EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 57: אווה ממן (הוד השרון) בהדרכת עו”ד רן צור רוששה את הגרוש התעלקה על דירת אימו שלו ועשתה לו שואה ניכור הורי ותלונות שווא

אווה ממן ב 2019

עוד גרושה מהגהנום שעשתה את המוות לבעלה, אווה ממן מהוד השרון.  עיקרו של הסכסוך התרחש ב 2015 כשהבת הייתה בת 6.5.  אווה ממן דרשה שהאבא מוטי יראה את הבת שלו רק במרכז קשר כי הוא “מסוכן”.

למזלה של אווה ממן התיק טופל אצל רוצחת הגברים רבקה מקייס, ולאבא לא היה שום סיכוי אצל המקייס הזאת.

אווה ממן ב 2019
אווה ממן ב 2019

אווה ממן והבת
אווה ממן והבת

אווה ממן 2020
אווה ממן 2020

רבקה מקייס לא פותרת סכסוכים אלא מסכסכת בעצמה

ראו כיצד טיפלה רבקה מקייס בתלונות האב שהוא לא מקבל הסדרי ראיה מספיקים ושמגיע לו הרחבת זמני הסדרי ראיה.  מקייס לא פתרה את הבעיה אלא יצרה סחבת של עוד חצי שנה בכך שקבעה שההורים יילכו עוד פעם לשיחות ביחידת הסיוע, שיחידת הסיוע תזמין את הילדה כדי להיפגש עם פסיכולוג, והורתה לפקידות הסעד מעירית הוד השרון להתערב ולבדוק אפשרות להוציא את הקטינה משני הורים לחסות הרווחה.

כמובן שלא עלה על דעתה של מקייס שלא צריך להוציא את הילדה לחסות הרווחה כי היא יכולה לגדול אצל האבא.  למה?  כי אצל רבקה מקייס כל אבא הוא סוטה מין ורוצח ולא יעלה על הדעת שילדה תגדל אצל הבא כי סביר להניח שהאבא ירצה להחדיר אצבעות על הבת שלו ולממש עליה פנטזיות מיניות.  זה מה שהשופטת רבקה מקייס חושבת על האבות הישראלים….

החלטה רבקה מקייס תביעת מוטי משיח את אווה ממן 38291-04-15

ראו כתב ההגנה של מוטי משיח שם הוא מפרט באיזה אישה מהגהנום מדובר…. אווה ממן… שטן.  הוא פגש אותה צעיר בגיל 23 והיא כבר היתה בת 28 והתלבשה עליו.  עברה יחד איתו לגור בדירה של אימה שלו בתל אביב.  הייתה לה חנות כלי בית ומתנות בדיזנגוף אבל היא צברה חובות כבדים, והוא לקח משכנתא על חשבון הדירה שירש מאמא שלו ובסוף נאלץ למכור את הדירה כדי להחזיר לבנק הפועלים את החובות העסקיים שלה.

הדוקטור כתב על אווה ממן – חולה בתסמונת מינכהאוזן

הגברת אווה ממן טחנה לילדה את המוח בכל מיני סיפורים שהאבא לא רוצה לשפר להם את איכות החיים, והריצה אותה לקופת חולים על כל מיני שטויות.  הרופא כתב שאווה לוקה בתסמונת מינכהאוזן.  כלומר האמא מלעיטה את הילדה בדמיונות שהילדה חולה.  מינכהאוזן זה חולה מתחזה.

האבא מוטי משיח מתאר אישה שתלטנית שהוא והבת היו צריכים אישור ממנה על כל דבר.  לשחק ביחד.  אפילו כדי לנשום היו צריכים אישור מהוד מעלתה.  אחרת היתה מתפרצת ורותחת מזעם.

כשהחליטה אווה ממן שנמאס לה ממוטי משיח לקחה ממנו את מפתחות הדירה ואמרה לו לישון בחוץ.

אווה ממן אסרה עליו להגיע לבית הספר של הילדה.  רק כשהייתה זקוקה לביביסיטר היתה קוראת לו לבוא ולשמור על הילדה.  האבא מתאר אישה שמסיתה את הבת נגד האבא כל הזמן, ובכלל רבה עם כל העולם, כולל הוריה ועמיתים לעבודה.

את אווה ממן ייצג עו”ד רן צור מבת ים.  רן צור – אפרת קינן, משרד עורכי דין ונוטריון

רן צור החכמולוג שייצג את אווה ממן ודרש מהאבא מרכז קשר
רן צור החכמולוג שייצג את אווה ממן ודרש מהאבא מרכז קשר

:

כתב הגנה של מוטי משיח בתביעה של אוהה ממן אצל רבקה מקייס 19764-06-5

אווה ממן ב 2014 2
אווה ממן ב 2014 2

אווה ממן ב 2014
אווה ממן ב 2014

הבת שלה אווה ממן ב 2014
הבת שלה אווה ממן ב 2014

מ

Views: 207

2 Comments

  1. שלום עדנה
    כל הכבוד שאת מביאה לציבור חשיפות שהתקשורת הישראלית מהמניעים שלה מסרבת לחשוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *