EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 64: לינה זגייר התובעת חן כינור נעלבה שפורסם ש”החברות של אורנה בנאי מלקקות לה בפות” והדליפה את זהות מתלוננת השווא לינה זגייר

חן כינור נחש צפע פמיניסטי עושה אושוויץ לגברים הגרושים

חן כינור היא בהמה פמינאצית עומדת בראש מחלקת התביעות של ירושלים.  כל גבר שנופל בטלפיה מועד לשחיטה.  היא רק רוצה דם.  זו ערפדה שניזונה מדם חפים מפשע.

 

חן כינור נחש צפע פמיניסטי עושה אושוויץ לגברים הגרושים
חן כינור נחש צפע פמיניסטי עושה אושוויץ לגברים הגרושים

 

חן כינור כלבה מרושעת גסטפו לגברים גרושים
חן כינור כלבה מרושעת גסטפו לגברים גרושים

חן כינור חשפה בתלונתה את שם האישה המעלילה לינה זגייר

ראו תלונתה במשטרה של חן-רחל כינור, ת”ז 023541790 אצל השוטר ניסים אוחנא בתחנה שעליה היא מפקדת בירושלים, בתאריך 16/3/2016, על כתבת ביקורת עליה שהיא הגישה כתב אישום שקרי נגד ערבי אחמד חרבאווי שאשתו לינה זגייר (ת”ז 205861727-10) תפרה לו תיק שהוא נשך אותה.

בתלונה במשטרה התלוננה חן כינור שהמילים שנכתבו עליה הם התקפה על כל מערכת אכיפת החוק בישראל וספציפית מירקרה את הביטויים “(1) כלבה וזנותית, שהיא (2) משקרת במצח נחושה, וש (3)  לא נותר אלא לייחל שלא תמצא גבר שידפוק אותה לכל חייה, ושתאלץ לחפש בין החברות של אורנה בנאי מישהי שתהיה מוכנה ללקק לה את הפות המסופלס“.

את התלונה שמסרה בירושלים שלחה לשוטר דרור בוזגלו בתל אביב. לימים דרור בוזגלו פוטר מהמשטרה עקב גירבוצים וליטוף פטמות  מול נחקרות במשטרה, והיום היא מנסה למכור חוות דעת נגד שיטות העבודה של המשטרה.

בתמונה מימין השוטר לשעבר דרור בוזגלו שטיפל בתלונתה של חן כינור, עם שותפתו לאחר שנזרק מהמשטרה עו”ד “שני” רופא.

 

דרור בוזגלו המגרבץ ושני רופא שמגרבצת לו
דרור בוזגלו המגרבץ ושני רופא שמגרבצת לו

מה הסיפור עם אחמד וגרושתו לינה זיגייר? 

לאחמד לא היו ילדים עם לינה זגייר, ולא היה רכוש והוא גבר ערבי הוא נורמטיבי לחלוטין.  האישה הייתה מופרעת.  אחמד כל כך נורמטיבי שאפילו קצינת המבחן המליצה לא להרשיע אותו.

חן כינור סחטה מהסנגור של הערבי מוחמד מוקבל עסקת טיעון לעבודות של”צ, אבל כשהגיעו לדיון אצל השופט חן אביטל, הסנגור מוחמד הודיע שהנאשם ביקש לחזור בו מההודיה ולבטל את עסקת הטיעון כי הוא הבין שההרשעה תגרום לפיטוריו.

חן כינור התעקשה גם לא להרשות לו לבטל את עסקת הטיעון, וגם טענה נגד תסקיר קצינת המבחן שהמליצה על אי הרשעה.  כמובן שהשופט אביטל חן רקד לפי הכיור של חן כינור, לא נתן לאחמד לחזור בו מעסקת הטיעון וגם הרשיע אותו.

מימין חן כינור ואיזה גבר פסיכופט שהיא משתמשת בשירותיו המיניים

חן כינור והזובי שמזרבב אותה
חן כינור והזובי שמזרבב אותה

 

חן כינור גוזמאות בצרורות במשטרה

המטומטמת חן כינור הלכה למשטרה בתחנה שהיא מפקדת עליה, להתלונן נגד מי שפרסם עליה את כתבת הביקורת, וטענתה העיקרית שהיא בכלל לא טיפלה בתיק, ושהשם שלה השתרבב לכתבה רק בגלל שהיא ראש מחלקת התביעות, ולכן לא היא זו שעליה הביקורת הייתה צריכה להיות מופנית.

לדבריה של חן כינור היא שלחה לדיון בהכרעת הדין את יובל עזרא “ראש מחלק פשעים במרחב קדם”, ולכן הביקורת עליה לא מוצדקת כי היא לא נכחה בעצמה.

 

אלא מאי המטומטמת הביאה איתה צרור מסמכים למשטרה כדי להוכיח שהיא לא התובעת המשטרתית שטיפלה בתיק (כלומר שהיא רק ה”בוס” האחראית), ובחומרים שהביאה מופיע שם המתלוננת הגרושה מהגהנום… לינה זגייר….   איזה בידור….   כדי להגן על השם הטוב שלה, חן כינור שרפה את השם של המתלוננת שהיה אמור להיות חסוי….

חוץ מזה היא שלחה מתמחה לדיון.  לשלוח מתמחה לא פוטר אותה מאחריות.

הנה המסמך שחן כינור הפיצה כדי להראות שהיא לא נכחה בדיון, אלא זוטרים ששלחה.  למטה אפשר לראות את השם של לינה זגייר.

אפשר לראות גם איזה “הנחה בעובדות” עשו לאחמד.  במקום הטענה המקורית שהיכה אותה בשני אגרופים לראש, מחקו את זה וכתבו “היכה אותה באמצעות ידיו”.  הנשיכה נשארה.  זה כל מה שהסנגור היה יכול להוריד בתמורה למסירת הלקוח שלו על מגש של כסף???

 

כתב האישום המתוקן אשר חן כינור הפיצה וגילתה את זהותה של לינה זגייר
כתב האישום המתוקן אשר חן כינור הפיצה וגילתה את זהותה של לינה זגייר

 

 

ראו התלונה של חן כינור במשטרה

לדבריה הביטויים שפורסמו, “כתבה משמיצה… באופן אישי, הנוסח כל כך קשה מעליב ופוגעני, שני לא מסוגלת לחזור על המילים שנאמרו… קללות והשפלות חסרות שחר. הפגיעה שלי היא הפגיעה ביחידה כולה, אני נפגעת בשם היחידה שמי שעומדת בראשה, זו פגיעה בכלל מערכת איפת החוק… ולראייה שמי שורבב לא בגלל שנטלתי חלק או השתתפתי באחד הדיונים, אלא בגלל שאני עומדת בראש היחידה”.

נעיר לגבי זה שהרבה שופטים בכוונה משמיטים את שמות השוטרים שמופיעים בדיון, ואז כשזה עולה לנט המשפט מה שרואים זה רק את שם האחראית על השלוחה העירונית – שזאת היא.

אבל זה לא הפריע לה לבנות תילי תילים של קונספירציות כאילו נמצאה הראייה לפגיעה במערכת אכיפת החוק כולה.  פשוט אהלה מטומטמת.

אבל מה לעשות ככה בנויים של הפרקליטים.  מכל שטות הם מפתחים תיאוריות בדיוניות.  למשל:  “הנאשם התנהג בתחכום”…. כששואלים מה התחכום? היא עונה הוא פתח מחשב והזין סיסמא, ולראייה הנאשם מתוחכם….

לסיום היא אומרת שבגלל שכתבו עליה שהיא כלבה וזנותית ושהחברות של אורנה בנאי ילקקו לה בפות, זו פגיעה במערכת אכיפת החוק כולה….

 

חן כינור נבלה תופרת תיקים לחפים מפשע
חן כינור נבלה תופרת תיקים לחפים מפשע

 

 

תלונה במשטרה של חן כינור על כתבה שהיא זונה וזה לא ישנה דרכייה 16-3-2016

אסופת המסמכים שחן כינור הביאה למשטרה עם השם של לינה זגייר

אסופת מסמכים שחן כינור הפרה פרטיות של מתלוננת לינה זגייר שהעלילה על בעלה אחמד חרבאוי

 

ראו הכתבה באתר משפט שקר אשר חן כינור מירקרה בה את המילים שלא מצאו חן בעייניה

בכתבה על חן כינור היה כתוב שהיא (1) כלבה וזנותית, שהיא (2) משקרת במצח נחושה, וש (3)  לא נותר אלא לייחל שלא תמצא גבר שידפוק אותה לכל חיייה, ושתאלץ לחפש בין החברות של אורנה בנאי מישהי שתהיה מוכנה ללקק לה את הפות המסופלס“.

 

כתבה במשפט שקר עם מירקור מילים גסות שהתובעת חן כינור התלוננה עליה במשטרה

 

 

 

 

 

Views: 6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *