EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 36: שני פרג’ בלדרית הסמים חטפה ילדה בת 2 מתאילנד מאביה החצי תאילנדי ומייללת שהבן נהוראי בן 6 לא רוצה לחזור לישראל אליה

שני פראג' נסעה לתאילנד עם 2 ילדים וחזרה עם ילדה אחת

רק לנשים מותר להעלות פוסטים בפייסבוק כמה רע להן, כמה הבעל מתאכזר אליהן, ושהילדים מנוכרים ולא רוצים לדבר איתם.  כשגבר עושה את זה מגישים נגדו כתבי אישום ותביעות מפה ועד להודעה חדשה.

מפליא איך תוך יום אחרי שהפוסטמה שני פרג’ העלתה את הפוסט שלה “תעזרו לי להחזיר את הבן נהוראי מתאילנד…  האבא עבריין שישב בכלא” כל נשות הפמינאציה בעיתונות יצאו מחוריהן לעשות כתבה על האישה ה”מסכנה” שבעלה “עבריין”.

אנחנו נביא לכם את האמת.

שני פראג’ נסעה לתאילנד עם 2 ילדים וחזרה עם ילדה אחת

הנה סיפורה של גרושה עם תמונות.  היה לה בעל שבגלל חובות עזב לתאילנד.  היא טוענת שזה בגלל סמים והימורים.  לנו ברור שזה לא הפריע לה לחגוג על הכסף הזה כשהיתה נשואה – ועכשיו נוח לה לצייר אותו כסוחר ממים ומהמר.  אבל בזמן אמת היא לא עזבה אותו – כי הוא נתן לה כסף, וזו לא היתה סיבה להכפיש אותו.

גם כשהוא היה בכלא בישראל היא הבריחה לו סמים מוסלקים בכוס, כי הוא דאג לפרנס אותה היטב בעודה חוגגת עם אין ספור גברים בשכונה.

יש לה שני ילדים.  היא טוענת שהגרוש פיתה אותה לנסוע לתאילנד עם 2 ילדים לכפר מוסלמי בצפון תאילנד…. ולאחר שנמאס לה, חזרה עם הילדה בת השנתיים, אבל הילד נהוראי לא רצה לחזור איתה. עכשיו היא מתגעגעת לחיבוק.  אבל הילד נהוראי לא רוצה אותה.

שני טוענת שיש פה ניכור הורי ושהיא תובעת את בעלה טל בישראל באמצעות הסיוע המשפטי.

בתמונה:  הבת הקטנה שחזרה עם שני לישראל.  למה היא לא נראית ישראלית???

הבת של שני פאראג שחזרה איתה לארץ מתאילנד
הבת של שני פאראג שחזרה איתה לארץ מתאילנד

בהתחלה כשאנחנו פרסמנו את הסיפור, כתבנו ש”לא הבנו למה הילדים שלה נראים תאילנדים כאשר היא והאבא נראים ישראלים?  מישהו מוכן להסביר??? עם איזה כסף נסעה לתאילנד?  עם הכסף של הסמים?  ולמה שהבעל יחיה בכפר מוסלמי בצפון ולא בבנגקוק או בקו סאמט?  האם הבעל תאילנדי מאותו כפר?  האבא לא נראה תאילנדי וגם שם המשפחה פרג’ הוא לא תאילנדי.  מה חסר בסיפור הזה?”

אז ככה.  האבא הוא בן לאמא ישראלית יהודיה ואבא תאילנדי ושמו טל מה מהי.  נכון שהוא הסתבך עם סמים אבל זה מה שפרנס את הדרישות החמדניות של אשתו שני.  תקראו את הסמסים ותראו באיזה לשון מלוכלכת היא משמשת נגדו וכמה הוא עדין ואציל נפש.

כשהוא יצא מהכלא, זה לא הפריע לה להמליט עוד ילדה איתו, שהיום בת שנתיים ושמה מיאל.  אבל טל לא הסתדר בישראל ונסע למשפחתו בתאילנד.  שני באה לגור איתו עם 2 הילדים, אבל התנאים לא מצאו חן בעייניה.  היא ציפתה לוילה עם עצי קוקוס ובריכה כמו בקוסמוי.

בלי להגיד מילה היא ארזה חפצים, החביאה את התינוקת בת השנתיים בתוך מזוודה, וניסתה לפתות את הילד נהוראי לבוא איתה לנמל התעופה.  הילד סירב בכל תוקף.  הקטנה לא יכלה להתנגד כי היא רק בת שנתיים.  וכך שני חטפה את הילדה הקטנה לישראל והיום היא מייללת שהבן לא רוצה לחזור לישראל לגור איתה.  טוב לו בתאילנד עם משפחתו התאילנדית.

בכתבה שעשו בערוץ 1 על הפוסט של שני, ניסו להציג את טל ומשפחתו כאילו הם גרים בכפר נחשל שאפילו בית ספר אין בו וכאילו לא ברור אם נהוראי ילך לכיתה א’.  אלה שקרים וגוזמאות של פמיניסטיות שלהוטות להכפיש את הגבר.

הביטו בסמסים של שני פרג’ – זו אישה נורמלית?

סיפורה של שני פראג’ פורסם 7/8/2022

אני לא באמת יודעת מאיפה להתחיל לספר את הסיפור שלי ומקווה שסערת הרגשות שבה אני נמצאת, לא תמנע ממני להעביר את המסר.
נתחיל מהסוף, יש לי ילד נסיך, בן 6 וחצי, בעוד חודש הוא היה צריך לעלות לכיתה א’.  אבל לא ראיתי את הילד הזה במשך כמעט שנה ולמדינה שלי לא איכפת, אולי כי אין לי עורף משפחתי, אולי כי אני לא סלב עם מיליון עוקבים באינסטגרם, אבל כאן אני צריכה את העזרה שלכם, כי רק אתם תוכלו לעזור לי.  עזרה יכולה להיות רק בשיתוף של הסיפור שלי, כדי שכל העולם ידע שיש אמא שגזלו ממנה את הבן שלה ולאף אחד לא איכפת!
אז ככה:
הבחור שאתם רואים בתמונה הורס לי כל יום מחדש את החיים !! עד לא מזמן הוא היה בעלי לצערי הרב, יש לנו 2 ילדים, נהוראי בן 6 וחצי ומיאל בת שנתיים.
היינו נשואים 6 שנים כאשר 4 חודשים לאחר לידתו של נהוראי, הוא נכנס לכלא על עבירות סחר בסמים. לאחר מכן השתחרר והימר בסכומים מטורפים בכסף שאין לו וכשלא נותרה לו ברירה, כי את הכסף הוא לווה מגורמים בעייתיים, הוא ברח לבד לתאילנד והשאיר אותי לבד עם 2 ילדים קטנים להתמודד מול אותם אנשים שדורשים את הכסף שלהם בחזרה.
לאחר ארבעה חודשים שהוא בתאילנד הוא ביקש שאבוא לתאילנד, הבטיח הבטחות שתוך חודש חודשיים הוא סוגר את החובות ונחזור לארץ ונחיה כמו משפחה נורמלית !! ואני, שכל כך רציתי את זה עבור הילדים שלי, באמת האמנתי לו ולכן, אחרי שכנועים רבים, הסכמתי וטסתי אליו עם הילדים .
בחודש הראשון באמת הרגשתי סוג של חופש וטיול, הוא נתן לי הרגשה שאוטוטו נחזור בחזרה לארץ ושהמצב יסתדר, אבל ככל שהזמן עבר הבנתי שהמטרה שלו הייתה לגרום לנו לגור בתאילנד ושהמקום שאני נמצאת בו הוא לא המקום שאני רוצה לחיות ובטח שלא לגדל בו את הילדים, מדובר בכפר מוסלמי בצפון תאילנד באמצע הג׳ונגל ופשוט חרב עליי עולמי.
עקב המצב וחוסר האונים, נכנסתי לדיכאון קשה, תקופה ארוכה לא יכולתי לצאת מהמיטה ופשוט לא ידעתי מה לעשות.
הוא גרם לבטחון שלי להגיע לרצפה,למצב נפשי שאני לא מאחלת לאף בן אדם להגיע למצב כזה,התקפי חרדה,דפיקות לב מטורפות שלא הכרתי מעולם וכל זה כדי לגרום לי להישאר.
לאחר תקופה של 4 חודשים באפיסת כוחות החלטנו שאני אחזור לישראל לקבל טיפול, רציתי לחזור עם 2 הילדים שלי אבל הוא טען שאני לא במצב לטפל בשני הילדים ניסה לשכנע אותי להשאיר את הבן הגדול שם כדי שיוכל להיפרד ממנו כמו שצריך שהרי הוא לא התכוון לחזור לארץ, ואני השתכנעתי, כי מה אמא רוצה אם לא את טובת הילדים שלה?
חזרתי עם מיאל לארץ קיבלתי טיפול ולאחר תקופה של חודש שאני בארץ החלטתי שאני לשם לא רוצה לחזור ופה….פה התחיל הגהינום האמיתי.
כמו שאמרתי הוא לא יכול לחיות בישראל כי הוא חייב כספים בכול מקום אפשרי, הוא אפילו לא יכול לעלות על טיסה ולנחות בישראל כי הוא מסובך עם רשויות החוק ולכן, בשלב מסויים הוא פשוט החליט שנהוראי לא חוזר לארץ ונשאר לחיות איתו שם.  פה איבדתי את הילד שלי!!!!!!!!!!!  הילד שגידלתי 4 שנים לבד!
ללא עזרה של אמא וללא עזרה של אבא! עבדתי בקושי רב מהבוקר ועד הערב, בלי לקבל שום עזרה, ונתתי לילדים לי את כל מה שמעולם לא זכיתי לו כילדה וכל זה לבד בכוחות עצמי!
את הילד הוא הסיט, המושג ”ניכור הורי” הוא תיאור עדין לעומת המצב בפועל.
הוא מצלם לי תמונות של הילד כשנשרף כדי שאסבול ואראה אותו סובל (כי כנראה שהיה נראה לו מאוד הגיוני לתת לילד בן 6 להכין חביתה לבד בעצמו), בשיחות וידאו המעטות שהיו בנינו, הוא היה מצלם לי את הילד מדבר עם הגב אליי ולא מרשה לו לדבר איתי בצורה רגילה, מבקש מהילד לומר לי שהוא בכלל לא אוהב אותי.
הילד לא מעוניין לדבר איתי אפילו בטלפון, הוא מסיט אותו נגדי ואני לא יודעת למי לפנות ומה לעשות!
הוא לא מעוניין להחזיר לי את הבן שלי בשום אופן!
הוא מתעלל בי כול יום,חוסם אותי מכול מקום אפשרי ומנתק אותי מהדבר הכי יקר לי בעולם הבן שלי הלב שלי!
איך אני בתור אמא יכולה להכיל את הדבר הזה שהבן שלי צורח מכאבים ואני לא שם לידו?
הייתי נותנת את החיים שלי רק כדי לחבק אותו עכשיו
ומזה כבר חודש ימים שאפילו לא שמעתי את הקול שלו.
אתם בטח שואלים מה אומרים הרשויות? אז בואו אספר לכם
פניתי למשטרה, אבל להם אין מה לעשות כי התיק עבר לפרקליטות ובפרקליטות טוענים שגם להם אין מה לעשות כי הרשויות בתאילנד לא משתפות פעולה.  לקחתי עו”ד מטעם המדינה (כי יש לי עוד ילדה להאכיל בבית ואין לי כסף לעו”ד פרטי) שאמרה לי שאין לה מה לעשות ושאשכור עו”ד פרטי בתאילנד.  תעזרו לי בבקשה!
תשתפו את הסיפור שלי כדי שיגיע לגורמים הנכונים!
****מצרפת לכם בתגובה הראשונה, את התמונות של הבן שלי שכן “זכיתי” לקבל (התמונות לא קלות לצפייה)

ולהלן הכתבה של עיתונאית הזבל הכושית סיון סיסאי מערוץ 1: 

“חטפו לי את הילד”: שני נלחמת בגרוש שלה – שמחזיק בבנם בתאילנד

טל, אזרח תאילנדי וישראלי נאסר בעבר לכ-4 שנים בארץ בגין סחר בסמים. אחרי שהסתבך שוב, ברח עם משפחתו לתאילנד ומאז גירושיו משני הוא מונע ממנה לפגוש את בנה ולהחזירו לישראל. שני, בת 29 מראשון לציון, נתקלת בקשיים ועיכובים בבתי המשפט – ובינתיים לא ראתה את בנה, עכשיו בן שש, כבר שנה.

שני פרג, בת 29 מראשון לציון, נישאה ב-2016 לטל, חצי ישראלי וחצי תאילנדי, וכעבור זמן קצר נולד בנם הבכור. ארבעה חודשים לאחר היוולדו, טל נאסר לארבע שנים וחצי בגין סחר בסמים ובזמן מאסרו נולדה ביתם השנייה. כשבעלה השתחרר, שני חשבה שסוף סוף יש לה משפחה – והתבדתה. כבר יותר משנה היא מנהלת מאבק משפטי מול טל, ממנו התגרשה, שמחזיק בבנם בתאילנד ומונע ממנה לראות אותו. “חטפו לי את הילד ואף אחד לא עושה שום דבר. אני רוצה את הבן שלי חזרה”, אמרה שני אתמול (רביעי) לכאן חדשות.

צפו בכתבה

כמה חודשים לאחר שחרורו, טל שב לסורו. הוא הסתבך, וביקש משני לטוס לתאילנד, שם יש לו משפחה ואזרחות. המשפחה נסעה בידיעה שמדובר בטיול קצר, שבסופו של דבר התארך לשמונה חודשים בהם שני רצתה להחזיר את משפחתה לביתה בישראל ולחזור לשגרת חייה. לבסוף הגיעו היא ובעלה לפשרה: היא חזרה לארץ עם ביתם הקטנה והשאירה את בנה בתאילנד עם אביו, בידיעה שהיא הולכת לפגוש אותו ממש בקרוב.

כשהיא חזרה לארץ התמונה השתנתה והשניים התגרשו. במשך כמעט שנה היא ביקשה לראות את הבן שלה ובקושי הצליחה לשוחח איתו בטלפון. היום בנה כבר בן שש ובעל אזרחות תאילנדית, מבלה את רוב יומו עם אביו, בלי מסגרת ובלי אימו ואחותו הקטנה. בספטמבר הקרוב הוא אמור לעלות לכיתה א’ – מה שככל הנראה לא יקרה.

שני פתחה במאבק משפטי בבית המשפט לדיני משפחה בישראל, אבל התהליך לוקח זמן והדיון הבא בעניינה יערך רק בסוף ספטמבר. במקביל, היא מנסה להפעיל את אמנת האג הבינלאומית מול המחלקה הבינלאומית של הפרקליטות – לפיה המשמורת צריכה להיקבע במקום מגוריו הקבוע של הילד ואוסרת על העברתו ממדינה למדינה ללא הסכמת הוריו. אבל שני נתקלת בקשיים ועיכובים גם מול הפרקליטות, גם הישראלית וגם התאילנדית. בינתיים, היא לא ראתה את נהוראי כבר כמעט שנה ולא זוכה לשום שיתוף פעולה מצד הגרוש שלה.

תגובת משרד החוץ: “לא התקבלה פניה לסיוע משפטי מגורם כלשהו בישראל. נציג המשרד לביטחון פנים בבנגקוק התבקש לפני מספר חודשים לאתר את הילד ואביו בתאילנד, ואכן עשה זאת, קיבל אינדיקציה לכך שהילד בריא ושלם וזכה לשם כך לשיתוף פעולה מלא ממשטרת תאילנד. מעבר לפניה זו, לא התקבלה בשגרירותנו כל פניה לסיוע משפטי מגורם כלשהו בישראל או הנחיה כלשהי בעניין.

תגובת המחלקה הבינלאומית בפרקליטות: “זה בתהליך שלוקח זמן, והסמכות להחלטה היא של תאילנד. המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה נמצאת בקשר רציף עם אימו של הקטין ועם בא כוחה וכן עם הרשות הרלוונטית בתאילנד על מנת לקדם את ההליך המשפטי ככל הניתן. בסופו של דבר הגשת הבקשה וההחלטה בדבר החזרת הילד מצויה בסמכות רשויות תאילנד”.

תגובת אביו של הילד: ״רציתי כמה פעמים לשלוח את הילד לאמא שלו ונתקלתי בסירובים ודחיות מצידה. הדברים מתנהלים בבית משפט בארץ, ברגע שהיא תכבד את הסדרי הראייה ותפסיק את האיומים שלה, לא יהיה לי שום חשש לקיים גם את הסדרי הראייה כחוק. אני מטפל בילד במסירות ולא חסר לו כלום”.

Views: 86

3 Comments

  1. מגיע לכם יתאילנדים שרמוטות בני זונות לכו תאכלו ג’וקים, טפי עליכם תמותו באש הגיהנום ואני גם לא מכיר את העילגת הזו שלא יודעת לרשום “הגרושה מהגיהנום”, אבל תאילנדים שרמוטות עם עיניים עצומות כדי שלא תסתכלו על עצמיכם במראה, חשומה על הכוס של אמא שלכם, מוסלמים מסריחים, תעופו מהמדינה יגועללללללל!!!!!!
    בעעעעעע🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮

  2. החלאה סחרה איתו בסמים, כשנתפסו ושניהם היו במעצר הוא לקח על עצמו את כל התיק, נסיך שבנסיכים, הכלבה במקום לנשק לו את הרגליים התחילה לחרבן לו על הראש. ערסית מגעילה, בא לי להקיא

  3. שמעי או שאת חולה או שאת חולה. אני במקרה מכירה את שני ואין כל קשר בין מה שכתבת למציאות.
    כשהייתה בחודש רביעי בעלה נכנס לכלא ויצא כשהילד כמעט נשק ל-5.
    באיזה עולם מעוות אמא כמו שני תחליט לוותר על הילד שלה שנראה כמוה בדיוק?
    את לא מכירה אותה ואין לך זכות לכתוב זאת.
    אין פה עניין של גרוש מסכן.
    אגב, פרג׳ זהו שם נעוריה-טיפשה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *