EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 45: אוליביה שפר בת 71 טירפדה מכירת דירה בטענה ש”בעלי שלף סכין” והשתתפה בכתבת חיסול קריירה שעשה ברוך קרא להכפשת השופט ארז שני כמי ש”עויין נקבות”

אוליביה שפר גרושה מהגהנום חטפה 2000 של על התחצפות לארז שני

ב 12/10/2021 הזמינו דפנה הקר ושדולת הנשים כתבת הכפשה לחיסול הקריירה המקצועית של השופט ארז שני על ידי ליצן העיתונות ברוך קרא החרא.  הטענה בכתבה היתה שהוא מתעלם מטענות של נשים על אלימות של גברים וכופה על הנשים בעל כורחן להפגיש בין האבא והילדים שלו כדי למגר ניכור הורי.

בשדולת הו’גינות (הנשים) טוענים שאין כזה דבר ניכור הורי. כי כאשר אישה טוענת שהבעל אלים, אז זכותה למנוע מפגשים בין האבא וילדיו.  ממש ככה… על סמך “אישה טוענת” בלבד.  ראיות לשיטתן לא צריך….. העיקר שהאישה אמרה שהאבא אלים. ונניח שהאבא אלים כלפי האישה מה הקשר לילדים?

בין שלל המכפישניות שהתראיינו וטענו ש”אסור לו להיות שופט” היתה אוליביה שפר, בת 71 מוכרת סיגריות בקיוסק.  לדבריה ארז שני “הוא לא שופט אלא שוחט”, בגלל שהוא קנס אותה ב 2,000 ש”ח כי לדבריה טענה שבעלה שלף סכין. לדבריה שליפת הסכין לא עניינה את ארז שני והוא צעק עליה שפעם הבאה תחטוף 5,000 ש”ח קנס.

 

אוליביה שפר גרושה מהגהנום חטפה 2000 של על התחצפות לארז שני
אוליביה שפר גרושה מהגהנום חטפה 2000 של על התחצפות לארז שני

מסתבר שאוליביה שפר בכלל לא הייתה בדיון אצל השופט ארז שני בתביעה על סירוב להפגיש בין האבא לילדים שלו (ניכור הורי), והתביעה בה חטפה 2,000 ש”ח קנס היתה במסגרת מכירת הדירה המשותפת עם בעלה.  כנראה הזקנה אוליביה שפר ניסתה לטרפד את המכירה ולשבת בה בחינם בלי לשלם דמי שימוש לבעל שלה, שסביר להניח שהוא יותר קשיש ממנה (כלומר מעל 71).

הרי ברור שבגיל 71 שחלתה סתומה (ולא רק הראש), ואין לה ילדים שהיא יכולה לנכר מהאבא שלהם, אז בשביל מה הביאו את הווילדע חייעא הזאתי לכתבה?

תגובה מטעם הגרוש של אוליביה שפר: “היא חויבה בהוצאות של אלפיים שקלים במסגרת הליך כינוס נכסים וללא קשר להתבטאות כזו או אחרת באולם בית המשפט”.

 

בתמונה:  זונת הזונות באקדמיה דפנה הקר (דפנוש קקר) מי שבמזמינה מברוך קרא את כתבת חיסול הקריירה של ארז שני

 

דפנה הקר בכירת הזונות הפמינאציות באקדמיה הישראלינאצית
דפנה הקר בכירת הזונות הפמינאציות באקדמיה הישראלינאצית

 

 

הקוקסינל ברוך קרא שכיר חרב של סכינאיות הווגינה בישראל
הקוקסינל ברוך קרא שכיר חרב של סכינאיות הווגינה בישראל
Views: 12

One Comment

  1. הכללים

    1) “אשה אומרת” שקול “אשה צודקת”

    2) “אמא מסכימה” גורר אבא יקבל קצת משמורת

    מייצר כלל חדש לגבר בסדום

    1) גבר לא מעסיק אשה כי היא תמיד “צודקת”

    2) גבר לא מביא ילדים מאשה כי אז יראה אותם אם “אמא מסכימה”
    (לטווח ארוך יותר זול פונדקאות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *