EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אנקדוטות על הליצנות של איתמר בן גביר (התעללות בעצירים בטחונים בשב”ס) הצורך בהקמת מדינה פלסטינית וההשראתו משדולת הנשים

איתמר בן גביר משוטט בדנג'ן של ג'נין מחפש פיתות

בשבוע שעבר, 1/9/2023 פרסם הליצן איתמר בן גביר שבדעתו להציק לאסירים הבטחוניים בישראל, להגביל להם את ביקורי משפחות האסירים לתדירות של פעם בחודשיים, במקום פעם בחודש, ולחסום להם 29 ערוצי טלוויזיה.

לפני שנה הליצן בן גביר עשה לעצמו כותרות שהוא נותן הוראה לשב”ס להפסיק אפיית פיתות בבתי הכלא עצמם, ולהפריט את אפיית הפיתות לספקים חיצוניים (שתעלה למדינה יותר כסף).

 

מיס איתמריס איתמר בן גביר במצעד הגאווה 2023
מיס איתמריס איתמר בן גביר במצעד הגאווה 2023

 

הצעדים האלה מעידים על טמטום של כבוד השר.  לא הספיקו לו הכותרות שעשו ממנו פארודיה שקניית פיתות מבחוץ עולה לשב”ס יותר מאשר אפיית פיתות בתוך הכלא?

הצעדים האלה מעידים שמשהו דפוק לו במוח. בשביל מה לו לחמם את האווירה, ליצור חיכוכים בין האסירים המחבלים והסוהרים ששומרים עליהם, ולהביא לישראל כותרות גינוי בכל העולם?

לא עדיף לו שהמחבלים יישבו בשקט, יאפו פיתות, יראו טלוויזיה ויבזבזו יום שלם על הכנות למפגש עם בני המשפחות, מאשר שישבו על הדרגש עם הפרעושים, יתעצבנו ויחשבו איך לחמם את האווירה עם ריקושטים בכל העולם וכותרות שמוציאות אותו מפגר?

בל נשכח שכולם יושבים בתאים לא ממוזגים.  גם היהודים.

ראו ראיון עם  גונדרון בדימוס באתר רדיו 103FM

“צריך להתייחס לאסירים הביטחוניים בכבוד”

 

גונדר בדימוס אייל גובר, לשעבר ראש אגף האסיר בשב”ס, קרא לשר לביטחון לאומי שלא להחמיר את תנאי הכליאה: “זה עלול להצית את הזירה הפנים ישראלית”

גונדר בדימוס אייל גובר, מהתנועה ‘מפקדים למען ביטחון ישראל’ ולשעבר ראש אגף האסיר בשב”ס, קרא לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לא להחמיר את התנאים של האסירים הביטחוניים בטענה כי זה יגבה מחירים כבדים. לדבריו, “זה עלול להצית את הזירה הפנים ישראלית – מול החיזבאללה ומול חמאס”.

בהמשך עוד ציין כי “בתי הסוהר אינם קייטנה. גם כלא במדינה דמוקרטית מחויב בהתנהגות אנושית. המקרה בכלא גלבוע אינו משקף את מצב שירותי בתי הסוהר”. וציין: “צריך להתייחס לאסירים הביטחוניים בכבוד, והפעולות של בן גביר פוגעות בכבודם”.

גונדר בדימוס אייל גובר: צריך להתייחס לאסירים הביטחוניים בכבוד | 103fm (maariv.co.il)

https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=JGDMKG&c41t4nzVQ=GJL

 

איתמר בן גביר הוא הסיבה שאין שלום עם הפלסטינים

אוקיי, אנחנו מבינים שאיתמר בן גביר שונא מחבלים.  אוקיי.  אבל אולי כדאי שבמקום להתעסק עם הפיתות וערוצי הטלוויזיה של המחבלים, הוא יתעסק עם שורש הבעיה ויביא לנו פתרון כלשהו לבעיה הפלסטינית?

מה הוא מציע?   שעם ישראל יישאר תקוע עם הפלסטינים בבחינת “עצם בגרון” – לא להקיא ולא לבלוע?  מה זה תורם?

שדולת הנשים ואיתמר בן גביר: אותו אופי אותם קווי מחשבה

וזה בדיוק מה שמזכיר לנו את שדולות הנשים בישראל.  בכל העולם אין חזקת הגיל הרך, אין משמורת אוטומטית לאישה, אין כתובה ואין מזונות שרק הגבר משלם גם כשאין לו כסף, גם כשהוא מובטל, גם כשהוא נכה או בבית חולים.

בכל העולם הנוסחה למזונות היא שוויונית, והזכות לגדל ילדים היא שוויונית.  ולא קונים שירותי מין של נשים נשואות לטווח ארוך באמצעות כתובה.

ולמה זה לא ככה בישראל?  כי יש בישראל כנופיה של פמינאציות פנאטיות שרוצות להשאיר את המצב כמו שהוא – לא לבלוע ולא להקיא, עם מאות גברים מתאבדים כל שנה, עשרת אלפי גברים במעצרי אלימות במשפחה על תלונות שווא – כל שנה, אין ספור תיקי חדלות פירעון של גברים שבגלל הגירושין קרסו כלכלית טוטלית, ועשרת אלפים ילדים יתומים מאביהם נכנסים כל שנה לסטטיסטיקה של ניכור הורי.

בדיוק ככה,  איתמר בן גביר ושדולות הנשים, מרכז רקמן, ויצ”ו נעמת וחברות הכנסת הפמינאציות רוצות לשמור על המצב הקיים, זה טוב להם, כמו בת יענה הם טומנים ראשם בחול על כל העיוותים שזה מייצר.

 

איתמר בן גביר שמח ומבדח יוצא מהארון
איתמר בן גביר שמח ומבדח יוצא מהארון

ועדנה קרנבל אומרת:  תקימו כבר מדינה פלסטינית… גודאמיט!

מה הבעיה של הבן גבירים, המתנחלים, ונערות הגבעות להכריז על הכרה דיפלומטית במדינת פלסטין? אפילו באופן חד צדדי.

זה לא עולה כסף.  זה רק יביא הערכה למדינה בעולם.  זה לא יגרע וזה לא יוסיף שום דבר.  במילא הרשות הפלסטינית מתנהגת כמו מדינה.  במילא היא מוכרת כמדינה באו”ם. זה סתם הצהרה “קוסמטית”.

מה הבעיה להכריז על הכרה בפלסטינים כמדינה?  לבינתיים הכרה דקלרטיבית בלבד.  אחר כך יבואו הדיונים הפרטניים על גבולות והסידורים המחייבים.

מה הבעיה לתת למדינות העולם לפתוח שגרירויות לפלסטינים בירושלים המזרחית?  לוב.  מלזיה.  ברוניי.  מה זה משנה?  העיקר שיבואו.  זה רק יביא כסף ופרנסה לכל בעלי העסקים בסביבה ויעשיר את תושבי העיר.  דיפלומטים מבזבזים הרבה כסף.  למה שלא להביא אותם ולהנות מהכסף שלהם והפרנסה שהם מביאים? בירושלים!

עדנה גם לא מבינה למה לא פותחים להם נמל תעופה בעטרות, שיכול להיות נמל בינלאומי, במקום להטריח אותם לירדן, אילת ואלה שעם דרכונים זרים, אז לנתב”ג.  אם הם יוכלו לטוס מעטרות, גם תושביה היהודיים של ירושלים יוכלו לטוס מעטרות.

 

איתמר בן גביר משוטט בדנג'ן של ג'נין מחפש פיתות
איתמר בן גביר משוטט בדנג’ן של ג’נין מחפש פיתות

 

ועדנה גם לא מבינה בשביל מה צריך את כל מזרח ירושלים בתוך מדינת ישראל?  חוץ מהעיר העתיקה והשכונות הצמודות לה שקשה מנטלית להיפטר מהם, מי צריך את כל השכונות הערביות שממילא אף יהודי לא מעז להיכנס אליהן, והמדינה עוד צריכה לממן להם ביטוח לאומי, רפואה ושירותים מוניציפליים?

יאללה בן גביר וכל חבריו המתנחלים. צאו כבר מהקיבעון בקופסה, שנו דיסקט והקשיבו לעדנה.

מדינה פלסטינית היא צו השעה.  גם ביטול חזקת הגיל הרך, הכתובה ושוד המזונות מגברים זה צו השעה.

גם הגונדרון שב”ס אייל גובר באותה דעה כמו עדנה קרנבל:

“בעיניי, הדבר שעשוי לתרום באופן מהותי לביטחון ישראל הוא הסדר מדיני עם העולם הערבי ובכללו עם הפלסטינים. לטובת כך עלינו לחבור לבריתות עם גורמים פרגמטיים ומתונים במרחב ובמקביל, לנהל מדיניות פנים שתאזן בין שמירת האינטרסים הביטחוניים שלנו לבין מקסימום סובלנות ודמוקרטיה.

ראוי לזכור, כי האיום המשמעותי ביותר מולו אנו ניצבים כיום הוא הרס הדמוקרטיה הישראלית. כדי למנוע מצב כזה, עלינו לפעול לאיחוי הקרעים בציבור ולחתור להשגת הרמוניה של ניגודים, זאת בשונה משנאת האחר והזר”.

 

אייל גובר גונדרון בדימוס של השבס באותה דעה כמו עדנה קרנבל
אייל גובר גונדרון בדימוס של השבס באותה דעה כמו עדנה קרנבל

 

(1) Facebook

https://www.facebook.com/councilPS/photos/a.173346706076489/1400891419988672/?type=3&locale=he_IL

Views: 5

3 Comments

  1. ואיך המאמר מתיישן לאור מה שקרה בשביעי באוקטובר ?
    יש שינוי בחשיבה ?
    מצד אחד בואו נפשט את העניין הזה של האם לתת להם מדינה או לא וכו’ האם מגיע להם עוד משאבים או צריך לגרוע מהם משאבים. להכיר בהם כמדינה נותן להם יותר משאבים ולכן זה רעיון רע

    הערת מערכת:
    אתה לא “נותן” להם מדינה מגיע להם מדינה. הם עם אחר ומגיע להם זהות לאומית.
    מה שכן צריך ערבויות ביטחוניות.
    אין הרבה הבדל בין “רשות פלסטינית” ל”מדינה פלסטינית”.

  2. עדנה אני כל כך כועס על עצמי
    בחרתי בן גביר בבחירות
    הבן אדם נוכל
    שוטרים בשם
    דרור ישראלוב,וולדימיר בירון,דרור ישראלוב,פרצו לי לבית ועצרו אותי כי העזתי למסור מכתב למפקד שלהם יניב פינקל לפני תביעה
    מאמינה?
    בני זונות בשרות הנאצים

    הערת מערכת:
    כבוחר מגיע לך פגישה בשם קהל הבוחרים. צלצל אליו ותאם פגישה.

  3. אתה רוצה טילים איראניים ביהודה ושומרון?
    באמת?
    ומטבע מקומי לפולשנים הללו.
    הערת מערכת:
    אמרנו שההצהרה תהיה דקלרטיבית. כל השאר יישאר אותו דבר. מעטפת המכס ובדיקת סחורות בגבולות תישאר כמו שהיא.
    נראה לנו שהם יעדיפו להישאר עם השקל, כשהם רואים מה קורה ללירה המצרית או הלבנונית.
    אבל אם הם רוצים לעבוד עם דולר, אז שיבושם להם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *