EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

בזבוז כספי ציבור 1: על כלום נציגי ציבור בבתי דין לעבודה מקבלים 400 ש”ח ליום חימום כיסא בבית הדין

צפרא דוויק חטפה עשרות אלפי ילדים מהוריהם כעובדת סוציאלית

רוצים לחסוך כסף למדינה כדי שאפשר יהיה לשלם לכל האלמנות של חיילי צה”ל את הגמלאות?  יש לנו הצעה:  בטלו את נציגי הציבור שמחממים כסא בבתי הדין לעבודה.  תפקידם הוא לחמם כיסא.  לא חבל על הכסף?

 

הרבה עובדות סוציאליות מוצאות לעצמן השלמת הכנסה כמחממות כסא בבית דין לעבודה, למשל הנבלה צפרא דוויק.

 

צפרא דוויק חטפה עשרות אלפי ילדים מהוריהם כעובדת סוציאלית
צפרא דוויק חטפה עשרות אלפי ילדים מהוריהם כעובדת סוציאלית

 

על מעלליה של נחש הצפע צפרא דוויק צפו כאן.  הייתם נותנים לאחת כזו לשבת בבית דין לעבודה כנציגת ציבור???? ציבור?????

נציגת הנוחבה לא היינו נותנים לה להיות.

 

 

השכר שמקבלים מחממי הכסא הוא לפי תקנות בית הדין לעבודה (תשלום לנציגי ציבור), תשל”ח-1978 “לנציג ציבור בבית הדין הארצי ישולמו 580 שקלים חדשים בעד כל יום שבו השתתף בישיבות בית הדין”, ו”לנציג ציבור בבית דין אזורי ישולמו 400 שקלים חדשים בעד כל יום שבו השתתף בישיבות בית הדין”.

 

כתבה בדה מרקר פורסם

מה באמת תורמים נציגי הציבור בבית הדין לעבודה?

מחקר שנערך בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בדק את תפקוד נציגי הציבור בבתי הדין לעבודה ■ הממצאים עגומים: הנציגים נוטים שלא לחלוק על השופטים, כמעט ואינם משתתפים בדיונים ולא תורמים לאמון הצדדים בהכרעה השיפוטית ■ החוקרים: שינויים מערכתיים יאפשרו לנציגי הציבור לתרום באופן משמעותי יותר

מי שנכח אי פעם בהליך משפטי בבית הדין לעבודה, ודאי תהה מי הם האנשים שנמצאים על במת השיפוט משני צדיו של השופט, מקשיבים רוב קשב לדיון ולא מוציאים מפיהם מלה. ובכן, אלה הם שני נציגי הציבור הממונים על פי חוק ומחזיקים בסמכויות שיפוט מלאות – נציג העובדים ונציג המעבידים.

לנציגי הציבור אין השכלה משפטית על פי רוב, והם נבחרים על סמך ניסיונם ביחסי עבודה ובייצוג עובדים או מעבידים. מהו למעשה תפקידם בהליך ובמה הם עדיפים על שופטים רגילים?

מחקר חדש שנערך בפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית על ידי פרופ’ גיא דוידוב, מומחה לדיני עבודה, והדוקטורנטית רעות בגס-שמר, בדק את תפקידם של נציגי הציבור ותרומתם להליך. מסקנותיו מפתיעות לרעה, לפחות את מי שאינו פוקד באופן יומיומי את בתי הדין לעבודה: “המציאות הנוכחית בכל הקשור לתרומתם של נציגי הציבור איננה משביעת רצון, ומחייבת שינוי”, קובעים החוקרים. לטענתם, “שורה של מרכיבים במחקר הצביעה באופן עקבי על קושי עמוק במימוש הציפיות ממערכת נציגי הציבור”.

דוידוב ובגס-שמר בדקו באיזו תכיפות כותבים נציגי הציבור עמדה עצמאית השונה מזו של השופט היושב בראש ההרכב; באיזו מידה לוקחים נציגי הציבור חלק פעיל בדיון; באיזו מידה חשו המתדיינים כי נציגי הציבור חשובים ותורמים להליך ובאיזו מידה חושבים עורכי הדין המופיעים בבתי הדין לעבודה כי נציגי הציבור תורמים להליך.

 

טבלה כמה פעמים פונים נציגי ציבור למתדיינים בבתי דין לעבודה
טבלה כמה פעמים פונים נציגי ציבור למתדיינים בבתי דין לעבודה

 

החוקרים סקרו 750 פסקי דין שניתנו ב-2003-2007 במטרה לבחון האם נציגי הציבור הביעו עמדה עצמאית בפסקי הדין. מהבדיקה עלה כי בבתי הדין האזוריים נדיר ביותר שנציגי הציבור כותבים דעה משלהם. כך לדוגמה, בכל פסקי הדין שנבחנו מבית הדין בירושלים ניתן פסק הדין בהסכמת נציגי הציבור, מבלי שאלה הוסיפו דבר לעמדת השופט. בתל אביב, מתוך 250 פסקי דין, רק בשניים נכתבה דעה עצמאית.

 

בבית הדין הארצי, לעומת זאת, הנתונים שונים במעט: ב-6% מהמקרים (15 מתוך 250 פסקי דין) כתבו נציגי הציבור עמדה עצמאית מנומקת. החוקרים מציינים כי ברוב המקרים האלה, פסקי הדין חשפו חילוקי דעות בין השופטים המקצועיים – שחייבו את נציגי הציבור לנקוט עמדה בצורה ברורה. רק בשני פסקי דין כתבו נציגי ציבור דעת מיעוט המנוגדת לדעתם של כל השופטים המקצועיים.

כדי לבדוק באיזו מידה לוקחים נציגי הציבור חלק פעיל בדיון, ביצעו עוזרי מחקר תצפיות ב-162 דיונים שנערכו בבתי הדין, מתוכם 50 בבית הדין הארצי ו-112 בבתי הדין האזוריים. מידת המעורבות של נציגי הציבור בדיון, כפי שעלתה מהתצפיות, היתה נמוכה ביותר.

מספר הפניות של נציגי העובדים לצדדים המתדיינים היה 0.7 בממוצע לדיון בבתי הדין האזוריים, וב-71% מהדיונים לא היו פניות כלל. נציגי המעבידים פנו לצדדים המתדיינים עוד פחות: 0.46 פעמים בממוצע לדיון, כאשר ב-72% מהדיונים הם לא פנו אליהם כלל. כלומר, ברוב המכריע של המקרים, נציגי הציבור כלל לא דיברו במהלך הדיון. לשם השוואה, מציינים החוקרים, השופט בדיון פנה לצדדים 9.6 פעמים בממוצע.

פרופ’ דוידוב מספר כי אחת מעוזרות המחקר הופתעה למראה נציג ציבור ששאל שאלות, העיר הערות והיה מעורב בדיון הרבה מעבר לרגיל. “במקרה לאחר הדיון היא שמעה אותו מספר שזהו היום הראשון שלו כנציג ציבור”, הוא מספר.

עוד עלה מהתצפיות כי האינטראקציה בין השופטים לנציגי הציבור היתה מעט גבוהה יותר: 1.8 פניות בממוצע בדיון בין נציגי הציבור לשופט. ממצא מעניין נוסף שעלה מהתצפיות היה כי השתתפותם של נציגי הציבור עלתה כאשר בעלי הדין לא היו מיוצגים בדיון. כך לדוגמה, בשבעה דיונים שבהם שני הצדדים לא היו מיוצגים, נציג העובדים השתתף הרבה יותר – 1.86 פעמים בממוצע.

בנוסף ערכו החוקרים 104 ראיונות עם צדדים לדיון. מהראיונות עלה כי מידת שביעות הרצון הכללית של המתדיינים מההליך היא 3.6 מתוך 5. עם זאת, מציינים החוקרים, נוכחותם של נציגי הציבור לא תרמה לתחושות של שביעות רצון מההליך, לתחושה שבית הדין שמע והבין את הטענות או לאמון רב יותר בבית הדין, אלא להיפך – דווקא בהיעדרם של נציגי ציבור היה הציון גבוה יותר (3.5 בנוכחות נציגי ציבור, לעומת 4 בהיעדרם).

במענה לשאלה אם השתתפותם של נציגי הציבור בהליך חשובה, השיבו 65% מהמתדיינים בחיוב. במענה לשאלה אם חשבו שנציג הציבור מבין את המתדיינים טוב יותר מהשופט, השיבו רק 33 מהמתדיינים בחיוב (34%), 45 בשלילה ו-20 ענו כי אינם יודעים. במענה לשאלה פתוחה “באיזה מובן לדעתך, אם בכלל, השתתפותם של נציגי הציבור בהליך חשובה?”, השיבו 45.5% מהמתדיינים כי אין כל תועלת בנציגי הציבור; 23.9% סברו כי עדיף שההכרעה לא תיפול בידי אדם אחד; 14.8% ציינו כי נציגי הציבור מסייעים לתחושת הצדק של העובד או “האיש הקטן”; ו-14.8% נוספים סברו כי חשיבותם של נציגי הציבור בכך שהם מכירים טוב יותר מהשופט את המציאות של שוק העבודה.

עורכי הדין מצביעיםאי אמון

כדי לבדוק את יחסם של עורכי הדין לנציגי הציבור, הועברו שאלונים בכתב לעורכי דין המופיעים בקביעות בבתי הדין לעבודה. 93 שאלונים מולאו והוחזרו. באופן כללי, מציינים החוקרים, מהשאלונים עולה תמונה ברורה של חוסר שביעות רצון מנציגי הציבור וחוסר אמון בתרומתם להליך.

 

כך למשל, עורכי הדין השיבו כי נציגי הציבור תורמים להבנת העובדות במידה נמוכה בלבד (ממוצע של 1.73 בסקאלה של 1-5) וכי הם מבטלים את דעתם מול דעת השופט המקצועי במידה רבה (ממוצע 4.17 מתוך 5). עוד השיבו עורכי הדין כי היעדרות נציג ציבור מהדיון פוגעת בהליך השיפוטי רק במידה מועטה (ממוצע 1.53). רוב מוחץ של עורכי הדין לא הסכים לאמרה כי השתתפותם של נציגי הציבור בהליכים בבתי הדין לעבודה הכרחית (ממוצע 1.71) או אפילו תורמת (ממוצע 1.98). רק מעטים מעורכי הדין שהשיבו על השאלונים סברו כי שיתוף נציגי הציבור בבתי הדין מועיל לעשיית צדק (ממוצע 2.04). במענה לשאלה “האם לדעתך בחלק מהמקרים קיום המשפט ללא נציגי ציבור היה מוביל לתוצאה שונה?”, השיבו 76% מעורכי הדין בשלילה.

עורכי הדין נשאלו לדעתם גם ביחס לטענות המקובלות המצדדות בשילוב נציגי ציבור בבתי הדין לעבודה. מתשובותיהם עולה כי רוב עורכי הדין אינם מסכימים עם האמירה כי שילוב נציגי ציבור בבתי הדין תורם לחיזוק ערכי הדמוקרטיה (ממוצע 2.05) או מגביר את הלגיטימיות של הפסיקה בעיני הציבור (ממוצע 1.83). כמו כן, רובם המכריע אינו מסכים עם האמירה כי נציגי הציבור מבינים את המתדיינים טוב יותר מאשר שופטים מקצועיים (ממוצע של 1.65 בלבד), או שהם מסייעים לשופט המקצועי בהערכת מהימנות העדים (ממוצע 1.92).

כמו כן, עורכי הדין לא הסכימו עם האמירה שלפיה שיתוף נציגי ציבור מסייע להנגשת בית הדין לציבור (ממוצע 1.71) או שנציגי הציבור מסייעים למתדיינים לא מיוצגים להבין את ההליך (ממוצע 1.74), ואפילו לא עם הטענה כי נציגי הציבור מסייעים לסיום סכסוכים בהסכמה (ממוצע 1.58 בלבד). גם הטענה שלפיה נציגי הציבור מסייעים ליצירת אמון מצד ציבור העובדים או ציבור המעבידים במערכת בתי הדין לא זכתה לתמיכה (ממוצע 1.92 ו-1.63 בהתאמה). רוב עורכי הדין אינם חושבים כי יש לשקול להרחיב את שילובם של נציגי ציבור גם לבתי משפט אחרים (ממוצע 1.48).

עוד עלה מהתשובות כי הרוב המכריע של עורכי הדין, 88%, אינו רואה כל הבדל בין תרומתם של נציגי העובדים לזו של נציגי המעבידים. עובדה זו, מציינים החוקרים, אינה מפתיעה לאור הדיווח שלפיו רק לעתים רחוקות יודעים עורכי הדין מי מנציגי הציבור הוא נציג העובדים ומיהו נציג המעבידים (ממוצע 2.14). עם זאת, ביחס לנציגי הציבור בבית הדין הארצי, סברו עורכי הדין כי אלה מנוסים ובכירים יותר, וכתוצאה מכך תרומתם להליך רבה מזו של נציגי הציבור בבתי הדין האזוריים (73.5% בבית הדין הארצי, לעומת 26.5% בבבתי הדין האזוריים).

עורכי דין המייצגים בעיקר עובדים, הביעו תמיכה גבוהה בהרבה בהשתתפותם של נציגי הציבור מזו שהביעו עורכי דין המייצגים בעיקר מעבידים. בנוסף העלו ממצאי המחקר כי הדור הצעיר של עורכי הדין, וכן המשכילים יותר מבין המתדיינים, מאמינים עוד פחות מעורכי הדין הוותיקים ומהמתדיינים בנחיצותם של נציגי הציבור. עובדה זו לדעת החוקרים “מעלה ספק לגבי הצורך בנציגי הציבור, כאשר הן עורכי הדין והן המתדיינים מאמינים פחות ופחות במוסד זה”.

מסקנות החוקרים הן כי נציגי הציבור בבתי הדין לעבודה אינם מגשימים את המטרות שלשמן מונו. “נציגי הציבור כמעט שאינם כותבים עמדה משל עצמם וכמעט שלא משתתפים בדיון. הם לא יוצרים תחושה חיובית יותר אצל המתדיינים כלפי ההליך (ואולי אף להיפך), ועורכי הדין המופיעים בבתי הדין לעבודה סבורים באופן כללי כי אין בהם כל תועלת. המחקר לא העלה תמיכה ממשית בהגשמה של אף אחת מהתכליות שפורטו לעיל”, כותבים החוקרים.

עם זאת, החוקרים סייגו את מסקנתם והוסיפו כי “ישנם סימנים לכך כי קיים בכל זאת פוטנציאל חיובי לשילוב נציגי הציבור”. פרופ’ דוידוב מדגיש כי “קשה להאשים את השופטים בכך שהם לא מנצלים כראוי את המשאב של נציגי הציבור. הם נמצאים תחת עומס יומיומי גדול ולחץ תיקים לא סביר, וכנראה ששיתוף נציגי הציבור בנסיבות כאלה הוא מטלה שדורשת השקעת זמן רבה מדי, לעתים קרובות ללא פירות של ממש”.

דוידוב מוסיף כי “נראה שיש דברים שניתן לעשות גם במצב הנוכחי. בראש ובראשונה חשוב שתהיה מודעות להצדקות שיש למוסד נציגי הציבור ולפוטנציאל התרומה שלהם. חשיבות המחקר היא בהעלאת מודעות השופטים לתועלת שאפשר להפיק מנציגי הציבור – אם רק משתפים אותם באופן אמיתי בהליך”.

לנוכח הממצא שעורכי דין רבים הכירו בתרומתם של נציגי הציבור בבית הדין הארצי, טוענים החוקרים כי ייתכן שאם יועלו דרישות הסף למינוי נציגי הציבור בבתי הדין האזוריים, כך שאלה שיתמנו יהיו פעילים ומעורבים יותר, ואם תהיה נכונות גבוהה יותר מצד השופטים לשתפם בדיון – ניתן יהיה לחזק את תרומתם להליך. “הפוטנציאל קיים, אולם יש צורך להזכיר לשופטים ולמערכת בכללותה להבטיח את מימושו הלכה למעשה”, מספקים החוקרים פרשנות אפשרית לנתונים. מסקנתם הסופית: “יש הכרח בשיפורים שונים כדי להפוך את נציגי הציבור לפעילים יותר ולאפשר להם להשיא תרומה משמעותית יותר להליכים, וייתכן כי במסגרת זו ראוי גם לוותר על השתתפותם בחלק מההליכים”.

https://www.themarker.com/law/2011-11-20/ty-article/0000017f-e969-df5f-a17f-fbffa2f70000

 

להלן רשימת נציגי ציבור – בית הדין הארצי

שם פרטי, משפחה, נציגי עובדים/נציגי מעסיקים, תאריך תום מנוי
אסף בונדי עובדים 27/07/2027
דן חן מעסיקים 25/02/2025
דן בן חיים מעסיקים 15/8/2024
רחל בנזימן עובדים 15/8/2024

רחל בנזימן עורכת דין פמינאצית שונאת גברים קלינית
רחל בנזימן עורכת דין פמינאצית שונאת גברים קלינית

 

 

יעל רון עובדים 15/8/2024
יואב גנזך עובדים 15/8/2024
אמיר ירון עובדים 15/8/2024
רן קידר עובדים 15/8/2024
ברכה סמו מעסיקים 15/8/2024
נעמי זנדהאוז מעסיקים 19/11/2026
אברהם הוכמן מעסיקים 03/08/2024
אמיר לוי מעסיקים 03/08/2024
יעל אסתר עפרון מעסיקים 03/08/2024

 

יעל עפרון מנהלת קליניקה לזכויות ווגינליות בבתי עסק
יעל עפרון מנהלת קליניקה לזכויות ווגינליות בבתי עסק

 

 

אליעזר יפה מעסיקים 03/08/2024
שרגא ויצמן מעסיקים 03/08/2024
דן כהן מעסיקים 03/08/2024
יצחק רייף מעסיקים 03/08/2024
רמי דיין מעסיקים 03/08/2024
ורדה אדוארדס עובדים 03/08/2024

ורדה אדוארדס מכהנת נציגת ציבור בבד לעבודה משגיחה על זכויות הוווגינה
ורדה אדוארדס מכהנת נציגת ציבור בבד לעבודה משגיחה על זכויות הוווגינה

 

עירית אלטשולר זמני עובדים 03/08/2024
אביב שוהם עובדים 03/08/2024
שמואל וייסמן עובדים 03/08/2024
שרה זילברשטיין- היפש עובדים 16/12/2025
ירון לוינזון עובדים 16/12/2025
יוסי רחמים עובדים 16/12/2025
בל יוסף עובדים 25/04/2026
דובי רם מעסיקים 25/04/2026
דורית פרצ’יק מעסיקים 25/04/2026
מירי רובינו עובדים 25/04/2026

מירי רובינו שימשה בלדרית להלבנת כספים של 21 מיליון דולר בבנק לאומי
מירי רובינו שימשה בלדרית להלבנת כספים של 21 מיליון דולר בבנק לאומי

זאת שבתמונה שימשה בלדרית מטעם בנק לאומי להלבנת מיליונים של ישראלים עשירים בארה”ב.  הבנק היה פותח חשבונות ומטיס אותה לפגוש לקוחות כאשר ברשרת שעמדה הסתירה USB עם פרטי החשבון הסודי שהבנק פתח…

וזו נציגת ציבור….  איזה יופי

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001143622

עמי כהן עובדים 25/04/2026
עמיעד גורביץ עובדים 25/04/2026

רשימת נציגי ציבור – בית הדין האזורי באר שבע

רמי שטיינפלד מעסיקים 27/07/2027
שלום שמעון מעסיקים 27/07/2027
אילנה מסד מעסיקים 16/12/2025
מרדכי בסר מעסיקים 25/02/2025
יהודה פלצ’י מעסיקים 25/02/2025
נתן חיים מעסיקים 12/5/2024
רוני חכמון עובדים 15/8/2024
יוסף פרלוביץ מעסיקים 20/2/2024
דינה כהן מעסיקים 19/11/2026
יונתן אהרונסון מעסיקים 03/08/2024
אחמד אלשימי מעסיקים 03/08/2024
עינב מורדוך מעסיקים 03/08/2024

הכלבה הזו עינב מורדוך ממודיעין היא פמיניסטית מוצהרת.  לדבריה “אם למשל יש לנו שני מועמדים לתפקיד מסויים, אישה וגבר ונתוניהם דומים, אז בפירוש אנחנו נותנים העדפה מתקנת לאישה. יש לנו בחברה ועדה למעמד האישה ופעם ברבעון אני מוסרת לחברי הועדה דו”ח מסודר מה נעשה ברבעון החולף למען נשים, כמה קודמו, מי קודמה ולאיזה תפקיד. אנחנו בקואופ גם ספונסרים של ספורט נשים ותומכים באירועי ספורט כמו מירוצים של נשים ועוד”.

נו…  איזה סיכוי יש לגבר להישפט אצלה בבית הדין לעבודה כשהיא כולה אכולת מירמור על זה שנולדה עם כוס מסריח?

https://www.mnews.co.il/%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%A8%D7%94/%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%AA-%D7%91%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%9B%D7%9F/

 

רן די-נור מעסיקים 03/08/2024
אמיר אילון מעסיקים 03/08/2024
יצחק אמור מעסיקים 03/08/2024
עמי נחמני מעסיקים 03/08/2024
דגנית כהן מעסיקים 03/08/2024
יוסף לוי מעסיקים 03/08/2024
אברהם אמרגי מעסיקים 03/08/2024
יוסף פרדי וגנר עובדים 03/08/2024
אהרן ביתן עובדים 03/08/2024
שרון מיכל עובדים 03/08/2024
איאד שיח אחמד עובדים 03/08/2024
מזל אברמסון עובדים 03/08/2024
אליזבט סקירה- טל עובדים 25/04/2026
חיים גולן גוטין מעסיקים 25/04/2026
יוסף כהן עובדים 25/04/2026
יוסף דיין עובדים 25/04/2026
ישראל פרץ מעסיקים 25/04/2026
מזל בובליל עובדים 25/04/2026
משה דמרי עובדים 25/04/2026
סאלם ריאתה עובדים 25/04/2026

רשימת נציגי ציבור – בית הדין האזורי באר שבע בשבתו באילת

 

דן ברקאי מעסיקים 15/8/2024
יצחק חי מעסיקים 1/10/2026
יעל לרנר עובדים 25/04/2026

יעל לרנר נציגת ציבור בבית דין לעבודה באילת
יעל לרנר נציגת ציבור בבית דין לעבודה באילת

 

 

רשימת נציגי ציבור – בית הדין האזורי חיפה

 

ג’אד דיאב מעסיקים 27/07/2027
יוסף עוקשי עובדים 27/07/2027
אמנון עמית מעסיקים 27/07/2027
רפאל רייטן מעסיקים 27/07/2027
דפנה קליינר מעסיקים 27/07/2027
משה בראונר מעסיקים 27/07/2027
יפעת לוי מאייר מעסיקים 27/07/2027
אפרים רוזנברג מעסיקים 27/07/2027
אהוד ארליך מעסיקים 27/07/2027
שירה רוזנברג הררי מעסיקים 27/07/2027
אורלי ברגמן מעסיקים 27/07/2027
אסתי פולני מעסיקים 27/07/2027
רוני בירנבוים מעסיקים 27/07/2027
גלעד אליגון מעסיקים 27/07/2027
פייסל ריאן עובדים 27/07/2027
גלית יוסף קסיר מעסיקים 27/07/2027
לימור הבדלה מעסיקים 27/07/2027
צבי שפיס מעסיקים 27/07/2027
שלמה גרון מעסיקים 16/12/2025
לאה ינון מעסיקים 16/12/2025
ברק נחשול מעסיקים 16/12/2025
נטליו רוזנבלום מעסיקים 16/12/2025
טרודי עאמר מעסיקים 25/02/2025
ענבל רוור מעסיקים 25/02/2025
אליעזר לזר מעסיקים 25/02/2025
אלי נקאר מעסיקים 25/02/2025
חיים מויסי עובדים 12/03/2024
סאבר שהאב עובדים 25/02/2025
אמיר אבין מעסיקים 25/02/2025
אסתר אדלר מעסיקים 15/8/2024
דרורית מילנרסקי מעסיקים 15/8/2024
רחל שטרן מעסיקים 19/11/2026
אמיר הנו עובדים 2/1/2025
יוסף אהרן לוי מעסיקים 03/08/2024
ערן הורוביץ מעסיקים 03/08/2024
דנה ברזילי מעסיקים 03/08/2024
מיכל כהן מעסיקים 03/08/2024
עדי סלע מעסיקים 03/08/2024
דוד חנוך שפירא מעסיקים 03/08/2024
אלכסנדר טנדלר מעסיקים 03/08/2024
דוד כהן מעסיקים 03/08/2024
ג’יריס סחניני מעסיקים 03/08/2024
גד פולק מעסיקים 03/08/2024
איתן שטיאסני מעסיקים 03/08/2024
אלון שוורץ מעסיקים 03/08/2024
צבי הלפרין מעסיקים 03/08/2024
ירון מגן מעסיקים 03/08/2024
משה לסרי מעסיקים 03/08/2024
דוד יאיר פראג מעסיקים 03/08/2024
יוסף רינצלר מעסיקים 03/08/2024
אסתר דהן מעסיקים 03/08/2024
תאופיק חלבי עובדים 03/08/2024
הנרי אלקסלסי עובדים 03/08/2024
זאב וולף פוגל מעסיקים 03/08/2024
גרשון קציר מעסיקים 03/08/2024
רות אגמון מעסיקים 03/08/2024
זאב לבנברג מעסיקים 03/08/2024
ניסים קשי מעסיקים 03/08/2024
רוני גגין עובדים 03/08/2024
צופיה רחל דקל לניאדו עובדים 03/08/2024
עולא מוסא עובדים 03/08/2024
יעל פנחסי רון עובדים 03/08/2024
הדר מאור עובדים 03/08/2024
אברהם סולומון עובדים 03/08/2024
ציונה אייזנשטיין עובדים 03/08/2024
הרצל בר-יוסף עובדים 03/08/2024
גד שניצר שמר עובדים 03/08/2024
דוד שמחוני עובדים 03/08/2024
רחל בק עובדים 03/08/2024
רינה חדד עובדים 03/08/2024
זיאד אבו חבלה עובדים 03/08/2024
ורד קאופמן עובדים 23/04/2025
אליאס חנא עובדים 25/04/2026
ג’מאל פטום מעסיקים 25/04/2026
ורדה וודה עובדים 25/04/2026
עמאד אלדין זועבי עובדים 25/04/2026
צחי רחמים עובדים 25/04/2026
שגיב ליבר מעסיקים 25/04/2026

רשימת נציגי ציבור – בית הדין האזורי ירושלים

 

דגנית ישראלי מעסיקים 16/12/2025
שלמה פארי מעסיקים 16/12/2025
סימה פישר מעסיקים 16/12/2025
דגנית שירה אזולאי מעסיקים 16/12/2025
יוחנן בכלר מעסיקים 16/12/2025
דוד זהבי מעסיקים 25/02/2025
אסתר כהן – ראובני מעסיקים 25/02/2025
יוסי דרדיגר עובדים 15/8/2024
דוד כהן מעסיקים 15/8/2024
צביקה גל מעסיקים 15/8/2024
אליעזר יצחק דשן מעסיקים 19/11/2026
יוסף פריד מעסיקים 19/11/2026
אורית שפירא היימן מעסיקים 19/11/2026
ורד קון מעסיקים 03/08/2024
טלי לוי מעסיקים 03/08/2024
אילנה מרגלית מעסיקים 03/08/2024
לאה בר אילן מעסיקים 03/08/2024
רפאל אלקובי עובדים 03/08/2024
קיבורק נלבנדיאן עובדים 03/08/2024
בנימין אלבז עובדים 03/08/2024
דורית ישראלה חובב רוטמן עובדים 03/08/2024
משה נחמיה עובדים 03/08/2024
בועז סנדרוב עובדים 03/08/2024
לימור ליברמן לביא עובדים 03/08/2024
אברהם שבבו עובדים 25/04/2026
בנימין הראל עובדים 25/04/2026
חיים גרשון עובדים 25/04/2026
ישי זקס עובדים 25/04/2026
לאה ורון עובדים 25/04/2026
מורן נגיד מעסיקים 25/04/2026
מנחם פסטרנק עובדים 25/04/2026
ניר עזרא עובדים 25/04/2026
רונית מילר עובדים 25/04/2026
שמעון בן לולו עובדים 25/04/2026
יצחק וייס עובדים 25/04/2026

רשימת נציגי ציבור – בית הדין האזורי נצרת

יפה כהן עובדים 27/07/2027
מרדכי ולדמן מעסיקים 27/07/2027
יעקב רבינוביץ מעסיקים 27/07/2027
ענת חנה אללי מעסיקים 27/07/2027
אורנה כבירי מעסיקים 16/12/2025
זאב גולדנברג מעסיקים 25/02/2025
אריה להב מעסיקים 26/04/2024
איריס ברוריה קליין מעסיקים 25/02/2025
נגה בוטינסקי מעסיקים 16/12/2025
אריה דקל עובדים 25/02/2025
אלישע שחם מעסיקים 14/8/2024
אלי אבוטבול עובדים 19/11/2026
דוד לוי עובדים 31/12/2025
אריה ציליק מעסיקים 19/11/2026
תמיר עין גיל מעסיקים 03/08/2024
יוכבד מאור מעסיקים 03/08/2024
מני כהן עובדים 03/08/2024
אברהם קקון עובדים 03/08/2024
סמדר כוכבי עובדים 03/08/2024
יגאל הולצר עובדים 03/08/2024
סוהא חילו מנסור עובדים 03/08/2024
וליד נסראלדין עובדים 03/08/2024
סאלם חסן עובדים 03/08/2024
מנאל אשקר עובדים 03/08/2024
איל אופק עובדים 25/04/2026
חנא סבאח עובדים 25/04/2026
מיכאל גנות מעסיקים 25/04/2026
עדנה רבנו עובדים 25/04/2026
עמירם רבן מעסיקים 25/04/2026
שמעיה לוי עובדים 25/04/2026

 

רשימת נציגי ציבור – בית הדין האזורי תל אביב

נאוה רוזנבלום מעסיקים 27/07/2027
רויטל אבירם מעסיקים 27/07/2027
אורנה לוי מעסיקים 27/07/2027
רונית בראון קניס מעסיקים 27/07/2027
חגי רם מעסיקים 14/01/2025
יואל אופיר מעסיקים 16/12/2025
יעקב אורנשטיין מעסיקים 16/12/2025
חיים אפל מעסיקים 16/12/2025
עמוס הראלי מעסיקים 16/12/2025
נדב חג’בי מעסיקים 16/12/2025
רינה לנצ’נר מעסיקים 16/12/2025
חיים הופר מעסיקים 25/02/2025
יהודית טל מעסיקים 19/08/2024
אורה נורי מעסיקים 25/04/2024
דניאל הרפז מעסיקים 13/05/2024
יורם זקס מעסיקים 25/02/2025
יעקב חמצני מעסיקים 25/02/2025
צבי ליברמן מעסיקים 06/06/2024
אסי מזרחי מעסיקים 25/02/2025
כרמן קלינגר מעסיקים 25/02/2025
יוסף גל מעסיקים 25/02/2025
אריק מאיר עובדים 25/02/2025
אורנה רזניק עובדים 25/02/2025
נורית אלון עובדים 16/12/2025
אלינורה וינטראוב עובדים 11/07/2025
סיגל רונן כץ עובדים 16/12/2025

 

סיגל רונן כץ מחממת כיסא בביד לעבודה כנציגת ציבור פרזיטית
סיגל רונן כץ מחממת כיסא בביד לעבודה כנציגת ציבור פרזיטית

 

בנימין חממי מעסיקים 01/03/2024
אמיר אופיר עובדים 23/12/2023
אורלי גרטי סרוסי עובדים 15/8/2024
משה כפיר מעסיקים 13/6/2025
רונית ירדן מעסיקים 6/7/2025
אידה שפירא מעסיקים 1/11/2025
שמואל רגב עובדים 7/1/2025
משה בן דוד עובדים 6/7/2024
יואל יהודה פלדי מעסיקים 03/08/2024
מרים כצמן מעסיקים 03/08/2024
שלום נויפלד מעסיקים 03/08/2024
הילה שאול ביקובצקי מעסיקים 03/08/2024
עדי ריכטמן מעסיקים 03/08/2024
נתן אברהם מעסיקים 03/08/2024
תמר כהן מעסיקים 03/08/2024
רועי גורודיש מעסיקים 03/08/2024
אליעזר חגי עינת מעסיקים 03/08/2024
נתן רוזנבוים מעסיקים 03/08/2024
רחל זיתוני מעסיקים 03/08/2024
אייל רחלי מעסיקים 03/08/2024
משה רנץ מעסיקים 03/08/2024
אילן טל מעסיקים 03/08/2024
ענת כנען מעסיקים 03/08/2024
יוחנן צבי צנגן מעסיקים 03/08/2024
מאורה שלגי מעסיקים 03/08/2024
דליה בלנק מעסיקים 03/08/2024
שמואל ברלבב מעסיקים 03/08/2024
הארי מנשה מעסיקים 03/08/2024
יעל רודניקי מעסיקים 03/08/2024
אליחי אל-יגון מעסיקים 03/08/2024
שלומית לוי מעסיקים 03/08/2024
גילי לזרי מעסיקים 03/08/2024
יואל מלי מעסיקים 03/08/2024
דליה קוטאי מעסיקים 03/08/2024
יוסף כליף עובדים 03/08/2024
אברהם קמינסקי עובדים 03/08/2024
דבורה גורין עובדים 03/08/2024
ליליאן עליזה פרגמנט עובדים 03/08/2024
אלדד שלם עובדים 03/08/2024
הרצל חוגי עובדים 03/08/2024
עירית אילון עובדים 03/08/2024
קריסטינה פוליצר מימון עובדים 03/08/2024
שוש רוזה אבשלום עובדים 03/08/2024
יונתן שלם עובדים 03/08/2024
עדנה מרקו עובדים 03/08/2024
אמירה שניצר עובדים 03/08/2024
מאירה גל סיטון עובדים 03/08/2024
איתן קשמון עובדים 03/08/2024
כרמלה קול אמן עובדים 03/08/2024
יעקב ששפורטה עובדים 03/08/2024
מאיר חן עובדים 03/08/2024
נורית לפידות עובדים 03/08/2024
אהרון קונפורטי עובדים 03/08/2024
אסתר קופרברג עובדים 03/08/2024
אבשלום אייזנר עובדים 03/08/2024
אביעד מנשה עובדים 25/04/2026
אורית מסילתי מעסיקים 25/04/2026
אורנה אבידן עובדים 25/04/2026
אינה שמרלין עובדים 25/04/2026
אלי שלמה עובדים 25/04/2026
ברכה שלזינגר עובדים 25/04/2026
דב פסט מעסיקים 25/04/2026
דוד זיו עובדים 25/04/2026
דורלי אלמגור מעסיקים 25/04/2026
דני שבתאי עובדים 25/04/2026
ורד פלהיימר מעסיקים 25/04/2026
זין שטרן מעסיקים 25/04/2026
זיוה אסא עובדים 25/04/2026
חמדה מרק מעסיקים 25/04/2026
חנן מוסקוביץ עובדים 25/04/2026
יעל אילני עובדים 25/04/2026
כרמלה כץ מעסיקים 25/04/2026
מזל גולן עובדים 25/04/2026
עדי אתירם עובדים 25/04/2026
עזרא בן דוד עובדים 25/04/2026
עירית פיליפ מעסיקים 25/04/2026
צבי לוין מעסיקים 25/04/2026
רונית נחמיאס עובדים 25/04/2026
רן שהרבני עובדים 25/04/2026
שלה ונטורה עובדים 25/04/2026

 

https://www.gov.il/he/departments/general/public_represntatives

 

Views: 38

One Comment

  1. הרעיון טוב הישום גרוע נציגי ציבור מגיעים להשלמת תוספת הכנסה אם יתעמתו עם השופט עלולים למצוא עצמם מחוץ לתפקיד מחוץ להכנסה הנוספת
    ובשביל 400 שח ספק אם ניתן לבקש מהם לבוא ולשמש יותר מעציץ בדיום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *