EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 1: נדין גולן גרמה למות בעלה מייק גולן (שוטר לשעבר): התחזתה למסורבת גט, עיקלה לו את הרכוש והפנסיה עד שגר ברחוב. בא כוחה שמשון הלר המשיך לרדוף אותו גם כשנמלט לארה”ב

נפטר אבא גרוש מייק גולן בגלל התעללות שספג בגרושתו נאדין גולן, Nadine Golan . האבא הזה היה שוטר במשטרת ישראל. האישה הזו מיררה לו את החיים ונקטה בכל הטקטיקות האפשריות לחסל אותו: הוציאה נגדו צווי מזונות אסטרונומיים, התלוננה במשטרה, עיקלה לו את המשכורת, הרכוש והפנסיה ומשך כמה שנים הוא חי ברחוב בישראל. לפני 12 שנים גילה כי הבהמה שכחה לחדש צו עיכוב יציאה מהארץ, והוא נמלט על נפשו לניו מקסיקו בארה”ב שם חי עוד 12 שנה, עד שנפטר בשל שתיה מוגזמת. הוא התמכר לטיפה המרה בגלל כל המרורים שהאישה הזו גרמה לו. האישה יוצגה ע”י עו”ד שמשון הלר מחיפה.

בתמונה נדין גולן אשר מתחזה להיות “מעוגנת” וכעת משהצליחה להמית את בעלה לשעבר, זכתה סוף סוף ב”גט” שלה.

וכך הוא כותב, (שוטר לשעבר) בעדותו שהגיע לידנו, במשך כל התקופה בה התגוררתי בסדום, אישתי התלוננה תלונות שווא בכין תקיפה ואיומים על מנת לשלוח אותי לכלא בעצה אחת עם עורך דינה, הלר. אני נלחמתי במערכת מושחתת שללא כל הוכחות ניסו לשלוח אותי לכלא. גרושתי ועורך דינה ניסו לנשל אותי מרכושי במקום לחפש דרך ישרה והוגנת לסיים את הנישואין

לקחו לי את הפנסיה הזעומה שלי הקפיאו לי את חשבונות הבנק, כתבו תצהירים כוזבים לבתי המשפט ולמשטרה, בכדי למרר לי את החיים, אישתי רוקנה את החשבון המשותף, לקחה הלוואות תוך זיוף חתימתי, עשקה את אימא שלי מנכסיה, ניהלנ רומן מחוץ לנישואין, סירבה לאפשר לי לשוחח עם הילדים מחו”ל,,,אימה עלי שאם לא אחזור לאמריקה היא תתקשר למשטרה ותודיע שאני מכה אותה.

אישתי נוטלת תרופות פסיכיאטריות (מה שלא הפריע לרווחה לתת לה משמורת על הילדים) ללא מרשם,מרשמים שכתבה לעצמה כרופאת שינים,

אני רציתי להתגרש והיא לא רצתה. היא אמרה שיש לה תנאים שבהן היא מוכנה להתגרש אך היא מעולם לא פירטה. היא טוענת שהיא עגונה אך מדובר בשקר.

גרושתי צריכה טיפול פסיכיאטרי אמיתי ולא לטיפול שאמא שלה רושמת לה ברופאת משפחה. המשפחה שלה הסתירה ממני את המצב האמיתי שלה לפני החתונה ורק אחרי החתונה לאחר שנים, בהריונות הבנתי שמשהו לא בסדר איתה.

 


נאדין גולן

בשנת 2002 פתחתי תיק גירושין. לאחר שעזבתי את המדינה כחוק הרבנות הכריזו עליה כעגונה, רק משום שחזרתי לחיות בארה”ב, מעולם לא סירבתי לתת לה גט, מקום מגורי ידוע מאחר וילדי נותרו איתי בקשר. וכתוצאה לכך גם היא הייתה איתי בקשר.

מייק חשב שגרושתו מרמה את המערכת המשפטית וכנראה מעולם לא הבית “שהמערכת המשפטית” מרומה בשמחה ובששון. מייק עזב את הארץ כשהוא מותיר את כל רכושו מאחור, הוא חי בחוסר כל אך כאדם חופשי עד ליום מותו. יום יבוא ונעמיד את שופטי ישראל לדין בנתיים נתפלל שהי”ד

המנוח מייק גולן

אם לא די בכך ראו כיצד רשמת ההוצאה לפועל לירון הזבל קדישאי (שמה האמיתי) שיתפה פעולה עם הגרורה מהגיהנום וביחד שיטו בקורבן האדם שנפל לידיהן בשם הפמינאציזם המקודש בסדום. שימו לב כי מדובר בתיק הוצאה לפועל משנת 2003 ‼! לא נכנס לעומקו של תיק במסגר הכתבה אלא רק על נקודות שחוזרות על עצמן אצל כל האבות בסדום אצל כל הרשמים והרשמות של הבית הציונאצי. לידיעתכם!

הטענה של מייקל ז”ל הייתה כי בתיקו בוצעה הגדלת חוב על ידיד גרורתו בסך של 327,000 ₪ שלא כדין וזאת מאחר וחוב משכנתא לכאורה אף אם הינו חוב אינו קשור לתיק ההוצל”פ במזונות ולכן יש למחוק את הגדלת החוב המופרעת הזו מחוב דמי הזונות.

תגובת כבוד הרשמת זבל כי טענת החייב לא רלונטית מאחר ולטענתה של הרשמת (טענה שיקרית כמובן) בוצעה מסירה לכתובתו של החייב‼! תגובה לא רלוונטית כלל למעט בסדום.

הגרורה בחסות ההוצאה לפועל ביקשה וכמובן קיבלה את האפשרות לעקל את הפנסיה של מייקל ז”ל במשך שנים רבות עד למותו אכלה הגרורה את כל כספיו ונכסיו כגון שכ”ד מדירת אימו שכן גם הוא הגיע לידי המפלצת בחסות ההוצאה לפועל. עתה מבקש מייקל מהמרשעת בהוצאה לפועל כי מאחר והגרורה לא דיווחה על תקבולים הרי כי הוא דורש כי גרורתו תחוייב בהגשת דוח מלא ומקיף על כל הכספים שהיא קיבלה.

תגובת הרשמת לירון הזבל, עיין בדפי החשבון (שהנם חלקיים מאחר והיא לא דיווחה וזו הייתה בדיוק טענתו) ואם תמצא סכומים שלא דווחו (לא יאומן כמה רוע) ואם לא תמצא את התקבולים עליהם אתה מדבר אז נראה. מה שמעניין יותר את הרשמת החלאה מדוע המשטרה הפסיקה להעביר תשלומים למפלצת !

ואז מציבה הרשמת פצצה לפתחו של החייב, היא הרי יודעת כי הוא חולה דיאליזה מהחובר למכונה הממתין להשתלת כבד ואינו יכול להגיע, ואף אם היה יכול להגיע לסדום הרי כי בהגעתו לסדום הוא גוזר על עצמו עונש מוות ודאי על ידי המרצח הציונאצי, “בית המשפט”. ברגע שהוא נכנס הוא לעולם לא יצא מסדום.

ואם לא די בכך הרשמת החלאה קובעת כי החייב מסכים למרות שברור שלא! כי יש לקזז את חובותיו על ידי מימוש זכויותיו במקרקעין שקיבל בירושה מאימו וכעת גרושתו הינחה עליהן את ידיה המגואלות בדם אב ילדיה.

וכמעט לסיום נפרד בברכה מי יתן וכל הכסף הזה שיגיע לידי הגרורה ישמש אותה לתרופות. ולעניין הרשמת, יום אחד נראה אותך בהאג אני מבטיח.

לירון זרבל קדשאי - רואה תפקידה כתליינית בהוצאה להורג של מדינת ישראל - ההוצאה לפועל
לירון זרבל קדשאי – רואה תפקידה כתליינית בהוצאה להורג של מדינת ישראל – ההוצאה לפועל

 

ראו את ההחלטה נוטפת הארס הפמינאצי של לירון זרבל קדשאי. יום אחד הגברת נדין החליטה לתבוע מזונות רטרואקטיביים בסכום של מאות אלפי שקלים, ובא כוחה שמשון הלר טען שהוא שלח מכתב עם הבקשה למייק בניו מקסיקו. מייק כמובן לא קיבל את הבקשה והרשמת בכלל לא דרשה להציג הוכחות שבוצעה מסירה כדין בארה”ב. ה”חוב” הפיקטיבי הפך לחוב בר גביה, ומאותו רגע כל מה שהגבר טוען נגד החוב לא עוזר לו. הרשמת תמצא כל נימוק שבעולם לזרוק אותו לכל הרוחות: למה חיכית? למה לא ערערת? למה לא פנית לבית משדפט למשפחה בהליך שלוקח שנה עד שנתיים לקבלת תוצאות? למה ולמה????? למה לא הגשת ראיות שאין לך אחות???? לא פלא שההוצאה לפועל הפכה להוצאה להורג של גברים גרושים. לירון זרבל קדשאי היתה שמחה ביותר אם היה מוקם קרמטוריום באולמה לחיסול מהיר של “בעית הגביה”….

רוצים לדעת עוד ? קראו את תצהירו של המנוח:

בתמונה: עו”ד שמשון הלר מחיפה, עם מספר רישיון דו ספרתי.

 

שמשון הלר אחד הזקנים מחיפה שמתעלל במשך דורות בגברים הגרושים

וכעת קיראו את גרסתה של הבהמה נדין גולן כפי שניסח עבורה שמשון הלר שמשון הלר: ראו כיצד בלי להתבייש הוא כותב שמייק גולן ברח מהארץ ולא חזר לבר מצווה….. למה בדיוק היה לו לחזור? לחטוף עוד עיכוב יציאה ולחזור לחיי ההומלסיות ברחוב, במקרה הטוב, או להגיע למעשיהו כעצור על חובות מזונות, ומי יודע איזה תלונות שווא שמשון הלר ישלח את נדין להגיש במשטרה?

Views: 85

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *