מה פתאום…..

 

הדס קליין עם חברים למחאת קפלן באורגזמה של הפגנות צ'ה גברה
הדס קליין עם חברים למחאת קפלן באורגזמה של הפגנות צ’ה גברה

 

 

10 דוגמאות לכזבים של הדס קליין

העדות של הדס קליין: 10 סימנים בולטים למניפולציות ושקרים

סיגרים בעשרות אלפי שקלים במזומן, קשר עם יבואן שמפניות, ארגזי שמפניה בבית, נקמנות בעו”ד בעז בן צור, מסמוס בדיקת עלויות, אומרת דיסקרטית אבל רצה לבן כספית, ארגזים בלי בדיקת שב”כ, כרטיס האשראי של קליין, שכר בלי לעבוד, ווילה בשווי 10 מיליון שקלים

1. רכישת סיגרים בעשרות אלפי שקלים במזומן בלי תיעוד

אחד מהסיפורים המוזרים שתיארה הדס קליין, והיו הרבה כאלה במהלך עדותה, התייחס לקניות סיגרים מחנות ששמה ‘קבינט’, בבעלות ‘קוקי’. אכן היתה חנות כזו, ואכן יש “קוקי”, ולפי מידע שהגיע אלי העסק נסגר. אלא שקליין מתארת מסכת רכישות סיגרים על פני חודשים ארוכים, במזומן, מהקופה הקטנה של מילצ’ן – בכ-42 אלף שקלים על-פי הערכותיה במשטרה.

ובכלל, כל ההערכות של קליין לא מבוססות על תשתית ראיות של תעודות משלוח או נתונים אחרים אלא אך ורק מפרי דמיונה, פרי ניחושים שעשתה מתוך תצרוכת כללית.

השופט בר-עם שאל בצדק אם יש תיעוד לרכישות במזומן, אם יש רישום של הקופה הקטנה? קליין השיבה שחיפשה וכמובן לא מצאה.

גם בבית העסק, לפי תשובותיו של עו”ד גילדין מהפרקליטות לא נשאר זכר לתיעוד.

מעבר לסיטואציה המוזרה שבה עדה מתארת רכישת סיגרים בהיקף משמעותי שאין לה שום תימוכין, צריך לשאול: למה מזומן ולמה אין תיעוד?

בעסק מסודר, במיוחד כזה שבבעלות מיליארדר, יש רישומים מפורטים של קופה קטנה, מה יוצא ומה הסכומים, כולל חשבוניות.
הייתכן שהנהלת החשבונות של מילצ’ן, לפי בקשתה של קליין בעת חקירתה, הוציאה מאות חשבוניות מהעבר, קלסרים על קלסרים ורק את זה היא לא מצאה?

האם קליין מבינה שרכישה כזו ובהיקפים כאלו, בלי שום תיעוד ובמזומן, לא מסתדרת עם החוק בלשון המעטה?

יתירה מזו, היא טענה שאותו ‘קוקי’ לא נתן להם הנחה. ממידע שהגיע אליי, מלקוח של החנות, עולה תמונה אחרת לגמרי: הוא העניק גם העניק הנחות. הוא ייבא סיגרים מקובה ומחירם היה זול ממה שתיארה קליין. האם זו הסיבה שנעלם כל התיעוד?

2. הקשר האישי עם יבואן מהרצליה שהביא לה אישית את השמפניות

עוד סיפור מוזר של קליין: את רוב השמפניות היא רכשה לדבריה מחברת ‘י.ד. עסקים’ בבעלותו של דובי פיינטוך, יבואן משקאות.
היא מספרת על יחסים חבריים עם פיינטוך שמכר לה את השמפניות במחיר סיטונאי, משהו בסביבות 700 שקלים לעומת 1,200 שקלים לבקבוק שמפניה במחיר המקורי.

השמפניות הגיעו באריזות של שישיות ולפי עדותה של קליין, פיינטוך הביא לה אותם לרוב בבאגז’ של רכבו.
למה שהיבואן יביא לה את השמפניות באופן אישי? למה לא לשנע אותם היישר לביתו של ארנון מילצ’ן בבית ינאי? הרי מילצ’ן ואישתו צרכו גם את השמפניה הזו, ולפי עדות קליין הם שתו משהו כמו בקבוק בכל ארוחת ערב כשהיו פה בקיץ.

ואיפה תעודות המשלוח? אינן. לפחות עד עתה לא הוצגה ולו תעודת משלוח אחת.

3. ארגזי השמפניות בביתה של קליין

באחת מפליטות הפה של קליין, שנוהגת לפטפט את עצמה לדעת, היא אמרה שהחזיקה שני קרטונים של שמפניות ורודות בביתה “לכל מקרה דחוף”.

למה לה להחזיק בביתה שמפניות? הרי היא מודה שהשמפניות הגיעו לביתו של מילצ’ן בבית ינאי ומשם “שונעו” לדבריה לבלפור, או שהשמפניות היו בביתו של פאקר בקיסריה.

אז למה, לעזאזל, צריכה קליין להחזיק שמפניות בביתה? הרי לרוב היה זה יונתן חסון, נהגו של מילצ’ן, שנסע עם השמפניות כביכול לבלפור.

מה להדס קליין ולשמפניות בביתה?

4. הנקמנות בעו”ד בעז בן צור

הנקמנות היא אחת מתכונות האופי של קליין, נקמנות עזה שקליין דואגת להחצינה באמצעות קולה ומימיקת הפנים שלה.

היא לא מצליחה להסתיר את התיעוב, אי אפשר לפספס את זה. בראש ובראשונה מדובר בתיעוב כלפי שרה נתניהו.
עדותה של שרה נתניהו, שבה אמרה או רמזה שקליין נוקמת בה ומחפה במקביל על התנהלותה שלה (לקיחת שמפניות ו/או סיגריות) הועלתה ע”י קליין לא פעם במהלך עדותה.

היה ניכר בה שהיא יוצאת מגידרה להשחיר את שרה נתניהו בכל הזדמנות ובכל הזדמנות כזו זה מסב לה תענוג גדול.

הנקמנות הזו בלטה לעין גם עם עו”ד בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו בתיק 4000.

בן צור היה פרקליטו של מילצ’ן ושל קליין עצמה ומעברו לנתניהו, באישורו של מילצ’ן, כנראה היה לצנינים בעיניה של קליין (היום מייצג אותה עו”ד גיורא אדרת).

את הנקמנות לבן צור היא תרגמה לשני סיפורים: הראשון, שצוות ההגנה אמר לה ש”היא תעוף בוולה בסוף המשפט”, אמנם בלי שמו של בן צור, אבל עם רמז עבה ביותר.

הסיפור השני כבר עלה מדרגה: קליין “האשימה” את בתו של בן צור, שהתארחה לזמן מה בביתו של מילצ’ן בבית ינאי (באישורו של מילצ’ן) בעת הסגר הראשון בקורונה – בשתיית השמפניות שנותרו בדירה.

קליין התגוננה בפני טענות שהיא ויונתן חסון הנהג עשו שימוש בשמפניות הללו ואמרה שיונתן היה זה שהתקשר והודיע לה ששתו שמפניות.

גם הסיפור הזה מעט תמוה. מצד אחד היא אומרת שהשמפניות שנותרו במלאי היו בחדרו של יונתן במתחם בבית ינאי הכולל 5-6 בתים.

האם חסון השאיר את חדרו במתחם פתוח לרווחה? אני מסופק.

5. מילצ’ן דרש, קליין מסמסה בדיקה של העלויות של נתניהו

עוד סיפור מוזר מבית מדרשה של קליין: מילצ’ן ביקש ממנה, לדבריה, שתעשה בדיקה על כמה בני הזוג נתניהו עולים לו.
היא משום מה החליטה למסמס את הבדיקה ואמרה לשרה שוחט, מנהלת החשבונות של מילצ’ן, שתמרח את הבדיקה.

הטיעון שלה היה מוזר: לשמור על דיסקרטיות, שלא יהיה מסמך עליו כתובות העלויות.
לדבריה של קליין מילצ’ן לא ויתר ובסופו של דבר שוחט הכינה פתק עם סך העלויות המוערכות שהועבר למילצ’ן. על-פי טענתה, מילצ’ן אמר לה ששיתף בזה את נתניהו.

איפה הפתק? עדיין לא הוצג, אם ישנו בכלל.

לאחר מכן, בצעד אופייני, היא אמרה שהסכומים לא היו מדוייקים ולכן ביקשה, במהלך חקירתה, להוציא משרה שוחט את כל החשבוניות בטיעון של ספירת מלאי.

הטיעון של הדיסקרטיות לא מחזיק מים ותיכף נראה גם למה. אלא שיש פה משהו נוסף: ניכר בהדס קליין שהיא לא אהבה את ההתנהלות של בני הזוג נתניהו, ואז, כשנופלת בידה הזדמנות, בהנחיית הבוס שלה, להציג את העלויות – היא לפתע מורחת את זה.
ממה היא חששה? לא מדיסקרטיות. עוד סיפור של קליין שמנוגד לכל היגיון.

 

ליאת בן ארי זקוקה להסתכלות פסיכיאטרית מרוב דלוזיות
ליאת בן ארי זקוקה להסתכלות פסיכיאטרית מרוב דלוזיות

6. קליין אומרת שהיתה דיסקרטית אבל רצה לבן כספית

 

קליין מתפארת לכל אורך עדותה שהיתה דיסקרטית ובסך הכל עשתה את עבודתה כפי שביקשו ממנה. אבל זה רחוק מאוד מהמציאות. הרבה לפני פתיחת החקירה היא שימשה מקור של בן כספית (ובחקירה הנגדית יתברר אם היו עוד עיתונאים) והעבירה לו מידע על סיפורי השמפניות והסיגרים.

כלומר, היא ייחלה לפתיחת חקירה, היא רצתה בה, היא רצתה לנקום בשרה נתניהו – וכשהיא מגיעה לעדות השבוע היא אומרת בבית המשפט שהיא “חששה” מחקירה.

איך יכול להיות שהיא היתה למעשה, גם אם בעקיפין, בין יוזמי החקירה ופתאום “חששה” ממנה? היא הרי ידעה בוודאות שחקירה תגיע לאור פטפוטיה עם בן כספית. היא ידעה בוודאי שבן כספית הוא אחד ממבקריו החריפים של נתניהו.

גם סיפורי “הגבורה” שלה משונים מאוד. היא מספרת איך החנתה את מכונית ה”גולף” שלה רחוק מחנות סיגרים, כדי שלא ידעו שהיא קונה עם מכונית “צנועה” ולא ישאלו אותה למי קונה – וכששאלו אמרה שזה לבעלה. רגע, גולף זו מכונית צנועה בשבילה?

7. ארגזים עוברים בלי בדיקת השב”כ?

לכל זאטוט שמבין בענייני אבטחה ברור שדברים המגיעים לראש הממשלה או לבית ראש הממשלה בבלפור עוברים בדיקה קפדנית ואמורים לעבור רישום.

קליין מתארת סיטואציות כאילו הועמסו ארגזי שמפניות לבגאז’ של מכונית ראש הממשלה בבית ינאי, או שבאחת הפעמים מי שפתח את הדלת בבלפור ליונתן חסון הנהג היה נתניהו, משל דפק בדירה של אזרח והביא לו בהפתעה שמפניות.

נו, באמת, זה לא עובד כך. נתניהו לא מקבל שמפניות או כל פריט אחר לפני שזה עובר בידוק של השב”כ, וכל הסיפורים הללו מצוצים מן האצבע.

8. השימוש בכרטיס האשראי של הדס קליין

בכמה הזדמנויות מספרת קליין שהיא השתמשה בכרטיסי האשראי שלה לרכישת סיגרים ולאחר מכן קיבלה החזרים כי “זה היה דחוף”.
לא ברור למה היא עשתה זה, אם יש אופציה להעברות בנקאיות, כפי שנהגה בהרבה מקרים, או שיש לה את כרטיסי האשראי של מילצ’ן ופאקר.

התמיהה מתגברת לאור פעולת חקירה אלמנטרית שהתבקשה פה. אם קליין רכשה בכרטיס האשראי שלה, למה המשטרה והפרקליטות לא ביקשו את חשבונות כרטיסי האשראי שלה כדי לוודא זאת? זו הרי מאוד מתבקש.

אבי וייס הפנה את השאלות האלה למשטרה ולפרקליטות וקיבל כצפוי תשובות מעורפלות ומתחמקות.

המשטרה מסרה:  “החקירה נוהלה באופן מקצועי וענייני ועם סיומה הוגש ע”י הפרקליטות כתב אישום נגד הנאשמים ובימים אלה ההליך מתנהל בבית בביהמ”ש”

מהפרקליטות נמסר:  “הכתובת לפנייתך היא משטרת ישראל. הדיון בתיקי האלפים, ובפרט עדותה של העדה הדס קליין הנשמעת בימים אלה, נמצא בעיצומו ובמסגרתו מתבררות הטענות הנוגעות לעניין”.

בקיצור, לא נעשתה כנראה שום בדיקה מהטעם הפשוט: קליין מוגנת בדיוק כמו אילן ישועה. מי שבא לטנף על נתניהו אמרו לו “אהלן וסהלן, ברוך הבא, זרוק את כל הלכלוכים ותקבל הגנה מוחלטת”.

9. שש שנים של תשלום שכר בלי לעבוד כמעט

קליין הודתה בעדותה שהיא מקבלת כבר 6 שנים שכר מג’יימס פאקר בלי לעבוד כלל בשבילו, כמו גם יונתן חסון הנהג.
את הבית של פאקר בקיסריה מתחזקת שני קוסקס, שגם היא תגיע לעדות.

פאקר כמו מילצ’ן לא הגיע ארצה ב-6 השנים האחרונות, וגם במקרה של מילצ’ן היא ממשיכה לקבל ממנו שכר. בשביל מה? בסך הכל עבור תחזוק אחוזתו בבית ינאי, שלא מצריך ממנה עבודה רבה.

יחסי העבודה של קליין עם המיליארדים זה כמובן עניין שלה, אבל יש משהו לא נעים כאשר עדה מדברת על חזירות כביכול של אחרים, משחירה בצורה מכוערת אחרים עם תיאורים מוגזמים, היא ממש ששה להשחיר ולהשחיר – כשהיא עצמה לא חפה מאותם הרגלים שהיא מתארת.

10. הווילה בשווי 10 מיליון שקלים בהרצליה

קליין הרבתה להתקרבן בעדותה: עד כמה היא לא ראתה את הבית, איך פעם ישנה על הספה בווילה של פאקר בקיסריה, איך ארנון התלונן שהוא חולק אותה עם פאקר בעזרה, ועוד ועוד סיפורים.

כשהגיעה לנקמנות בשרה נתניהו, היא סיפרה בקול חנוק מדמעות (להערכתי הצגה יפה), עד כמה חששה בזמן החקירה מפיטורים, איך היא נושאת בעול המשפחתי ובעלה הוא נכה צה”ל שאמנם עובד.

ובכן, אם היא נכנסה כבר לעניינים המשפחתיים אז שתמסור את התמונה המלאה: בעלה הוא מנהל מחלקה בעיריית הרצליה והיא עובדת אצל שני מיליארדרים.

זאת ואף זאת: אבי וייס חשף אתמול שהיא מתגוררת בוילה על חצי דונם בהרצליה המוערכת בכ-10 מיליון שקל, שאותה רכשה כבר ב-2013.

לקליין יש גם אובססיה לספר איך היא היתה במרכז העניינים ואיך היא טיפלה בעניינם של שועי עולם, עד כדי כך שהיא משתמשת בלשון רבים כשהיא מתארת את עבודתה עם מילצ’ן, משל היתה שותפה שלו בעסקיו ולא העוזרת האישית שלו.

באחת ההזדמנויות היא סיפרה על השיפוץ בביתה (בלי לפרט) ותיארה מסיבת יומולדת שלה, אליה הוזמנו מילצ’ן ופאקר. בהזדמנות שנייה סיפרה על ארוחת ליל סדר שבה אירחה 40 איש.

ניכר בה שהיא אוהבת את חיי הראווה, הפוזה, הנהנתנות. זה לא מפריע לה לעמוד על דוכן העדים ולטנף על נהנתנות כביכול של שרה ובנימין נתניהו.

https://elizipori.co.il/articles/hadas-klien-220708/

בתיק 1000 ראו דו”ח משרד אגף הביטחון של משרד ביבי על מספר פגישות עם מילצ’ן

 

עפ״י דוח של אגף הביטחון במשרד ראש הממשלה נתניהו ומילצ׳ן נפגשו במהלך 8 שנים 28 פעמים בלבד בבלפור, קיסריה ובית ינאי (ראו רשימה מצורפת – פעם אחת מדובר בשיחת טלפון).

‏כלומר, נתניהו ומילצ׳ן נפגשו בסך הכל פחות מ-4 פעמים בשנה בממוצע. אז איך יכול להתקיים קו אספקה שוטף של שמפניות וסיגרים?

מילצ׳ן אמר גם בעדותו שלא הביא בכל פעם סיגרים ושמפניות ואישר שבסך הכל הביא 17 פעמים מתנות לאורך השנים. שוב, איפה פה קו האספקה השוטף?

הדוח שמוצג פה נמסר מהמשטרה לעו״ד אלון גילדין, הסנצ׳ו פנצו׳ של ליאת בן ארי ולמרות זאת השניים בחרו להאמין לכל מילה של הדס קליין יחד עם מומי משולם.

 

דוח משרד הביטחון של משרד ראש הממשלה על מספר פגישות ביבי עם מילצ'ן
דוח משרד הביטחון של משרד ראש הממשלה על מספר פגישות ביבי עם מילצ’ן

 

פרק 3 – האם לכלבה מפוקפקת יש אמינות?

 

פרק זה דן בשאלת האמינות.   “קליין בעדותה בבית המשפט תיארה את ‘קו האספקה’ בביטוי ‘סיפור חיינו’, ביטוי שנסתר מכל הראיות שהוצגו הן במשטרה והן בדיוני המשפט”; קליין וחוקריה ‘זרקו’ במהלך חקירותיה במשטרה מספרים לאוויר כאילו מדובר ברולטה ולא בכתב אישום המבוסס על ראיות”.  ראו “על תביעת ההשתקה של הדס קליין

HADAS KLEIN STAR WITNESS OR FAKAKTE WITNESS?

 

כאמור, התובעת היא עדת תביעה מרכזית בתיק 1000, העידה במשך 15 דיונים בבית המשפט, “המחזיקים” יותר מ-2,000 עמודי פרוטוקול ונחקרה 12 פעמים במשטרה, כולל 2 חקירות השלמה אחרי הגשת כתב האישום בתיקי האלפים.

היקף עדותה בבית המשפט, כמו גם היקף חקירותיה במשטרה, הוא הגבוה ביותר מבין עדי התביעה בתיק 1000, כולל מילצ’ן, שנחשב עד מרכזי בתיק.

הדבר מלמד על החשיבות העצומה והמרכזית שייחסו המשטרה והפרקליטות לתובעת בתיק 1000 על מנת להפליל את ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו.

אילנה דיין באה לחזק את הדס קליין בשקריה וטינופיה על ביבי
אילנה דיין באה לחזק את הדס קליין בשקריה וטינופיה על ביבי

 

הקופיפיאדה יגאל מוסקו וגיא פלג באו לחזק את הדס קליין בשקריה
הקופיפיאדה יגאל מוסקו וגיא פלג באו לחזק את הדס קליין בשקריה

הכלבה הדס קליין פינטזה קו אספקה של שמפניות

הכלבה קליין שימשה בתקופת כתב האישום כעוזרת האישית של מילצ’ן ופאקר ועדותה עסקה בעיקר בליבת כתב האישום: כמויות השמפניות והסיגרים שהוענקו לכאורה לבני הזוג נתניהו.

כתב האישום נקב בשווי השמפניות והסיגרים שהוענקו לכאורה לבני הזוג נתניהו על חודו של שקל – 691,776 אלף ש”ח – למרות שלא הובאו כל אסמכתאות לסכומים שצוינו. נספח 1 – טבלת הסכומים של השמפניות והסיגרים מכתב האישום.

כתב האישום בתיק 1000 התבסס על עדויותיה של התובעת ותיאר מציאות שבה המתנות לבני הזוג נתניהו ניתנו ב”רציפות ובאופן תדיר” – מה שכונה בכתב האישום “קו אספקה“.

כתב האישום אף תיאר מציאות שבה היו “דרישות” ו”בקשות”, דבר שנסתר מעדותו של מילצ’ן בבית המשפט וגם מחקירותיו במשטרה (ציטוטים מפרוטוקול הדיון ב-2.7.2023, חקירתו הנגדית של מילצ’ן, עמוד 30268, ש’ 12-21).

הכלבה הדס קליין בעדותה בבית המשפט תיארה את “קו האספקה” בביטוי “סיפור חיינו”,  ביטוי שנסתר מכל הראיות שהוצגו הן במשטרה והן בדיוני המשפט.

נתייחס להלן ביתר הרחבה לעניין זה במענה לסעיפים 14-15 לכתב התביעה.

מחקירותיה של התובעת במשטרה ומעדותה בבית המשפט עלה באופן חד משמעי שסכומי הסיגרים והשמפניות שפורטו בכתב האישום מבוססים על השערות, הערכות וניחושים של התובעת בלבד, בלי שום ראיות חפציות ובניגוד לעדויות של עדים מרכזיים אחרים, כמו מילצ’ן ויונתן חסון –  נהגו של מילצ’ן.

השוטר ארנון אליעז סתר את פינטוזיה של הדס קליין

 

השערותיה וניחושיה של התובעת באו לידי ביטוי במזכר משטרתי שערך רו”ח פקד מר ארנון אליעז: 98% מרכישות הסיגרים של מילצ’ן ופאקר הוענקו למר נתניהו ו98% מרכישות השמפניות של פאקר ו-65% מרכישות השמפניות של מילצ’ן הוענקו לגברת נתניהו.

על פי המזכר. כלומר, כתב אישום פלילי הוגש נגד ראש ממשלה בישראל רק על בסיס הערכותיה לעיל של התובעת. נספח 2 – מזכר של רו”ח פקד ארנון אליעז על סכומי השמפניות והסיגרים.

התובעת וחוקריה “זרקו” במהלך חקירותיה במשטרה מספרים לאוויר כאילו מדובר ברולטה ולא בכתב אישום המבוסס על ראיות – ציטוטים מחקירתה של התובעת במשטרה ב-13.12.2016, עמ’ 9.

במהלך הדיון ב-19.7.2022 תהה כבוד השופט משה בר-עם האם חישובי הכמויות מתבססים רק על עדותה של התובעת ונענה בחיוב (פרוטוקול הדיון ביום 19.7.2022, עמוד 17397, ש’ 2-10):

“כב’ השופט מ’ בר-עם: כן, אבל זה מבוסס רק על עדותה של גב’ קליין

עו”ד אלון גילדין: מבוסס על עדותה אבל דרכי החישוב שלה ודרכי ההתייחסות שלו לא נגמרו בחקירה הראשונית הזאת שבו בסופו של דבר אחרי התלבטות שהיא אמרה ככה וככה, היא הגיעה ל-65-35 היא מתייחסת לזה גם בעדויות, שלוש לדעתי, עדויות מאוחרות יותר אבל,

כב’ השופט מ’ בר-עם:  אבל אפשר לומר שאלמלא עדותה אנחנו נמצאים באיזשהו ערפל לגבי החלוקה?

עו”ד עמית חדד: ברור

כב’ השופט מ’ בר-עם: אלמלא עדותה כשיש ראיות נוספות?

עו”ד אלון גילדין: ביחס לכימות של ה-65% כתב האישום נשען על עדותה של גב’ הדס קליין”.

השוטר מומי משולם סיפר שליאת בן ארי התבססה רק על הפנטזיות של קליין

 

 

גם ניצב מישנה מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיק 1000, השיב לשאלת כבוד השופט בר-עם, כי החקירה התבססה אך ורק על הערכותיה של התובעת (פרוטוקול הדיון ב-18.4.2023, עמוד 26436, ש’ 13-15):

“כב’ השופט מ’ בר-עם: אפשר לצמצם את כל העניין ולהסכם ולומר שלמעשה הדס זה בעצם הבסיס היחיד לקביעה של כמות הסיגרים והשמפניות

ת. נכון, אני גם אמרתי את זה”.

בנוסף, כבוד השופט עודד שחם תהה לגבי מתודולוגיות החישוב. פרוטוקול הדיון ב-19.7.2022, מעמוד 17394 ש’ 21 עד עמוד 17396 ש’ 23.

השערותיה של התובעת לגבי הכמויות ולגבי “קו האספקה” (או “סיפור חיינו” בלשונה) לא נתמכו על ידי עדים נוספים. נהפוך הוא, הם נסתרו חזיתית ע”י מילצ’ן ומר חסון.

גם הבוס של הכלבה מילצ’ן סתר את עדות הכלבה

 

בנוגע לסתירה החזיתית עם מילצ’ן, נפנה לפרוטוקול הדיון של חקירתו הנגדית ב-3.7.2023, שבה מילצ’ן מודה שסך הענקת המתנות לא עלו על ממוצע של 3-4 פעמים בשנה.

בנוגע לסיגרים שהוענקו למר נתניהו, העיד מילצ’ן כי היו בסך הכל 17 פעמים לאורך השנים (5-6 שנים) שבהן העניק קופסא אחת או שתיים של סיגרים – תיאור שסותר חזיתית את תיאורי התובעת.

גם הנהג יונתן חסון שפתח לכלבה הדס קליין את הכוס סתר את עדותה

 

חסון, נהגו של מילצ’ן, העיד כבר בחקירתו הראשית שביקר 20-25 בלבד במעון ראש הממשלה בבלפור במשך השנים מושא כתב האישום (ממוצע של כ-4 פעמים בשנה בלבד, דומה לעדותו של מילצ’ן)

בנוגע לסתירת עדות התובעת  עם מר חסון ראו להלן מענה לסעיפים 210-211 לכתב התביעה.

הניסיון של התובעת להביא מאות חשבוניות של רכישה כללית על-ידי מילצ’ן ופאקר כאסמכתאות לאספקת השמפניות והסיגרים כביכול לבני הזוג נתניהו – נדון לכישלון.

חשבוניות אינן יכולות להוות עדות לאספקה למאן דהוא בלי שיש תעודות משלוח ו/או הוכחה לאספקה בפועל לנתניהו.

 

כבוד השופט משה בר-עם עמד על כך כבר ביום העדות הראשון של התובעת (פרוטוקול הדיון ב-5.7.2022, עמוד 16371 ש’ 6-10):

“כבוד השופט משה בר עם: יש גם את תעודות המשלוח כדי שאפשר לקבל מועדים? כי החשבונית לא בהכרח מלמדת על מועד האספקה, חשבונית זה חשבונית, אדוני עוסק במיסים ומבין, תעודות המשלוח בדרך כלל היא המסמך של…

עו”ד אלון גילדין: מתי זה עבר? לא, אין, החנויות לא היה משהו, אבל אנחנו נשאל את הספקים ואנחנו נראה את המועד, אחרי כמה זמן הם מוציאים חשבונית”.

כבוד השופט בר-עם המשיך לעמוד על הסוגייה החשובה של מחסור בתיעוד של תעודות המשלוח וגם לגבי העובדה שלא היו אסמכתאות להעברות בנקאיות – למשל, בעדותו של אחד מספקי השמפניות והסיגרים, דוד בבלי (פרוטוקול הדיון מה-3.10.2022, עמוד 18665 ש’ 6 עד עמוד 18666 ש’ 3):

נציגי מערכת אכיפת החוק, הודו שהם הסתמכו אך ורק על עדותה של התובעת. ניצב מישנה מר מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיק 1000, העיד בבית המשפט שהם “האמינו לכל מילה” של התובעת ולא טרחו לבדוק כלל את הערכותיה (פרוטוקול הדיון ב-18.4.2023, עמוד 26472 ש’ 2-11):

 

“כב’ השופט מ’ בר-עם: הוא לא שואל מה המעמד שלה, אם היא גורם מרכזי בחקירה, אדוני אמר בחקירה שנטה לקבל את גרסתה,

ת. נכון

ש. בלי לבדוק

כב’ השופט מ’ בר-עם: ככל שישנם עדויות אחרות, ככל שישנם או לא ישנם אבל בעצם היא הייתה הגרעין של החשדות אז הוא שואל אם הדבר הזה מקבל משמעות אחרת?

ת. לא, כי אני אומר שוב שאנחנו האמנו לה שבאמת הטלפון שלה נגנב, נשבר, אני כבר לא זוכר

ש. דרך אגב, לא טלפון אחד, היא אמרה, זה חשוב, היא אמרה על כמה טלפונים, נשברו ו/או אבדו ו/או טבעו בבריכה ו/או נזרקו לבריכה.

ת. אני מאמין לכל מילה של הדס קליין”.

מר משולם הודה שהם לא בדקו כלל את הגעת השמפניות והסיגרים בפועל. כלומר, הסתמכו רק על גרסתה של התובעת (פרוטוקול מ-18.4.2023, ע’ 26467 ש’15-21):

“ת. ואני אומר עוד פעם, אנחנו לאורך שנים אין לי תאריכים ספציפיים ולכן לא עשינו את הבדיקות ואני לא יודע גם אם כל פעם שהוא היה מגיע לצורך העניין לרוה”מ אז בהכרח הייתה העברה של שמפניות, זה לא שהיה לנו, אין לי שום בעיה אם היה לי תאריכים ומועדים ספציפיים לבוא ולבדוק את זה.
עכשיו, אנחנו מדברים על תקופה של חמש שנים, גם לא כל פעם שהוא היה מגיע לירושלים זה אומר שהוא הגיע לשם וגם זה לא אומר שכל פעם שהוא היה מגיע לבלפור בהכרח הוא נתן והשיקול והסיבה היחידה שלא בדקנו את זה, זה הכל, אני עומד מאחוריו”.

בנוסף, שלושה רואי חשבון סותרים את טענתה של התובעת כאילו תשלום בעשרות אלפי שקלים לספק קבוע (הכוונה לחנות הסיגרים “קבינט”) בוצע מהקופה הקטנה של מילצ’ן, לפי טענת התובעת.

 

שלושתם הכחישו בצורה חד משמעית שהיו תשלומים במזומן לספק קבוע, בוודאי שבהיקפים של עשרות אלפי שקלים ואף למעלה מכך.

פרוטוקול הדיון מיום 30.05.23 מעמוד 29121 ש’ 19 עד עמוד 29130 ש’ 21 ופרוטוקול מ-13.6.2023 עמוד 29466 ש’ 13 עד עמוד 29468 ש’ 15.

https://elizipori.co.il/facebook/dailylog-240418/

פרק 4: “הכזבים של קליין: הודתה בעצמה ששיקרה למילצ’ן”

 

הדס לא סיפרה את מלוא האמת על הביקורים במלון רויאל ביץ’… כיזבה כאשר השיבה שאינה יודעת על הניסיון לייחס את כל הסיגרים והשמפניות לנתניהו”

 

הדס קליין כיזבה כאשר השיבה לבא כוחו של ראש הממשלה שאינה יודעת על הניסיון לייחס כמעט את כל הסיגרים והשמפניות שנרכשו אי פעם במשק הבית של פאקר ושל מילצ’ן לנתניהו – מדובר בניסיון לעוות את המציאות.

הרי הדס קליין היא זו שמסרה את הערכותיה שכמעט 100% מרכישות הסיגרים של מילצ’ן ופאקר יועדו לבנימין נתניהו ואילו כמעט 100% של השמפניות של פאקר יועדו לשרה נתניהו ו-66% מהשמפניות של מילצ’ן יועדו לשרה נתניהו.

הדס קליין העידה בחקירתה הנגדית, לראשונה, על חיפוש בטלפון בשיתוף פעולה עם החוקרים, דבר שלא הוזכר כלל בחקירותיה במשטרה, לא בריענון העד ולא נתמך בשום ראיה חפצית.

בא כוחו של ראש הממשלה הטיח בפניה שהיא משקרת במצח נחושה או שהדבר הוסתר. עד עצם היום הזה לא התקבל מהפרקליטות כל מסמך בנוגע לכך למרות בקשתו של בא כוחו של ראש הממשלה.

בא כוחו של ראש הממשלה עימת את הדס קלייןעם גרסתה לגבי הודעה מאפי אזולאי, אב הבית לשעבר בבלפור – שאזולאי מכחיש.
כמובן שגם במקרה זה אין לגרסתה של התובעת שום תימוכין כיוון שהיא לא מסרה את הטלפונים שלה וגם לא מסרונים.

בא כוחו של ראש הממשלה עימת את הדס קליין עם גרסתה כאילו הציעה לחוקרים את כל העזרה, כולל טלפונים והודעות, אבל במציאות היא עשתה את ההיפך הגמור ולא מסרה דבר.

הדס קליין הציגה גרסה לא מתקבלת על הדעת שכל הטלפונים שלה נעלמו, נשברו, התקלקלו או טבעו בבריכה ולכן לא הציגה שום ראיה חפצית (פרוטוקול הדיון ב-12.7.2022, עמוד 16713, שורות 8-11).

בא כוחו של ראש הממשלה הוכיח להדס קליין שהיא כיזבה בנוגע למתנות שהעניקה גברת שרה נתניהו לפאקר (ראו מענה לסעיפים 74-75 לכתב התביעה).

הדס קליין טענה בחקירתה הראשית שלבד ממחזיק מפתחות ושקית עם צעצוע מהפיראט האדום גב’ שרה נתניהו לא העניקה שום מתנות לבני הזוג מילצ’ן – טענה שנסתרה. ראו מענה לסעיפים 316-317 לכתב התביעה.

הדס קליין טענה בחקירתה הראשית שהיו “דרישות” תוך צרחות של גברת נתניהו. טענה שנסתרה – ראו מענה לסעיפים 74-75 לכתב התביעה.

הדס קליין “ציירה” עצמה כמי שפחדה על משרתה כיוון שהיא “נושאת בעול הפרנסה” ובעלה נכה. המציאות שונה לחלוטין (נרחיב להלן בעניין זה ונזכיר את שכרה של התובעת שעל פי הערכות עולה על 100 אלף ש”ח ברוטו בחודש).

הדס קליין טענה שמילצ’ן הוא זה ששילם על אחת מהארוחות שבישל השף חיים כהן, טענה שנסתרה על-ידו (פרוטוקול מ-7.9.2022, מע’ 17693 ש’ 9 עד עמ’ 17695 ש’ 4).

נספח 1 – הפוסט של השף חיים כהן.

זאת ועוד; בפתח החקירה הנגדית הטיח בא כוחו של ראש הממשלה כמה וכמה פעמים בהדס קליין שהיא משקרת ולא דוברת אמת (פרוטוקול הדיון ב-12.7.2022 עמוד 16620, ש’ 10-17). וכך גם בפרוטוקול הדיון ב-12.7.2022 עמוד 16628, ש’ 14-16:

“ש. אני אומר לך שניתנו מתנות מפעם לפעם על ידי מילצ’ן לראש הממשלה לשעבר וגם ניתנו מפעם לפעם מתנות לשרה נתניהו אבל כל מה שסיפרת פה על הדרך, על הכמות, על האופן הכל הכל הכל שקרי, הכל לא נכון”.

וגם בפרוטוקול הדיון ב-12.7.2022 עמוד 16654-16655, ש’ 21:

“ש. גב’ קליין אני אגיד לך דבר מדהים, או שאת משקרת פה במצח נחושה בבית משפט או שכל האירוע הזה אין לו זכר, זכר אפילו בתיק החקירה

ת. לא משקרת, לא משקרת

ש. זכר לא, אפילו לא רמז

ת. סליחה אתה לא תגיד לי שאני משקרת, אני עומדת על מה שהיה

ש. אני הייתי מספיק הגון להגיד לך שזה או שאת משקרת או שכל האירוע הזה הוסתר בזדון על ידי משטרת ישראל כי אין לו זכר אפילו זכר בחומרי החקירה ואני מבקש מחברי, שבית משפט ייתן הנחיה לחברי כאן ועכשיו לאתר את הדבר הזה או לבדוק את הדבר הזה. אני אראה לכבודכם למה הדברים גם חשובים. אם אתם מכירים משהו, רמז לזה בחומר אני מבקש שתגידו.

עו”ד אלון גילדין: לא, לנו אין דברים,

ש. אתה מכיר אירוע כזה בחומר?

עו”ד קרן צבירן: הוא לא בחקירה”.

הדס קליין אף הודתה בעצמה שהיא שיקרה למעסיקה מילצ’ן והמציאה כל מיני תירוצים, לא פעם ולא פעמיים (פרוטוקול הדיון ב-12.7.2022, מעמוד 16669 ש’ 6 עד עמוד 16670 ש’ 11).

הדס קליין אף כיזבה למעסיקה מילצ’ן שהיא עברה הפלה – המצאה מוזרה לכל הדעות (פרוטוקול מ-13.7.2022, מע’ 16901 ש’ 11 עד עמ’ 16902 ש’ 5).

הדס קליין טענה בנוגע לרכישת חולצות מסוג “בריוני” למר נתניהו כי היא ירדה ממלון סבוי “למטה” לחנות של מותג החולצות כדי להביא את החולצות. אלא שתחקיר של ניצב מישנה בדימוס אבי וייס העלה שאין כלל חנות של המותג “בריוני” בקומה התחתונה של מלון סבוי או לידו, אלא רק במרחק נסיעה מהמלון.

נספח 2 – התחקיר של אבי וייס, חולצות בריוני רכישה ממלון סבוי.

הדס קליין טענה, שוב ללא כל הוכחה, שגברת נתניהו לא הייתה חברה שלה אם הייתה יודעת שהיא מזרחית.

הדס קליין לא אמרה את האמת המלאה, שכן היא מזרחית רק מצד אימה ואילו אביה הוא ממוצא פולני (פולק). התובעת גם טענה שמילצ’ן אמר שאם לא היה מעניק מתנות, הגברת נתניהו לא הייתה חברה שלו, דבר שהוכחש בעדותו (פרוטוקול הדיון ב-13.7.2022 מעמוד 16877 ש’ 21 עד עמוד 16878 ש’ 3):

“ת. אני אף פעם לא חשבתי שהיא חושבת שהיא חברה שלי. באמת שלא.

ש. באמת שלא. אז אני מספר לך.

ת. לא. אני רוצה שתשאל את ארנון כשהוא יעלה לעדות, כי אתה תגיד שזה שמיעה, אבל ארנון אמר לי תמיד שאם אני לא אתן אז היא כבר לא תהיה חברה שלי ואם היא תדע שאני מזרחית אז בכלל היא לא תהיה חברה שלי.

ש. אוי באמת.

ת. אז תשאל את ארנון אבל. לא אני. אני לא קניתי את זה שהיא חברה שלי.

ש. כמה טינופת אפשר עוד להגיד? באמת. באמת”.

הדס קליין הסתירה ולא סיפרה את מלוא האמת בנוגע לביקורים בדירתו של פאקר במלון “רויאל ביץ'”.

הדס קליין  העדיפה להתמקד בביקוריו של מר יאיר נתניהו בדירה – ממניעים זרים כפי שעולה מפרוטוקול הדיון מה-7.9.2022 עמוד 17759 ש’ 14-21:

“ש. בוא נלך לעובדות בסדר? בואי נלך נלך, נסתכל שם, נלך לעובדות. כמה פעמים יוסי כהן ביקר בקיסריה, כמה פעמים ברויאל ביץ’?

ת. ברויאל ביץ’ היה מספר פעמים, אין לי מושג כמה לא ספרתי לו ובקיסריה פחות. פחות, הוא פחד לבוא לשם שלא יראו גם שהוא שם.

ש. הבנתי והוא נהג לעשן סיגרים?

ת. הוא היה אפילו פעם אחת הוא הגיע לשם, הודעתי לו ששרה נמצאת בבית, הוא עשה אחורה פנה וברח, הוא לא רצה שהיא תדע שהוא בא, ברויאל ביץ’ הוא היה יותר פעמים, כן,

ש. אני שמח כל פעם

ת. אתה לא שמח, כן, אתה שואל אותי כמה וכמה אז אני מסבירה לך, מספר מועט בקיסריה”.

בנוסף לאמור אודות רכישות הסיגרים ע”י הדס קליין במזומן מקופה קטנה בעשרות אלפי שקלים, נפנה לעדותו של רו”ח ישראל אמינוב, פרוטוקול הדיון ב-31.5.2023 עמוד 29130 וגם לעדותו של רו”ח ראם גור – פרוטוקול הדיון ב-31.5.2023 עמוד 29138 ש’ 15-21.

עדות נוספת לכזביה של הדס קליין ניתנה על-ידי מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיק 1000, שהעיד באופן הכי ברור שהתובעת “בחרה לשקר” בנוגע להבאת קלסרי החשבוניות (פרוטוקול הדיון ב-22.2.2023 עמוד 25695 ש’ 4-7):

 

“ת. אז מה אם נמצא בידי מי? רשום לך כל מסמך תשמע, אנחנו גם אז ואני אומר לך גם עכשיו נתנו את הפרשנות שזה מקנה לנו את היכולת לקבל את החומרים.
אני מציין שוב, הדס קליין גם הציעה את זה ולא היה לי צורך להציג את הצו, זה הכל. עכשיו, היא גם לא חייבת למסור, ולומר לשרה שוחט למה היא צריכה? אני לא אמרתי לה לשקר. היא בחרה לשקר”.

כמו כן, מר משולם הכחיש בתוקף את תיאורי הדס קליין כאילו הייתה בחדרו ומי מהחוקרים הרים עליה את הקול והפחיד אותה (פרוטוקול הדיון ב-22.2.2023 עמוד 25651 ש’  1-9).

הדס קליין גם כיזבה כששלחה ביום 28.7.22, באמצעות עורך דינה דאז, גיורא אדרת, מכתב התראה נגד הנתבע על כך שלא הודתה לפרוטוקול שביתה שימש כמחסן לשמפניות ועו”ד אדרת הוסיף שפרסום הנתבע הינו “חסר שחר, איננו אמת ומהווה לשון הרע כנגד גב ‘קליין”, למרות שבעדותה בבית המשפט היא אמרה את הדברים מפורשות, כמפורט לעיל.

 

נציין שהדס קליין גם שיקרה שקנו לשרה נתניהו תכשיטים.

שרה נתניהו עם התכשיט שהדס קליין הלבישה עליה
שרה נתניהו עם התכשיט שהדס קליין הלבישה עליה

 

 

Views: 329

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *