EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

דוד יצחק שופט בהרצליה שימש יועץ צמוד לאפי והלשכה בענייני קומבינות ופרוטקציה בשכר 1,000,000 שח כל העתירות שהגיש נכשלו

דוד יצחק השופט שהיה היועץ המשפטי הצמוד של אפי במשכורת 1200000 שח בשנה

בהשלום הרצליה יושב שופט חדש בשם דוד יצחק.  איך הוא קיבל גלימה?  מספרים לנו שאצל השופט הזה נימוקים של צדק, מוסר, משפט הוגן לא מעניינים לו את קצה הביצה.  הוא יותר בקטע של קומבינות, פרוטקציות, נכלוליות, סידורים מאחורי הקלעים וכו’ וכו’ והמבין יבין.

דוד יצחק:  הכסף הוא המלך It’s Alll About the Money

דוד יצחק היה עו”ד שותף במשרד קסוטו נוף, המשרד החיצוני שמלווה את לשכת עורכי בדין ו”יועץ” ללשכה.  החל מ 2011 שימשו יועצים לאפי כשהיה יו”ר מחוז תל אביב, לאחר מכן ב 2015 יועצי הלשכה כשאפי נוה היה ראש לשכה, ומאז תחילת 2019 תחת הנהגתו של עו”ד אבי חימי ראש הלשכה הלפני אחרון שאז הצביעו חברי המועצה לשכור את שירותי קסוטו נוף 7 שנים קדימה ב 1,000,000 ש”ח לשנה.

ביולי 2015 אפי סידר להם ריטיינר ענק על חשבון דמי החבר שהחברים משלמים ובתמורה קיבל עיצות, שרובן עיצות אחיתופל שכולן נגועות באינטרסים אישיים, קומבינות, הכשרת שרצים, עשיית כסף וחיפוש דרכים נכלוליות לגבות שכר טרחה ולהצדיק אותו.  הכסף מדבר.  הכסף הוא קינג.

המשרד של דוד יצחק הגיש עתירות וכולן נכשלו

משרד קסוטו נוף הגיש עבור הלשכה כמה עתירות, למשל עתירה נגד כניסת תקנות סדר הדין האזרחי לתוקף ועתירה בענייני מעמד עורכי הדין מול רשות המיסים (בדרישה להחריג את התיקון לחוק המע”מ המחייב לפרט את זהות הלקוחות כך שלא יחול על משרדי עורכי דין).  כל העתירות האלה נכשלו כישלון חרוץ.  אפס הישגים.

העתירה שהגיש דוד יצחק נגד תקנות סד”א נזרקה מבית משפט עליון ביום בו הוגשה 27/12/2020 ע”י השופטים עוזי פוגלמן, ג’ורג קרא ואלכס שטיין. נימוק השופטים היה: שיהוי…..   בג”ץ 8682/20. הלשכה חטפה 7,000 ש”ח הוצאות.  לעתירה הצטרף שמחה רוטמן שהגיש עתירה מקבילה מטעם התנועה למשילות והם חטפו 3,000 ש”ח הוצאות.

ענת רואה מכלכליסט ציטטה את תגובת המשרד:  “עו”ד בכיר אמר על כך היום לכלכליסט: “השופטים מתלוננים על ירידה באמון הציבור. כדאי שלפעמים יסתכלו במראה ויבינו מה גורם לירידה”.

במקביל עסק דוד יצחק בהגשת תביעות ייצוגיות ומו”מ לסילוק התביעה בשכר טרחה עצום עבורו ועבור שותפיו עורכי הדין.  למשל בתביעה שהגיש נגד סונול בגין גביית תעריפים מנופחים על סולר, הוא ובכירי משרד קסוטו חלבו מסונול 7,200,000 ש”ח שכר טרחה.

 

השופט שאישר את הסכום הזה הוא עופר גרוסקופף.  היום בעליון.   מה הציבור קיבל מהתביעה הייצוגית?  קדחת.  ת”צ 53368-02-11. 

 

 

דוד יצחק תמונה מ 2007 שופטת של פרוטקציות ונכלוליות וקומבינות מאחורי הקלעים
דוד יצחק תמונה מ 2007 שופט של פרוטקציות ונכלוליות וקומבינות מאחורי הקלעים

 

 

דוד יצחק תמונה מ 2015 שופט של קומבינות ופרוטקציות
דוד יצחק תמונה מ 2015 שופט של קומבינות ופרוטקציות

התחקירים שפרסמה שפורר עסקו בהתקשרות בין הלשכה לחברת הביטוח מנורה – שהיתה מלקוחותיו של משרד עורכי הדין הפרטי של נוה, וכן בהתנהלות ועדות האתיקה של הלשכה, בפרט כאשר דנו במקרה של הפעיל החברתי ברק כהן. בתביעה שהגישה הלשכה באמצעות דוד יצחק ממשרד עורכי הדין קסוטו ושות’ בעקבות הפרסומים כונתה העיתונאית “תועמלנית המפיצה תעמולה שלילית נגד הלשכה וראש הלשכה“. שפורר, שיוצגה על ידי עורך הדין יהונתן קלינגר, טענה כי כל מה שפרסמה היה אמת, והוסיפה כי מדובר בתביעה של מטרתה להשתיקה.  התביעה התנהלה בהרצליה אצל השופט גלעד הס, וכיום דוד יצחק יושב בכסא השפיטה עליו ישב גלעד הס שעבר למחוזי.

 

פרסום של שרון שפורר בפייסבוק, העיתונאית הסקסית, מושכת, היגיינית, יפיפיית ביאליסטוק, הבריג’יט בארדו של עולם העיתונות, פורסם 18/6/2023:

למה לא נחקר דוד יצחק המוציא לפועל של אפי נוה שפעל לקידומו לשפיטה

“אפי נוה פעל למנות את דוד יצחק – היועץ המשפטי הקרוב שלו בלשכת עורכי הדין והאיש שהכשיר את כל מעשיו המושחתים בלשכה לשופט בהרצליה.
אפי נוה שלח את דוד יצחק, היועץ המשפטי של הלשכה לייעץ לחברו הקרוב זיו להב בנושאים שקשורים ללשכת עורכי הדין, וכך עשה יצחק.  דוד יצחק עבד במשרד קסוטו נוף והוא היה האחראי על הריטיינר של הלשכה.  אפי נוה היה חבר של נוף והוביל את לשכת עורכי הדין להתקשר עם המשרד הזה בלי מכרז, ובשכר טרחה כפול מאשר שכר הטרחה שקיבל היועץ הקודם של הלשכה.
דוד יצחק היה מי שבעקבות הייעוץ שלו למועצה הארצית של לשכת עורכי הדין החליטה הלשכה להצטרף לתביעה של אפי נוה נגד שרון שפורר על סך מיליון שקל. זאת למרות שהכתבה שפרסמה שרון שפורר עסקה במעשיו המושחתים של אפי נוה היו”ר של הלשכה,  ולמרות שלא היו בכתבות כל טענות לטעויות עובדתיות.
דוד יצחק היה גם זה שבעקבות הייעוץ שנתן ללשכת עורכי הדין החליטה הלשכה (תחת עורך הדין אבי חימי) לשלם עבור אפי נוה את ההוצאות שנפסקו לטובת שפורר (כ 70,000 ש”ח עבור עו”ד יונתן קלינגי).  הווה אומר שבזכות דוד יצחק הלשכה סידרה לאפי צ’ופר של 35,000 ש”ח שנשארו בכיסו למימון פרחות….
אפי נוה מעולם לא נחקר על קשריו עם דוד יצחק. דוד יצחק שהפך לשופט מעולם לא נחקר גם הוא על כך”.
על זיו להב, מי זה ומה זה, קראו כאן.
PDF
בגץ 8684/20 לשכת עורכי הדין נ אבי ניסנקורן נגד תקנות סדר הדין האזרחי שהגיש דוד יצחק ונכשל.
Views: 15,606

14 Comments

  1. חובה להעביר את הכל כתלונה לנציב התלונות נגד שופטים ולוועדת המינויים המקבלת תלונות על שופטים יחד עם דרישה לפטר את השופט הזה.

  2. נבלה נגועה לא רואה שאת כותבת על עוד לשופטים שמלאנים מושחתים אצלכם הכל אנגידה פלצנית

  3. יש לחקור את נשיא לשכת יועצי המס נווה. מי מטעמו של הנשיא קיבל כס שפיטה ומה ניתן בעדו…

  4. לפני שמדברים על דגי רקק בואי נדבר “גילוי העריות” המטורף ב”עליון”(בכוונה במרכאות”)
    מערכת מטורפת של אינטרסים,שמור לי ואשמור לך.הם הרי “האדם הסביר” לא? הם אלו שקובעים מהו מוסר,מהו צדק,אז מלאכי עליון כאלו חייבים להיות דוגמא ומופת,צדיקים יותר מהאפפיור,אז הואיל וכך,אפילו אם תכניסי את הראש כמו בת יענה לחור באדמה הסירחון יגיע לשם,וזו דמותו של הצדק והמוסר של מערכת המשפח בכללה למרות שאין ספק בכלל שיש בה גם אנשים מופלאים.
    רק תסבירי לי בבקשה איך אשתו של ברק,עו”ס במקצועה, התחילה ללמוד משפטים בגיל כל כך מבוגר ואופס,נהייתה סגנית נשיא בית הדין הארצי לעבודה…
    לגמרי במקרה…
    מין עילוי שכזה….
    מעניין לא?
    שני אנשים מתווכחים,האחד אומר יש חתול על העץ השני אומר ציפור.זה שאמר ציפור,משליך אבן,והרי זה פלא היצור פורס כנפיים ועף,אומר לו חברו,אלמלא ראיתי בעיניים חתול מעופף לא הייתי מאמין…

  5. למה לא חוקרים את נשיא לשכת יועצי המס ואת אבא של אשתו השופט, איך הוא קיבל את כס השפיטה? יש לנו ולגינדי היסטוריה מורכבת מאוד…

  6. יאללה תטיסו אותו קיבינימט. זה הרגע למוטט את כל השחיתות במערכת המשפט המסריחה הזו. אנשים יושבים שם בלי מצפון, רודפי בצע, בלי דין ובלי דיין. חארות. בקרוב כולם ייפלו!

  7. תמשיכו לחשוף שופטים.. הציבור לא מכיר שופטים !!! הרשות השופטת דואגת להסיר ביקורות ואזכורים על שופטים שיושבים על כס השיפוט. הוד מעלתם המורמים מהעם שופטים אותנו על כי הם נגועים בקומבינות ושחיתות ונכלוליות

  8. שרון שפורר יפיפיה סקסית? אתם חייבים דחוף לפנות לאופטיקנה.
    היא דומה לסוסה שמישהו נתן לה בוקס בשיניים ושבר לה אותן

  9. עמית בכר,מועמד השמאל הדיקטטורי לראשות לשכת עורכי הדין-מוביל קו של התנגשות חזיתי עם הכנסת ועם משרד המשפטים,מזוהה עם תנועת השמאל הקיצוני”אחים לנשק”,אינו מסתיר את כוונתו לשעבד את הלשכה למטרותיו הפוליטיות.סירב לגנות עבירות על החוק של ארגוני מחאה, ושיבח ארגונים שחוסמים כבישים.הוא נואם קבוע בטרור ההפגנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *