EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

כיצד עו”ד שני רופא (אהוד רופא) מתחזה להיות קורבן עבירת מין? תשובה: השופטת נועה גרוסמן פגעה מינית בשני רופא דרך הנט!

שני רופא אהוד רופא קוקסינלית מכוערת שחושבת שמישהו חושק בה מינית

העו”ד הקוקסינלית שני רופא שלטענתה החליפה מגדר ובעברה נקראה אהוד רופא, טוענת בפייסבוק שהיא קורבן עבירת מין ולדבריה זה “משול לאונס פעם אחר פעם”.  23/6/2023.

האמנם?  מי אם כן אנס אותה?  לפי מה שהיא כותבת היא מצפה מהקוראים לחשוב שאיזה גבר חשק בה מינית, רצה לפרוק את זרעו בתוכה, בחוריה,  תפס אותה בעל כורחה, פיסק לה את הרגליים השעירות, החדיר בה זין ופימפם אותה עד שרוטש לה הכוס, ורק בצליעה הגיעה לבית החולים….    האמנם?

קודם כל בואו נראה את הפרסום בפייסבוק:

 

 

שני רופא אהוד רופא פרסום בפייסבוק שהיא קורבן עבירת מין המשול לאונס
שני רופא אהוד רופא פרסום בפייסבוק שהיא קורבן עבירת מין המשול לאונס

וכאן היא עונה לאחת המגיבות וכותבת :  “כמו גם הכותבת עצמה, מי שמלווה עשרות רבות של נפגעות עבירות מין ונפגעת עבירות מין בעצמה, ומתמודדת בימים אלו מול המערכת.  כמה עצוב ! 🥀💔🥲“. 

 

 

שני רופא אהוד רופא פרסום בפייסבוק היא מתמודדת מול המערכת בהיותה קורבן עבירת מין
שני רופא אהוד רופא פרסום בפייסבוק היא מתמודדת מול המערכת בהיותה קורבן עבירת מין

אז אתם באמת חושבים שמישהו חשק בה מינית וחדר בכוס שלה?  או שאולי היא מפנטזת שמישהו חשק בה מינית וחדר בכוס שלה?????

או שאולי שני רופא סתם מתחזה להיות “קורבן עבירת מין” כי זה מעורר סימפטיה, סוחט דמעות והופך אותה פופולרית????

בואו נראה.  סטפ ביי סטפ.

הקוקסית תבעה את יוני קפאח על הטרדה מינית 3,600,000 ש”ח והתקפלה

הקוקסינלית הזו שני רופא תבעה באוגוסט 2022 את יוני קפאח בבית משפט מחוזי בלוד על סך 3.6 מיליון ש”ח בטענה שקפאח תקף אותה מינית….. קפאח בכלל גר בקליפורניה ומעולם לא ראה את הגועל של הפרצוף שלה פנים מול פנים וגם לא דיבר איתה או החליף סמס אחד איתה….

כשהגיע מועד קדם המשפט הראשון הנ”ל הודיעה לשופט רמי חיימוביץ שהיא מתקפלת על ארבע ומבקשת לבטל את התביעה ולבטל את הדיון.

הקוקסית התקפלה כמו סמרטוט רצפה.  התייבש לה הכוס והמרץ.  ה”דוקטורית” הובסה ע”י הגיבור התימני קפאח שסיים רק 2 שנות לימוד במשפטים. דוד הביס את גוליית.

 

שני רופא אהוד רופא קוקסינלית מכוערת שחושבת שמישהו חושק בה מינית
שני רופא אהוד רופא קוקסינלית מכוערת שחושבת שמישהו חושק בה מינית

הקוקסית תבעה את עיתון הארץ שכתב שתואר הדוקטור שלה פייק

בינתיים הגישה התנועה לאיכות השפיטה בתל אביב בקשה לעיין בתיק, תביעה של אהוד רופא נגד עיתון הארץ והעיתונאית טלי חירותי סובר שפרסמו כתבה כי אהוד רופא מתהדר בתואר דוקטור מפוברק, ושאהוד קנה תעודה מקרטון ממפעל להדפסת תעודות בקליפורניה “משלוחה אקדמית אוקראינית”.

https://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/2015-08-31/ty-article/0000017f-f8bb-d47e-a37f-f9bfe2bd0001

https://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/2019-10-07/ty-article/0000017f-f8e5-d044-adff-fbfd1cb00000

השופטת רונית אלט פינצ’וק התירה לעיין בתיק, ושני רופא הגישה ערעור.  בערעור הסבירה שני רופא מדוע היא טוענת שהיא קורבן עברת מין. את ההסבר היא נתנה בבקשה לביזיון שהגישה.

הפנטזיה של שני רופא:  תיעוד שמה הקודם כאהוד מהוווה פגיעה מינית ואונס

שני רופא מסבירה שאם כותבים על “אישה” שעברה שינוי מין את השם הקודם שלה, זו פגיעה מינית ומגדרית קשה, ולכן היא קורבן עבירת מין.

בבקשה שלפניכם היא מודיעה שהפקידה 7,500 ש”ח עירבון.  ראו:

שני רופא מסבירה מדוע היא טוענת שהיא קורבן עבירת מין
שני רופא מסבירה מדוע היא טוענת שהיא קורבן עבירת מין

 

איך בוצעה עבירת מין בשני רופא? הנה התשובה

הבנתם את זה?  היא טוענת שאם מזכירים לשני רופא שהשם הקודם שלה הוא אהוד רופא, זו פגיעה מינית ומגדרית קשה.  במקום אחר היא גם טענה שהתמונה של אהוד רופא גורמת לה דיספוריה.

אבל היא זנחה את הטענה הזו אחרי שהוסבר לשופטת שכאשר שני רופא קמה בבוקר ומסתכלת במראה, היא בלי פיאה, בלי מייק אפ – זה רק היא, הקרחת והפרצוף של אהוד רופא ניבט לה במראה כך שהיא לא יכולה לסבול מדיספוריה בגלל התמונה של אהוד – כי היא רואה את אהוד יום יום בבוקר במראה.

 

שני רופא בלי פיאה זה אהוד רופא שהכול פייק פייק פייק
שני רופא בלי פיאה זה אהוד רופא שהכול פייק פייק פייק

 

 

אם תסתכלו בויקיפדיה של דנה אינטרנשיונל תראו שכתוב שם שהשם הקודם של דנה הוא ירון כהן.  לשיטתה של שני רופא הויקיפדיה מבצעת בדנה אינטרנשיונל פגיעה מינית ומגדרית קשה……

 

אהוד רופא עם פאה של שני רופא מטריד מינית את הילה יחזקאל הפילגש של אבי חימי
אהוד רופא עם פאה של שני רופא מטריד מינית את הילה יחזקאל הפילגש של אבי חימי

 

השופטת נועה גרוסמן תקפה מינית את שני רופא (אהוד רופא) פגיעה מינית קשה

ואז קרה הדבר הכי מצחיק…… באותו ערעור היא גם הגישה בקשה לפטור מאגרה שהגיעה אל השופטת נועה גרוסמן.  בבקשה לפטור מאגרה שני רופא שמה ייפוי כוח מעצצה לעצמה, וכתבה שהיא מיוצגת ע”י משרד עורכי דין שני רופא.

אלא מאי?  בנט המשפט שני רופא מוגדרת כ”אהוד רופא” ואז יצא שבכותרת ההחלטה של נועה גרוסמן כתוב “שני רופא באמצעות עו”ד אהוד רופא”, והשופטת נועה גרוסמן חתמה על זה….

 

נועה גרוסמן כתבה ששני רופא מיוצגת עי עוד אהוד רופא
נועה גרוסמן כתבה ששני רופא מיוצגת עי עוד אהוד רופא

 

 

השופטת נועה גרוסמן ביצעה פגיעה מינית קשה בקוקסית שני רופא
השופטת נועה גרוסמן ביצעה פגיעה מינית קשה בקוקסית שני רופא

 

וזה אומר משה מאוד פשוט.  לשיטתה של שני רופא גם השופטת נועה גרוסמן פגעה בה פגיעה מינית ומגדרית קשה המשולה לאונס פעם אחר פעם, כי נועה גרוסמן השופטת הזכירה לשני רופא שהיא בעצם אהוד רופא.

בידור או לא בידור?

גם מתחזה להיות קורבן עבירות מין וגם חיה באילוזיה שמישהו חושק בה מינית

אבל ברצינות.  אנשים נופלים בפח מסיפורי השקר של שני רופא שכותבת על עצמה שהיא קורבן עברת מין ושזה משול לאונס ושהיא מתמודדת מול המערכת.

ראיתם באיזה “פגיעה מינית” מדובר ובאיזה “אונס” מדובר.  ממש בדיחה.

זה רק מראה כמה קל להתחזות להיות קורבן עבירת מין.  איזה פוסטמה קמה בבוקר, מחליטה שהיא קורבן עבירת מין ועכשיו כולם צריכים לסגוד לה על זה שהיא “מתמודדת”.

והיא עוד כותבת בחוצפה ש”מדובר במבחן האדם הסביר, בפרפרזה לשוויון הפרוצדורלי והשוויון המהותי, כמו גם הפגיעה בה הינה בהתאם להלכת הגולגולת הדקה“. שטויות כאלה במיץ שפיך כזה סמיך מזמן לא ראינו……

ואם זה לא מספיק אז בכלל, איך מכוערת ודוחה כזו חושבת שמישהו בכלל חושק בה מינית ורוצה לחדור בחוריה, כולל החור הנוסף אחרי הניתוח?

בשביל הפרצוף תחת עו”ד דרור בוזגלו שני רופא חתכה את הבולבול????

דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא
דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא

צפו כאן בבקשה של שני רופא לנועה גרוסמן להבהיר מדוע פוגעים בה בחצר האחרית

היא פונה לשופטת גרוסמן בלב כואב ומדמם ונועה גרוסמן עונה לה לעוף לכל הרוחות “תם ונשלם”.  הווה אומר: “אל תפני אלי יותר ביצ'”.

 

 

שני רופא אהוד רופא דפוקה מאשימה את נועה גרוסמן באונס ומבקשת הבהרות
שני רופא אהוד רופא דפוקה מאשימה את נועה גרוסמן באונס ומבקשת הבהרות

 

למה באמת מפריע לשני רופא שמזכירים לה את השם אהוד רופא?  

כי אהוד רופא היה תובע סדרתי והוא/היא שרפה לעצמה את המוניטין.  מדובר בתובעת סדרתית. היא תובעת.  תובעת בלי סוף. הנה רשימה של תביעות שהגישה אהוד רופא/שני רופא

 

רוב התביעות הן תביעות על משלוח ספאם, לשון הרע וקובלנות פליליות.  ברובם הפסידה למעט מה שהצליחה לקבל בהעדר הגנה.  מי יודע כמה עוד תיקים כאלה יש שאותם הצליחה להסתיר  באמצעות צו איסור פרסום.

תא”מ 21877-07-15 : אהוד רופא נ’ שני חכמון– שני רופא תובעת את שני חכמון על 14,000 ש”ח אצל דנה אמיר.

תא”מ 21411-07-15 : שני רופא אהוד רופא נ’ קופת חולים כללית-אסטטיקה.  תביעה על 24,000 ש”ח אצל השופטת דלית ורד.

ק”פ 30207-12-15 : שני רופא אהוד רופא נ’ יובל חנן– קובלנה פלילית שהגישה נגד יובל חנן.  השופטת תרצה קינן שחם דחתה את הקובלנה.

תא”מ 31961-06-15 : שני רופא אהוד רופא נ’ ברלינגטון אינגליש בע”מ.  תביעה על 27,000 ש”ח נסגרה אחרי 3 שנים.  התביעה נמחקה. מדובר בבית ספר לאנגלית מדוברת.

תא”מ 29099-06-16 : רופא נ’ מפלגת העבודה הישראלית.  תביעה על 10,000 ש”ח.  גם היא נמחקה.  מה היא רצתה ממפלגת העבודה?  את מפלגת העבודה ייצג ערן מרינברג.

תא”מ 1172-06-15 : רופא נ’ סטודיו סי בע”מ.  תביעה על 18,000 ש”ח.  סטודיו C זה חדר כושר לבנות. אז היא היתה עדיין גבר.  מה היא חיפשה במכון כושר לנשים בלבד?  התביעה נמחקה.

תא”מ 15691-09-16 : רופא נ’ אלומות ניהול תיקי השקעות בע”מ ואח’. תביעה על 50,000 ש”ח שנמחקה.  בתביעה זו תבעה 30 נתבעים!!!  כלמוביל בע”מ, משה סידס ובנו בע”מ, אסותא מרכזים רפואיים בע”מ, מי עדן בע”מ, יפעת מכרזים בע”מ, שיא גל המכללה הישראלית לשיט בע”מ, אלומות ניהול תיקי השקעות בע”מ, אפוס טכנולוגיה רפואית וספורט בע”מ, שופרסל בע”מ, אלקטרה בע”מ, מולטילוק בע”מ, נביעות טבע הגליל בע”מ, הום סנטר עשה זאת בעצמך בע”מ, איתמר זיקרי, אריקה כרמל בע”מ, מקמילר יעוץ בע”מ, מפעל הפיס חל”צ, מכללת א.ר. פסגות בעמ, א.ק. רייטס פור יו בע”מ, מנקס אונלין טריידינג בע”מ, קבוצת נתיבים פיננסים בע”מ, נ.ל.ס. דיאט בע”מ, מכללת מגמות 2012 בע”מ, י.ד. לתוצאות בע”מ, מסלוים החופש ליהנות בע”מ, ביומארט בע”מ, פריים ברוקר השקעות בע”מ, דר’ עמוס בוכניק רשת מרפאות שיניים, מדינת ישראל משרד הכלכלה והתעשיה, בנק איגוד לישראל בע”מ.  התביעה היא תביעה לפיצוי כי לטענתה שלחו לה הודעות ספאם שכולן הגיעו אליה מהמייל[email protected].  מה שהתחיל ברעש גדול ותביעה בומבסטית הסתיים בכישלון.  את שופרסל ייצג עו”ד דן חי.

 

ת”א 1095-10-16 : רופא נ’ קרן אבישר ואח’. תביעה על 170,000 ש”ח על הפרת קנין רוחני.  התביעה נמחקה.  אהוד/שני תבע 5 נתבעות:  קרן אבישר, קארין אלמקייס, אורית אסייג, ומורן חדידה.  את הנתבעות ייצג עו”ד ירון אלון. הנתבעת קרן אבישר היא “מעצבת אופנה של קולקציות עשירות בעלות גזרות המחמיאות לנשים אמיתיות ומגוונות”.

 

תא”מ 8663-12-15 : רופא נ’ אסתר לוסי רבין.  תביעה כספית על 27,000 ש”ח. התביעה נדחתה.  הנתבעת אסתר לוסי רבין היא מאמנת הוליסטית לאורח חיים בריא, תזונאית ונטורופתית, מוסמכת ברפלקסולוגיה, ארומתרפיה, צמחי מרפא ופרחי באך. את לוסי יצגה קרן בק פוגל.

 

תא”מ 21935-07-15 : רופא נ’ דפנה שקד.  תביעה בפ”ת אצל שלהבת קמיר וייס, על 27,000 ש”ח.  התביעה נדחתה.  הנתבעת היא פמיניסטית מנכ”ל ובעלים, של “שקדקריירה”, חברה לניהול קריירה מפתחת שיטת שקד להצלחה בקריירה מלווה ומנחה מנהלים ועובדים מנחה קורסים, סדנאות וליווי אישי בתחומי פיתוח קריירה.  את דפנה שקד ייצג עו”ד שרון שקד.

 

תא”מ 31944-06-15 : רופא נ’ שיכון ובינוי נדל”ן (השקעות בייזום) בע”מ.  תביעת משלוח ספאם על 27,000 ש”ח בתל אביב. התביעה נדחתה.

 

תא”מ 57380-06-16 : רופא נ’ אם.אס.אן יזום ושיווק נדל”ן בע”מ.  תביעה על 15,000 ש”ח בתל אביב.

 

ת”א 26303-06-13 : ערנת-טק בע”מ ואח’ נ’ דו.רז. טק שיתוף מערכות בע”מ ואח. תביעה לפיצויי שיווק תוכנה לקופה רושמת בנמסך מגע ע”ס 700,000 ש”ח.  שני ביקשה לעיין בה כי השופט צבי ויצמן מינה אותה למומחה לקוד מקור של תוכנות מחשב.  השופט ויצמן כתב פסק דין של 41 עמודים ולמעט איזכור קטן של מינוי של אהוד כמומחה לא התייחס אליו בכלל, הוא לא נחקר, ולא עלו כל שאלות לגביו.

 

תא”מ 31697-06-15: רופא נ’ אחים אברהמוף בע”מ.  תביעה על סך 27,000 ש”ח בתל אביב.  התביעה נדחתה. הנתבעת אחים אברהמוף היא חברת האם של חברת גולדן טורס – סוכנות השייט הגדולה בישראל. גולדן טורס מתמחה בקרוזים ברחבי העולם.

 

תא”מ 17260-06-16 : רופא נ’ מ.א.י הנדסה ע.צ. בע”מ.  תביעה על סך 5,000 ש”ח שאהוד רופא “זכה” ב 1,200 ש”ח בלבד.  הנתבעת היא חברה של קבלן בשם משה אשכנזי.  את הנתבעת ייצג כפיר בובליל.

 

תא”מ 6363-12-15 : רופא נ’ פאוזה שירותי קפה בע”מ.  תביעה ע”ס 22,000 ש”ח בפ”ת. עוד תביעה ע”ס 22,000 ש”ח בגין משלוח הודעת ספאם.  כאן אהוד הצליח להוציא פסק דין בהעדר הגנה.  הנתבעת דרשה לבטל את פסק הדין וטענה שאהוד שיקר שהוא צלצל וקיבל אישור על פקס מעובדת בשם שושי.  כמו כן טענו שהוא שיבש את מראית העין של ההודעות, אבל השופטת מירב כפיר סירבה לבטל את פסק הדין. את הנתבעת ייצג אלעד ארליך.

 

תא”מ 1141-06-15 : רופא נ’ טורנדו מוצרי צריכה בע”מ.  תביעה ע”ס 16,000 ש”ח.  נמחקה.

 

תא”מ 1117-06-15 : רופא נ’ קליק אנטר עכשיו בע”מ.  תביעה ע”ס 19,000 ש”ח.  הנתבעת עשתה טעות והסכימה למתן פס”ד בפשרה לפי 79 א’, והשופטת פסקה 7,000 ש”ח לטובת אהוד.

 

תא”מ 59260-06-16 : רופא נ’ האגודה לפיתוח וקידום כפרי נוער בישראל –.  תביעה ע”ס 40,000 ש”ח. גם זו תביעה על הודעת ספאם, אבל הנתבעת אינה חברה מסחרית ולא דיוורה הצעה למכירת מוצרים.  שלחו לו הזמנה ליום עיון בנגב על שוויון בחינוך בעלות 420 ש”ח ורכישת ספר בעלות 30 ש”ח, והוא טען גם הפרת חוק הבזק (ספאם) וגם שפרטיותו הופרה.  השופטת ניצה מימון שעשוע פסקה 4,000 ש”ח לטובת אהוד (10%).

 

תא”מ 21946-07-15 : רופא נ’ מיכל לבב הדר.  תביעה על 27,000 ש”ח.  הנתבעת היא יועצת משכנתאות וביטוח.  הנתבעת שכרה את לירון פרמינגר.  התוצאה:  התקבל חלקית.

 

תא”מ 21388-07-15 : רופא נ’ פרסום תבור בע”מ.  תביעה על 52,000 ש”ח.  שוב פעם הנתבעת (בייצוג דותן ברדה)  עשתה טעות והסכימה לפס”ד לפי 79 א’ וחטפה מהשופט עמית יריב 13,000 ש”ח.

 

תא”מ 31981-06-15 : רופא נ’ תדהר מרכז רפואי להשתלות שיניים מרכז בע”מ.  תביעה על סך 75,000 ש”ח בתל אביב.  התביעה נמחקה.

 

תא”מ 16301-06-16 : רופא נ’ א. המאירי מיסוי עירוני בע”מ.  תביעה על 16,000 ש”ח בתל אביב.  התביעה נמחקה ע”י השופט נמרודי בתל אביב.

 

תא”מ 3287-12-15 : רופא נ’ מכללת דעת השרון ע.מ. 057863258 ואח’.  תביעה על 16,000 שח בתל אביב נגד המכללה וערן נוימן.  השופטת הינדה מחקה את התביעה.  את הנתבעים יצג הראל נוימן.

 

תא”מ 60786-06-15 : רופא נ’ בנק מזרחי טפחות בעמ.  תביעה על 59,000 ש”ח.  את הבנק ייצג אחיקם הלוי.

 

תא”מ 21817-07-15 : רופא נ’ איתי סלע.  תביעה על 20,000 ש”ח.  התביעה נדחתה.  הנתבע הוא יזם, מנטור ומשקיע ערך, אסטרטג להצלחה לחיים ולעסקים. מרצה מוביל בתחומו, מומחה ליצירת שינויים מהירים בחיים.

 

תא”מ 31912-06-15 : רופא נ’ הולמס פלייס אינטרנשיונל בע”מ.  תביעת ספאם על 27,000 ש”ח.  את המכון כושר ייצג רון אובוז.

 

תא”מ 44046-05-17 : רופא נ’ גל בן סימון.  תביעה על 75,000 ש”ח בחיפה שנדחתה.

 

ה”ט 32017-06-15 : רופא נ’ יובל חנן.  זו בקשה לצו הטרדה מאיימת וצו הרחקה.  את הנתבע ייצג עו”ד אסף זגורי ממגדלי בסר רמת גן.

 

תא”מ 15536-06-16 : רופא נ’ איווקס מערכות למניעת תאונות בע”מ.  תביעה על 10,000 ש”ח בתל אביב.  התביעה נמחקה ע”י השופט אריאל צימרמן.  את הנתבעת ייצגה ספיר תיאה ממיסלטוב.

 

תא”מ 17004-06-16 : רופא נ’ מליבו קוסמטיקה מתקדמת בע”מ.    תביעה על 5,000 ש”ח בתל אביב.  התביעה נמחקה.

 

תא”מ 31884-06-15 : רופא נ’ ד.ק. סדנאות מס’ 557897261.  תביעה על 27,000 ש”ח בתל אביב.  התביעה נמחקה ע”י הרשם דורון יעקובי בתל אביב.

 

תא”מ 8717-12-15 : רופא נ’ נ.ל.ס. דיאט בע”מ.  תביעה על 16,000 ש”ח בפ”ת.  פה אהוד הצליח להוציא פסק דין בהעדר הגנה.  הנתבעת לקחה עו”ד אלחנן יפרח והתקיים דיון בביטול פסק הדין.

 

תא”מ 21919-07-15 : רופא נ’ קלאב 50 – ארגון לבני 50 פלוס בע”מ.  תביעה על 12,000 ש”ח בפ”ת.  נמחקה ע”י הרשם נועם רף. את הנתבעת ייצג נועם וינדר.

 

תא”מ 31722-06-15 : רופא נ’ בי.בי.בי מסעדות בע”מ. עוד תביעת ספאם שהגיש אהוד רופא נגד רשת ההמבורגרים.  את רשת ההמבורגרים ייצג עו”ד עמי צייגר.  השופט עמית יריב נזף קשות באהוד שהציג סמסים שלכאורה קיבל מהרשת, אבל לא טרח לראות לאיזה דף נחיתה הם מובילים.  אהוד רופא טען שקיבל 17 הודעות פרסומת ללא הסכמתו, אבל השופט דחה הטענה לחלוטין.  ההודעות הגיעו מחברה אחרת, והלחיצה אליהם מובילה לחברה אחרת (חברה ממנה BBB קנו את הזכויות. אהוד לא הוכיח שלחצה על הקישור במייל מובילה אל BBB – ואהוד חטף 1,500 ש”ח הוצאות ו 10,000 ש”ח שכר טרחה לשלם לעמי צייגר.

 

ק”פ 51662-05-17 : רופא נ’ ירון מאירי.  הנקבל הוא רו”ח ומומחה להבראת חברות ועסקים במשבר.  השופט ירון גת מחק את הקובלנה.  את הנקבל ייצג גור אוזן.

 

ראו רשימה נוספת:

תא”מ 21388-07-15 רופא נ’ פרסום תבור בע”מ

תא”מ 21946-07-15 רופא נ’ לבב הדר

ק”פ 51662-05-17 רופא נ’ מאירי

תא”מ 17260-06-16 רופא נ’ מ.א.י הנדסה ע.צ. בע”מ

תא”מ 6363-12-15 רופא נ’ פאוזה שירותי קפה בע”מ

תא”מ 1141-06-15 רופא נ’ טורנדו מוצרי צריכה בע”מ

פלוני נ’ קנייבסקי ואח’

תא”מ 14859-01-16 כהן נ’ סוכנות מכוניות לים התיכון בעמ

תא”מ 31981-06-15 רופא נ’ תדהר מרכז רפואי להשתלות שיניים מרכז בע”מ

תא”מ 21935-07-15 רופא נ’ שקד

ת”א 46401-07-15 כספי ת.ז. 30216865 ואח’ נ’ השידור ואח’

ת”א 64189-03-22 רופא נ’ גיא ואח’

תא”מ 17004-06-16 רופא נ’ מליבו קוסמטיקה מתקדמת בע”מ

תא”מ 44046-05-17 רופא נ’ בן סימון

ת”א 51907-05-20 חרותי סובר נ’ רופא

תא”מ 31961-06-15 רופא נ’ ברלינגטון אינגליש בע”מ

תא”ק 34621-01-18 רופא נ’ בנק מזרחי טפחות בעמ

תא”מ 31722-06-15 רופא נ’ בי.בי.בי מסעדות בע”מ

תא”מ 21877-07-15 רופא נ’ חכמון

ת”א 48936-04-19 רש נ’ שופרסל בע”מ

תא”מ 16301-06-16 רופא נ’ א. המאירי מיסוי עירוני בע”מ

תא”מ 3287-12-15 רופא נ’ מכללת דעת השרון ע.מ. 057863258 ואח’

תא”מ 60786-06-15 רופא נ’ בנק מזרחי טפחות בעמ

תא”מ 21817-07-15 רופא נ’ סלע

תא”מ 31944-06-15 רופא נ’ שיכון ובינוי נדל”ן (השקעות בייזום) בע”מ

תא”מ 57380-06-16 רופא נ’ אם.אס.אן יזום ושיווק נדל”ן בע”מ

תא”מ 31697-06-15 רופא נ’ אחים אברהמוף בע”מ

תאד”מ 16958-04-23 רופא נ’ שטראוסר

תא”מ 15691-09-16 רופא נ’ אלומות ניהול תיקי השקעות בע”מ ואח’

ת”א 1095-10-16 רופא נ’ אבישר ואח’

תא”מ 8663-12-15 רופא נ’ רבין

פלוני נ’ סיונרה בע”מ ואח’

תא”מ 15536-06-16 רופא נ’ איווקס מערכות למניעת תאונות בע”מ

תא”מ 1117-06-15 רופא נ’ קליק אנטר עכשיו בע”מ

ת”א 23604-11-22 רופא נ’ מגדל חברה לביטוח בע”מ

תא”מ 59260-06-16 רופא נ’ האגודה לפיתוח וקידום כפרי נוער בישראל –

 

 

אהוד רופא עם פאה של שני רופא מטריד מינית את נורין אלנאשף
אהוד רופא עם פאה של שני רופא מטריד מינית את נורין אלנאשף

 

אהוד רופא עם פאה של שני רופא מטריד מינית את אורית חיון
אהוד רופא עם פאה של שני רופא מטריד מינית את אורית חיון

 

מה קרה בתיק דרמה מוצרים נ’ פנחס חליוה? 

ראו פסק דין מבית המשפט בחיפה של השופטת מירב קלמפנר נבון, דרמה מוצרים נ פנחס חליוה בו הפסידה של שני רופא בתביעת לשון הרע 63090-10-18.

זהו סכסוך על מרפאה וטרינרית שהנתבע מכר לתובע 3 ולטענת שני רופא הנתבע הכפיש את התובע (הלקוח שלה), ואמר עליו שהוא גנב ציוד ועוד כל מיני דברים מכפישים.

שני רשמה את תובעים 1 ו 2 כתובעים אבל בכתב התביעה לא פירטה שום דבר שקשור אליהם.  כל התביעה היתה מבוססת על לשון הרע שנטען שתובע 3 חטף.  השופטת אמרה שפשוט אין שום טענות שקשורות אליהם ודי בכך למחוק להם את התביעה.  “אין לתובעים זכות תביעה”.  השופטת גם קיבלה את הטענה שאין בינהם כל יריבות כלפי הנתבע.

לגבי נתבע 3 אהוד רופא/שני רופא טענה שהיו 4 אירועים של לשון הרע, הפרת חובה חקוקה, רשלנות, הפרת חוק כבוד האדם, עוולה של שקר מפגיע ונזקים אדירים מעל 300,000 ש”ח.

השופטת ניתחה זאת אחד לאחד והגיעה למסקנה ששני רופא פשוט סתם יורה באוויר רשימה של עילות, בלי שום קשר למקרה, סתם כדי להפחיד, כאשר כולן בעצם עילות תביעה בתחפושת ללשון הרע.

השופטת כתבה ששני רופא לא פירטה את האמירות המכפישות לפי האירועים והתאריכים, ולכן אי אפשר לדעת מה קרה ומה נאמר ובאיזה אירוע.

השופטת כתבה שכל הדברים שנאמרו היו בין קונה למוכר, מבלי שפורסמו לאף אחד אחר, ולכן אין בכלל לשון הרע כי לא היתה הפצה לאף אחד.  למשל ווצאפ עם תוכן הקשור לויכוחים עם יישום החוזה היה רק בין הקונה למוכר, והתוכן היה לגיטימי לחלוטין (“בקשה לקבלת כספים שמגיעים לנתבע”).

לגבי עילת הרשלנות השופטת כתבה ששני רופא סתם ציינה אותה בכתב התביעה, אבל לא פירטה כלום.  שני רופא כתבה שהיתה “התרשלות שגרמה לפגיעה בשם הטוב וברגשות של התובעת”, אבל אהוד רופא/שני רופא לא הסבירה מנין צצה חובת הזהירות של הנתבע כלפי הנתבע, ואיפה בכלל יש קשר סיבתי, ולא הוכיחה שום נזק.

כלומר היא סתם טענה שיש עילת רשלנות ככותרת בלי לכתוב איך זה בא לידי ביטוי בעובדות, במה זה מבודל מעילת תביעה של לשון הרע, ומה פתאום שמוכר חב חובת זהירות בעילה של רשלנות כלפי קונה “שלא לגרום פגיעה בשם הטוב”.

לגבי עילת התביעה לפי חוק כבוד האדם וחירותו, השופטת כתבה שגם זה נטען ברמה של אזכור קיומו של החוק, ותו לא.  השופטת כתבה שלא היתה שום הפרת חובה חקוקה לשמור על כבוד האדם, ושבוודאי שיש למחוק עילה זו.

כמובן שכאשר יש חוק ספציפי של לשון הרע, אי אפשר לעקוף אותו ע”י המצאה של “חובה חקוקה” לשמור על כבודו של אדם אחר….

שני גם טענה שהפצת לשון הרע היא גם עוולה של תרמית.  אבל תרמית דורשת הוכחת נזק, והיא תבעה ללא הוכחת נזק….

שני גם טענה שהפצת לשון הרע היא עוולה של שקר מפגיע, אבל שוב פעם שקר מפגיע דורש הוכחת נזק, והיא תבעה ללא הוכחת נזק.

שני גם טענה להשבת תשלומים על ארנונה, מים וחשמל, אבל לא צירפה אפילו חשבונית אחת, ולכן גם תביעת השבת החשבוניות נדחתה.

 

שני רופא עם אבי חימי שבחיים לא היה נותן לה למצוץ לו
שני רופא עם אבי חימי שבחיים לא היה נותן לה למצוץ לו

זו השיטה:  היא מנסחת כתב תביעה בומבסטי, נוקבת בסכום תביעה בומבסטי, רושמת מגילה שלמה של עילות משפטיות בלי לפרט אף אחת, ברמה של כותרת בלבד, טוענת לנזק ולא מצרפת קבלות, והתוצאה:  כישלון צורב.

לסיכום מדובר בבריונית משפטית מפחידה שאף אחד לא רוצה להתעסק איתה כי היא מומחית בלטמטם את הקורבנות של במבול של ניירת משפטית.

 

סקופ:  תמונות בלעדיות מהטיסה בקוקסיאייוויז בקו ת”א-קוקסילנד

 

 

אהוד רופא בתחפושת שני רופא עם הבן שלה במטוס לקוקסילנד
אהוד רופא בתחפושת שני רופא עם הבן שלה במטוס לקוקסילנד

 

 

אהוד רופא עם הבת שלה בתחפושת שני רופא במטוס לקוקסילנד
אהוד רופא עם הבת שלה בתחפושת שני רופא במטוס לקוקסילנד

 

 

אהוד רופא בתחפושת שמלת כלה בקוקסילנד
אהוד רופא בתחפושת שמלת כלה בקוקסילנד

 

 

Views: 200

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *