EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גזר דין לרוני קאשי (אבא בגניבת זרע) 14 חודש קלבוש על זילות שופט הפמיניזמוס שמואל בר יוסף אצל השופט גיא אבנון 60110-12-19

גיא אבנון הכניס גבר לכלא על משיכה בשערות בת זוג שהתחננה שיעזוב את הגבר שלה לנפשו

מי שיושב בשקט לפי הוראה של עורכי דין ידע “כי השופט יתחשב בך”. קחו דוגמא (רעה) מרוני קאשי שקיבל  14 חודש קלבוש כי כתב את מה שהוא חושב על השופט שניתק אותו מהבן שלו (שמואל בר יוסף).  60110-12-19.

השופט גיא אבנון (סוג של דג) ממש התחשב בשקט של קאשי שישב בשקט ואם לא די בכך כנראה גם התנצל וכך הוא זכה לקבל “רק” 14 חודש.

גיא אבנון:  פסקי דין בשיטת “הרצחת וגם ירשת”

אם נקצר לכם את תולדות רוני קאשי האיש המצויין הזה אז בגדול מישהי העונה לשם ליאת דגן, גנבה ממנו זרע ועשתה לו ילד ללא ידיעתו ואז היא החליטה לשדוד דמי זונות מרוני ולא לאפשר לו להיות אבא לזרע שלו.

כמו תמיד כל המערכת היודונאצית ישראלונאצית של המשטר הציונאצי החולני שרואה באישה הישראלית סוג של ארית ובשל כך בעלת “מעמד על” על פני הזכר היהודי הפרו כל זכות אדם של רוני כאבא.

גיא אבנון:  מודל רקוב של השפיטה הציונאצית

כך החיה הציונית עושה לכולנו ורוב הגברים הם כבש שהולכת כצאן לטבח. אלא מה רוני החל במסע למימוש אבהותו אבל כל מערכת המשפט הנאצית מנעה זאת מרוני. רוני לחץ יותר ומערכת המשפט לחצה חזק יותר עד שלבסוף רוני יכל לראות את הבן שלו בגטו הרווחה הנקרא מרכז קשר. זה כמובן לא הספיק לרוני חוג אבא לשעה בשבוע והוא המשיך להלחם וחשף את פרצופה הנאצי של מדינת ישראל על כל מערכותיה החל משופטים חלאות האדם עובד דרך המשטרה הנאצית שלהם שהיא אמונה על כיפוף הזכר וכלה בארגון הסחר בילדים המכונה הרווחרא.

רוני הגיע לכנסת פרסם סרטונים הקליט את השופט הדביל שלו מוציא חרא מהפה אבל שום דבר לא הכין את רוני לכך שבסופו של יום בקשתו לעמוד לדין בשל הפרסומים שלו ובדרך זו לחשוף את פשעי בית המשפט ומדינת ישראל לא הצליח ונידון לכישלון גמור. לא בגלל שרוני לא צודק אלא למרות שהוא צודק וצדיק.

אלו הם פניה של הטינופת המשפטית והישראלית המדירה ציבור שלם של הורים רק בגלל שיש לנו בולבול. הבולבול שלנו פשוט מבלבל אותם. וגם את רובנו שלא עושים דבר.

עו”ד יאיר שיבר לרוני קאשי: תשכח מהילד שלך

אם לא די בכך רוני הקליט את בא כוחו הראשון יאיר שיבר, אשר נפגש עם גנבת הזרע ליאת דגן.  לאחר שיחה ארוכה עם הגנבת הציע יאיר שיבר לרוני קאשי  הצעה מטרידה “תשכח מהילד שלך ולא תצטרך לשלם מזונות”.

ראו מה זה:  אפילו באי כוחם של הגברים בישראל לא חושבים שהאבות בישראל ראויים להיות אבות!

שימו לב לכל  מי שפונה לעו”ד יאיר שיבר לקבל שירות…… שידע שיאיר שיבר בטוח שאנחנו לא ראויים להיות הורים לילדנו. כמובן רוני פיטר את עורך הדין הדביל.

מי שמצטלם עם אחת הנבלות הפמיניסטיות הארסיות ביותר שיש: בובה לוי, שלא יחפש לקוחות ממין זכר.

 

יאיר שיבר עם הזונה הפמיניסטית בובה לוי בעלת הכוס הרקוב
יאיר שיבר עם הזונה הפמיניסטית בובה לוי בעלת הכוס הרקוב

 

יאיר שיבר מימין עם הקרציה הפמיניסטית חסקי שמעון זוג פמיניזמוסים
יאיר שיבר מימין עם הקרציה הפמיניסטית חסקי שמעון זוג פמיניזמוסים

 

יאיר שיבר עם הפרחולה שפותחת לו את המפעל הדר בן גוזי
יאיר שיבר עם הפרחולה שפותחת לו את המפעל הדר בן גוזי

 

ההקלטה:

 

 

כך כשרוני הבין שמשפטו הפלילי לא יניב את התוצאה הרצויה חשיפת האמת שם כנראה הוא נשבר. חבל שלא הקשיב לנו קודם.

עכשיו שרוני אמור לרצות 14 חודשים בשל פשעי בית המשפט ומדינת ישראל אני קורא לציבור לשתף את הכתבה עד שתגיע לממשלה החדשה זו שמספרת לנו סיפורים שהם הולכים לעשות שינוי במערכת המתועבת המשפטית.

אם תשאלו את עדנה הרי כי מערכת המשפט כמו שאר מערכות המדינה זקוקות להריסה ובניה מחודשת כאשר יש להקים וועדה של חברי כנסת ושרים לחקירת פשעי בית המשפט הכי מטונף של המזרח התיכון.

רוני ניסה לרוץ ברשימת זהות לכנסת לתיקון המערכת המתועבת של בית המשפט וכעת מסתבר משה שפיגלין (הפייגלה) שהשתמש בו לא מתעניין בו יותר. כי זו דרכם של הפוליטיקאים להשתמש בנו ואז לזרוק.

אם רוני קאשי יכנס לכלא הרי כי הנאצים נצחו. וזה אומר שאתם הכבשים הבאות בתור.

ולשופט החלאה ששולח את רוני לכלא נזכיר כי יום יבוא ונעמיד אותו לדין בהאג למרות שיש בליבנו תקווה שהאיראנים יטפלו בו קודם.

 

גיא אבנון חותמת גומי של להב ויאחה
גיא אבנון חותמת גומי של להב ויאחה

השופט של רוני שמו שמואל בר יוסף והוא נתפס על חם בהקלטות תוך שהוא מביך את עצמו ואת מערכת המשפט הישראלית במלוא כיעורה

התרשמו בעצמכם מדברי השופט. הקלטת פניני לשונו של השופט הנבל שמואל בר יוסף

רוני קאשי ביזה את עצמו בכך שהתנצל על הפגיעה בזכויות האדם שלו ושל בנו אך חמור מכך שבעתיים ההתנצלות שלו לא התקבלה מאחר ומערכת המשפט הישראלית כנופית שלטון החוק רוצה ללמד לקח על גבו לקח את הציבור ולגרום להטלת פחד ואימה על הציבור הישראלי שלא יעזו להתנגד לשיטה הרצחנית.

 

אנחנו בעדנה עומדים על המשמר.  בקרוב נפרסם לעולם כולו את מעללי בית המשפט הישראלי, כיצד ישראל המפעילה תעמולה שקרית להצגתה כמדינה יהודית דמוקרטית. איננה יהודית ובוודאי שאינה דמוקרטית.

רוני מעולם לא הדליף דבר לעדנה קרנבל ואולי זה חטאו? אנחנו בעדנה מתכוונים לתרגם את פסק הדין העלוב הזה לאנגלית לצורך הסברה כיצד החיה הציונאצית זהה לחברתה הדמוקרטיה הנאצית. בקרוב. מכאן נישא תפילה לאלוהים שיחריב על ראשם של הציוניים את מדינתם למען הפיכת העולם למקום טוב יותר.

מי שלא מזדעזע מפסק הדין הזה לא ראוי לנשום חמצן בכדור הארץ הזה יחד איתנו.

מיקבץ פעילות פוליטית של רוני קאשי נגד הפליית הגברים

רוני קאשי בתקופה הקצרה שבה פעל עשה רבות למען המאבק בצורר הציוני וניתן לכם טעימה קטנה מעשייתו.

 

 

רוני קאשי גם מייסד אבות בכתום

רוני גם השקיע רבות בפרסום והעלאת המודעות בקרב הכבש הישראלית לנושא הטבח של מערכת המשפט המתועבת ביהודים בארצם

גזר דין רוני קאשי השופט גיא אבנון 14 חודש קלבוש 60110-12-19

 

צפו גם בסרטון זה של רוני קאשי על גברים שמתאבדים במהלך הגירושין תחת משטר האפרטהייד המגדרי נגד גברים.

 

Views: 75

2 Comments

  1. בלי להתייחס למקרה ש]ורסם אומר רך כשמדברים על רפורמה במערכת המשפט וכל עוד אין שיטה של מושבעים הרי שהדבר הראשון שיש לעשות זה מושבעים על דרך הצמצום . תיק בו שופט או המדינה צד לה יהא בידי הצד שכנגד לקבוע שההרכב שידון יהיה הרכב של מושבעים . עצם האפשרות שמושבעים ידונו בתיק תצמצם תופעות של התעמרות באזרחים הטוענים כנגד בית המשפט

  2. לא קראתי את כל הכתבה . את עיני צדה המחשבה של רוני קאשי, התמימות שלו שבביהמש יפתח ויציג את השחיתות בענינו, כך לטענתו . קאשי התמים לא הבין שמערכת המשפט ובדגש בתי המשפט זו בגדול כנופיה שהאחד מחפה על השני בדומה לארגון פשע ואולי מדובר בארגון הפשע הגדול במדינה וכנראה המסוכן ביותר היות והוא נהנה מגיבוי תשקורתי על מלא ואין מי שיחקור אותו למעשה. חבל שלא נועץ בגיבור ישראל ראובן פינקו בלורי שם טוב ומוטי לייבל שלמה אבני ז”ל יונה סופר ז”ל. שופטים לא יהססו לטייח את האמת בצורה הכי קיצונית שניתן להעלות על הדעת. לא סתם כך מבקרי מערכת המשפט עושים זאת מחו”ל מעין ממשלה גולה, באך בזמנו מהונג קונג , שמחה ניר מארה”ב, מייק זילבר מארה” ב ועדנה קרנבל מארה”ב ויונה סופק הורחקה עד אוסטרליה . ישראל דמוקרטיה בכאילו ,בפועל נשלטת על ידי קבוצה לא נבחרת העושה דין לעצמה. איני מביע דעה לעצם הטענות המועלות על ידי רוני קאשי אלא באשר למחשבתו שיזכה למשפט הוגן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *