EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ברק לייזר יצא גבר גבר בתחקיר זמן אמת של אבי עמית על ההדלפות של חומרים חסויים ללורי שם טוב. לייזר הגן על שמם הטוב של השופטים מפני ערפדות פמינאציות

ברק לייזר יצא גבר בתחקיר זמן אמת

ב 26/10/2021 נפתחה עונת תחקירים בערוץ 11 של אבי עמית, זמן אמת.  התחקיר הראשון התמקד בהדלפות של חומרים חסויים על מעלילניות שווא שפיברקו תלונות שווא מיניות לידי העיתונאית לורי שם טוב.

מהתחקיר מצטייר ברק לייזר כגבר גבר, איש עם מוסר ומצפון שמצפונו לא הירשה לו לשבת בשקט לנוכח המתקפות הפמיניסטיות על בתי המשפט והוא שיתף פעולה בנפש חפצה עם ערוץ התקשורת היחיד בארץ, בזמנו שהיה מוכן לפרסם את האמת המושתקת לציבור, הערוץ של לורי שם טוב.

ברק לייזר יצא גבר בתחקיר זמן אמת
ברק לייזר יצא גבר בתחקיר זמן אמת

בשקט בשקט מאחורי הקלעים, ברק לייזר, אשתו המהממת אילת פילו והדוברת הקסומה שירלי קורן עודדו את שם טוב להיכנס בפמיניסטיות, מסרו לה כל חומר שהיה ניתן כדין למסור לה, והאיצו בה שלא להפסיק את המלחמה בנשים המתחזות להיות “קורבנות עבירת מין”.  רק על זה מגיע לברק לייזר פרס אביר שלטון החוק!!!!

יודגש שלא נטען שלורי שם טוב פרסמה הכפשות נגד קורבנות עבירת אונס ומין.  מה שנטען נגדה זה שקיבלה הדלפות על מעלילניות שווא שאינו קורבנות עבירת מין כי לא היתה עבירת מין, והמדובר בתלונות כזב של “מתלוננות” שקרניות שהוכחו כשקרניות.

לורי שם טוב ידידת הסוד של ברק לייזר למיגור הג'יהאד הפמיניסטי
לורי שם טוב ידידת הסוד של ברק לייזר למיגור הג’יהאד הפמיניסטי

עסקאות הברטר של ברק לייזר

המיילים מעידים על קשר מאוד קרוב שנרקם בין צוות ההנהלה ללורי שם טוב.  קשר של “יקירתי קבלי בבקשה”.  מהאזנות הסתר עולה שברק לייזר החמיא לה על הכתיבה ואפילו ניהל עסקאות ברטר “קח ותן” למסירת חומרים מסויימים כנגד הסרה או שינויי טקסט בכתבות אחרות.

למשל השופטת דפנה ברק ארז ביקשה דרך ברק לייזר כי יבקש מלורי שתוריד תמונת פוטומונטאז’ שלה בביקיני על גוף של דוגמנית, כי אם גבר עלול לראות את זה הוא עלול להתחרמן ממנה.  מעניין מאוד האם יפנו לשופטת ברק ארז ויחקרו אותה האם אכן זה מה שהיא ביקשה, ומה אמרה כאשר ברק לייזר אמר לה שקיבלה את מבוקשה.

הדלפה אחרת במסגרת הברטרים היתה חומר על השופטת גלית מור ויגוצקי, אשר ההנהלה היתה מוכנה למסור, כדי להסיר ביקורת לא נעימה על שופטת אחרת מבית משפט למשפחה.  שירלי קורן מסרה ללורי מידע רכילותי עם מי מזדיינת השופטת ויגוצקי, אחד בשם עודד גיל, שהשותפה שלו היא אחת בשם ד”ש (דורית שרי). זה נוסח המייל שהוצג בכתבה של אבי עמית:  “מידע מדויק מהנהלת בית המשפט.  קוראים לו עודד גיל והוא מזיין את גלית מור ויגוצקי ואת החברה הכי טובה שלה שהיא השותפה שלו ד”ש”.  שימו לב:  מדובר בסך הכל ברכילות.

שירלי קורן הפיצה כתב תביעה של השופטת גלית מור ויגוצקי נ האיסטלטור שלה

בהמשך שלחה שירלי קורן גם כתב תביעה אישי של השופטת גלית מור ויגוצקי נגד האינסלטור שעשה אצלה שיפוצים בבית.  מענין מאוד אם גם העסקה הזו תיחקר?

גלית מור ויגוצקי עם אמי פלמור הזונה הפמיניסטית שמטנפת על גברים גרושים
גלית מור ויגוצקי  (משמאל) עם אמי פלמור (מימין)  הזונה הפמיניסטית שמטנפת על גברים גרושים
המרצת פתיחה של גלית מור ויגוצקי נ אנגל דיבלפר ששלח ברק לייזר

גם שופט המשפחה חזי אליהו התלונן על תמונת פוטומונטאז’ שלו בבגדי חשפן שרירי, תמונה הומוריסטית שהתאימה לתוכן פסק דין שעליו נכתבה ביקורת.  גם הוא ביקש שהתמונה תרד דרך ברק לייזר.  במקרה זה לא ברור אם מדובר בכתבה בערוץ של לורי שם טוב או בבלוגים שהפעילו אחרים מארה”ב, כגון הבלוגים של יונתן קפאח ואחרים.

בנושא זה התראיין ברק לייזר למחרת הראיון ב 27/10/2021  ואמר שללורי שם טוב היתה תעודת עיתונאית כשרה וכדין, וההנהלה כיבדה את תעודת העיתונאי שלה וגם אפשרה לה לקבל כרטיס נט המשפט פתוח לכל התביעות בארץ שאינן חסויות.

מלחמתו של ברק לייזר בתלונות השווא

אבל עסקאות הברטר זה לא מה שגרם לתחקיר להיות “מטלטל”.  מה שהכעיס רבים היתה העובדה שהודלפו חומרים על מתלוננות שווא דווקא ללורי שם טוב.  בנושא זה כל העיתונאים בארץ ידעו בזמן אמת שאצל לורי מתפרסמים החומרים הכי חמים והכי לוהטים ללא צנזורה.  כולם קינאו בלורי – כי הציבור ידע שאת הסקופים מוצאים באתר Shemtov1  ולא בווינט או וואלה.

ברק לייזר בעצמו אבא גרוש.  הוא היה נשוי לאחת מירב לייזר וזו המליטה לו 3 ילדים.  הוא התחיל לעבוד בהבהלת בתי המשפט במשכורת של 12,000 ש”ח לחודש אבל רק המזונות שלו היו 8,0000 ש”ח בחודש.  בהנהלה הוא פגש את אילת פילו והיא לא עזבה אותו עד שהתחתן איתה.  ממנה נולדו לו שניים.  איך אפשר לשלם לגרושה 8,000 ש”ח לשלושה ילדים, ולהשאיר 4,000 ש”ח לשני ילדים ולעצמו?  מהר מאוד הוא צבר חובות עתק בהוצל”פ ומירב לייזר הגישה עיקולים על ברק, אילת פילו ועל הנהלת בתי המשפט.  בתגובה הנהלת בתי המשפט הכפילה לו את השכר וכך הוא ניצל מגורלם של 99% מהגברים הגרושים בישראל.

פוליסת ביטוח חיים עם משכורות שקפצו של ברק לייזר בהראל ביטוח

וגם:

פוליסת מנהלים של ברק לייזר בהראל ביטוח

מתוקף תפקידו ברק לייזר היה גם צריך להתמודד עם מקהלת הנשים הצווחניות שרצו שיהיה להן קל להרשיע גברים בעבירות מין ואונס בלי שהגברים יוכלו להתגונן בכלל.  היתה פרשת גן העיר שהנערה בכלל טענה שזה היה אונס לאומני, ושהאנס אחמד ג’אבר אחז בסכין ושהוא בכלל נשלח בשירות האחים המוסלמים לבצע פיגוע טרור באמצעות הזין…. היא תבעה את הנהלת בתי המשפט ואת גן העיקר עצמו, וגם הגישה תביעה בוועדה להכרה בנפגעי טרור.

אלא מאי?  לא טרור, לא פיגוע לאומי ולא נעליים.  אחמד ג’אבר נחקר במשטרה ואמר בעברית צחה שהוא פשוט היה שתוי מאוד, בקושי עמד לו, ושהשניים פשוט הסכימו להיכנס איתו לתא השירותים בגן העיר כדי למשש זה את זה וזו.  בניגוד לטענת הנאנסת, הוא לא איים עליה בסכין, לא נמצא שום סכין, ובכלל נראה מחקירתו שהוא היה מגורה מינית מהבחור ולא מהבחורה שלא כל כך עניינה אותו.

החקירה הזו של אחמד ג’אבר במשטרה היא במוקד כתב האישום שהוגש נגד לורי שם טוב ואחרים, ולא כתב האישום מתחילת הפרשה (שזה בכלל מיוחס להאקר מעכו).  הרי כתב האישום נגד אחמד שיקף את גרסת הפרקליטות ולא היתה בו את הגרסה של אחמד ג’אבר.  לעומת זאת החקירה שהודלפה הראתה דרך החקירה במשטרה את הגרסה של אחמד” שלא היה סכין, לא היה נשק, לא היו איומים והוא לא היה מחבל מטעם שום ארגון טרור האיסלמי.  כלומר הנערה משקרת וסתם חולבת גמלאות כקורבן עבירות טרור.

מצפונו של ברק לייזר לא אפשר לו להשאיר את המתקפות נגד השופטים שטיפלו בתיק, וסירבו לראות ב”אונס” כפיגוע טרור איסלמי, וזו הסיבה שהוא הדליף (בעצמו או דרך הכפופות לו).  גם במקרה זה לא ברור ולא הוכח אם הפרסום פורסם ע”י שם טוב או בבלוגים של ישראלים שמתגוררים בארה”ב ושונאים את מערכת המשפט הישראלית.

במקרה אחר היתה תופעה של נשים חרדיות שממציאות תלונות אונס הזויות ומטורפות כמו זו של הרבנית שרה אייזנשטין אשתו של הרב הליטאי דוד אייזנשטיין.  כל הנשים האלה היו מתודרכות אצל נבלה אחת בשם טובה הניג שעלתה על גל המי-טו ופשוט הדריכה אין ספור נשים לפברק תלונות שווא על מעשי אונס שלא היו ולא נבראו – נמשכו שנים כעל גבי שנים. לפי כתב האישום שנטען כי הודלף שרה אייזנשטיין בהדרכת טובה הניג האשימה את בעלה שבמשך 20 שנה 3 פעמים ביום ביצע בה מעשי אונס בעל כורחה, כולל ליקוקים באיבר מינה בעל כורחה, כולל אורגיות ושלישיות, ושהוא גם נהג לדקור את האשכים של הילדים שלו במחט.

בתמונה:  טובה הניג, האישה שהדריכה מאות חרדיות לפברק תלונות שווא נגד בעליהן.

כנראה המצפון של ברק לייזר לא אפשר לו לתת לדוד אייזנשטיין הליטאי ליפול ככה, והוא הדליף.  לא ברור אם הוא ביקש תמורה להדלפה.

מהכתבה של זמן אמת עולה שנוצרה מחתרת אנטי פמיניסטית בהנהלת בתי המשפט אשר פעלה בסודי סודות להדליף חומרים כדי להשיב לג’יהאד הפמיניסטי באותה מטבע, ושברק לייזר ליהטט בין תפקידו כיועץ משפטי של הנהלת בתי המשפט לבין הצד האחר באישיותו, הצד שצמא לצדק ושפיות בעולם המשפט.

ברק לייזר הרי כיהן בוועדה שהקימה אילת שקד להגנה על שופטים מהכפשות, וכנראה הוא לקח את זה צעד אחד קדימה, ויצא להגן על השופטים המותקפים ע”י הפמיניסטיות – ע”י הדלפות לתקשורת האלטרנטיבית.

גם בענין “תכנית הנאנסות”, 4 נשים שניסו להפליל את עו”ד אורי דניאל באונס, למרות שהשתתפו איתו בחינגות ואורגיות מרצון ובהסכמה, ברק לייזר דאג שחומרים רלבנטים יגיעו לידיעת הציבור.  מדובר בפרשה זו:

האם התחקיר של אבי עמית “מחורר” כפי שטוענים שופרי החונטה

ברק לייזר צריך להגן כעת על הג’וב שלו והמעמד שלו.  אחרי הכל הוא צריך לשלם מזונות ל 5 ילדים, ועל משכורת של 48,000 ש”ח בחודש לא מוותרים עליה בקלות.  בחקירות של לורי במשטרה ניתן לראות את רפ”ק ירון בן צבי צורח על לורי שהיא סחטה את ברק לייזר – לפחות ביחס להדלפת האונס המפוברק של הליטאית החמה שרה אייזנשטיין.

השוטר הכושל ירון בן צבי לא הירפה מלורי והוא צרח במשך כ 20 דקות על לורי שהיא סחטה את לייזר. לדבריו המפורשים של ירון בן צבי, זו הייתה טענת ההגנה של לייזר בחקירתו:  שהוא נסחט ע”י לורי.

כיום לייזר טוען שלורי ענתה במשטרה שהיא לא סיבכה אותו ולא הפלילה אותו.  האמת היא שלורי שמרה על זכות השתיקה.  היה ברור לה שבנוסף לעבירות העלבה רוצים לתפור לה עוד תיק של סחיטה (כדי להגיע למחוזי במקום לבית משפט השלום), ולכן שתקה במשטרה.

בכל מקרה, אם יש לברק לייזר טענות נגד החוקרים (הוא טוען שזה היה תרגיל חקירה), אז שיתלונן בפני מי שאישר לשוטרים לשקר לנחקרים ולקרוא לזה “תרגיל חקירה”.  היום אי אפשר להאמין לשום דבר ששוטר אומר כשהוא שואל חשוד, כי מותר לשוטר לשקר ולהמציא “תרגילי חקירה”.

לכן כל מה שנאמר בחדרי חקירות הוא לא אמין,  גם כי לשוטר מותר לשקר, וגם כי הנחקר מתאים את התשובה שלו לתרגיל החקירה, ולא בהכרח נותן תשובה אמיתית.

בתמונה:  השוטר ירון בן צבי שלטענת ברק לייזר ביצע תרגיל חקירה על לורי והטיח בה שהיא מואשמת בסחיטה של ברק לייזר.  התוצאה היא שאם זה באמת היה תרגיל חקירה, אז זה בא כבומרנג לברק לייזר והתפוצץ לו בפרצוף.  יתכבד ברק לייזר ויפנה טענותיו לירון בן צבי ומוחו החולני.

בקיצור, זו סיבה לשנות את ההלכות שמכשירות שקרים של שוטרים לנחקרים באצטלא של תרגיל חקירה, כי זה עלול להתפוצץ בפנים, בדיוק כמו שקרה לברק לייזר.

אבי עמית התחקירן שהוציא את ברק לייזר לוחם צדק בתלונות השווא של מעלילניות שווא
אבי עמית התחקירן שהוציא את ברק לייזר לוחם צדק בתלונות השווא של מעלילניות שווא

חוץ מזה מדוע לייזר אינו מאשר למשטרה לפרסם את החקירות שלו ושל הצוות שלו????  למה צריך לסמוך עליו?  הרי גם הוא בשם הצורך לנקות את שמו יעשה תרגילי ניסוח, והעיקר שימעזר את הנזק התדמיתי שנגרם לו.

האמנם שיחות בין לורי לבין מי שהמשטרה מגדירה כשותפים שלה הן “סתם דברי התרברבות של טיפוסים מפוקפקים” כמו שלייזר טוען עכשיו?  בשיחות לורי אומרת במפורש שב”ל (ברק לייזר) נתן לה חומרים, ומדובר בחומרים מותרים לפרסום.  זה נקלט בהאזנת סתר.  מבחינת הדין הפלילי אלו שיחות מפלילות, ואין שום שופט בישראל שהיה פוסל אותן מלשמש ראיה נגד ברק לייזר, שנחשב כחשוד בביצוע פשע כשותף לפשע.

אם היה מוגש כתב אישום, זה היה מספיק כדי להרשיע את לייזר.  השיחות האלה עומדות בכל הקריטוריונים הנדרשים להרשעה בישראל.

ועוד יש לאמר, מה פתאום שהמשטרה מאזינה לשיחות של לורי עם עורכי הדין שלה בהאזנות סתר?  הרי לא סתם יש על השיחות האלה חיסיון עו”ד-לקוח.  הנה עוד דוגמא איך האזנת סתר לשיחה חסויה עם עורך דין מתפוצצת למשטרה בפרצוף וגורמת נזק תדמיתי פי אלף יותר גדול מהמטרה שלשמה הושמה ההאזנת הסתר.

חובה לציין שהשופט איתן אורנשטיין אישר להתקין תכנת ריגול במחשב של לורי, והמשטרה יירטה את האינטרנט שלה במשך כמעט שנה.  על כל זה הוציאו תעודת חיסיון.  האם מישהו בדק בחומרים שתחת תעודת החיסיון (כ 8,000 פריטים ועשרות אלפי שורות תיעוד דיגיטלי) מה היה שם?

ברק לייזר חטף דרישה להשעות אותו ששלחה התנועה למען איכות השלטון

מכתב-למנהל-מערכת-בתי-המשפט-בעניין-השעייתו-של-עוד-לייזר-27.10.2021

עוד תופינים ומגדניות

לעדנה קרנבל הגיעו חומרים מעניינים נוספים.  מה שפורסם בתחקיר של אבי עמית זה רק קצה הקרחון.

ראו למשל את פרוטוקול עדותה של שלי יחימוביץ בתפירת תיק האונס לנשיא לשעבר אצל השופט ג’ורג’ קרא:

פרוטוקול חקירת שלי יחימוביץ בתיק קצב אצל ג'ורג' קרא 1-11-2009

וראו למשל את אחד הפרוטוקולים של הנאנסות מכת המדרשה לפילוסופיה שתפרו תיק אונס לעו”ד אורי דניאל.  אורי דניאל זוכה.  בתמונה עו”ד אורי דניאל שהחומר בעניינו הודלף על מנת להוכיח שהמתלוננות נגדו תפרו את “תכנית הנאנסות” והעלילו עליו אונס, למרות שכולן השתתפו באורגיות מאורגנות של כת המדרשה לפילוסופיה מעשית של ריקי שחם.  אורי דניאל קיבל פיצוי של 450,000 ש”ח, ואילולא דפנה ברק ארז היתה בדעת מיעוט, הוא היה מקבל את המיליון ש”ח שנפסקו לטובתו במחוזי ע”י השופטת דליה גנות.

אורי דניאל העוד שהשתתף באורגיות במדרשה לפילוסופיה מעשית וחטף תלונות שווא על אונס
אורי דניאל העוד שהשתתף באורגיות במדרשה לפילוסופיה מעשית וחטף תלונות שווא על אונס
הטרדה מאיימת אורי דניאל נ בלום שחם נשלח עי שירלי 30-3-2016

וראו חקירות של שפטל בתיק ניסים חדאד שהואשם באונס תינוקת בת שנה וחצי, וזוכה:

ניסים חדאד פרוטוקול פורסם משפט שקר 23-2-2016
Views: 17

2 Comments

  1. השאלה היא , אם הכל כל כך מתואם, למה לורי ישבה שנתיים ושלושה חודשים בכלא? למה השותפים האידיאליסטים יצאו נגדה כולל המפעיל של ברק היועמש?

  2. זהו קצה קצה הקרחון של פשעי ארגון הפשיעה הנהלת בתיהמ”ש. זו הרשות המבצעת שבוחשת ברשות השופטת כשהן למעשה אותו גוף. הם שולחים מאבטחים ממשמר בתי המשפט להטיל מורא ולחבל בפומביות הדיון, לעיתים מונעים מראש כניסה לאולמות. מטים תוצאות משפט בדרכים שונות, מעיינים בתיקים ללא היתר, מאיימים על שופטים, בין היתר בכך שיעבירו אותם למחוז דרום או צפון, משקרים בתצהיריהם לכשמוגשות תלונות ומונעים ממסמכים להגיע לתיקים. מקבלים כמתמחים אנשים לא ישרים בעליל, מונעים קבלה לעבודה מאנשים שנמצאו כרודפי צדק/ מתריעים בשער. מנהלות המדור במרבית המחוזות מושחתות עם קומבינות שלא פעם לוחשות לשופטים. רוב הקלדניות למעשה רושמות פרוטוקול כרצונן. בחלק מהמקרים מזייפות אותו על פי הוראת השופט (כשזה נותן להן סימן עם העכבר למשל ). יש להם חסינות מלאה למעשה, שכן המשטרה חוסמת תלונות כנגדם ואפילו משליכה לפח. מעל כולם עמדה בזמנו המכשפה אמי פלמור ומעליה המפלצות איילת שקד ונשיאת העליון. כיוון שלא היה נעים להם עם ריבוי הליכים ותביעות (שזו לכאורה זכות יסוד-זכות הגישה לערכאות) אלו אף גרמו לכך שיתוקנו תקנות סדר הדין האזרחי החדשות לבקשת החונטה , באדיבותה של השקדיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *