EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

דיוקנה של פמינאצית: עו”ד הילה גלבוע בהמת מגדר אלימה ודורסנית רוצה להיות שופטת בישראל – גברים הגישו התנגדויותכם למינוי!!!.

הילה גלבוע בהמת מגדר פמינאצית שלוגמת מיצי וגינה לוהטים

עו”ד הילה גלבוע מוכרת בקהילת עורכי הדין כ “הילה גלבוע  תסתמי כבר ת’לוע” הגישה מועמדות להתמנות לשופטת ביהמ”ש למשפחה בסבב המינויים הקרוב.  כאילו שאין מספיק בהמות מגדר צווחניות ואגרסיביות שמכהנות כשופטות בית המשפט למשפחה וצריך שעוד אחת כזו תתמנה…..

הילה גלבוע בהמת מגדר פמינאצית שלוגמת מיצי וגינה לוהטים
הילה גלבוע בהמת מגדר פמינאצית שלוגמת מיצי וגינה לוהטים

להילה גלבוע יצא מוניטין של עו”ד “שוקולד”.  זוכרים את טיסת השוקולד? אז ככה היא.  זו תגרנית שצורחת, מזיעה ולא נותנת לאף אחד לדבר ובמקביל היא אפס מבחינה משפטית. זה לא מפריע לקריירה שלה כעו”ד משום שהיא מייצגת נשים בפני ערכאות משפחה ובשביל זה אין צורך לדעת משפטים, כי מה שלא יהיה ביהמ”ש תמיד יצדיק את האישה.  אפילו אם עורך הדין של של האישה יקפוץ ערום על השולחן של השופט וישמיע קריאות קרב בסווהילית, הוא עדיין יזכה כי הוא מייצג אישה.

מה עשתה בהמת המגדר הילה גלבוע בהוצל”פ לטובת נשים? 

יצא לנו לשמוע על הילה גלבוע בדיון אצל רשם המזונות לשעבר, זאב גבאי (ברוך שפטרנו).  הרשם הזה זאב גבאי נהג להעריץ שמנות אגרסיביות שהוא בערך רבע מהן בגודל ובעוצמת הקול.  גם העוזרת המשפטית שלו הייתה כזו.  מייד כאשר הוא ראה את עו”ד גלבוע  החלו לרטוט לו מיצי הגוף והוא החל בהתרגשות להסכים לכל מילה שלה…. וככל שגבאי יותר ניסה לרצות את עו”ד גלבוע, ככה היא יותר דרכה עליו וככה הוא ניסה לרצות אותה יותר (וחוזר חלילה).

עוה”ד שייצגה את האבא הייתה נבוכה. היא ציפתה שבאולם יתקיים דיון משפטי, אף אחד לא הכין אותה למופע בדאנג’ן ולא לדיון מקצועי בהוצל”פ.  עו”ד הילה גלבוע וזאב גבאי יכולים לצאת לסיבוב הופעות בינלאומי של מופעי סאדו מאזו. הדינמיקה בינהם מעידה על יחסי שליטה קליניים.  הם יכולים להיות עבד ומלכה מאוד פופולאריים ומצליחים.  במקום זה שניהם מעדיפים לבזבז את זמנם בלהיות משפטנים גרועים.

לעו”ד של הגבר ולהילה הייתה כבר היסטוריה קודמת.  העו”ד של הגבר התקשרה להילה גלבוע ובשלב מסויים של השיחה אמרה משהו שגלבוע לא אהבה.  או אז עו”ד הילה גלבוע החלה להיאנח ולגנוח בקול רם. עו”ד של הגבר חשה לא נעים.  אולי היא הפריעה לגלבוע בדיוק באמצע סקס? מייד כאדם תרבותי ומנומס הניחה את הטלפון על מנת שלא לקלקל לה.   במקום להודות לעוה”ד על ההתנהגות המתחשבת, עו”ד גלבוע פצחה בקמפיין הכפשות שהעו”ד של הגבר היא זו שטרקה לה את הטלפון.

דינמיקה של קרקס פשפשים אצל רשם ההוצל”פ זאב גבאי

בדיון אצל רשם ההוצל”פ זאב גבאי המשיך להתקיים משחק מכור לטובת עו”ד הילה גלבוע.  זאב גבאי אמר שלא מדובר בדיון משפטי, אלא במו”מ ולכן אין צורך בפרוטוקול.  רק אפסים כמוהו חוששים מהפרוטוקול.  ברגעים מסוימים הוא הכריז שהוא יטיל הוצאות על האב בגין התמשכות הדיון המשפטי….למרות שלפני רגע אמר שזה לא דיון משפטי.

הילה גלבוע והפטריארך שמנענע לה את הצורה והזריע אותה
הילה גלבוע והפטריארך שמנענע לה את הצורה והזריע אותה

לאחר מכן המציא כל מיני עובדות נגד הגבר למרות שהלקוחה של הילה גלבוע בכלל לא העידה ולא נחקרה.  הוא איים לפסוק הוצאות וטען שהוא “לא התרשם” שהאם הסכימה לוותר לאב על ההשתתפות הכספית בבת המצווה תמורת טיול בחו”ל.  כאמור, הוא אמר את זה בלי שהוא בכלל העיד את האם…. על סמך ” התרשמות”……

בשלב מסויים גבאי הציע משהו וגלבוע הסכימה, אבל כשגבאי חזר על זה שוב היא טענה שהיא לא הסכימה וגבאי מייד יישר איתה קו ובמקביל הסתובב לאב ולעו”ד שלו וצרח עליהם כדי לפרוק את התסכול .

מאוחר יותר 2 עורכות הדין התווכחו  באילו נסיבות האב יקבל הנחה של 200 ₪.   גלבוע כהרגלה צרחה תוך כדי על מנת שלא ישמעו את עוה”ד של הגבר.  ייתתכן שהילה גם סובלת מבעיית חוסרר שליטה בעצבים.  ומה היא צרחה?  “זה רק 200 ₪, זה רק 200 ₪”. יופי של “טיעון משפטי” עו”ד גלבוע, ממש ללמד אותו בפקולטות למשפטים. “זה רק 200 ₪” זה אכן טיעון מלומד ומנומק למתן החלטה משפטית לכאן, או לכאן. סוקרטס ואפלטון היו מחווירים לעומתה, פלא שבדמותה עדיין לא עשו פסל שיש.

כשהדיון הסתיים הילה גלבוע זעקה “תגידו תודה שלא דרשנו הוצאות”.  איזה הוצאות בדיוק היא רוצה? הרי לא היה דיון משפטי , אלא מו”מ , אז איזה הוצאות היא רוצה לדרוש? עם “הבנה ” משפטית כזו הבהמת מגדר רוצה להיות שופטת?

דווקא בגלל שהילה גלבוע בעלת כישורים משפטיים ליגה ז’ יש סיכוי שכן תתמנה לשופטת 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם איפה כאן הבעיה? כל המתואר לעיל דווקא  מאוד מסביר למה היא רוצה להיות שופטת, כי הרי כעו”ד היא לא באמת מתפרנסת כמו שצריך כעו”ד עם כישורים ליגה ז’.

הילה גלבוע היא פמיניסטית רדיקלית קלינית בנוסף לכל הצרות.  לכן כל מי שבאמת אכפת לו מתבקש לפנות לוועדה למינוי שופטים ולהביע התנגדות למינויה של בהמת המגדר הילה גלבוע.  בעניין זה אין לסמוך על המזל.

 

הילה גלבוע השריצה פטריארך אלים שיגדל להיות גבר מרביץ

הילה גלבוע השריצה פטריארך אלים שיגדל להיות גבר מרביץ.בתמונה הילה גלבוע בהמת מגדר מתלהמת ודורסנית, רוצה ללחך עשב ולעלות גרה באחו, שרועות בו שאר בנות מינה, הלא הוא בית המשפט לענייני משפחה בישראל.

 

 

 

Views: 25

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *