EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

איתי ארד הבן של השופט דרור ארד איילון ועו”ד לבנת קלינה נחשד בסחיטת עמוס לוזון על הסטוץ בבריכה

לבנת קלינה זוגתו של השופט דרור ארד איילון ב 2019

איתי ארד קלינה בן 16.5 הוא הבן של השופט שנעצר יחד עם עוד 2 בני תפנוקים מכפר שמריהו וחשוד שצלצל לעמוס לוזון, ורצה כסף (13,000 ש”ח) עבור הימנעות מפרסום סרטון הויאגרה בבריכה.

השופט הוא אחיהם של הפרסומאי אייל ארד ומדליסטית הג’ודו יעל ארד.

בשופט עצמו השריץ 3 ילדים מהגרושה הראשונה נוגה ארד איילון: אסף, תמר ונעמה.  נוגה וילדיה גרים במבשרת ציון.

לאחר מכן הוא הזדווג עם עו”ד לבנת קלינה-פלד ועשה איתה 2 ילדים שאחד מהם הוא איתי ארד-קלינה בן 17 ואחותו איילה ארד-קלינה בת 12.

כתובתו של השופט היא בהרצליה פיתוח, דב הוז 23. משם המרחק לוילה של לוזון בארסוף הוא לא גדול.

זוגתו הנוכחית עו”ד לבנת קלינה היתה גרה באוסישקין 56 ת”א והיום גרה בגעש.  הטלפון שלה 054-4771013 (לעיתונאים בלבד).  ת”ז 024520850.  לבנת היא בת קיבוץ געש.  אבא שלה עלה לישראל מפרו והיה מהנדס של חברת התאורה “געש תאורה”.

 

היידי ארד שכתבה לנו מסר היא אשתו של אייל ארד, אחיו של השופט והיא בת 62.

לצערנו אין תמונה של איתי ארד-קלינה כי הוא ידע שיעצרו אותו ומחק עצמו מכל הרשתות והפייסבוק.  אבל הנה אמא שלו ב 2017:

 

לבנת קלינה זוגתו של השופט דרור ארד איילון ב 2019
לבנת קלינה זוגתו של השופט דרור ארד איילון ב 2019

 

לבנת קלינה פלד אמא של איתי ארד קלינה מי שסחט את עמוס לוזון
לבנת קלינה פלד אמא של איתי ארד קלינה מי שסחט את עמוס לוזון

בתמונה:  אחיו של העצור, אסף ארד איילון שבקורס חובלים.

 

אסף ארד איילון חשוד בסחיטת עמוס לוזון בפרשת סרטון הפמפום בתחת בבריכה
אסף ארד איילון אחיו של החשוד בסחיטת עמוס לוזון בפרשת סרטון הפמפום בתחת בבריכה

 

 

אסף ארד איילון שחשוד בסחיטת עמוס לוזון עם אבא השופט דרור ארד איילון
אסף ארד איילון אחיו של החשוד בסחיטת עמוס לוזון עם אבא השופט דרור ארד איילון

 

דרור ארד איילון הבן שלו אסף חשוד סחיטת עמוס לוזון
דרור ארד איילון הבן שלו איתי חשוד סחיטת עמוס לוזון

 

 

אסף ארד איילון ב 2016
אסף ארד איילון ב 2016 האח של החשוד.

 

נעמה ארד איילון הבת של השופט ואחותו של איתי הסוחט של עמוס לוזון
נעמה ארד איילון הבת של השופט ואחותו של איתי הסוחט של עמוס לוזון

 

תמר ארד איילון הבת הבכורה של השופט דרור ארד איילון
תמר ארד איילון הבת הבכורה של השופט דרור ארד איילון

 

 

נוגה ארד איילון הגרושה השופט שהבן שלו איתי סחט את עמוס לוזון
נוגה ארד איילון הגרושה השופט שהבן שלו איתי סחט את עמוס לוזון

 

 

 

 

השופט דרור ארד איילון התבטא נגד המשטרה ונגד המעצרים הסיטונאיים

ב 2015 השופט המחוזי דרור ארד איילון צוטט בגלובס כמי שאמר “הקלות שבה אדם נעצר בישראל היא בלתי נסבלת”. עו”ד דרור ארד-איילון, פעם תובע והיום סנגור, מבקר את היד הקלה של המשטרה על הדק המעצרים: “אין חודש שלא מגיע אליי לייצוג אדם שנעצר סתם כך, בלי סיבה”.. “יש במשטרה בעיה של טיוח ושימוש לרעה בכוח”.

:”אני שמח שמנקים את השורות במשטרה“, אומר ארד-איילון. “מטריד לגלות שיש שם, בצמרת, ריבוי של תקלות משמעותיות, חמורות מאוד. הרבה סנגורים יודעים שבכל הדרגות יש בעיה של תרבות ארגונית לקויה, של טיוח, של אלימות משטרתית, של שימוש לרעה בכוח. אין אכיפה של מה מותר לשוטר לעשות בעת מילוי תפקידו, אין הקפדה על כך ששוטר חייב לומר אמת גם אם הדבר פוגע בסיכויי האכיפה. אלה דברים יסודיים”…”אם המשטרה, או מח”ש, מעגלים לעצמם את הפינות, המסר הזה עובר לכל רוחב החזית. צמרת שמעגלת לעצמה את הפינות לא יכולה לדרוש מהשוטר בשטח להיות קפדן”.

“הקלות שבה אדם מעוכב או נעצר בישראל היא בלתי נסבלת. אתה רואה את כמות המעצרים המיותרים – אנשים לא עומדים לדין, ואם הם עומדים לדין, אין סיכוי שיורשעו, אבל גם אם יורשעו, לא הייתה סיבה לעצור אותם לצורך חקירה”.

לדבריו, “בעולם המערבי לא מקובל לעצור אנשים לצורך חקירה אלא במקרים נדירים. הסטנדרט הוא חקירה ללא מעצר ומשפט ללא מעצר, להוציא מקרי אלימות קשים. זו המשמעות האמיתית של חזקת החפות, ואנחנו מאבדים אותה, אם לא איבדנו אותה כבר.

“יש זיקה בין השימוש בכוח חוקי, אבל מוגזם, לבין חציית הנורמות במשטרה. זה בדרך-כלל הולך יחד. כשגוף משתמש בכוח בצורה לא מבוקרת, הוא בדרך-כלל מעגל פינות ופחות מקפיד עם אנשיו”.

“הקלות שבה אדם נעצר בישראל היא בלתי נסבלת” – גלובס (globes.co.il)

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001011758

 

כתבה של הג’וחא שמעון איפרגן באמקו פורסם 9/8/2023

הפצת הסרטון האינטימי בבריכה: “איתי ארד איילון בנו של השופט התקשר לעמוס לוזון ודרש 13 אלף שקל”

בנו של השופט שנעצר בפרשת הפצת הסרטון האינטימי של איש העסקים עמוס לוזון בבריכה בביתו מפוקח בבידוד על ידי סוהרים בבית המעצר אבו כביר. אחד החשודים האחרים בפרשה טען כי הוא זה שהתקשר ללוזון ודרש ממנו כ-13 אלף שקלים בתמורה לאי-הפצת הסרטון

בנו של השופט בן ה-17 שנעצר בפרשת הסחיטה באיומים והפצת הסרטון האינטימי של איש העסקים עמוס לוזון מוחזק בתא הפרדה בבית המעצר אבו כביר כשהוא מנותק משאר העצירים ותחת שמירה כבדה מאוד של סוהרים. התא מפוקח על ידי סוהרים שיושבים במוקד ודואגים לביטחונו ומותקנות בו מצלמות הפועלות 24 שעות ביממה.

“שומרים על הבן של השופט כמו כספת. אין גישה לאף אחד אליו פרט לסוהרים שדואגים לו כל הזמן ועוקבים אחריו”, חשף אחד העצירים, “גם שני החשודים האחרים מוחזקים בתא הפרדה כדי שעצירים לא ינסו לסחוט אותם או לפגוע בהם”.

מי שלמעשה הפיל את בנו של השופט הוא אחד החשודים המרכזיים בפרשה שטען שהוא זה שהתקשר ללוזון, סחט אותו ודרש ממנו סכום של 13,500 שקל בתמורה לאי הפצת הסרטון. לוזון סירב ואז הוא התקשר לאחד ממקורביו וניסה לסחוט גם אותו. בשלב זה לוזון הגיש תלונה במשטרה.

החוקרים ביחידה המרכזית במשטרת מחוז מרכז עצרו את בנו של איש העסקים המתגורר בשכונות ללוזון בווילה בהרצליה פיתוח. הבן הודה שצילם את לוזון בבריכה והעביר את הסרטון האינטימי לחבר ששלח אותו על פי החשד לבנו של השופט.

מעצרם של השניים הוארך בשלושה ימים. מעצר בנו של השופט המיוצג על ידי עו”ד עופר ברטל הוארך היום בבית משפט השלום בתל אביב ביומיים.

 

עופר ברטל מייצג את הבן של השופט החשוד בסחיטה של עמוס לוזון
עופר ברטל מייצג את הבן של השופט החשוד בסחיטה של עמוס לוזון

בכוונת המשטרה להגיש כתבי אישום נגד המעורבים בפרשה בגין סחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות והטרדה מינית – כל אחד לפי חלקו.

“יש להם ראיות די מוצקות נגד כולם להגשת כתבי אישום. הם משתפים פעולה, כל אחד סיפר את גרסתו והיא נבדקת לעומק. אנחנו לא עושים הנחות לאף אחד ולא חשוב במי מדובר. כולם קיבלו יחס שווה בחקירות”, הדגיש גורם במשטרה.

הסרטון האינטימי: “בנו של השופט התקשר ללוזון ודרש 13 אלף שקל” (mako.co.il)

https://www.mako.co.il/men-men_news/Article-60b19d8666ad981027.htm

 

הטמטום של הסנגור עלא תלוואי שייצג את בן ה 19

עדכון: בתאריך 10/8/2023 יום ה’ פורסם שסנגור של אחד משני האחרים (בגיר בן 19), עלא תלוואי  Alaa Tellawi, “ביקש למסור עוד טלפון למשטרה” ואמר ש”אין מחלוקת שמי שצילם ופגע בפרטיות זה חשוד אחר” – כלומר איתי הבן של השופט…..

איזה טמטום ופיגור של עו”ד מטומטם ומפגר….  גם אם הוא יביא ראיות על איתי הבן של השופט, בגלל שהוא הביא ראיות המשטרה תפיל על הלקוח שלו “קשירת קשר” ו”אחריות בצוותא חדא”.  ואז הלקוח שלו נופל לבור עמוק.  איזה פיגור!

כלל בסיס הוא שאם החשוד נחקר בביצוע משהו לבדו, אז אם יש ראיות מזכות בוודאי שצריך להביא אותם למשטרה, ועד אז לדאוג שהלקוח לא פוצה פה בחקירה. אף מילה.

אבל אם עוצרים כמה חשודים בבת אחת, מטרת המשטרה היא לסכסך ביניהם כדי שמישהו יפיל מישהו אחר, ואז הם מפלילים את כולם.

לכן אסור להביא למשטרה שום דבר, וצריך להנחות את הלקוחות לסתום את הפה.  פשוט לא להגיד כלום.

איזה עו”ד מטופש.  בגלל השם הערבי שלו אנו מניחים שהוא מהסנגוריה הציבורית.

לא ברור למה מי שאבא שלו “בעל חברה ציבורית גדולה” לוקח עו”ד ערבושי?????  זה קורה רק כשלא רוצים לבזבז כסף כי יודעים שאף שופט לא ישחרר בשלב זה.  יהודי עשיר אף פעם לא לוקח סנגור ערבי.  רק אם זה בחינם, וחינם זה סנגוריה.

זה בדיוק מה שמסביר את הטמטום של הערבוש עלא תלוואי.

 

עלא תלאווי סנגור טיפש ומסוכן ללקוחות שלו טעויות של טירונים
עלא תלאווי סנגור טיפש ומסוכן ללקוחות שלו טעויות של טירונים

הנה מה שפורסם תחת הכותרת “ההודעות והעימות בין החשודים: “התפתחויות דרמטיות” בחקירת סחיטת עמוס לוזון” בוואלה 10/8/2023

 

בית המשפט האריך היום (חמישי) עד למחר את מעצר שניים מהחשודים בסחיטת איש העסקים עמוז לוזון. נציג המשטרה אמר בדיון כי היו “התפתחויות דרמטיות” בחקירה. בנוסף, כל אחד מהחשודים טוען כי אינו קשור להודעות הסחיטה, והם זורקים את האחריות ביניהם. לאחר מכן, בוצע עימות בין החשודים.

לדברי סניגורו של אחד מהם, עורך הדין עלא תלוואי, ההודעות בין החשודים הועברו למשטרה. נציג המשטרה אישר כי נלקחו הטלפונים מהחשודים, וסיפר כי לא רק עמוס לוזון נסחט, אלא גם בנו, מור. לדבריו, על פי החשד, הצעירים דרשו 13 אלף שקל בתמורה לכך שלא יפיצו סרטון אינטימי של האב.

עלא תלאווי סנגור שמוכר את הלקוחות בטפשות שלו
עלא תלאווי סנגור שמוכר את הלקוחות בטפשות שלו

עורך הדין תלוואי, שמייצג חשוד בן 19 שאביו בעל חברה ציבורית גדולה, אמר בדיון: “ברגע שידענו שהמשטרה מחפשת עוד טלפון, התקשרתי וביקשתו למסור אותו – זה לא רק מצביע על האמון שניתן לתת בחשוד, שאין לו מה לשבש חקירה, אלא גם החלופת מעצר והפיקוח שנוכל להציע. אין מחלוקת שמי שצילם ופגע בפרטיות זה חשוד אחר, אבל אני מתמקד באירוע אחד של ניסיון סחיטה שלא צלח נכון לרגע זה”.

 

“התפתחויות דרמטיות” בחקירת סחיטת עמוס לוזון – וואלה! חדשות (walla.co.il)

https://news.walla.co.il/item/3600800

מי זה דרור ארד איילון?

מדובר באיש שמאל מובהק מאוד שפעל בניגוד עניינים מטורף.  הוא גם ייצג באופן פרטי את ראשי הלשכה הקודמים למשל את  דר’ שלמה כהן:  “העיתון “גלובס” יפצה את עו”ד שלמה כהן, ראש הלשכה לשעבר, בגין פרסום לשון הרע אודותיו – כך קבע באחרונה בית משפט השלום בתל אביב….במסגרת כתבתה של הדס מגן, אשר עסקה בין היתר במינויה של השופטת רות רונן לבית המשפט המחוזי, נכתב כי אחרי מינויה הופרחו שמועות לפיהן המינוי הובטח אחרי שבעלה של רונן, הנשואה למנכ”ל חברת קומברס, הבטיח לשלמה כהן, העוסק בקניין רוחני, להעביר אליו תיקים של קומברס”.

https://www.themarker.com/law/2008-03-06/ty-article/0000017f-f8d8-d318-afff-fbfb69e10000

הוא היה במאבקים קשים מול אפי נוה לאחר שהטיף מוסר לאפי נוה שלא לשמש במקביל כיו”ר ועד וכיו”ר ועדת אתיקה.
https://www.themarker.com/law/2008-03-06/ty-article/0000017f-f8d8-d318-afff-fbfb69e10000

בתור יו”ר ועדת האתיקה הארצית של לשכת עוה”ד בין השנים 2004 ועד 2014 הוא צבר המון כח והגן גם על ראש הלשכה יורי גיא רון מהעמדה לדין משמעתי בפרשת פרסום המודעות לנערות ליווי בכלי התקשורת, וגם ייצג את אשתו באופן של יורי גיא רון בפרשת קופ”ח לאומית. “בדצמבר 2009 חשף “כלכליסט” כי חברת פרסום בבעלות ראש הלשכה ואשתו עסקה ברכישת שטחי פרסום בעיתונות למודעות מין. בעקבות התחקיר הוגשו נגד גיא רון 3 תלונות לוועדת האתיקה בלשכה. הוועדה החליטה להסתפק ב”הערה חמורה” לגיא רון”.

יורי גיא רון לא יועמד לדין משמעתי בפרשת מודעות המין (calcalist.co.il)

יורי גיא-רון לא יעמוד לדין משמעתי בפרשת מודעות המין – משפט – TheMarker

דרור מגן בלהט על השיטה המושחתת של סגירת חשבונות בוועדות האתיקה ובבתי הדין של הלשכה על ידי דיינים וחברי ועדה שלא עוברים שום סינון משמעותי כדי להתקבל לתפקיד, ושחלק מהם גם הורשעו בעצמם בעבירות אתיות חמורות.

 

דרור ארד איילון ביקר את אפי נוה על כך שהוא גם יו”ר ועדת האתיקה וגם ראש מחוז.  היום כאשר שאדי סרוג’י מכהן במשך שנים כיו”ר ועדת אתיקה והיום גם כיו”ר ועד מחוז חיפה שהוא בפועל יו”ר בובה מטעם מ”מ יו”ר הלשכה , עו”ד תמי אולמן , השופט המכובד ואף אחד משמאלני הלשכה הצבועים לא פוצה פה . השופט המכובד גם לא שאל את עצמו איך יו”ר ועדת אתיקה ארצית יכול לייצג באופן פרטי ראשי לשכה.

כך אני מאמין, שהמשפט הוא טוב כמו כלי הפסנתר והמוזיקה שמנגנים איתו. הוא לא טוב בזכות עצמו. הוא לא מעניין. המשפט פועל בין היתר בתוך מערכת המשפט ובתי המשפט, ובתוך עולם המשפט פועלים ורצים כמו עכברים באיזה ניסוי ענק: עורכי הדין. זה המקצוע שבו הם מייצגים ומייעצים, ועושים לעצמם לשכות וועדות אתיקה. זה הגוף הפעיל, שבסוף מייצר את הפעילות בתוך המשפט. הוא אמנם לא קובע את הנורמות, אבל במידה רבה הוא קובע את הפרקטיקה.

“העולם הזה של עורכי דין המייצרים את הסצנה המשפטית, הוא העולם שבו אני חי ואליו אני מתייחס בכל התפיסה האתית שלי. האתיקה בעיני במקום הזה היא כמו מכוון הפסנתרים: היא לא קובעת את הנורמות, היא לא קובעת את הסטנריו, היא עושה קצת סדר. כאשר המשפט פועל באופן אתי, הוא פועל באופן הרמוני יותר, הוא פועל באופן שמשיג את המטרות שלו. המטרות הטובות למשפט לא תלויות במשפט, אלא באות עם המשפט. אם המשפט יפעל ממטרות טובות, משרת את האדם ומעצים אותו – ואם יש לו אתיקה – הוא יכול להשיג כל מטרה.

“ניתן לתפוס את האתיקה כאיזושהי מגבלה על דרך ההתנהגות”, הוסיף ארד-אילון. “אפשר לראות אותה כמורת דרך; זה מקצוע של סימני שאלה, של צמתים: להגיש או לא להגיש? לענות כך או לענות אחרת? לעשות או לא לעשות? האתיקה היא סוג של מדריך, בעיני. לא האתיקה הטכנית-הפורמלית, אלא החשיבה האתית. איך אני צריך להתנהג? ומה נכון יותר לעשות? האתיקה היא המצפן הפנימי והמצפון הפנימי של המקצוע. מכוון הפסנתרים של השיטה המשפטית”.

תקדין – דרור ארד-אילון: כשיו”ר ועדת האתיקה משמש גם יו”ר ועד מחוז – תקלה גדולה (takdin.co.il)

Views: 52

10 Comments

  1. חבל שאתם , לצד עבודת הקודש, מלכלכים ובלתי צפויים. בגלל זה אני, כמקור, חוששת לשלוח לכם חמרים עסיסיים. הרי מחר בחיפוש בגוגל זה יפעל כנגדי.

  2. המגיב הראשון צודק עדנה עושה מלאכת קודש מדמוקרטיה אמיתית בה ארהב בה יש שופטים חבר מושבעים ויש משפט
    בישראל משפט שופטים מי מאמין להם?

  3. המשטרה שיחקה אותה כשהעבירה לפרסום בתקשורת כך יהיה קשה למערכת המשפט לטייח הגם שהענישה תהיה חפיף כי מדובר בבן של שופט מעב ר להיותו קטין.

  4. את פשוט בן אדם דוחה.
    צורת הכתיבה שלך דוחה, כל כך הרבה פרטים לא רלוונטים בשביל להשפיל ולהשמיד לשם הדבר. אשמח להזכיר לך את החוק הבא – המפרסם שמו של קטין או כל דבר אחר העשוי להביא לידי זיהויו של קטין או לרמוז על זיהויו, באופן או בנסיבות שיש בהם כדי לגלות דבר שיש בו כדי לייחס לקטין עבירה או שחיתות מידות, דינו – מאסר שנה אחת.

    מקווה שישב לך במאחורה של הראש לפחות עד שתשבי במאחורה של התא.

    הערת המערכת:
    צורת הכתיבה היא בדיוק כפי שהפרקליטות כותבת ומתנסחת, בין אם זה במסמכים רשמיים או בהדלפות.
    חוק הנוער המצוטט (סע’ 24) לא חל בארה”ב על אתר אמריקאי בבעלות אמריקאית.

  5. אתם גורמים נזק רב לאסף שהוא חניך בקורס חובלים.מי שעצור הוא איתי ארד אילון בן ה 16.תעדכנו את הפירסומים שלכם.

  6. אתם נזק רב לאסף שהוא חניך בקורס חובלים.מי שעצור הוא איתי ארד אילון בן ה 16.תעדכנו את הפירסומים שלכם.

  7. העצור הוא קטין. כך שזה לא יכול להיות בחור בן 21
    הערת מערכת
    בוצע תיקון מייד כשקיבלנו עדכון. זה נקרא אמת לשעתה.

  8. מי שכתב את הכתבה הזאת פושע ולא אמין. אסף לא מעורב בסיפור הזה. נא לבדוק פרטים מדויקים .
    הערת מערכת:
    במונחים של פס”ד אילנה דין זה נקרא “אמת לשעתה”. לפחות אנו מתקנים. אילנה דיין לא מתקנת והיא חביבת השופטים.

  9. לו עדנה לא הייתה קיימת לא הייתם יודעים מהי עומק השחיתות והריקבון בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *