EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פס”ד עדאללה בזיון בעליון: פסה”ד האחרון של חנן מלצר בטקס פרישה: למרות שהפרקליטות פונה לגוגל ופייסבוק למחוק תכנים של גולשים בלי סמכות – אפשר להמציא “סמכות שיורית” ולקרוא לזה “המלצה” למחיקת תכנים

12/4/2021 התקיים טקס בבית המשפט העליון לרגל פרישת חנן מלצר, וכרגיל עשו הקראה של פסק הדין האחרון שלו:  בג”צ 7849/19 עדאללה נ’ פרקליטות המדינה – יחידת הסייבר.  מדובר בבג”ץ שהוגש לפני 18 חודש נגד פעילותו של הפרקליט עו”ד חיים ויסמונסקי להוריד ולמחוק תכנים שלא מוצאים חן בעייניו מהרשת (גוגל, יוטיוב, טוויטר, וכו’) ע”י פניות יזומות למפעילי הפלטפורמות ובקשה להסיר את הפרסומים.  מעל 95% מעשרות אלפי הבקשות שלו מתקבלות ב 8 השנים האחרונות (מאז 2015).

עדאללה הגישה את העתירה שכן הרבה ערבים המתבטאים נגד מוסדות המדינה גילו שיד נעלמה מחקה להם את הפרסומים.  בפועל רוב המחיקות הן לא על רקע בטחוני, אלא מדובר בפרסומים על שופטים ועובדי ציבור שפוגעים באזרחים.  אבל את זה לא תקראו בפסק הדין.

בעליון תמיד מחפשים איזה פסק דין עם עניין ציבורי לטקסים האלה של פרישות שופטים כדי לעשות רושם שהשופט טיפל בתיקים חשובים המשפיעים על האומה…..  אבל קריאה בפסק הדין האחרון (עדאללה) מראה שמדובר בביזיון, פשוט מזבלה של מילים ועלבון לאינטליגנציה. העתירה כצפוי נדחתה.

השופטים בעליון פשוט משתינים על הציבור בקשת וממציאים נימוקים מן התחת ומן העכוז כדי להצדיק החלטות דביליות ואידיוטיות.  מה שברור זה שמזמן בית המשפט העליון אינו מגן על זכויות אדם אלא להיפך, בכל תירוץ אפשרי בית המשפט העליון זורק את האזרחים ממדרגות ההיכל “המפואר” – כדי ללמד את הציבור ללקח:  אל תגישו בג”צים, אל תפנו בעתירות, ואל תטרחו בכלל להטריד אותנו באולימפוס.

בינתיים כל שופט בעליון לוקח הביתה משכורת של 100,000 ש”ח בחודש או 1.2 מיליון בשנה ולכל אחד מובטחת פנסיה ענקית ביחס הפוך למנת המשכל שלהם.

מדובר בבג”צ 7846/19 שהוגש ב 26/11/2019 ופסק דין ניתן רק ב 12/4/2021.  כבר כאן ניתן לראות את רמת הזלזול של השופטים באזרחים.  שופטים שמקבלים מעל מיליון ש”ח בשנה כל אחד דוגרים על הבג”ץ 18 חודש!!!!  למה למען השם הם צריכים 18 חודש לכתוב פסק דין?  אסתי חיות בכלל אמרה שכבר לפני 18 חודש היו צריכים למחוק את הבג”ץ ביום בו הוגש….

מה שלא ברור זה גם למה פסק הדין כל כך ארוך.  התשובה מאוד פשוטה.  מכיון שיחידת הסייבר במשרד המשפטים, שהיא המשיבה בבג”ץ פעלה בחוסר סמכות, השופטים היו צריכים להסוות את חוסר הסמכות בגיבובי מילים ואוסף הגיגים שששווים לתחת.

במהלך הדיון אמר עו”ד רביע אגבריה ממרכז עדאלה, כי “המדינה אינה מכחישה כי הפגיעה בזכויות יסוד נעשית בלא כל הסמכה חוקית. המדינה אינה חולקת על כך שיש כאן פגיעה בזכויות יסוד, בחופש הביטוי, בהליך הוגן, בעקרונות של השיטה המשפטית של הפרדת רשויות, ואינה מצביעה על מקור סמכות כלשהו, גם לא לפי הכללים שהם אומרים שהם פועלים מכוחם. הטענה מרחיקת הלכת של המדינה היא שכל הפעילות הזו של האכיפה האלטרנטיבית אינה מצדיקה הפעלת סמכות שלטונית. יחידת הסייבר בפרקליטות קמה על פרקליטיה, בודקת תכנים, מנתחת אותם, ופונה באופן יזום אל ספקיות התוכן, וכל זה – לא הפעלת סמכות שלטונית?”

עורכי הדין עמרי אפשטיין ושי כהן, שהשיבו בשם המדינה, אמרו כי “המדינה איננה מפעילה סמכות. היא מיידעת. זו פעולה שתכליתה יידוע – באותם מקרים שיש פגיעה באינטרסים חשובים. הרשתות החברתיות הן אלו שמבצעות את ההסרה על דעת עצמן”.

החירטוטים המשפטיים של חנן מלצר

השופט הפורש (ותודה לאל שכך) חנן מלצר לא הצליח למצוא שום סמכות חוקית בחוק או בתקנות המסמיכה את פרקליטות המדינה ואת חיים ויסמונסקי לפנות לגופים בחוץ לארץ ולבקש מהם למחוק פרסומים שמעלים אזרחי המדינה.  מכיוון שלא נמצאה סמכות אז צריך קומבינה, והקומבינה של חנן מלצר היא “סמכות שיורית“.  מה זה סמכות שיורית?  כל מה שמתחשק לשופטים בעליון להכשיר בלי סמכות, אומרים על זה שזה ב”סמכות שיורית”.  זו מעין “סמכות” שברור שהיא קיימת, רק בגלל שצריך להכשיר איזה שרץ או מעשה נבלה. את החירטוט הזה חנן מלצר יכול היה לכתוב ב 2 שורות בלי למרוח את העתירה 18 חודש!

עוד חירטוט שקרי של חנן מלצר העולה מפסק דינו שכל המעשים של חיים ויסמונסקי בשם פרקליטות המדינה כאשר הוא פונה לגוגל ופייסבוק הם בגדר המלצות בלבד לגוגל ופייסבוק, ובגלל שאלו המלצות בלבד, גוגל ויוטיוב לא חייבים לקיים אותם, ולכן אין שום צורך בביקורת שיפוטית על כך.  ואנו שואלים, מדוע המדינה משלמת משכורת ליחידה שלמה בפרקליטות כדי “להמליץ”?  זו המלצה או הפלצה????  נו מה אפשר לצפות מתרח מתושלח בן 70 שמוחו יבש מזמן? לעניין זה יפות מילות השיר ,האידיוט שהיה כאן קודם טוב שהוא הלך…..

החירטוטים המשפטיים של אסתי חיות

גם הנשיאה אסתי חיות, זו שהיתה זמרת בלהקת הנח”ל, וזימרה שירים על חיילות שהן מזרונים אנושיים למפקדים שלהם…. פסק הדין שלה מגלה עד כמה מרשעת ואטומה האישה הזו.  אסתי חיות טוענת שבכלל היה צריך למחוק את העתירה הזו על הסף, ברגע שהיא הוגשה. אם כך למה הנשיאה הזו דגרה 18 חודש כדי להגיד את זה?

אסתי חיות מנמקת 2 נימוקים:  לטענתה היה צריך להביא לעתירה גם את מפעילי הפלטפורמות:  גוגל, פייסבוק ויוטיוב ושבלעדיהם לא ניתן לקיים דיון בג”צי כהלכתו.  הנימוק הזה כל כך צבוע שרק פתי יאמין לאסתי.  כל החברות האלה טוענות בריש גלי שלמדינת ישראל אין שום סמכות לשפוט אותם ולדון אותם, ושמי שיש לו תלונות, יתבע אותם באירלנד או בארה”ב.

הרי אם עותר כלשהו היה מנסה “לצרף” את גוגל, ופייסבוק ויוטיוב, מייד הם היו מגישים בקשה למחוק אותם מההליך בהעדר סמכות בינלאומית לשפוט אותם בישראל.  המטרה של אסתי מאוד פשוטה.  היא טומנת פה מלכודת לתובע או העותר הבא בתור שיקרא את פסק הדין וינסה לגרור את החברות האמריקאיות האלה לישראל – למרות שאין שום סמכות בינלאומית לשפוט אותן בארץ.

הנימוק השני הוא עוד יותר ציני ודבילי.  אסתי טוענת שאין מספיק נתונים עובדתיים לקיים דיון בבג”ץ.  אלא שהנתונים העובדתיים כמה בקשות למחיקת תכנים נמצאים אך ורק בידי חיים ויסמונסקי והיחידה שלו, והוא יכול לשחק עם המספרים והסטטיסטיקה איך שבא לו.  במקרה כזה אי אפשר לצפות מהעותר שיביא נתונים, כי הרשות המנהלית היא זו שמחזיקה את הנתונים ולכן מי שצריך לדרוש את הנתונים מהפרקליטות זה ההרכב המטפל בתיק. זו ממש לא סיבה למחיקת העתירה על הסך כפי שאומרת אסתי חיות.  ובכלל מדוע היא נזכרה שאין נתונים רק אחרי 18 חודש?  אפילו אם יש מחיקה אחת בחוסר סמכות, זו כבר עילה ולבג”ץ ולא צריך שום “נתונים”.  מה זה משנה אם ויסמונסקי מוחק אלף פרסומים או 10,000 בשנה???

כמובן שכל הדיון בפסק הדין הוא הצגה אחת גדולה כאילו חיים ויסמונסקי מוחק תכנים ביטחוניים, כאשר בפועל רוב התכנים שהוא מוחק זה כתבות על השופטים עמם ועל עובדות סוציאליות, פרקליטים ושוטרים.  זהו כלי בידי המשפט הציו-פמינאצי לשלוט במחשבות של הציבור ובזרימת המידע אל הציבור.  ממש בהשראת הק”ג.ב., הסקוריטטה והשטאזי.

כל נשמות השטן בעליון מהתלים בציבור עם גיבובי מילים דבילים, הלכות מושרשות שהם ממציאים באבחת פלוץ, ונימוקי סרק ש”לא צירפת את זה”, ולא הבאת את זה” ו”לא פנית לזה”, ו”למה בכלל באת לבית המשפט העליון וחיפשת צדק?????

בתמונה:  חיים ויסמונסקי פרקליט מדינה הדוגל בשיטות סובייטיות למישטור התושבים וחופש הבעת הדעה והביקורת

איתי גוהר (גועל) פרקליט מחלקת סייבר שפעל ללא סמכות להסרת פרסומים גולשים בפייסבוק וגוגל. נציין שעו”ד איתי גוהר ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה טען בדיון בוועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת שהמדינה פונה לפייסבוק בממוצע כ-12,000 בשנה בדרישה להסרת תכנים, וכי פייסבוק מצייתת בכ-85% מהפעמים.  עוד מידע מעניין שחשף עו”ד גוהר זה ש”בתקופות של הסלמה במערכת הביטחון” פייסבוק מפעילה חמ”ל שמסיר תכנים לבקשת ממשלת ישראל בזריזות רבה יותר מבימי שגרה”. נראה מדבריו של גוהר שפייסבוק היא זרוע נוספת של מערכת הביטחון הישראלית….

עוד אמר גוהר ש””הספקית מכירה במדינה כמדווח נאמן, כי הן מניחות שאנחנו לא רוצים להתנכל למישהו. בנוסף, המדינה יכולה לספק ראיות שאינן זמינות לאזרח הפשוט”.

נציין כי הציטוטים האלה לקוחים מכתבת תדמית שעשה העיתונאי-זבל, אמיתי זיו לחיים ויסמונסקי בהארץ.

כך פועל צוות צנזורה של 18 פרקליטים בראשות חיים ויסמונסקי: 

בתמונה:  צוות הצנזורה של פרקליטות המדינה.  אלו האנשים שמוחקים לכם הגולשים את הפרסומים שלכם:  מימין: אפרת פאר־גרונדלנד, איתי גוהר, סתיו גרוסמן־גלמן, יעלה הראל, חיים ויסמונסקי ויוני חדד.  היחידה מונה צוות של 18 חלאות אדם, תופרי תיקים מקצועיים הצמאים לדם חפים מפשע והם יושבים בבית הדר דפנה בתל אביב.  ויסמונסקי הקים את היחידה באוגוסט 2015.  לדברי ויסמונסקי “בעבירות בתחום הביטוי או עבירות שמנצלות את הארביטראז’ הבינלאומי של המרחב, כלומר את האפשרות להתחבר לרשת ממדינה אחת ולבצע פשע באחרת… סט הכלים שלנו כולל הסרת תכנים, חסימת גישה לתכנים, סינון תוצאות חיפוש או השעיה של דף משתמש”.  כלומר:  צנזורה לפי טעמו האישי של ויסמנוסקי.

לדבריו של חיים ויסמונסקי”  “אם למשתמש אין עוקבים, לא נתעסק בזה ואז אנחנו פונים לספקיות כדי שהן יסירו את התוכן מהרשת. בגלל המהירות של העברת המידע והכמויות של התוכן, אם יש ספק שהתוכן יחולל אלימות — אני זונח את הבקשה. ממילא אנחנו מוצפים. אנחנו מאמינים שהסרת תכנים כאלה מסייעת באופן אמיתי להפחתת אלימות, וזה גם מה שאנחנו שומעים מהשותפים שלנו בגופי הביטחון”.

על פי נתונים שהציגה המחלקה של ויסמנוסקי, בין ינואר 2017 למאי 2017 הגישה המדינה 2,614 בקשות הסרת תכנים מהספקיות, כ–18 ליום בממוצע, ו–83% נענו באופן מלא. כ–7% מהתכנים הוסרו באופן חלקי ויתר הבקשות נדחו. אלא שבמחצית השנייה של 2017 חלה עלייה משמעותית בבקשות אלה, והמספר זינק ל–12.3 אלף בקשות בשנה זו – 34 בקשות הסרה ביום – עם שיעורים דומים של היענות מצד ענקיות הטכנולוגיה.

חבורת הזבל, מוכרי נשמתם לשטן

בסרטון יוטיוב זה תוכלו לראות הרצאה של חיים ויסמונסקי על הפעילות שעשה בלי סמכות להתערב בתכנים שמעלים גולשים ברשת.

https://youtu.be/-FbGr4Wuid4

וזהו הפרקליט עמרי אפשטיין  שהופיע בבית המשפט העליון וייצג את יחידת הסייבר של הפרקליטות.  חיים ויסמונסקי השפן הקטן נתן למישהו אחר לעשות את העבודה.

שאפו לעו”ד רביע אגבריה שנלחם בחירוף נפש בכל נשמות השטן בעליון ובפרקליטות:

להלן פסק הדין הביזיוני והמביש

להלן אסופת המכתבים של עדאללה עם עו”ד איתי גוהר מיחידת הסייבר של הפרקליטות בנושא הבקשות למחיקת תכנים שהופנו לגוגל ופייסבוק, ללא סמכות:

וכאן תוכלו לקרוא את בקשת ההצטרפות לעתירה של לורי שם טוב:

להלן בקשת ההצטרפות:

Views: 9

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *