EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 17: חיה לאנה רלב”ג שחיה בארה”ב הגישה בגץ נגד מתן כהנא ויאיר לפיד למנוע ממשפחת הגרוש לרכוש חלקות קבורה – ענת ברון קבעה שיש זכות עמידה וסמכות בינלאומית

רק לפני חודש בגץ דחה עתירה שהגיש חבר הכנסת דודי אמסלם בטענה שאין לו זכות עמידה.  אמסלם עמד על בימת הכנסת ואמר שאם השופט דוד מינץ לא שתה וויסקי לפני שכתב את פסק הדין “אל תקראו לי דודי”.

עכשיו הביטו בעתירה המנהלית לבגץ שהגישה גרושה מהגהנום חיה לאנה רלב”ג שחיה בניו יורק והיא בכלל לא ישראלית. התושבת הזרה הזו הגישה בגץ נגד שר הדתות מתן כהנא, שר החוץ יאיר לפיד, מועצת הרבנות הראשית, הרב הראשי לישראל הזנזון דוד לאו, המועצה הדתית לירושלים וחברא קדישא.  בנוסף צירפה את הבעלה לשעבר ישראל קין ואת בני משפחתו ומה שהיא דורשת מהם זה שיפעלו לטובתה כי היא עגונה, וימנעו הטסה של גופה של בן משפחה של הבעל לשעבר מניו יורק לקבורה בישראל. בן המשפחה הזה עדיין לא מת…

בתמונה העו”ד המטורלל דניאל שוורץ בשירות שדולת הווגינות שהגיש את העתירה יחד עם שותפו אברהם בן צבי

בתמונה:  קוקסינל בתחפושת איש דתי דניאל שוורץ

אברהם בן צבי בשירות שדולת הווגינות
אברהם בן צבי בשירות שדולת הווגינות מפריע לחברא קדישא למכור קברים לגברים

לטענתה איסור רכישת חלקת קבר יעודד את בעלה לשעבר ישראל קין לתת לה גט.  ראו בג”ץ 851/22.  השופטת ענת ברון קבעה שיש לה זכות עמידה ושמתן כהנא ויאיר לפיד וכל שאר המשיבים חייבים לענות לעתירה שלה תוך חודש.

לאמסלם אין זכות עמידה ולזונה מניו יורק יש עמידה?  

יש בבג”ץ הזה כל כך הרבה בעיות פאטאליות. ראשית, למה חבר כנסת כמו דודי אמסלם לא מקבל זכות עמידה והוא תושב ישראלי שזכאי לקבל שירותים מבית משפט ישראלי, ואישה שאין לה שום קשר לישראל ובכלל לא חיה פה, וגם בעלה לשעבר בכלל לא חי פה פתאום מקבלת זכות עמידה????

העותרת מתחזה היא בכלל לא עגונה: “זכות הנקמה” 

שנית, הגברת מציגה עצמה כעגונה, אבל היא כותבת במפורש שהיה בארה”ב הליך שבו מאה רבנים נתנו לבעל לשעבר היתר להתחתן מחדש והוא אכן התחתן מחדש עם מישהי אחרת.

בנוסף הוא גם פנה לבית משפט אזרחי במקום מושבו בקליפורניה והוציא צו שיפוטי אכיף וחלוט לפיו הנישואין בינו ובינה בוטלו.

זה אומר שהיא בכלל לא עגונה.  אם 100 רבנים הוציאו אישור לחתונה שניה, זה אומר שקשר הנישואין שלה עם בעלה לשעבר ישראל קין בוטל.  אז מה היא רוצה ממנו ומהגופה של בן המשפחה שעדיין לא מת????  הרי גם לפי הדין האמריקאי אם בית המשפט ביטל את הנישואין שלהם הרי היא נחשבת לפי דין ארה”ב רווקה, ויכולה להתחתן עם כל גבר שבא לה:  דוס, חרד, חסיד, קובני, לטיני, מה שבא לה.

למה האישה הזו לא ממשיכה בחיים שלה?  למה היא בכלל לא מציגה ראיות מה בדיוק מפריע לה בחיים?  היא רוצה להתחתן??? שתתחתן עם מי שבא לה לפי הדין של המדינה בה היא חיה:  ארה”ב.  מה היא רוצה מבתי משפט בישראל?  למה היא מטרידה את מערכת המשפט הישראלית ושני שרים בממשלת ישראל?

פותחים את בתי המשפט לסמכות בינלאומית?  

לזה קוראים סמכות שיפוט בינלאומית – אוניברסלית.  האישה חיה בניו יורק.  האיש חי בקליפורניה.  הנישואין היו בניו יורק.  ביטול הנישואין היה בקליפורניה וגם היתר 100 רבנים.  מה הקשר של התיק הזה למדינת ישראל ולמה יאיר פליד ומתן כהנא חייבים משהו לזונה הזאת????

ענת ברון זונה פמיניסטית מצחינה עם סיפיליס
ענת ברון זונה פמיניסטית מצחינה עם סיפיליס

ראו את הבגץ של חיה לאנה רלב”ג.  שימו לב איך הפמיניסט דוד לאו יצא מגדרו כדי לעזור לה.  כאילו שחסרות לו בעיות של אזרחים ישראלים.

בגץ העגונה האמריקאית למניעת שירותי קבורה בישראל חיה לאנה רלבג

וראו את ההחלטה של הזונה בעליון ענת ברון שמעניקה זכות עמידה לכלבה מאמריקה שמשחקת אותה עגונה ודורשת מכל המשיבים לענות לעותרת על עתירתה תוך חודש:

אין מקום לצו בינים (2)

חפרנו קצת ברחבי המרשתת ומצאנו שתי התיחסויות של הקורבן הבעל של לנה בהן הוא מסביר את התרמית באנגלית משובחת בפינה לשיפוטכם

חדשות מענגות

נציין שבשנת 2003 הבן של השופטת ענת ברון, רן, מת בפיגוע במייקס פלייס בהיותו בן 22.

משהו טוב כן יצא מהאינתיפדה הזו…   משהו מאוד טוב.  חדשות מענגות.  ענת ברון קיבלה עונש קטן מדין שמיים בשל היותה פמינאצית שמחסלת גברים סדרתית בהשראת מנגלה.  כלבה ארורה.

 

Views: 21

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *