EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 19: דבורה זוננברג מבולטימור פיתתה בעלה להגיע לבר מצווה כתייר ותקעה אותו 7 שנים בכלא. פרקליט הגסטפו הרבני אופיר ויזגאן מעמיד לדין סרבן גט

אופיר ויזגאן מפרקליטות מחוז חיפה דבורה זוננברג הציע לו שוחד אנאלי

לפנינו עוד סיפור של גרושה נקמנית, אשת ריב ומדון דבורה זוננברג.  מדובר באמריקאית מבולטימור שהתעללה בבעלה אבישי זוננברג ותקעה אותו בכלא הישראלי ל 7 שנים.  הכלבה הזוננברגית חטפה את הילדים לישראל ונעלמה.  כאשר הבכור הגיע לגיל 13 פיתתה את אבישי זוננברג להגיע לבר מצווה של הבן בישראל.

בתמימותו אבישי זוננברג עלה על מטוס וחשב שהוא סוף סוף יישמח בשמחת הבר מצווה של בנו.  במקום זאת בישראל חיכתה לו משטרה שהביאה אותו ישירות לבית הדין שחיכה לו.  בהוראת בית הדין הפמינאצי אבישי זוננברג נשלח לשמוח עם הפשפשים של בית כלא מעשיהו ל 7 שנים!!!!!

ודוק:  הוא הגיע לישראל כתייר, חשב ישהה כמה ימים ויחזור הביתה לבולטימור.  מאז הוא חי במחנה ריכוז מדינת ישראל – לא יכול לצאת בגלל צו עיכוב יציאה ומזונות שעליו לשלם…. במדינה בה הוא לא יכול להתפרנס כי הוא תייר.

במשך 7 השנים בכלא בית הדין הוציא צו לשב”ס שלא להאכיל אותו באוכל “מהדרין” כדי להשפיע עליו לתת גט לזונתו הזונה דבורה זוננברג.  במקום לאכול אוכל זבל בשב”ס של מהדרין, הוא אכל את אותו זבל רק בלי החותמת של בד”צ.

דבורה זוננברג משדלת את הפרקליט אופיר ויזגאן לסדר לה גט מעושה

הכוס הפעור של דבורה זוננברג לא נרגע.  בעזרת כנופיות שדולות הנשים החליטו בפרקליטות לעשות על אבישי זוננברג תקדים ולהגיש נגדו כתב אישום בגין הפרת הוראה חוקית של בית דין רבני….. מי שחתם על כתב האישום הוא אופיר ויזגאן שהחליט לעשות ניסוי ולהפליל את הקט של סירוב גט כאילו זה הפרת הוראה חוקית.

ואנו שואלים.  נניח שבגלל שהגישו נגדו כתב אישום ומאיימים עליו שיכניסו אותו לכלא עוד פעם בגלל שהוא מסרב לתת גא לזונה הזוננברגית, האם זה לא גט מעושה?  בוודאי שכן.

אופיר ויזגאן פרקליט קוקסינלי ליגה ז’ מחרטט כתבי אישום

אופיר ויזגאן מפרקליטות מחוז חיפה דבורה זוננברג הציע לו שוחד אנאלי
אופיר ויזגאן מפרקליטות מחוז חיפה דבורה זוננברג הציע לו שוחד אנאלי

 

אופיר ויזגאן זנזון פושע מפרקליטות חיפה מתעלל בגברים
אופיר ויזגאן זנזון פושע מפרקליטות חיפה מתעלל בגברים

כתב האישום הוגש ע”י התובע המשטרתי מפרקליטות מוז חיפה אופיר ויזגאן.  אופיר סיים משפטים ב 2018 במכללת נתניה.  מאוד מצחיק ואידיוטי שהוא כותב בכתב האישום שהזונה הזוננברגית דבורה “נותרה ללא כל סיוע בגידול ילדהם המשותפים ותמיכה כספית מהנאשם” כאשר היא זו שבחרה לברוח מבולטימור לבד עם הילדים לישראל ביודעה שהיא תגדל אותם בלי “סיוע בגידול הילדים ותמיכה כספית”.  עובדה שעד שהילד הגיע לגיל 13 האבא בכלל לא היה בקשר עם הילד הזה ורק בגלל שפיתו אותו להגיע ארצה לבר מצווה הוא בא לארץ כתייר.

יסביר לנו השוטר הדביל אופיר ויזואן איך בדיוק תייר אמור לסייע בגידול ילדים ותמיכה כספית?  ומה הקשר של זה לגט?????? בכלל כבוגר שב”ס אחרי 7 שנים בכלט, ממה אופיר טיזגאן חושב שאבישי יכול לשלם מזונות לזוננברגית?  אבישי הרי אסיר משוחרר והוא בכלל לא ישראלי.

ועוד מצחיק שהוא כותב שהפרת החובה לציית לנבלות הדוסים של בית הדין “ניתנה כשורה מאת בית המשפט לשם הגנה על חייה, גופה או שלומה של המתלוננת“.  מדובר בשטויות.  סירוב לתת גט זה לא נועד להגן על “החיים, הגוף או שלומה של המתלוננת”.    זכותו שלא לתת לה גט ואם הגברת רוצה גט שתעמוד בתנאים שהוא דורש.   מה לעשות?  הנבלה לקחה כתובה.  היא ידעה שהכתובה באה עם הוראות הפעלה דתיות לפיהן הגט צריך להינתן מרצון.

הנבלה הסתכנה מרצון כשלקחה כתובה ועכשיו שתאכל את הדייסה שבישלה לעצמה.

עכשיו שדבורה זוננברג תלך למצוץ לערבים.  אולי הם ישתינו לכיוון שלה.

כתב אישום סירוב לגט אבישי זונברג

 

Views: 26

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *