EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ביקורת קטלנית של הש’ טל חבקין על יעל קינן רשמת הוצל”פ “מצפון של גסטפו נאצי” כשהריבית הרצחנית של הוצל”פ התנפחה לפי 10 מהחוב

יעל קינן מרקוביץ מיישמת גסטפו של ריביות רצחניות עד המוות

לפנינו כתבת יחסי ציבור של הסיוע המשפטי, ארגון מטעם משרד המשפטים אשר מסדר לנשים גרושות עורכי דין טורפניים כדי לרסק את הבעלים שלהם, ורק לפעמים הם מטפלים בנושאים כמו עוני, זיקנה, התעללות המדינה באזרחים וזכויות אזרח.

 

יעל קינן מרקוביץ מיישמת גסטפו של ריביות רצחניות עד המוות
יעל קינן מרקוביץ מיישמת גסטפו של ריביות רצחניות עד המוות

הנה מקרה בו הצליח הסיוע המשפטי לשכנע את השופט טל חבקין מתל אביב לבטל החלטה של אשת הגסטפו מההוצל”פ הרשמת יעל קינן מרקוביץ למחוק חוב של 8,000 ש”ח.  כל הכבוד לשופט טל חבקין על האומץ לחשוף את הרשמת יעל קינן כנבלה מוצצת דם, עלוקה שבדיוק בגלל נקבות יהודיות כמוה באירופה צמחה האנטישמיות.

 

יעל קינן רשמת הוצלפ מאשרת סחיטת פי 10 מהחובות בהוצלפ
יעל קינן רשמת הוצלפ מאשרת סחיטת פי 10 מהחובות בהוצלפ

האיש רווק בן 53 עלה לארץ לפני 25 שנים והוא מאובחן בסכיזופרניה (וזה ממש לא משנה לצורך הענין).  הוא קנה בסופרמרקט מגה קניות בכמה מאות שקלים, ונוצר חוב (כנראה צ’ק חזר לו).  הכמה מאות שקלים האלה צמחו ל 1,265 ש”ח שזה הסכום שהחוב נפתח לפני 25 שנה, כך שזה כולל 20% לעורכי דין וריביות נשך.  הוא שילם 794 ש”ח ונשאר לו חוב 471 ש”ח.  794 ש”ח זה כנראה הקרן כי על זה מוסיפים 20% לעורכי דין וריביות.

כעבור 25 שנים הסכום תפח ל 7,435 ש”ח ועכשיו הגיע ל 8,013 ש”ח.  חברת מגה הציעה לסגור את התיק תמורת 4,000 ש”ח.  האיש לא יכול היה לשלם ואז הגיעה ההחלטה של מוצצת הדם יעל קינן, רשמת בהוצל”פ.  היא כתבה ש”לא סביר להתחשב במצבו הנפשי כעילה להפחתת ריבית כי זה ישדר מסר שלילי לציבור, ושהחייב הוא “מפר חוב באופן בוטה שלא משלם דבר”.

מבחינתנו באמת לא צריך להתחשב במצבו הנפשי.  זה לא רלבנטי.  יש פה מקרה בו הריבית הרצחנית של ההוצל”פ ניפחה את החוב מעל ומעבר לכל פרופורציה, ומישהו היה צריך להתערב ולשים לזה ברקס, בלי שום קשר למצב הנפשי.

מה שכן זה האטימות המצפונית של רשמת ההוצל”פ שמשתמשת בקלישאות “מפר חוב בוטה” על כל אדם שנופל בציפורני הטרף שלה.  היא לא מוכנה לראות את העובדה שהריבית היא פי 10 מהחוב עצמו, ולא הזיז לה שמדובר בריבית נשך טורפנית.

בדיוק בגלל יהודים כאלה באירופה שהיו מלווים בריבית קצוצה והפעילו את כל האמצעים לגביית החובות האסטרונומייים התפתחה שנאה ליהודים באירופה. האנטישמיות.  כעת כל מי שמגוייס לרשויות מדינת ישראל כמו הרשמת האומללה יעל קינן מרקוביץ מתנהג באותה צורה – “אוטו-אנטשימיות” כלומר באנטישמיות כלפי בני עמה. זו לא רשמת זו נבלה מהגסטפו.

השופט טל חבקין ראה את העוול ומחק מייד את החוב.

יעל קינן מרקוביץ רשמת הוצלפ עם ציפורני טרף מההוצלפ ישחרר רק המוות
יעל קינן מרקוביץ רשמת הוצלפ עם ציפורני טרף מההוצלפ ישחרר רק המוות

להלן הכתבה בישראל היום של אבי כהן פורסם 30/5/2022:

שילם פי 10 מהחוב המקורי – ועדיין חויב באלפי שקלים

מחלבת ההוצל”פ: תיק בן 25 שנה, על חוב בסך 790 ש’, תפח ל 8,000 ש’ – אף שהחייב שילם ריביות בסך 7,400 ש’ ● ביהמ”ש: “לנוכח הסכום שנגבה, החוב סולק”

 

מרדף אינסופי אחר החוב. לשכת ההוצאה לפועל בתל אביב

תמודד נפש, ששילם במשך שנים אלפי שקלים בגין ריבית מצטברת על חוב בן 25 שנה בסך כ 790 שקלים בלבד, מצא את עצמו מול תיק הוצאה לפועל שתפח ל 8,000 שקלים. לאחר שרשמת ההוצאה לפועל דחתה את בקשתו לה תחשבות, הוא ביקש סעד מבית המשפט – וזה הורה לסגור את התיק לאלתר.

החייב, רווק בן ,53 עלה ארצה בשנת 1993 ומתגורר עם אמו בשכי רות. מדובר באדם חולה אסתמה וסוכ רת, שאובחן בעבר כלוקה בסכיזופרניה פרנואידית, אושפז בכפייה במוסדות לבריאות הנפש, ובשנים האחרונות אף התאשפז מרצונו במרכז לבריאות הנפש אברבנאל. כיום הוא חי מקצבת נכות ומשכר של כ 300 שקלים בחודש מע בודה במפעל שיקומי לייצור כלי חרס.

בשנת 1998 פתחה נגדו חברת “מגה קמעונאות” תיק הוצאה לפועל בגין חוב בסך 1,265 שקלים, שחולק לשני תשלומים בסך 794 שקלים, והראשון שבהם שולם. לאחר שבמשך יותר מע שור לא בוצעה בו כל פעולה, נסגר התיק מחוסר מעש – אף שלאורך הת קופה גבתה החברה ממנו תשלומים בסך 7,435 שקלים כריבית מצטברת.

אלא שבדצמבר 2011 נפתח התיק שוב, ואחותו הגישה בשמו בקשה לצו תשלומים, אך החייב לא עמד בו. משכך, הוא פנה לעזרת הסיוע המש פטי במשרד המשפטים, והסנגורית מט עמו הציעה למגה תשלום בסך 1,500 שקלים לסגירת תיק ההוצאה לפועל – אך החברה דרשה מנגד 4,000 שק לים לשם כך.

סיבת הדחייה: מסר שלילי

משלא הצליחו הצדדים להגיע לפ שרה, פנתה עורכת הדין אל רשמת ההוצאה לפועל בתל אביב וביקשה הפ חתת ריבית פיגורים וסגירת התיק, תוך תיאור נסיבות חייו של מרשה, מצבו הנפשי והבריאותי, וכן פירוט הסכו מים הגבוהים שכבר נגבו ממנו – אך הרשמת, יעל קינן, דחתה את הבקשה.

“מצבו הנפשי והרפואי אינו מהווה עילה להפחתת ריביות פיגורים וסגי רת התיק”, נימקה קינן את החלטתה, והוסיפה כי אישור הבקשה עלול להע ביר מסר שלילי לציבור. “לא סביר לצ פות ממערכת ההוצאה לפועל להתחשב באופן כה לא מידתי דווקא בחייבים שמפירים את החוק באופן בוטה במשך זמן רב, ולא משלמים דבר”, קבעה.

בסיוע המשפטי לא ויתרו, ועוה”ד ויקטוריה פיזייב והילה תמרי ערערו לבית משפט השלום בתל אביב, בטענה שלמרות אלפי השקלים שכבר שולמו – כאמור, בגין חוב פעוט של 794 שקלים בלבד – תיק ההוצאה לפועל עדיין עמד על חוב בלתי סביר של 8,013 שקלים.

יעל קינן נתנה “הנמקה גנרית ומנותקת”

השופט טל חבקין שדן בערעור הציע למגה להיענות לבקשה ולסגור את תיק ההוצאה לפועל, אך בהיעדר תגובתה קיבל את הערעור במלואו, ואף השית על החברה את שכר טרחת עורכות הדין בסך 3,000 שקלים.

“חיוב בריבית פיגורים אינו משיג את מטרתו, כאשר הוכח בבירור שהחייב אינו יכול לפרוע את חובותיו”, ציין השופט, ופסק כי “לנוכח הסכום שנגבה עד כה, המגיע כדי פי עשרה מגובה קרן החוב – יש מקום לקבוע שהחוב סולק ולסגור את התיק לאלתר”.

בתוך כך, העיר השופט כי בהחלטתה של הרשמת נפלו פגמים. “גם בהנחה, לצורך הדיון בלבד, שנסיבות חייו של המערער לא היו שיקול רלוונטי להפ חתת ריביות, הרי הנמקת הרשמת מת עלמת מהן כליל, ואינה מתאימה כאן. אין מדובר בחייב שיש לו הכסף לשלם והתעלם בהפגנתיות מהחוב. הנמקת הרשמת היא כמעט גנרית ומנותקת מנסיבות העניין”, קבע השופט.

https://digital-edition.israelhayom.co.il/israel-hayom/20220530

בתמונה:  יעל קינן מרקוביץ כך נראה חיוך של סוכנת גסטפו ששולחת חייבים לתא הגזים

יעל קינן מרקוביץ כך נראה חיוך של סוכנת גסטפו ששולחת חייבים לתא הגזים
יעל קינן מרקוביץ כך נראה חיוך של סוכנת גסטפו ששולחת חייבים לתא הגזים
Views: 105

4 Comments

  1. אישה רעת לב!
    אישה רעה משורש הנשמה
    אני מאחלת לך ערימות של רוע כמו הלב הרע שלך,אישה שפלה

  2. יא בת זונה יא שרמוטה אישה רעת לב שכמוך ה’ ישלם לך על כל דמעה שזלגה מעיניי כל אדם שפגעת בו עם ההחלטות המרושעות שלך. אישה מסכנה!

  3. מאחל לה אירוע מוחי רפש של בנאדם של דבר רע יקרה לך שהיא תשלם על מה שהיא עושה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *